VAROITUS ! SONERA EXTRA laajakaista: Asiakkaan kulut

Kerttu ja Paavo

Kannattaa myös huomioida asiaakkaalle koituvat kulut
ennen sopimuksen tekemistä.

Jos ja kun, liitymä ei toimi, asiakas joutuu jonottamaan vikapalvelu/laskutus jne
kuuntelemaan nauhaa vähintään puolituntia ennen kuin sattuu saamaan
jonkun puhelimen päähän. Kaikki numerot ovat maksullisia palvelunumeroita.
Kaikki palvelut ulkoistettu ja maksullisia.
Kuukaudenkin kun soittelet niin puhelinlaskut taivaissa.

Tähän vielä muut kulut päälle.

En suosittele liittymää kenellekkään.

Kokeilin, ei toiminut.

Soneralla myönnetty itsekkin, ettei toimi.

Miksi markkinoida ?

24

1935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HarmistunutKokeilija

      Kannattaa kirjata kulut ylös.
      Kuluttajaviraston nettisivuilla valmis kaavake
      Tositteet ja kaavake Soneralle.

      Käsittely 6 kk.

      Arpovat joskus paljonko maksavat.

      En suosittele liittymää.

      Kertakokeilu riitti.

      Halpa on kallista

      • Andy Mccoy

        Mulla ainaskaan ei oo fyffee soitaa vikapalveluun.


      • Mira ja Paula
        Andy Mccoy kirjoitti:

        Mulla ainaskaan ei oo fyffee soitaa vikapalveluun.

        Kuluttaja ja Viestintävirastoon kannattaa

        tehdä ilmoitus.

        Nettisivuille vaan. Muistaakseni oli valmiit kaavakkeet.

        Ilmoitus kanattaa ainakin tehdä.

        Oli siellä jotain puhelinumerota, mutta

        toivottavasti sulla on vielä varaa soittaa.

        Kaikki rahat taitaa mennä Soneralle Laskutus/Vikapalvelu.

        Voimia ja kärsivällisyyttä.


      • Valittaja
        Mira ja Paula kirjoitti:

        Kuluttaja ja Viestintävirastoon kannattaa

        tehdä ilmoitus.

        Nettisivuille vaan. Muistaakseni oli valmiit kaavakkeet.

        Ilmoitus kanattaa ainakin tehdä.

        Oli siellä jotain puhelinumerota, mutta

        toivottavasti sulla on vielä varaa soittaa.

        Kaikki rahat taitaa mennä Soneralle Laskutus/Vikapalvelu.

        Voimia ja kärsivällisyyttä.

        Kyllä ilmoitus kannattaa tehdä.
        Muutenkin mainostaa tuttavapiirissä.

        Viestintävirasto 09-6966700

        Kuluttajavirasto 010194675 071-8731901

        Puhelin käteen vaan ja näppäilemään.


      • Äly hoi
        Valittaja kirjoitti:

        Kyllä ilmoitus kannattaa tehdä.
        Muutenkin mainostaa tuttavapiirissä.

        Viestintävirasto 09-6966700

        Kuluttajavirasto 010194675 071-8731901

        Puhelin käteen vaan ja näppäilemään.

        Kuka ehtii valittammaan virastoihin päivät pitkät

        Töissä, koulussa.

        Sähän saat kenkää duunista, kun selität
        pomolle et sä soitat soneran palvelunumeroihin
        duunissa.

        No way


      • Milla Magia

        mulla anomus sisällä arvioitu käsittely 4-5 kk


      • Humaltuja

        Missään ei ole ilmasii lounaita artisti maksaa


      • Hessu 24
        Humaltuja kirjoitti:

        Missään ei ole ilmasii lounaita artisti maksaa

        Korvaavat kulut soneralla kuitteja, tositteita vastaan Muut omaan piikkiin.
        Oma aika yms tuskin korvataan.
        ilmoituksen huonosta liittymästä tein kyllä.
        Aika aseettomia virastoissa markkina voima jyllää kilpailu vienyt tähän tilanteeseen
        Finnair hyvä esimerkki siellä kyllä korvataan asiakkaan vahingot kohtuullisesti


      • Iso Haba
        Äly hoi kirjoitti:

        Kuka ehtii valittammaan virastoihin päivät pitkät

        Töissä, koulussa.

        Sähän saat kenkää duunista, kun selität
        pomolle et sä soitat soneran palvelunumeroihin
        duunissa.

