Miksi

venyy venyy

ihmiset etsivät toisistaan vikoja? Nauttivat asioista joita juorut ruokkivat. Vaikka paskaakin. Kunhan on mistä puhua.
Saavat tietysti itsensä näyttämään paremmilta kuin mitä ovat todellisuutessa.

3

566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viserrä

Jos ihminen on toiselle täysin ventovieras ja mielenkiinnoton, hänestä ei ole mitään puhuttavaa, mutta jos toinen saa aikaan kateuden tunteita jollain tapaa, paskaa keksitään ja vaikka vääristellään asioita. Olen nyt itse joutunut uhriksi ja suorastaan naurattaa kuinka ihmiset jaksaa paasata minusta. Minulle ne ihmiset ovat yhdentekeviä, heidän tylsät elämät ei kiinnosta minua. He ovat typeriä ja huonoitsetuntioisia luusereita, joilla ei ole omaa elämää koska pitää kytätä toisten tekemisiä.

• ruohonjuuritasolla

niimpä,ihminen joka on tyytyväinen omaan elämäänsä ja henkisesti tasapainoinen ,tuskin haukkuu muita ja etsii vikoja toisista.Sääliksi käy myös sellaisia "porvari perheitä" jotka opettavat omille lapsukailleen,että köyhät perheet ovat "epäonnistuneet " yhteiskunnassa ja lapsukaiset saavat pilkata köyhän perheen lapsia ja mustamaalata perhettä ja köyhän perheen lapset joutuvat kestämään pilkkaamista,typerää luokittelua.

• Siksi

On kyllä ihmeellistä miten kaveritkin tiedostamattaan pelästyy sitä että toisella menee hyvin. Sitten puukotetaan selkään kun vaan tilaisuus tulee. Naurattaa oikeen ihmisen kateus. Kateuden mottohan on se että jos itse ei pääse samanlaiseen tasoon kuin toinen niin vedetään toinen alas sieltä huipulta. Harva edes pystyy myöntämään sitä että on kateellinen toiselle. Loppu peleissä kaikki on kateellisia enemmän tai vähemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      126
      2678
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2157
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      24
      1727
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1528
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1298
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1293
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1210
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1065
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      989
    10. 128
      931
    Aihe