~~~ ♥
Vapaat tuulet taas puhaltaa
maailma on viennyt rakkaan
tehnyt tomuksi kaiken
Ei asu onni näissä käsissäni
ei enää sylissäni tuttu turva
Itkulla taas päiväni aloitan
kaiholla kylvän kyyneleeni
Ehkäpä iloita minäkin vielä saan
ja hymyillen tehdä matkaani uuteen
Löytää syli joka välittää
syli joka on hellä
mutta ei osaa hellittää
Unessani olen sinut jo nähnyt
nyt herätä sinä jo minut
Sinä,
minun unieni haavemaa
ilojeni aamunkoitto
~~~ ♥
http://www.youtube.com/watch?v=QKt-Zincyyk
~ Vapaat tuulet ~
6
190
Vastaukset
- *myös*
ja todentuntuinen runo sinulta.
Oikkein kiva oli lukea ja katso linkki myös.. ;)Niin minähän vaan epätoivoisesti yritän vielä meidän raadollisten ihmisten sekaan valaa
toivoa aidosta ja oikeasta Rakkaudesta, vaikka välillä kyllä tuntuu että
ei tule kuin vain lunta nilkoille... :O
Kiitos kovasti sinulle palautteestasi ja paljon rakkautta elämääsi toivotan ! :))
Terkuin (*J*)
http://www.youtube.com/watch?v=Rgjh5HI7ifA
- viisi peukkua
minä ainakinvpidin tästä runostasi :))
Rakkautta elämääsi myös minä sinulle toivotan!Kiva jos runoni miellytti sinua !
On aina kiva saada positiivistakin palauttetta ja nuo
peukut näyttäisi aina olevan aivan samalta tai samoilta henkilöiltä...
mutta huvinsa kullakin :D
Kivaa päivää sinulle terkuin (*J*)
- Armiliini
..jäähyväisruno, tunnelma runossa käsinkosketeltava,niin aito ja kaunis!
Kiitos sinulle lukuhetkestä!tuosta käsinkosketeltavasta mutta kiva jos runoni miellytti
ja sai aikaan ajattelemisen aihetta ! :))
Oikein kivaa päivää sinulle Armiliini ! :)
Terkuin (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 572926
- 89998
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!13997- 49886
- 84844
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35771- 95729
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86615- 48585
