Taivaankansi

Kaukana -

kuitenkin jossain

Lähellä -

kuljet

kuljen

viimoina
tuulet puhaltavat

Auringossa lumikiteet
avaa sydämesi huoneen

- tuulessa kulkijat -

portti avattuna

tuulet tyyntyvät
vaimenee viimat

-kaukana-
-lähellä-

avattu salpa lukittuu

hetken hiljaisuus

tunteiden koskiemme
pauhu meissä

Sulautuu
rakkaudet toisiinsa

maaperä tavoittaa

Taivaankannen.

10

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      .."Sulautuu
      rakkaudet toisiinsa

      maaperä tavoittaa

      Taivaankannen."


      Taivaankansi ja maa kohtaavat jossain...
      ..Rakkaudessa ei ole kuin kohtaamisia... ;))

      Upeaa luettavaa runosi, jokin tässä vetosi,, pidin todella! :)

      • Elämä kuin rakkauskin voi olla hyvin lähellä
        mutta myös tavallaan hyvinkin kaukana,juuri
        silloin kuin läheisyyttä eniten kaipaa.
        Kun vierellään Hän...- on jalat maassa mutta
        tunne tavoittaa korkeimman pisteen.

        Kauniin kommentin olit saanut aikaan,josta

        Kiitos Sinulle.


    • talvisen kaunis kokonaisuus Sinulta
      jossa tämä lukija viihtyi.

      • Tunnekuvat muodostavat monillekin hyvin värikkäitä
        kuvia,mitä koemme missäkin eri tilanteissa.
        Voisi jopa verrata eri mielikuvia/-tuntemuksia maamme
        eri vuodenaikoihin mutta mitä milloinkin tunnemme ja
        siinä vuodenajassa samanaikaisesti,onkin sitten taas eri
        juttu.

        Toisinaan voi alkava suvi olla mieliharmien täyttämä
        ja syiksyiset ilkeät säät taas soudella mielihyvyyden
        täyttämää tunnetilaa.

        Kiitos - ja annetaan koskien virrata vapaana runoissakin.


    • Minanoita

      Sinulla on runous hallussa! =)

      • Tämäkin runo tuli kuin itsestään kuin myös haluttuna mutta
        juuri nyt lyö eräänlainen runosuoni tyhjää,joten oliskohan
        nk.tauon paikka tekstien viidakossa mutta tiedä häntä miten
        pää häntäänsä kuljettaa - vai oliko se nyt toistapäin ?

        Hallussaniko ... odotan hallusinaatioita,osaatko antaa
        vihjeitä että miten sinne itsensä saattaisi...Lumikuningatar,
        kokeilenpa tuota Sinuun.

        Kiitos - Sinulle.


    • Moikka
      Monimuotoisen kaunis, ovelasti rytmitetty, sulautuva teos sanojen taidokkaaseen käyttöön.
      Pidin tästä.

      ter kobo

      • Moikka vaan - tätä kirjoittaessani oli niin hyvät
        feelingit että juuri siinä hetkessä tälläisen sain
        synnytettyä,ilman vaivoja...ilmavaivoista
        puhumattakaan.

        Toisinaan on ollut tämä kirjoituspuoli hakusessa
        että tuntuu ettei mitään tule mutta vaan jotain
        yrittää ja jos muiden runoja täällä lukee,niin tulee
        kuin pakonomainen ajatus ... jotain täytyy saada
        itsekin välillä aikaiseksi - tunnustan - pakollakin on
        välillä tehty ja edelleen tulee ... ajallaan...jotain.

        Kiitos kobo kommentista ja sanonkin kun tilaisuus
        tässä on että runojasi tulee luettua mutta tuo
        vastaaminen on minulta jäänyt hiukka vähemmälle.

        Mutta mehän emme silti unohda ...Hyviä öitä
        että aamua ... Kaunista päivää kohden.


    • Laudi

      Ja huomasin..

      Tässä oli avaruutta, mitä kaipaan
      aina. Tuli mieleen lukiessa
      aava jossa lumimrsky puhaltaa..
      jäinen tuuli vihmoo kasvoja..


      mie pidin tästä :)
      ja muutenkin..hyvää vkloppua!

      • Sinua harvemmin tapaa että runojasi ei juuri näy,ja oikeastaan
        harmi kun niissä on hyvin useasti syvältäkin tuntuvia tekstejä.

        Avaruus (sisäinen) - on laaja-alaista tuntemusta eri tunne-elämän
        alueilla tapahtuvaa liikehdintää että niiden kykyä ymmärtää mitä
        niihin kätkeytyy,joko suoraan tai välillisesti ... tai inspiroiden mutta
        kuitenkin pitää olla kykyä eläytyä ja tuntea niin eri aistit kehollaan,
        jotta pääsee tarpeeksi lähelle ...- kosketusta !

        Kiitos kommentistasi ja Hyvää viikonloppua Sinulle !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe