Moi, haluaisin tietää mitä merkkaavat
O, V, JAV, JAH, H, TM, PM, ME, Pts, P/O
O, V, J/RV, J/RH H, TM, PM, ME, P, P/O
3P 2P 1P 0P TM PM ME P P/O
nämä on runkosarja taulukon yläosatsa lainattuja lyhenteitä, taitavat olla samaa kauraa mutta eri muodoissa voisiko joku selostaa mikä/mitkä tarkoittavat mitäkin?
Perus Lyhenteet?
5
7877
Vastaukset
- 14+9
O=ottelut
V=voitot
JAV=jatkoaikavoitot
JAH=jatkoaikahäviöt
H=häviöt
TM=tehdyt maalit
PM=päästetyt maalit
ME=maaliero
Pts=pisteet
P/O=pisteet per ottelu
J/RV=jatkoaika/rankkarivoitot
J/RH=jatkoaika/rankkarihäviöt
P=pisteet
3P=3 pistettä
2P=2 pistettä
1P=1 pistettä
0P=0 pistettä - Kolonoona
Minua ihmetyttää tuo TV. Tuskin on tuomarivirhe. Missä oikein on selitys näihin. Muuten ymmärrän suurinpiirtein terveellä järjellä= entinen talonpoikaisjärki, mutta kun talonpojat ovat käyneet vähiin niin on tuo järkikin hiipunut:)
- Anonyymi
Tarkistettu videolta
- Anonyymi
Entä tuo (pienellä) tm tekstitv:ssä ?
- Anonyymi
TV = Tasavajaa, Kumpikin joukkue pelaa vajaalla, eli on pelaajia jäähyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321644- 391562
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa601306- 681285
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2041071- 691044
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2631044- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää17897Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106868