        No way

        Mun duunis sai Suski varotuksen kun hoiteli jotain sonskun laajakaista härdeliä


      • Action !
        Hessu 24 kirjoitti:

        Korvaavat kulut soneralla kuitteja, tositteita vastaan Muut omaan piikkiin.
        Oma aika yms tuskin korvataan.
        ilmoituksen huonosta liittymästä tein kyllä.
        Aika aseettomia virastoissa markkina voima jyllää kilpailu vienyt tähän tilanteeseen
        Finnair hyvä esimerkki siellä kyllä korvataan asiakkaan vahingot kohtuullisesti

        Itse ilmoitin kaikkiin instansseihin, kun Soneran Extra liittymä ei toiminut.
        Muutenhan operaattorit touhuavat mitä huvittaa.

        Soitin vielä Viestintäministeri Suvi Lindenin erityisavustajalle 09-16028324.
        Tuntui tosi asialliselta, puheluun vastattiin heti, tapaus kirjattiin ylös jne.
        Haluavat tietoa kentältä kuluttajilta.
        Ministeri lupasi ottaa asian esille seuraavassa Soneran kokouksessa.

        Eihän joka paikkaan kannata ilmoitella kerralla, eikä ehdikkään.
        Tunnekuohu kun laskee, pikku hiljaa.

        Toimettomaksi ei kannata jäädä, vaan toimia.


      • ItseEki
        Mira ja Paula kirjoitti:

        Kuluttaja ja Viestintävirastoon kannattaa

        tehdä ilmoitus.

        Nettisivuille vaan. Muistaakseni oli valmiit kaavakkeet.

        Ilmoitus kanattaa ainakin tehdä.

        Oli siellä jotain puhelinumerota, mutta

        toivottavasti sulla on vielä varaa soittaa.

        Kaikki rahat taitaa mennä Soneralle Laskutus/Vikapalvelu.

        Voimia ja kärsivällisyyttä.

        Ongelmaksi kuluttaja-asioissa usein muodostuu se, että asian käsittely yleensä kestää ja kestää.
        Ikävä kyllä, Sonera nykyisellään on surkea esitys.
        Asiakaspalvelu on nykyfirmoille oikeastaan tuntematon käsite. Sitä ei oikeastaan ole.


      • ItseEki
        Valittaja kirjoitti:

        Kyllä ilmoitus kannattaa tehdä.
        Muutenkin mainostaa tuttavapiirissä.

        Viestintävirasto 09-6966700

        Kuluttajavirasto 010194675 071-8731901

        Puhelin käteen vaan ja näppäilemään.

        Poistaessaan uutisryhmät asiakkailtaan, katsoi Sonera toimineensa ihan oikein,
        eikä mielestään rikkonut tehtyä sopimusta, vaikka mainosti laajakaistapalveluihinsa
        kuuluvan mm. uutisryhmät.
        Itsellen juuri uutisryhmät oli se eniten käyttämäni palvelu, joten sanoin määräaikaisen
        sopimukseni irti ja vaihdoin Elisalle, jolla on hienosti toimiva uutisryhmäpalvelin.
        Sonera jaksaa yrittää laskuttaa minua loppusopimuskaudesta.
        Mielenkiintoista tulee olemaan se, miten kuluttajainstanssit saavat
        Soneran ruotuun asiassa, joka maalaisjärjelläkin ajatellen on ihan selvä asia.


      • ItseEki
        Milla Magia kirjoitti:

        mulla anomus sisällä arvioitu käsittely 4-5 kk

        Juuri tuo koituu monen ongelmaksi. Tosin en saata ymmärtää, miksi se noin pitkään kestää...
        Olkoonkin että heillä on paljon valituksia, mutta mm. suurta osaa näitä soneravalituksia voisi käsitellä yhtenä nivaskana, koska mm. uutisryhmien lopetus poiki varmasti satoja valituksia, eikä niitä
        varmasti kannattaisi jokaista erikseen käsitellä.


      • Vaari ja Mummo
        Action ! kirjoitti:

        Itse ilmoitin kaikkiin instansseihin, kun Soneran Extra liittymä ei toiminut.
        Muutenhan operaattorit touhuavat mitä huvittaa.

        Soitin vielä Viestintäministeri Suvi Lindenin erityisavustajalle 09-16028324.
        Tuntui tosi asialliselta, puheluun vastattiin heti, tapaus kirjattiin ylös jne.
        Haluavat tietoa kentältä kuluttajilta.
        Ministeri lupasi ottaa asian esille seuraavassa Soneran kokouksessa.

