Siis on se on aivan järkyttävä...laulajana. Sillä ei ole ääntä siis ollenkaaa. Joka biisistä paistaa läpi, että sen ääni ei kestä. Ja jos mietitte sitä missä sen levy viipyy, niin siihen on helppo vastata: Se viipyy juuri siitä syystä, kun ei sen akan ääni kestä levyttää varmaan kun 2 minuuttia päivässä ja sitten viikon tauko. Olettaen tietysti, että se pysyy sen aikaa sävelessä...mikä on myöskin aika harvinaista.
Hanna on järkyttävä!
15
1599
Vastaukset
- hevi
Taitaa olla melkosen asiantuntijan tekstiä. Et varmaan itte uskaltannu lähtee koitaan tohon skabaan. Bullshittiä,hyi.
- Lepa
Mä tiedän, että en osaa laulaa. Sen taki en mennyt sinne ihmisten korvia kiduttaan. Ehkä Hannankin kannattais yrittää tajuta se omalla kohdallaan.
- ......
Lepa kirjoitti:
Mä tiedän, että en osaa laulaa. Sen taki en mennyt sinne ihmisten korvia kiduttaan. Ehkä Hannankin kannattais yrittää tajuta se omalla kohdallaan.
sai Askolta halit:).On se vaan kumma juttu!
- vesku
läheskään kaikki sanoittajat ,säveltäjät yms. musiikin ammattilaiset EIVÄT osaa laulaa ,tekeevät sitä musiikkia muille jotka toivottavasti osaavat laulaa , eikä negaatiivinen palaute aina tarkoita sitä että palautteen antajan pitäisi itse pistää paremmaksi. sitä ollaan vaan niin herkkähipiäisiä arvostelua kohtaan että vedetään samantien tuttu lause "pistä itte paremmaksi" .
- boy
Kyllä se uskalsi mennä sinne... Tiputettiin vain kyydistä niin äkkiä että on nyt niin katkera että pitää haukkua Hannaa.
- jou
aivan totta. Mu mielestä. Siis mäki oon sillee samaa mieltä et Hannan ääni ei pakosti kestä montaa vuotta. Mutta mä äänestin sitä aina kun oli mahdollisuus. Sillä sillä muijalla on aivan upea ääni. Se on vähän harmillista/hassua ettei hanna osaa nuotteja ollenkaa. :) Mut kyl neki tulee varmaan opiskeltuu uran aikana. Hanna oli idolseista yksi parhaista. Sanotaan että se oli paras. Olin varma jo alusta alkaen että Hanna tulee voittamaan, vaikka välillä se ei siltä tuntunutkaan.
- .......
itse nauraa noille huhuille,kestääkö idols-tähden ääni?Typykkähän on laulanut suunnilleen koko ikänsä ja hyvin on kuulema ääni tähänkin asti kestänyt.Vaikka ei tietenkään Hannallekaan olisi pahitteeksi ottaa laulutunteja,sillä oikea laulutekniikka on kaiken A&O.Hannalla on kyllä luonnostaan aivan upea laulusoundi,toivottavasti osaa myös käyttää sitä oikein...en silti usko tohon et Hannan ääni olis mihinkään katoamassa,kun viime aikoina olen tässä Hannaa livenä ollut katsomassa niin ei ole kyllä siltä kuulostanut että olisi ääni ihan heti loppumassa...
- Miko
Kyl siitä Love is like a song piisistäkin mun mielestä paistaa semmonen rööki/viski ääni, eli se kuulostaa, et se meinaa aivan justi loppua!
Toisaalta Esim Kirkallekkin sanottiin kolkyt vuotta sitten et sun ääni kestää maks viikon! No aika näyttää!!
Ps. Hannalla on aika muhkeet perät! - Ei oo
EI OO ,ITE OOT!
- FilmiFriikki
Johan tilitettiin. Täytyy olla todella tuota mieltä että noin rajuun sävyyn kirjoittelee kaiken maailman keskustelupalstoille. Mutta valitettavan monet ovat tuota mieltä, siitä kun vaan jaksetaan aina valittaa. Itse olen eri mieltä, toivottavasti en ole yksin mielipiteeni kanssa..
- Sie!
Sie et ymmärä musiikista mitään! Mene hyvä ystävä ja tee OMAÄÄNITE, kuuntele ja kerro sit kumpi laulaa paremmin.
Sanomattakin on selvää, että syynä on "turhautuneen" "huonon itsetunnon" omaava persoona, jonka pitää avata mielipiteensä, ihan väärässä kohdassa.
Sie kuule tule tänne Lappeenrantaan, opetetaan siull "Karelia Gamesiin", jep. - Sibella
Totta on, ettei Hanna hallitse oikeanlaista laulutekniikkaa lainkaan. Hanna ei käytä vartalon tukea eikä kallon resonointitilaa hyväkseen ja siksi ääni menee puskemiseksi, myös hengitystekniikka on teknisesti väärä "keuhkotekniikka". Laulutunneille mars! Ja mieluiten vielä klassisen laulun tekniikkatunneille, niin tulisi käsitys siitä, että ääni luodaan koko kropalla, eikä keuhkolla ja kurkulla.
- ..........
älä liioittele.Menepä kuuntelemaan Hannaa johonkin livenä niin yllätyt.Oli selvästi jo tässä ajassa tapahtunut kehitystä myönteiseen suuntaan.Hyvä siitä vielä tulee kun on jo luonnostaan noin lahjakas.
- jeah
tajunnut homman jujua ollenkaan.kilpailussa ei etsitty valmiita laulajia vaan nimenomaan lupaavia ja lahjakkaita nuorukaisia joilla on luonnostaan lahjoja.Toki Hannallakin on vielä teknisellä puolella parantamisen varaa mutta luonnonlahjakkudeasta tässä silti on kyse.Miksi luulet että tuomarit päästivät Hannan jatkoon?varmaankin lukivat taustatiedoista ettei Hannalla ole minkäänlaisia musiikillisia opintoja takana ja silti kuulostaa jo nyt varsin erinomaiselta.Levy-yhtiö muokkaa Hannasta täydellisen(vaikka lähes täydellinen hän jo on:))
- vittiläinen
miten voit edes sanoa noi..ei sinun tietenkään tarvitse hannaa rakastaa..mutta et todellakaan voi väittää ettei neidillä ole ääntä! hänellä on vain persoonallinen ääni , jota nykypäivä kaipaa, eikä häntä turhaan voittajaksi valittu..miksihän asko häntä halasi? tehdäkseen vitsin? ei..vain hän oli paras koelaulaja! ja kansa hänet voittoon äänesti..tuomarien karsittua kyvyttömät pois..mene itse ja näytä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984