Kaataen Jokipojat 5-4 kevyehkösti lopulta, vaikka jokiravut olivat jo 0-3 johdossa! SaPKo osoitti jälleen periksiantamattomuuden ja taitavuuden, jota ei HeKi:llä ole.
Onnea mahtavalle esikuvalleni SaPKo:lle hienosta ja ylevästä mahtinäytöstä!
SaPKo hirmuisessa vedossa
4
241
Vastaukset
- Hirttomies
Arpajaisveroa joutuu maksamaan tästäkin voitosta. Muistakaa maksaa, ettei mene perintään.
- Jepjep**
3-0-tilanteessa peli näytti liian helpolta ja ei enää kiinnostus riittänyt. Konsti ilmeisesti näki tilaisuuden tulleen ja naputteli tarvittavat maalit.
Vaikka läpi harmaan kiven, perkele.
- Hirttomies
SaPKo:lla piti hengkinen kantti viimeiseen asti, eikä hermostunut (RAVistimen tavoin) vaikka oli jo 0-3 tappiolla.
Sieltä vain jätkät nousi suosta tukalassa tilanteessa, enkä ollut uskoa tulosta. Ottelu nosti todella paljon pelaajien itseluottamusta.
Oli muuten hyvään saumaan napatut pistee ja kannatti siten vetää KooKoo ottelu "retkiluistimilla"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440