on suossa. Ihan onneton porukka. Kärpät ainoa suomessa joka voi voittaa mestaruuden
jokerit
4
236
Vastaukset
- sineb
syksyllä viellä jopa uskoin etä jokerit ei nouse suosta, niin vyötäröä myöten siellä rämmittiin!! mutta mitä vielä, ihme on tapahtnut, nousu viimiseltä paikalta, 7 parhaan joukkoon, ja marraskuussa kaverini sanoi että olenko tosissani jos sanoin jokereiden olevan runkosarjassa 6 parhaan joukossa... väitän että näin on ja tulee olemaan... itse en asu helsingissä, mutta olen aina kokenut sen toiseksi kotikaupungiksi, ja haluan tukea joukkuetta tämän keskustelupalstan kautta, mikään ei ole niin varmaa kun olla puna keltanen!!
- sä oot
niitä sipoolaisia faneja!?!niitähän alko tulemaan sen viimeisen mestaruuden jälkeen oikein urakalla!
- sineb
sä oot kirjoitti:
niitä sipoolaisia faneja!?!niitähän alko tulemaan sen viimeisen mestaruuden jälkeen oikein urakalla!
todellakaa missää sipoossa asusta:) mennään siitä vielä reilu 100 kilsaa itään kohti. ja jokerifani olen ollut kaudesta 91 alkaen.
- asdfman
sineb kirjoitti:
todellakaa missää sipoossa asusta:) mennään siitä vielä reilu 100 kilsaa itään kohti. ja jokerifani olen ollut kaudesta 91 alkaen.
ja suomenruottalaisia, ei ne mitää janarijokereita kannata....yleesä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112292- 1021385
- 1701207
- 531165
- 691115
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49859
- 115783
- 67776