Johtaja Juhakon viestit poistuu heti !!

Paljon johtanut

Hoh hoh hoo, ei kestä Johtajan ja Johdon kouluttajan kusiruiskaukset palstalla montaakaan minuuttia. Ankara kuopaisu, märkä pieru, kaatuminen, mulkoilua ja touhutippa makkiämpäriin tuon johtavan konsultin kustannuksella. Hoh hoh hoo, kuset reisille, nirvanan polkaisu sekä tavaraa suuhun tuova röyhtäisy. Ei auta nauru ei lopu. Johtaja Hoh hoh hoo nostakaa kaikki pystyyn, lattia on kylmä.Voltti hyppytornista ja kierre.

On siinä meillä puupallojen psykiatri

13

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeus ja kohtuus

      Onnistunutta toimintaa johtajan suhteen, hyvä

      • Juhako

        KYLLÄ NÄYTTÄÄ TYPERYYS JOUKOSSA TAAS TIIVISTYNEEN. On näköjään ylivoimaista ymmärtää, että poikkeamme mm. kokonaisuuksien ymmärryskyvyn osalta toisistamme aika rajusti.
        Minulla on ihan riittävä teoreettinen koulutus, valtava käytännön kokemus ja monenkin mainitsema viisaus käsittelemään yhteiskunnallisia asioita.
        Ymmärrän kirkkaasti, ettei itsestään epävarma ihminen pysty perusteelliseen ymmärtämiseen, subjektiivinen mutu (must niinku tuntuu) on helpompaa. Saattaisi muutoin tulla pää pipiksi.


      • Juhako kirjoitti:

        KYLLÄ NÄYTTÄÄ TYPERYYS JOUKOSSA TAAS TIIVISTYNEEN. On näköjään ylivoimaista ymmärtää, että poikkeamme mm. kokonaisuuksien ymmärryskyvyn osalta toisistamme aika rajusti.
        Minulla on ihan riittävä teoreettinen koulutus, valtava käytännön kokemus ja monenkin mainitsema viisaus käsittelemään yhteiskunnallisia asioita.
        Ymmärrän kirkkaasti, ettei itsestään epävarma ihminen pysty perusteelliseen ymmärtämiseen, subjektiivinen mutu (must niinku tuntuu) on helpompaa. Saattaisi muutoin tulla pää pipiksi.

        Kirjoittaa et ainakaan osaa. Käytät koukeroisia ja kieliopin vastaisia lauserakenteita. Se osoittaa, että et ole juurikaan kouluja käynyt.


      • lataamon ovi
        Känä kirjoitti:

        Kirjoittaa et ainakaan osaa. Käytät koukeroisia ja kieliopin vastaisia lauserakenteita. Se osoittaa, että et ole juurikaan kouluja käynyt.

        Selvästi alemman koulutustason tapaus, jolla on paha alemmuuskompleksi.


      • Juhako
        Känä kirjoitti:

        Kirjoittaa et ainakaan osaa. Käytät koukeroisia ja kieliopin vastaisia lauserakenteita. Se osoittaa, että et ole juurikaan kouluja käynyt.

        Huolimatta muotoseikoista sanoma näyttää menneen perille, ainakin demareille, oletan.
        Tekeekö jäsenkirja ihmisestä kaikkien alojen erikoisasiantuntijan?


      • Otsikossa hymiö
        Juhako kirjoitti:

        Huolimatta muotoseikoista sanoma näyttää menneen perille, ainakin demareille, oletan.
        Tekeekö jäsenkirja ihmisestä kaikkien alojen erikoisasiantuntijan?

        *31.5.-97 Iltasanomat: Lipponen oli saanut kirjeitä kansalaisilta, jotka olivat joutuneet syrjityiksi kepulaiskunnissa. Esimerkkejä:
        "Täytyy olla kepulainen.. Kunnan työpaikat täytetään siten, että niihin valitaan ‘sopivat’ henkilöt.”
        “Pyydän, että ryhtyisitte toimenpiteisiin toimenpiteisiin keskustalaisen, Suomen valtiosäännön vastaisen poliittisiin perusteisiin nojautuvan syrjinnän lopettamiseksi.”
        “Kunnan tilaisuudet rauhanyhdistyksellä
        - - -rauhanyhdistyksen talolla pidettävät kunnan eri hallintokuntien järjestämät tilaisuudet, joihin on kutsuttu kuntalaisia tai sitten pelkästään luottamushenkilöt. - - - näin sulkee pois koko joukon kuntalaisia ja luottamushenkilöitä ao. tapahtumasta.”
        “Näin, mitä on keskustan valta
        - - -Kokemuksesta sanon, että - - - keskustan ahdasmielisyys ja suvaitsemattomuus täällä Kainuussa yltää.”
        Lipponen: “Tässä on mahdollisuus harrastaa loukkaantumisteatteria, mutta se ei poista sitä, että ongelmat ovat todellisia.” “Monet ovat kiitollisia, kun ovat terveinä selvinneet.”


    • Juhako

      Tekstissä on jotakin niin oudon kakofonista, että hieman pelottaa. Ihanko vapaalla sitä ollaan?

    • Loistavaa toimintaa

      Alkaa tuo kaikkien ylijohtajien ylä-äiti ja isä löytää paikkansa makkikirjoittajien joukossa.
      Jatkuvasti täysin käsittämättömiä tekstejä ja itsensä kehuja.

    • Juhhakojuhis

      Konsultin ja ylijohtajan viestit eivät täällä asu. Hyvä.

      • Yllis rules

        Pitäkää tuon johtajan viestit jatkossakin poissa.


    • Utskija

      Kerro omin sanoin.

      • Juhako

        Olen nähnyt tuhansia pölvästejä, olen jo kauan, kauan sitten tottunut reaalitodellisuuteen.
        Esimerkki teikäläisistä: Menin pari viikkoa sitten erääseen tilaisuuteen, ovella toivotin reippaat tervehdykset, saamatta minkäänlaista vastausta. Eräästä näkyi päällepäin: Mikähän tuokin luulee olevansa. Samoinhan se on täälläkin.
        Toinen luihuuden ilmentymä on olmimainen "hei", johon törmää kaikkialla, eipä paljon ole kansallisia tapoja kanssa käymisessä.
        Omasta mielestäni minua ei vituta, mutta kun olette kerran noin fiksuja annan sen päätettäväksi.
        Lopuksi: Kohottakaamme kolminkertainen eläköönhuuto suomalaiskansalliselle luihuudelle ja typeryydelle, se näyttää olevan yhä voimakkaammin lisääntyvä uusiutuva luonnonvara.


      • Otsikossa hymiö
        Juhako kirjoitti:

        Olen nähnyt tuhansia pölvästejä, olen jo kauan, kauan sitten tottunut reaalitodellisuuteen.
        Esimerkki teikäläisistä: Menin pari viikkoa sitten erääseen tilaisuuteen, ovella toivotin reippaat tervehdykset, saamatta minkäänlaista vastausta. Eräästä näkyi päällepäin: Mikähän tuokin luulee olevansa. Samoinhan se on täälläkin.
        Toinen luihuuden ilmentymä on olmimainen "hei", johon törmää kaikkialla, eipä paljon ole kansallisia tapoja kanssa käymisessä.
        Omasta mielestäni minua ei vituta, mutta kun olette kerran noin fiksuja annan sen päätettäväksi.
        Lopuksi: Kohottakaamme kolminkertainen eläköönhuuto suomalaiskansalliselle luihuudelle ja typeryydelle, se näyttää olevan yhä voimakkaammin lisääntyvä uusiutuva luonnonvara.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8208120#comment-38234504


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe