Kannattaa myös huomioida asiaakkaalle koituvat kulut
ennen sopimuksen tekemistä.
Jos ja kun, liitymä ei toimi, asiakas joutuu jonottamaan vikapalvelu/laskutus jne
kuuntelemaan nauhaa vähintään puolituntia ennen kuin sattuu saamaan
jonkun puhelimen päähän. Kaikki numerot ovat maksullisia palvelunumeroita.
Kaikki palvelut ulkoistettu ja maksullisia.
Kuukaudenkin kun soittelet niin puhelinlaskut taivaissa.
Tähän vielä muut kulut päälle.
En suosittele liittymää kenellekkään.
Kokeilin, ei toiminut.
Soneralla myönnetty itsekkin, ettei toimi.
Miksi markkinoida ?
VAROITUS ! SONERA EXTRA laajakaista: Asiakkaan kulut
24
1873
Vastaukset
- HarmistunutKokeilija
Kannattaa kirjata kulut ylös.
Kuluttajaviraston nettisivuilla valmis kaavake
Tositteet ja kaavake Soneralle.
Käsittely 6 kk.
Arpovat joskus paljonko maksavat.
En suosittele liittymää.
Kertakokeilu riitti.
Halpa on kallista- Andy Mccoy
Mulla ainaskaan ei oo fyffee soitaa vikapalveluun.
- Mira ja Paula
Andy Mccoy kirjoitti:
Mulla ainaskaan ei oo fyffee soitaa vikapalveluun.
Kuluttaja ja Viestintävirastoon kannattaa
tehdä ilmoitus.
Nettisivuille vaan. Muistaakseni oli valmiit kaavakkeet.
Ilmoitus kanattaa ainakin tehdä.
Oli siellä jotain puhelinumerota, mutta
toivottavasti sulla on vielä varaa soittaa.
Kaikki rahat taitaa mennä Soneralle Laskutus/Vikapalvelu.
Voimia ja kärsivällisyyttä. - Valittaja
Mira ja Paula kirjoitti:
Kuluttaja ja Viestintävirastoon kannattaa
tehdä ilmoitus.
Nettisivuille vaan. Muistaakseni oli valmiit kaavakkeet.
Ilmoitus kanattaa ainakin tehdä.
Oli siellä jotain puhelinumerota, mutta
toivottavasti sulla on vielä varaa soittaa.
Kaikki rahat taitaa mennä Soneralle Laskutus/Vikapalvelu.
Voimia ja kärsivällisyyttä.Kyllä ilmoitus kannattaa tehdä.
Muutenkin mainostaa tuttavapiirissä.
Viestintävirasto 09-6966700
Kuluttajavirasto 010194675 071-8731901
Puhelin käteen vaan ja näppäilemään. - Äly hoi
Valittaja kirjoitti:
Kyllä ilmoitus kannattaa tehdä.
Muutenkin mainostaa tuttavapiirissä.
Viestintävirasto 09-6966700
Kuluttajavirasto 010194675 071-8731901
Puhelin käteen vaan ja näppäilemään.Kuka ehtii valittammaan virastoihin päivät pitkät
Töissä, koulussa.
Sähän saat kenkää duunista, kun selität
pomolle et sä soitat soneran palvelunumeroihin
duunissa.
No way - Milla Magia
mulla anomus sisällä arvioitu käsittely 4-5 kk
- Humaltuja
Missään ei ole ilmasii lounaita artisti maksaa
- Hessu 24
Humaltuja kirjoitti:
Missään ei ole ilmasii lounaita artisti maksaa
Korvaavat kulut soneralla kuitteja, tositteita vastaan Muut omaan piikkiin.
Oma aika yms tuskin korvataan.
ilmoituksen huonosta liittymästä tein kyllä.
Aika aseettomia virastoissa markkina voima jyllää kilpailu vienyt tähän tilanteeseen
Finnair hyvä esimerkki siellä kyllä korvataan asiakkaan vahingot kohtuullisesti - Iso Haba
Äly hoi kirjoitti:
Kuka ehtii valittammaan virastoihin päivät pitkät
Töissä, koulussa.
Sähän saat kenkää duunista, kun selität
pomolle et sä soitat soneran palvelunumeroihin
duunissa.
No wayMun duunis sai Suski varotuksen kun hoiteli jotain sonskun laajakaista härdeliä
- Action !
Hessu 24 kirjoitti:
Korvaavat kulut soneralla kuitteja, tositteita vastaan Muut omaan piikkiin.
Oma aika yms tuskin korvataan.
ilmoituksen huonosta liittymästä tein kyllä.
Aika aseettomia virastoissa markkina voima jyllää kilpailu vienyt tähän tilanteeseen
Finnair hyvä esimerkki siellä kyllä korvataan asiakkaan vahingot kohtuullisestiItse ilmoitin kaikkiin instansseihin, kun Soneran Extra liittymä ei toiminut.
Muutenhan operaattorit touhuavat mitä huvittaa.
Soitin vielä Viestintäministeri Suvi Lindenin erityisavustajalle 09-16028324.
Tuntui tosi asialliselta, puheluun vastattiin heti, tapaus kirjattiin ylös jne.
Haluavat tietoa kentältä kuluttajilta.
Ministeri lupasi ottaa asian esille seuraavassa Soneran kokouksessa.
Eihän joka paikkaan kannata ilmoitella kerralla, eikä ehdikkään.
Tunnekuohu kun laskee, pikku hiljaa.
Toimettomaksi ei kannata jäädä, vaan toimia. - ItseEki
Mira ja Paula kirjoitti:
Kuluttaja ja Viestintävirastoon kannattaa
tehdä ilmoitus.
Nettisivuille vaan. Muistaakseni oli valmiit kaavakkeet.
Ilmoitus kanattaa ainakin tehdä.
Oli siellä jotain puhelinumerota, mutta
toivottavasti sulla on vielä varaa soittaa.
Kaikki rahat taitaa mennä Soneralle Laskutus/Vikapalvelu.
Voimia ja kärsivällisyyttä.Ongelmaksi kuluttaja-asioissa usein muodostuu se, että asian käsittely yleensä kestää ja kestää.
Ikävä kyllä, Sonera nykyisellään on surkea esitys.
Asiakaspalvelu on nykyfirmoille oikeastaan tuntematon käsite. Sitä ei oikeastaan ole. - ItseEki
Valittaja kirjoitti:
Kyllä ilmoitus kannattaa tehdä.
Muutenkin mainostaa tuttavapiirissä.
Viestintävirasto 09-6966700
Kuluttajavirasto 010194675 071-8731901
Puhelin käteen vaan ja näppäilemään.Poistaessaan uutisryhmät asiakkailtaan, katsoi Sonera toimineensa ihan oikein,
eikä mielestään rikkonut tehtyä sopimusta, vaikka mainosti laajakaistapalveluihinsa
kuuluvan mm. uutisryhmät.
Itsellen juuri uutisryhmät oli se eniten käyttämäni palvelu, joten sanoin määräaikaisen
sopimukseni irti ja vaihdoin Elisalle, jolla on hienosti toimiva uutisryhmäpalvelin.
Sonera jaksaa yrittää laskuttaa minua loppusopimuskaudesta.
Mielenkiintoista tulee olemaan se, miten kuluttajainstanssit saavat
Soneran ruotuun asiassa, joka maalaisjärjelläkin ajatellen on ihan selvä asia. - ItseEki
Milla Magia kirjoitti:
mulla anomus sisällä arvioitu käsittely 4-5 kk
Juuri tuo koituu monen ongelmaksi. Tosin en saata ymmärtää, miksi se noin pitkään kestää...
Olkoonkin että heillä on paljon valituksia, mutta mm. suurta osaa näitä soneravalituksia voisi käsitellä yhtenä nivaskana, koska mm. uutisryhmien lopetus poiki varmasti satoja valituksia, eikä niitä
varmasti kannattaisi jokaista erikseen käsitellä. - Vaari ja Mummo
Action ! kirjoitti:
Itse ilmoitin kaikkiin instansseihin, kun Soneran Extra liittymä ei toiminut.
Muutenhan operaattorit touhuavat mitä huvittaa.
Soitin vielä Viestintäministeri Suvi Lindenin erityisavustajalle 09-16028324.
Tuntui tosi asialliselta, puheluun vastattiin heti, tapaus kirjattiin ylös jne.
Haluavat tietoa kentältä kuluttajilta.
Ministeri lupasi ottaa asian esille seuraavassa Soneran kokouksessa.
Eihän joka paikkaan kannata ilmoitella kerralla, eikä ehdikkään.
Tunnekuohu kun laskee, pikku hiljaa.
Toimettomaksi ei kannata jäädä, vaan toimia.Kokemukseni perusteella kulut nousevat
huimiksi. Puhutaan sadoista euroista.
Sonera korvaa jos korvaa.
Korvauksia saa odotella tuomipäivään asti.
En suosittele Soneran valokuitua. - Rymy Eetu
Vaari ja Mummo kirjoitti:
Kokemukseni perusteella kulut nousevat
huimiksi. Puhutaan sadoista euroista.
Sonera korvaa jos korvaa.
Korvauksia saa odotella tuomipäivään asti.
En suosittele Soneran valokuitua.Aika on kallista.
Turha kuluttaa aikaa kesken eräiseen tekniikkaan.
Soneran palvelut ala arvoisia. - NuubianPressa
Rymy Eetu kirjoitti:
Aika on kallista.
Turha kuluttaa aikaa kesken eräiseen tekniikkaan.
Soneran palvelut ala arvoisia.Jännä homma kun joka ketjussa missä käsitellään Soneran Extra-liittymiä niin joku/jotkut ovat melkein copypastanneet negatiivista palautetta em. tuotteista joka ketjuun. Ihan tuli mieleen että jopa kilpailevan operaattorin dissaus on menossa;). No, kuitenkin itselläni noin vuoden Extra ADSL 10/2 toiminut moitteetta, samoin velipojalla.
- Jännä Joonas
NuubianPressa kirjoitti:
Jännä homma kun joka ketjussa missä käsitellään Soneran Extra-liittymiä niin joku/jotkut ovat melkein copypastanneet negatiivista palautetta em. tuotteista joka ketjuun. Ihan tuli mieleen että jopa kilpailevan operaattorin dissaus on menossa;). No, kuitenkin itselläni noin vuoden Extra ADSL 10/2 toiminut moitteetta, samoin velipojalla.
Eiks oo jännää ?.
- Tuksu-tv
Riittäkö kaistan leveys katsomaan teeveetä tai netti-teeveetä? Tonttupuku jo hieman ahdas mutta jos laaja kaistaan mahtuis ahteri...
J.k Pahoja laskuja tuolla lopussa saa nähdä selviääkö mut pakko yrittää, parempaan ei pysty.. Näillä mennään.- Raaka Arska
Eipä kuulu vieläkään toimivan kuin veljeksillä.
Kovin on heikko esitys. - Remontti Reiska
Raaka Arska kirjoitti:
Eipä kuulu vieläkään toimivan kuin veljeksillä.
Kovin on heikko esitys.Toimiiko liittymä ?
Taloyhtiö hankkimassa Helsingissä.
Kokemuksia, Kiitos. - Remontti Reiska
Remontti Reiska kirjoitti:
Toimiiko liittymä ?
Taloyhtiö hankkimassa Helsingissä.
Kokemuksia, Kiitos.Ihmeen hiljaista on.
Eipä taida toimia vieläkään ?. - Elise ¤
Remontti Reiska kirjoitti:
Ihmeen hiljaista on.
Eipä taida toimia vieläkään ?.Voi ei.
Ei näin Sonera.
- PysynSonerassa
Soneran asiakaspalvelu on aina vastannut kun olen sinne soittanut, että älä jauha paskaa saatana! Olen jopa tasan kaksi kertaa sinne soittanut kun on niin hyvin toiminut vuodesta 2004 ja nyt tammikuussa sain Extra liittymän samalla kuukausimaksulla! Ottakaa sitten paska ELISA joka on oikein kiskuri firma ja joka panee vaan kaikki ihmiset ulos.
- MR Mallorca
Saletisti EI natsaa Soneran vehkeillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2345493Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k243838Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182314Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852182Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481431Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611279Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1221050- 34940
- 162831