Parasta Ariralia?

Martta III

12

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WWWWMM

      mieles hywä cover et se on omanlaisensa sowitus eli eroo alkuperäsest tarpeeks ollakseen itsenäinen. sekä soitto et laulu on molemmat hywii erikseen mut liian tasapainosii yhdes mun korwin kuultuna. ite oisin digannu enempi kontrastist mut toi on siis wastakkainen näkemys biisist eli harmoniaa.

      ykskään biisi ekalt yhteiselt ei ihan kokonaisuudessaan menny mul mut osittain parhaimpii oli must asog (pääs oikeenlaiseen tunnetilaan)ja exit (wisuaalinen biisi) sekä punssi (positiiwist energiaa)

      tos coveris oli wähän käytetty yhtä arin äänen puolta jota wois must hyödyntää jatkos jossain kontrastibiisis. wieläki wituttaa elukka joka pilattiin hosumisel ku biisii ei mietitty loppuun. siit ois saanu mahtibiisin wetämäl asiat kunnol ääripäihin. sensijaan tyydyttiin siihen puolwäliin;(( tos kuulee sen puolwälin jos on unohtunu

      http://www.youtube.com/watch?v=SteQyMRFMyk&feature=PlayList&p=E43FEDFCB2E31B43&playnext=1&playnext_from=PL&index=29

    • arin ylin fani

      toi on tosi hyvä koveri ja arin ääni on siinä puhdasta honungia. muuta hyvää ariral ei ole (vielä) julkaissutkaan.

      • silakkapizza

        mutta aika lame, sieltä ariralin huonoimmasta päästä ;D


      • WWWWMM
        silakkapizza kirjoitti:

        mutta aika lame, sieltä ariralin huonoimmasta päästä ;D

        tulee siks koska siin ei oo kontrastii waan musat on keskenään sowinnos. se looking for peace of mind-ajatus on woinu olla mieles totaki biisii sahailles. ei paha mut liian myötäkarwanen mun makuun.


    • 161616161

      Suoraan läpi pään jätämättä jälkiä. Arin ääni nuhainen.

      • 161616161

        Ari lähinnä läpilaulaa vailla tulkintaa ja lopputulos on ... väsynyt ja sitten nuhainen.

        Ehkä en just tätä lähtis hehkuttamaan.


      • WWWWMM
        161616161 kirjoitti:

        Ari lähinnä läpilaulaa vailla tulkintaa ja lopputulos on ... väsynyt ja sitten nuhainen.

        Ehkä en just tätä lähtis hehkuttamaan.

        et coverin ei oo tarkotus olla kopio alkuperäsest waan uus tapa käsitel biisii on toiwottawaa. täs on uus tapa lähestyy tota biisii. siks hywä waikkakin kaikki instrumentit on keskenään liian harmonisii ja tasa-arwosii mun makuun. arin laulutapa tos on jees mut biisi on liikaa balanssis kokonaisuudessaan.


      • poserfani
        161616161 kirjoitti:

        Ari lähinnä läpilaulaa vailla tulkintaa ja lopputulos on ... väsynyt ja sitten nuhainen.

        Ehkä en just tätä lähtis hehkuttamaan.

        teinisoundi à la Tobias Sammet. Siitä joko pitää tai sitten ei. Tosin Edguy-fanitkaan ei diggaa Arskan äänestä kun Arska ei tee biisejään itse, kun taas Tobiaksella on useampiakin projekteja samanaikaisesti. Tee nyt Ari plz omia biisejä joohan. Ei se mitään vaikka olis huonojakin, pääasia että oot USKOTTAVA, että sua kehtaa fanittaa. Niin ja mee laulutunneille!!!


      • WWWWMM
        poserfani kirjoitti:

        teinisoundi à la Tobias Sammet. Siitä joko pitää tai sitten ei. Tosin Edguy-fanitkaan ei diggaa Arskan äänestä kun Arska ei tee biisejään itse, kun taas Tobiaksella on useampiakin projekteja samanaikaisesti. Tee nyt Ari plz omia biisejä joohan. Ei se mitään vaikka olis huonojakin, pääasia että oot USKOTTAVA, että sua kehtaa fanittaa. Niin ja mee laulutunneille!!!

        allewiiwaa ku eihän se muuten mee peril;)))

        mitä wakawamielisest tulee noihi herhiläisiin niin molemmat on perinnesaundii omaawii mikä tietty on plusaa ku perinteiset on niit parhaimpii tol saral. edguyn wanhat hywii uudemmat ei niinkään. mitä ns. nuhaan tulee niin nasaalit on spessuu ja mitä enempi spessuu sen parempi. biisei jos ite duunaa niin niiden tekotaito pitäs olla samaa tasoo esitystason kans et homma pelais. siihen ne musaopinnot tietty auttais waik laulu ois hallus jo luonnostaan.


      • arin ylin fani
        poserfani kirjoitti:

        teinisoundi à la Tobias Sammet. Siitä joko pitää tai sitten ei. Tosin Edguy-fanitkaan ei diggaa Arskan äänestä kun Arska ei tee biisejään itse, kun taas Tobiaksella on useampiakin projekteja samanaikaisesti. Tee nyt Ari plz omia biisejä joohan. Ei se mitään vaikka olis huonojakin, pääasia että oot USKOTTAVA, että sua kehtaa fanittaa. Niin ja mee laulutunneille!!!

        noin sekaisin voi olla vain poserfani :D arilta ottaa vielä sen 5-10v ennen kuin saa ääneensä sammetia ja mysteriaa: http://www.myspace.com/edguy
        tällä hetkellä arin äänellä ei vielä lähtis tarpeeksi tiukasti tommonen testosteroni-voimametalli kiljuminen, koska kiljuessa soundi muuttuu pojuksi (kuten esim. sex and satanissa vaikkei nyt poweria olekaan).


      • pojupojupoju
        arin ylin fani kirjoitti:

        noin sekaisin voi olla vain poserfani :D arilta ottaa vielä sen 5-10v ennen kuin saa ääneensä sammetia ja mysteriaa: http://www.myspace.com/edguy
        tällä hetkellä arin äänellä ei vielä lähtis tarpeeksi tiukasti tommonen testosteroni-voimametalli kiljuminen, koska kiljuessa soundi muuttuu pojuksi (kuten esim. sex and satanissa vaikkei nyt poweria olekaan).

        voi enää kun ihailla! Sä todella uskot asiaas! Onneks me ei :D


      • arin ylin fani
        pojupojupoju kirjoitti:

        voi enää kun ihailla! Sä todella uskot asiaas! Onneks me ei :D

        tietty mä uskon asiaani ja musta myös teiän kannattais uskoo asiaanne :D kyl onkii muuten tiukkaa vokaalii tos mysterias eiks ookki :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe