Taivaankansi

Kaukana -

kuitenkin jossain

Lähellä -

kuljet

kuljen

viimoina
tuulet puhaltavat

Auringossa lumikiteet
avaa sydämesi huoneen

- tuulessa kulkijat -

portti avattuna

tuulet tyyntyvät
vaimenee viimat

-kaukana-
-lähellä-

avattu salpa lukittuu

hetken hiljaisuus

tunteiden koskiemme
pauhu meissä

Sulautuu
rakkaudet toisiinsa

maaperä tavoittaa

Taivaankannen.

10

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      .."Sulautuu
      rakkaudet toisiinsa

      maaperä tavoittaa

      Taivaankannen."


      Taivaankansi ja maa kohtaavat jossain...
      ..Rakkaudessa ei ole kuin kohtaamisia... ;))

      Upeaa luettavaa runosi, jokin tässä vetosi,, pidin todella! :)

      • Elämä kuin rakkauskin voi olla hyvin lähellä
        mutta myös tavallaan hyvinkin kaukana,juuri
        silloin kuin läheisyyttä eniten kaipaa.
        Kun vierellään Hän...- on jalat maassa mutta
        tunne tavoittaa korkeimman pisteen.

        Kauniin kommentin olit saanut aikaan,josta

        Kiitos Sinulle.


    • talvisen kaunis kokonaisuus Sinulta
      jossa tämä lukija viihtyi.

      • Tunnekuvat muodostavat monillekin hyvin värikkäitä
        kuvia,mitä koemme missäkin eri tilanteissa.
        Voisi jopa verrata eri mielikuvia/-tuntemuksia maamme
        eri vuodenaikoihin mutta mitä milloinkin tunnemme ja
        siinä vuodenajassa samanaikaisesti,onkin sitten taas eri
        juttu.

        Toisinaan voi alkava suvi olla mieliharmien täyttämä
        ja syiksyiset ilkeät säät taas soudella mielihyvyyden
        täyttämää tunnetilaa.

        Kiitos - ja annetaan koskien virrata vapaana runoissakin.


    • Minanoita

      Sinulla on runous hallussa! =)

      • Tämäkin runo tuli kuin itsestään kuin myös haluttuna mutta
        juuri nyt lyö eräänlainen runosuoni tyhjää,joten oliskohan
        nk.tauon paikka tekstien viidakossa mutta tiedä häntä miten
        pää häntäänsä kuljettaa - vai oliko se nyt toistapäin ?

        Hallussaniko ... odotan hallusinaatioita,osaatko antaa
        vihjeitä että miten sinne itsensä saattaisi...Lumikuningatar,
        kokeilenpa tuota Sinuun.

        Kiitos - Sinulle.


    • Moikka
      Monimuotoisen kaunis, ovelasti rytmitetty, sulautuva teos sanojen taidokkaaseen käyttöön.
      Pidin tästä.

      ter kobo

      • Moikka vaan - tätä kirjoittaessani oli niin hyvät
        feelingit että juuri siinä hetkessä tälläisen sain
        synnytettyä,ilman vaivoja...ilmavaivoista
        puhumattakaan.

        Toisinaan on ollut tämä kirjoituspuoli hakusessa
        että tuntuu ettei mitään tule mutta vaan jotain
        yrittää ja jos muiden runoja täällä lukee,niin tulee
        kuin pakonomainen ajatus ... jotain täytyy saada
        itsekin välillä aikaiseksi - tunnustan - pakollakin on
        välillä tehty ja edelleen tulee ... ajallaan...jotain.

        Kiitos kobo kommentista ja sanonkin kun tilaisuus
        tässä on että runojasi tulee luettua mutta tuo
        vastaaminen on minulta jäänyt hiukka vähemmälle.

        Mutta mehän emme silti unohda ...Hyviä öitä
        että aamua ... Kaunista päivää kohden.


    • Laudi

      Ja huomasin..

      Tässä oli avaruutta, mitä kaipaan
      aina. Tuli mieleen lukiessa
      aava jossa lumimrsky puhaltaa..
      jäinen tuuli vihmoo kasvoja..


      mie pidin tästä :)
      ja muutenkin..hyvää vkloppua!

      • Sinua harvemmin tapaa että runojasi ei juuri näy,ja oikeastaan
        harmi kun niissä on hyvin useasti syvältäkin tuntuvia tekstejä.

        Avaruus (sisäinen) - on laaja-alaista tuntemusta eri tunne-elämän
        alueilla tapahtuvaa liikehdintää että niiden kykyä ymmärtää mitä
        niihin kätkeytyy,joko suoraan tai välillisesti ... tai inspiroiden mutta
        kuitenkin pitää olla kykyä eläytyä ja tuntea niin eri aistit kehollaan,
        jotta pääsee tarpeeksi lähelle ...- kosketusta !

        Kiitos kommentistasi ja Hyvää viikonloppua Sinulle !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe