Hanna on järkyttävä!

Lepa

Siis on se on aivan järkyttävä...laulajana. Sillä ei ole ääntä siis ollenkaaa. Joka biisistä paistaa läpi, että sen ääni ei kestä. Ja jos mietitte sitä missä sen levy viipyy, niin siihen on helppo vastata: Se viipyy juuri siitä syystä, kun ei sen akan ääni kestä levyttää varmaan kun 2 minuuttia päivässä ja sitten viikon tauko. Olettaen tietysti, että se pysyy sen aikaa sävelessä...mikä on myöskin aika harvinaista.

15

1590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hevi

      Taitaa olla melkosen asiantuntijan tekstiä. Et varmaan itte uskaltannu lähtee koitaan tohon skabaan. Bullshittiä,hyi.

      • Lepa

        Mä tiedän, että en osaa laulaa. Sen taki en mennyt sinne ihmisten korvia kiduttaan. Ehkä Hannankin kannattais yrittää tajuta se omalla kohdallaan.


      • ......
        Lepa kirjoitti:

        Mä tiedän, että en osaa laulaa. Sen taki en mennyt sinne ihmisten korvia kiduttaan. Ehkä Hannankin kannattais yrittää tajuta se omalla kohdallaan.

        sai Askolta halit:).On se vaan kumma juttu!


      • vesku

        läheskään kaikki sanoittajat ,säveltäjät yms. musiikin ammattilaiset EIVÄT osaa laulaa ,tekeevät sitä musiikkia muille jotka toivottavasti osaavat laulaa , eikä negaatiivinen palaute aina tarkoita sitä että palautteen antajan pitäisi itse pistää paremmaksi. sitä ollaan vaan niin herkkähipiäisiä arvostelua kohtaan että vedetään samantien tuttu lause "pistä itte paremmaksi" .


    • boy

      Kyllä se uskalsi mennä sinne... Tiputettiin vain kyydistä niin äkkiä että on nyt niin katkera että pitää haukkua Hannaa.

      • jou

        aivan totta. Mu mielestä. Siis mäki oon sillee samaa mieltä et Hannan ääni ei pakosti kestä montaa vuotta. Mutta mä äänestin sitä aina kun oli mahdollisuus. Sillä sillä muijalla on aivan upea ääni. Se on vähän harmillista/hassua ettei hanna osaa nuotteja ollenkaa. :) Mut kyl neki tulee varmaan opiskeltuu uran aikana. Hanna oli idolseista yksi parhaista. Sanotaan että se oli paras. Olin varma jo alusta alkaen että Hanna tulee voittamaan, vaikka välillä se ei siltä tuntunutkaan.


    • .......

      itse nauraa noille huhuille,kestääkö idols-tähden ääni?Typykkähän on laulanut suunnilleen koko ikänsä ja hyvin on kuulema ääni tähänkin asti kestänyt.Vaikka ei tietenkään Hannallekaan olisi pahitteeksi ottaa laulutunteja,sillä oikea laulutekniikka on kaiken A&O.Hannalla on kyllä luonnostaan aivan upea laulusoundi,toivottavasti osaa myös käyttää sitä oikein...en silti usko tohon et Hannan ääni olis mihinkään katoamassa,kun viime aikoina olen tässä Hannaa livenä ollut katsomassa niin ei ole kyllä siltä kuulostanut että olisi ääni ihan heti loppumassa...

    • Miko

      Kyl siitä Love is like a song piisistäkin mun mielestä paistaa semmonen rööki/viski ääni, eli se kuulostaa, et se meinaa aivan justi loppua!
      Toisaalta Esim Kirkallekkin sanottiin kolkyt vuotta sitten et sun ääni kestää maks viikon! No aika näyttää!!

      Ps. Hannalla on aika muhkeet perät!

    • Ei oo

      EI OO ,ITE OOT!

    • FilmiFriikki

      Johan tilitettiin. Täytyy olla todella tuota mieltä että noin rajuun sävyyn kirjoittelee kaiken maailman keskustelupalstoille. Mutta valitettavan monet ovat tuota mieltä, siitä kun vaan jaksetaan aina valittaa. Itse olen eri mieltä, toivottavasti en ole yksin mielipiteeni kanssa..

    • Sie!

      Sie et ymmärä musiikista mitään! Mene hyvä ystävä ja tee OMAÄÄNITE, kuuntele ja kerro sit kumpi laulaa paremmin.
      Sanomattakin on selvää, että syynä on "turhautuneen" "huonon itsetunnon" omaava persoona, jonka pitää avata mielipiteensä, ihan väärässä kohdassa.
      Sie kuule tule tänne Lappeenrantaan, opetetaan siull "Karelia Gamesiin", jep.

    • Sibella

      Totta on, ettei Hanna hallitse oikeanlaista laulutekniikkaa lainkaan. Hanna ei käytä vartalon tukea eikä kallon resonointitilaa hyväkseen ja siksi ääni menee puskemiseksi, myös hengitystekniikka on teknisesti väärä "keuhkotekniikka". Laulutunneille mars! Ja mieluiten vielä klassisen laulun tekniikkatunneille, niin tulisi käsitys siitä, että ääni luodaan koko kropalla, eikä keuhkolla ja kurkulla.

      • ..........

        älä liioittele.Menepä kuuntelemaan Hannaa johonkin livenä niin yllätyt.Oli selvästi jo tässä ajassa tapahtunut kehitystä myönteiseen suuntaan.Hyvä siitä vielä tulee kun on jo luonnostaan noin lahjakas.


      • jeah

        tajunnut homman jujua ollenkaan.kilpailussa ei etsitty valmiita laulajia vaan nimenomaan lupaavia ja lahjakkaita nuorukaisia joilla on luonnostaan lahjoja.Toki Hannallakin on vielä teknisellä puolella parantamisen varaa mutta luonnonlahjakkudeasta tässä silti on kyse.Miksi luulet että tuomarit päästivät Hannan jatkoon?varmaankin lukivat taustatiedoista ettei Hannalla ole minkäänlaisia musiikillisia opintoja takana ja silti kuulostaa jo nyt varsin erinomaiselta.Levy-yhtiö muokkaa Hannasta täydellisen(vaikka lähes täydellinen hän jo on:))


    • vittiläinen

      miten voit edes sanoa noi..ei sinun tietenkään tarvitse hannaa rakastaa..mutta et todellakaan voi väittää ettei neidillä ole ääntä! hänellä on vain persoonallinen ääni , jota nykypäivä kaipaa, eikä häntä turhaan voittajaksi valittu..miksihän asko häntä halasi? tehdäkseen vitsin? ei..vain hän oli paras koelaulaja! ja kansa hänet voittoon äänesti..tuomarien karsittua kyvyttömät pois..mene itse ja näytä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      99
      1863
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1410
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      84
      1263
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      455
      939
    7. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      908
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      842
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      826
    Aihe