        Eihän joka paikkaan kannata ilmoitella kerralla, eikä ehdikkään.
        Tunnekuohu kun laskee, pikku hiljaa.

        Toimettomaksi ei kannata jäädä, vaan toimia.

        Kokemukseni perusteella kulut nousevat
        huimiksi. Puhutaan sadoista euroista.
        Sonera korvaa jos korvaa.
        Korvauksia saa odotella tuomipäivään asti.

        En suosittele Soneran valokuitua.


      • Rymy Eetu
        Vaari ja Mummo kirjoitti:

        Kokemukseni perusteella kulut nousevat
        huimiksi. Puhutaan sadoista euroista.
        Sonera korvaa jos korvaa.
        Korvauksia saa odotella tuomipäivään asti.

        En suosittele Soneran valokuitua.

        Aika on kallista.

        Turha kuluttaa aikaa kesken eräiseen tekniikkaan.

        Soneran palvelut ala arvoisia.


      • NuubianPressa
        Rymy Eetu kirjoitti:

        Aika on kallista.

        Turha kuluttaa aikaa kesken eräiseen tekniikkaan.

        Soneran palvelut ala arvoisia.

        Jännä homma kun joka ketjussa missä käsitellään Soneran Extra-liittymiä niin joku/jotkut ovat melkein copypastanneet negatiivista palautetta em. tuotteista joka ketjuun. Ihan tuli mieleen että jopa kilpailevan operaattorin dissaus on menossa;). No, kuitenkin itselläni noin vuoden Extra ADSL 10/2 toiminut moitteetta, samoin velipojalla.


      • Jännä Joonas
        NuubianPressa kirjoitti:

        Jännä homma kun joka ketjussa missä käsitellään Soneran Extra-liittymiä niin joku/jotkut ovat melkein copypastanneet negatiivista palautetta em. tuotteista joka ketjuun. Ihan tuli mieleen että jopa kilpailevan operaattorin dissaus on menossa;). No, kuitenkin itselläni noin vuoden Extra ADSL 10/2 toiminut moitteetta, samoin velipojalla.

        Eiks oo jännää ?.


    • Tuksu-tv

      Riittäkö kaistan leveys katsomaan teeveetä tai netti-teeveetä? Tonttupuku jo hieman ahdas mutta jos laaja kaistaan mahtuis ahteri...

      J.k Pahoja laskuja tuolla lopussa saa nähdä selviääkö mut pakko yrittää, parempaan ei pysty.. Näillä mennään.

      • Raaka Arska

        Eipä kuulu vieläkään toimivan kuin veljeksillä.

        Kovin on heikko esitys.


      • Remontti Reiska
        Raaka Arska kirjoitti:

        Eipä kuulu vieläkään toimivan kuin veljeksillä.

        Kovin on heikko esitys.

        Toimiiko liittymä ?

        Taloyhtiö hankkimassa Helsingissä.

        Kokemuksia, Kiitos.


      • Remontti Reiska
        Remontti Reiska kirjoitti:

        Toimiiko liittymä ?

        Taloyhtiö hankkimassa Helsingissä.

        Kokemuksia, Kiitos.

        Ihmeen hiljaista on.

        Eipä taida toimia vieläkään ?.


      • Elise ¤
        Remontti Reiska kirjoitti:

        Ihmeen hiljaista on.

        Eipä taida toimia vieläkään ?.

        Voi ei.
        Ei näin Sonera.


    • PysynSonerassa

      Soneran asiakaspalvelu on aina vastannut kun olen sinne soittanut, että älä jauha paskaa saatana! Olen jopa tasan kaksi kertaa sinne soittanut kun on niin hyvin toiminut vuodesta 2004 ja nyt tammikuussa sain Extra liittymän samalla kuukausimaksulla! Ottakaa sitten paska ELISA joka on oikein kiskuri firma ja joka panee vaan kaikki ihmiset ulos.

    • MR Mallorca

      Saletisti EI natsaa Soneran vehkeillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

      Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      150
      7870
    2. Miksi persuilla ei ole firmoja?

      Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      100
      7310
    3. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

      Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      31
      7202
    4. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

      Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      21
      6838
    5. Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle

      Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht
      Maailman menoa
      2
      6526
    6. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

      Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      75
      6374
    7. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

      "Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      23
      6104
    8. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

      Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      112
      6062
    9. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

      Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      47
      5478
    10. Demarikultin uhri kertoo

      Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      84
      5380
    Aihe