Mikä on eliniän ennuste? Yhdellä kaverilla on tuommonen tilanne. Nyt 50, juonut melkein 40 vuotta. Ei ole lopettamassa. Iho on ihan harmaa ja keltainen.
Munuaisten vajaatoiminta ja rasvamaksa.
9
2030
Vastaukset
- iglu-
Keltainen, jos se onkin eskimo?
- Povaaja
Juomalla - max.pari viikkoa
- Oolofi
On se jo elänyt vähän pitempään kun pari viikkoa. Tosin kyllä se jatkuvasti on joutunut sairaalaan. Sitten aina vaan takas himaan ja Doorista juomaan.
- Povaaja
Oolofi kirjoitti:
On se jo elänyt vähän pitempään kun pari viikkoa. Tosin kyllä se jatkuvasti on joutunut sairaalaan. Sitten aina vaan takas himaan ja Doorista juomaan.
Onko 13.1. jälkeen jo vierähtänyt yli pari viikkoa?
Juoko hän sairaalassakin? - Maroolofi
Povaaja kirjoitti:
Onko 13.1. jälkeen jo vierähtänyt yli pari viikkoa?
Juoko hän sairaalassakin?on ollu sauras jo ainakin pari vuotta ja dokaa vaan koko ajan. Ei tietenkään sairaalassa. Mutta munuaiset ei toimi täysillä ja maksa on rasvoittunut.
Onhan näitä. Kyllähän monilla juopoilla on rasvamaksa ja silti ne dokaa vaan vuodesta toiseen. Monilla on maksa poksahtanutkin ja sen jälkeenkin on vaan jatkettu dokaamista. Kyllä mä tunnen näitä sankareita. - Povaaja
Maroolofi kirjoitti:
on ollu sauras jo ainakin pari vuotta ja dokaa vaan koko ajan. Ei tietenkään sairaalassa. Mutta munuaiset ei toimi täysillä ja maksa on rasvoittunut.
Onhan näitä. Kyllähän monilla juopoilla on rasvamaksa ja silti ne dokaa vaan vuodesta toiseen. Monilla on maksa poksahtanutkin ja sen jälkeenkin on vaan jatkettu dokaamista. Kyllä mä tunnen näitä sankareita.Vanha äijä kun olen, niin olen tuntenut näitä sankareita takuulla enemmän, kuin sinä.
Itse yritin tulla sankariksi rymy-köörin mukana, ja tuli erinäisiä kesiä notkuttua lähiökaupan takana honkabaarissa, eli kuusien alla kittaamassa kiljua, kaljaa ja joskus kossua. Kossut juotiin yleensä aina pienemmässä piirissä, että paukun vonkaajia oli vähemmän.
Katsoin juuri vetämääni tuttavapiirin kalmolistaa, ja siinä on 26 nimeä, ja kaikki ovat luupuistossa hiekkaa naamallaan. Pelkällä viinanjuonnilla kellahtivat hautaan joka ukko ja akka.
Muutama vielä yrittää sankariksi. - Muisto vain..
Povaaja kirjoitti:
Vanha äijä kun olen, niin olen tuntenut näitä sankareita takuulla enemmän, kuin sinä.
Itse yritin tulla sankariksi rymy-köörin mukana, ja tuli erinäisiä kesiä notkuttua lähiökaupan takana honkabaarissa, eli kuusien alla kittaamassa kiljua, kaljaa ja joskus kossua. Kossut juotiin yleensä aina pienemmässä piirissä, että paukun vonkaajia oli vähemmän.
Katsoin juuri vetämääni tuttavapiirin kalmolistaa, ja siinä on 26 nimeä, ja kaikki ovat luupuistossa hiekkaa naamallaan. Pelkällä viinanjuonnilla kellahtivat hautaan joka ukko ja akka.
Muutama vielä yrittää sankariksi.Mä lopetin laskemisen, kun olin päässyt kahteensataan..
:(
- Maroolofi
No niin, nyt se kaveri on sitten kuollut.
R.I.P. - Veden voimalla
Juu .... noh ei meistä varmaan kukaan tänne maan päälle jää mennään joko viinalla tai ilman mut kaikki kuitenkin kuollaan kerran...niin se vaan menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068