ihmiset etsivät toisistaan vikoja? Nauttivat asioista joita juorut ruokkivat. Vaikka paskaakin. Kunhan on mistä puhua.
Saavat tietysti itsensä näyttämään paremmilta kuin mitä ovat todellisuutessa.
Miksi
3
548
Vastaukset
- viserrä
Jos ihminen on toiselle täysin ventovieras ja mielenkiinnoton, hänestä ei ole mitään puhuttavaa, mutta jos toinen saa aikaan kateuden tunteita jollain tapaa, paskaa keksitään ja vaikka vääristellään asioita. Olen nyt itse joutunut uhriksi ja suorastaan naurattaa kuinka ihmiset jaksaa paasata minusta. Minulle ne ihmiset ovat yhdentekeviä, heidän tylsät elämät ei kiinnosta minua. He ovat typeriä ja huonoitsetuntioisia luusereita, joilla ei ole omaa elämää koska pitää kytätä toisten tekemisiä.
- ruohonjuuritasolla
niimpä,ihminen joka on tyytyväinen omaan elämäänsä ja henkisesti tasapainoinen ,tuskin haukkuu muita ja etsii vikoja toisista.Sääliksi käy myös sellaisia "porvari perheitä" jotka opettavat omille lapsukailleen,että köyhät perheet ovat "epäonnistuneet " yhteiskunnassa ja lapsukaiset saavat pilkata köyhän perheen lapsia ja mustamaalata perhettä ja köyhän perheen lapset joutuvat kestämään pilkkaamista,typerää luokittelua.
- Siksi
On kyllä ihmeellistä miten kaveritkin tiedostamattaan pelästyy sitä että toisella menee hyvin. Sitten puukotetaan selkään kun vaan tilaisuus tulee. Naurattaa oikeen ihmisen kateus. Kateuden mottohan on se että jos itse ei pääse samanlaiseen tasoon kuin toinen niin vedetään toinen alas sieltä huipulta. Harva edes pystyy myöntämään sitä että on kateellinen toiselle. Loppu peleissä kaikki on kateellisia enemmän tai vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167220- 1992607
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1102241En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761628Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911129- 441029
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461009- 99961
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6763- 46763