nahkafetissi

nahkaiSEKSI

Ajattelin elvyttää henkiin myös meidän nahkafettareiden keskustelun.
Mikä nahkavaate naisella on mielestänne seksikkäin:
a) hame
b) takki
c) housut
d) jokin muu

16

4369

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma nahka alla

Kai nahkavaatekin jonkinlainen fetissi on, mutta mutta niin tavallinen. Kuka vaan voi pitää päällään nahkavaatetta eikä se herätä poikkeuksellista huomiota kadulla tai baarissa. Tietenkin hyväkroppainen nahkavaatteiden kantaja on silmänruokaa, mutta kuitenkin sovinnainen, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

PVC:tä haukutaan usein halvaksi nahkajäljitelmäksi, mutta sekin on paljon kiihottavampi materiaali, kiiltävä ja myös vhän hiostava joka kuuluu asiaan. PVC-kuteita ei kuka vaan laita päälleen tosta vaan julkisesti. Ja jos laittaa, niin päät varmaan kääntyy.

Kumi on extreme fetissimateeriali, ja käyttäjälleen antaa varmaankin parhaat kicksit.

• Haistatuskaa

Kun meikänaisen nahkapenkkifantasiat jälleen poistettiin????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• nahkis

kerro uudestaan, kiinnostaisi!

• Anonyymi
        nahkis kirjoitti:

kerro uudestaan, kiinnostaisi!

Auton nahkapenkit on kyllä aika kiihottavat! Varsinkin passatin.

• Mustaa kiilto

Housut. Siis jos nainen on hoikka.

Nilkkapituinen takki on myös aivan hengästyttävän seksikäs, eikä vartalonmuodoilla ole niin suurta merkitystä.

Käsineitäkään ei voi sivuuttaa. Tiukasti istuvat nahkahanskat pukevat jokaista mimmiä!

• Anonyymi

Saako mies käytettä nahkahametta?

• nahkis ihailija

Musta nahkatakki naisen päällä on todella seksikästä. Pitkä tai lyhyt malli, aivan sama. Ja todellakin kun nahkaan on pukeutunut, niin nainen kuin nainen on haluttava. Outoa.

• Ydinmies

Avara, lyhyt jakku, paljastava. Nämä kaikki viininpunaisena ! Lisäksi korkeakorkoiset piitkät reisisaappaat,valkoisena.
      Näin tulee tyttöystäväni vastaan minua Helsinki-Vantaan parkkihalliin. Sitten ajelemme Raumalle, aika-ajoin kuumana, kahviloissa poikkeillen, ja pysähdellen.

• nahkahousunainen

Kiihottaako nahkahousut, latex-catsuit, pvc-asut? Etsitkö nahkahousuja tai muuta fetish-aiheista tavaraa? Haaveiletko omasta kullasta joka pukeutuu kireään kumiin ja nahkaan? Nahkafoorumista löydät vastauksia, vinkkejä, kuvia ja videoita näihin asioihin.

• Prvukm52Hki

No,se oli vanha ja lyhyt elvytys... Eikö löydy nahkafettareita vai kaikkiko foorumissa...? Aihe (siis nahka)kun kiinnostaa aina ja jatkuvasti...😉

• Prvukm52Hki

Eikö Hesasta löydy nahkafettareita...😧?

• Anonyymi

Takki ja housut

• Anonyymi

Pitkä nahkatakki on ihana. Nahkahame on myös. Erityisen kiihottavaa on nussia nahkasohvalla tai autossa, jossa on nahkasisustus!

• Anonyymi

Vaimo pukeutuu josksu pitkään nahkatakkiin ja alle vain sukkanauhat, sukat ja 1/4 kupin rintsikat ja lähdemme ajelulle. Jossain vaiheessa vaimo käy käveleyllä noissa vaatteissa ja itse seuraan kauempaa häntä. Myöhemmin on pakko käydä helpottamassa paineita jossain rauhallisessa paikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimo pukeutuu josksu pitkään nahkatakkiin ja alle vain sukkanauhat, sukat ja 1/4 kupin rintsikat ja lähdemme ajelulle. Jossain vaiheessa vaimo käy käveleyllä noissa vaatteissa ja itse seuraan kauempaa häntä. Myöhemmin on pakko käydä helpottamassa paineita jossain rauhallisessa paikassa.

Olisipa kiva yllättää teidät.. minkälainen vaimo sulla? Ja minkälainen nahkatakki?

• Anonyymi00020

Nahkahousut naisella on tosi seksikästä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5370
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1242
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      102
      889
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      821
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      783
    6. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      757
    7. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      754
    8. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      753
    9. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      739
    10. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      47
      739
    Aihe