Myydään parta agama+terra

Lappeenranta

Elikkäs, partis tytteli tarviisi uuden kodin. Leevi on reilu pari vuotias, pirtsakka ja kesy tytteli. Terra on ite tehty komia kapistus. Mitoiltaan 130*50*60 ja seisoo neljällä putkijalalla. Mukaan tulee lamput ym sisustus.

Hinta 450e

Grista
040-8346195

10

5484

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäpä minä

      minkäs takia myyt sen...?

      • Lappeenranta

        Siksi koska etsin uutta asuntoa ja se tulee olemaan pienempi kuin nykyinen.


    • Grista

      Tyttö tarviisi pikaisesti uuden kodin. Lasken hintaa, eli 350e kaikkineen.

      • Alfiina

        Joko tyttö on saanut jo uuden kodin?
        Olemme ostamassa parta-agamaa pojallemme ja terraariota kaipaisimme myös. Löysin tämän linkin etsiessäni myynti-ilmoituksia.


    • Kirsi

      Onko Leevi jo myyty? Olisin enemmän kuin kiinnostunut, jollei ole! Mail: [email protected]

    • samuli

      pitääkö niitä tulla hakemaan .oks niitä kaks

    • mira

      Vieläkö agama on myymättä? Jos on niin tekstaa numeroon 0504678977/mira

    • meri

      ostetaan/otetaan partis hyvään kotiin. hinnasta puhutaan vielä.


      asutaan helsingissä... voidaan hakea mistä tahansa suomen alueelta.(ehkä niin)
      puh:0445041996
      ikä:9.v
      isin lupa

      • Grista

        Leevi on löytänyt uuden kodin jo viime keväänä!


    • hhaannaa

      Täällä olisi reipas ja kesy 3-vuotias koiras parta-agama myytävänä mukaan tulee itse tehty siisti terraario, lamput ja sisustus sekä halutessaan tumma pyötätaso.
      meidän elämän tilanne on muuttunut niin ettei ole aikaa poikaa enään hoitaa ja muuttokin on kohta edessä jolloin ei ole enään tilaa....


      Hinta 300e kaikkineen

      Järvenpää

      Hanna
      044-3224306

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe