Hyi, yöks, inhottavaa!

vihaan

20

862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katso itse!!

      En tiedä mitä noissa videoissa näkyy mutta, en viitsi edes katsoa, sanojestani päätellen!!!
      en halua että mun mieleen jää tuollaisia kuvia näes!

      älä viitsi tarjoa toisille sekidaa jos itse tykkäät katsoa videoita jossa eläimiä SAIRAAT BEAST rääkäävät!
      ainoa BEAST tässä maapallon päällä on ihminen! tuhoava paska rotu!!

      • yöksss

        HYIHYIHYI ihan järkyttävää! Miten kukaan voi kohdella eläimiä noin?!


      • Halveksun
        yöksss kirjoitti:

        HYIHYIHYI ihan järkyttävää! Miten kukaan voi kohdella eläimiä noin?!

        Niin kuin ensimmäinen vastaaja sano, on ihminen paska rotu. Hävittäisin koko lajin ilomielin, vaan milläs pystyy? Kun lisää mahdollisia eläinrääkkäjiä syntyy joka sekunti. Ensimmäisestä videosta en katsonut kun alun, siihen asti, kun kissaparan nahkaan kiinnitettiin se koukku. Toisen videon olen jo nähnyt, onneks koira selvisi. Kolmas ei ole niin paha, mutta en mä sitäkään vähättele, sairasta. Miltähän tuntuisi tytöstä, jos samaisen kohtalon saisi? Ja miks aikuiset vaan kuvas, eikä tehny asialle mitään? Jokainen eläinrääkkääjä sietäs ite tuntee saman tuskan, oli se sitten hakkaamisen, elävältä nylkemisen, myrkytyksen tai ihan minkä vaan sairaan teon aiheuttamaa.


      • Noita videoita on hyvä levittää, sen takia et ihmiset tajuisvat et jotain on pahasti vinossa kun eläimiä kohdellaan noin.


      • yhteiskunnassa
        NotAnAngel83 kirjoitti:

        Noita videoita on hyvä levittää, sen takia et ihmiset tajuisvat et jotain on pahasti vinossa kun eläimiä kohdellaan noin.

        on vialla se että nykyisin pennuilla ei ole mitään kuria niinkun ennen oli vaan nämä hyppivät kenen tahansa silmille ilman käytösmalleja.
        joka vitsaa sääsää se lastaan vihaa.


    • aaarrrggggggg

      Niin ihmetellään sitten miksi koirat hyökkäävät lasten kimppuun.. jos minun lapseni tollasta tekis tai vaikka olis jonkun muun lapsi joka tekis mun koiralle niin aivan varmaan kävisin samanlailla potkimasta sitä tyttöä jos ei minun koirani itse hyökkäisi lapsen päälle jos hyökkäisi olisi se aivan oikeutettua. myös ihmiset jotka käyttävät kissoja ja koiria haiden syöttinä ilomielin kävisin pistämässä ne ihmiset siihen koiran tai kissan paikalle. Ihmisen arvo ei ole mitään verrattuna eläimeen on vain vitun tyhmiä ihmisiä jotka kuvittelevat olevansa korkeapiarvoisia koska pystyvät kiduttamaan eläimiä!

      • äklö

        hyyi!! poika heitti koiran sillalta!!!1 yööökk!! miten joku voi olla noin julma!!!!!


      • kusipään touhuu
        äklö kirjoitti:

        hyyi!! poika heitti koiran sillalta!!!1 yööökk!! miten joku voi olla noin julma!!!!!

        Miten ihminen voi tehdä noin eläimille? Täytyy kyllä olla tosi sairas päästäään. Mä kiduttaisin noita eläinrääkkääjiä.. tekisin niille saman kohtalon ku mitä ne on tehny eläimille.

        Kyllä jotkut ihmiset on niin idjootteja et ei voi kyllä muuta sanoo!!!!!


      • atlatl
        kusipään touhuu kirjoitti:

        Miten ihminen voi tehdä noin eläimille? Täytyy kyllä olla tosi sairas päästäään. Mä kiduttaisin noita eläinrääkkääjiä.. tekisin niille saman kohtalon ku mitä ne on tehny eläimille.

        Kyllä jotkut ihmiset on niin idjootteja et ei voi kyllä muuta sanoo!!!!!

        En todellakaan.
        Sillä eihän tuolla tavoin käyttäytyvät ihmiset ole normaaleja. Normaali ihminen tajuaa jos syystä annetaan turpaan,nuo eivät.
        Kaikki ovat hoidon tarpeessa,selvästikkin.
        Varsinkin jos lapsi rääkkää eläintä,niinkuin tuo ylilihava tyttö tyttö koiraa,niin lapsi on kyllä hoidon tarpeessa.Ja koko perhe,ei sen puoleen,jos lapsesta on tullut tuollainen.

        Maailma on julma,mutta Peiliin pitää katsoa niiden,jotka näitä kasvattavat.....


      • jaaaau
        atlatl kirjoitti:

        En todellakaan.
        Sillä eihän tuolla tavoin käyttäytyvät ihmiset ole normaaleja. Normaali ihminen tajuaa jos syystä annetaan turpaan,nuo eivät.
        Kaikki ovat hoidon tarpeessa,selvästikkin.
        Varsinkin jos lapsi rääkkää eläintä,niinkuin tuo ylilihava tyttö tyttö koiraa,niin lapsi on kyllä hoidon tarpeessa.Ja koko perhe,ei sen puoleen,jos lapsesta on tullut tuollainen.

        Maailma on julma,mutta Peiliin pitää katsoa niiden,jotka näitä kasvattavat.....

        Vois miettii omalla kohdallansa nämä rääkkäjäät miltä se tuntuisi jos heille tehtäis ihan samalla tavalla.


      • vittuuntunu
        jaaaau kirjoitti:

        Vois miettii omalla kohdallansa nämä rääkkäjäät miltä se tuntuisi jos heille tehtäis ihan samalla tavalla.

        tekis mennä mieli potkii tuota tyttööö tuolla tavalla ku se alistuis minun jalkojen juuressa. Vois vähän vanhemmat kattoo että mitä se tyttö siellä lenkillä tekee ja ihan huvikseen kyllä tuntuu tuota koiraa potkivan en kyllä näe yhtään mitään sellasta että tyttöä hävettäis tekosa hyi yök tuollaset ihmiset pitäs polttaa roviolla :(


      • VITUN PASKAPÄÄ
        vittuuntunu kirjoitti:

        tekis mennä mieli potkii tuota tyttööö tuolla tavalla ku se alistuis minun jalkojen juuressa. Vois vähän vanhemmat kattoo että mitä se tyttö siellä lenkillä tekee ja ihan huvikseen kyllä tuntuu tuota koiraa potkivan en kyllä näe yhtään mitään sellasta että tyttöä hävettäis tekosa hyi yök tuollaset ihmiset pitäs polttaa roviolla :(

        VITTU JOS NÄKISIN TON TYTÖN TAI JÄTKÄN JOSSAIN NI KYLLÄ KIVÄÄRI ALKAIS PAUKKUA VITUN SAIRAAT IHMISET !!! VITTU !!!! POTKISIN TOLTA TYTÖLTÄ AIVOT PIHALLE JA JÄTKÄN HEITTÄISIN SILLALTA KITUAMAAN ! NYT ALKO VITUTTAA SAATANAN SAIRAS JOKA PISTIT NÄMÄ LINKIT , JOS TIETÄISIN NIMES ILMOTTAISIN POLIISILLE TAI TULISIN ITE KIVÄÄRILLÄ SUT AMPUMAAN


      • lovesuri
        VITUN PASKAPÄÄ kirjoitti:

        VITTU JOS NÄKISIN TON TYTÖN TAI JÄTKÄN JOSSAIN NI KYLLÄ KIVÄÄRI ALKAIS PAUKKUA VITUN SAIRAAT IHMISET !!! VITTU !!!! POTKISIN TOLTA TYTÖLTÄ AIVOT PIHALLE JA JÄTKÄN HEITTÄISIN SILLALTA KITUAMAAN ! NYT ALKO VITUTTAA SAATANAN SAIRAS JOKA PISTIT NÄMÄ LINKIT , JOS TIETÄISIN NIMES ILMOTTAISIN POLIISILLE TAI TULISIN ITE KIVÄÄRILLÄ SUT AMPUMAAN

        mitä pahaa ketjun alottaja teki, kun laitto noi videot? Näin ihmiset ymmärtää, ettei tuollaista kannata tehä. Varsinkin, jos lukee kommentitkin. Ymmärtää, kuinka paheksuttavaa tuollainen sairas toiminta on...


      • sukupuuuuuuuuuuutto
        lovesuri kirjoitti:

        mitä pahaa ketjun alottaja teki, kun laitto noi videot? Näin ihmiset ymmärtää, ettei tuollaista kannata tehä. Varsinkin, jos lukee kommentitkin. Ymmärtää, kuinka paheksuttavaa tuollainen sairas toiminta on...

        hmm.. onneks ihmiset kuolee pian sukupuuttoon ku niitte evoluutio pysähtyyy!:p


      • :D:DD
        VITUN PASKAPÄÄ kirjoitti:

        VITTU JOS NÄKISIN TON TYTÖN TAI JÄTKÄN JOSSAIN NI KYLLÄ KIVÄÄRI ALKAIS PAUKKUA VITUN SAIRAAT IHMISET !!! VITTU !!!! POTKISIN TOLTA TYTÖLTÄ AIVOT PIHALLE JA JÄTKÄN HEITTÄISIN SILLALTA KITUAMAAN ! NYT ALKO VITUTTAA SAATANAN SAIRAS JOKA PISTIT NÄMÄ LINKIT , JOS TIETÄISIN NIMES ILMOTTAISIN POLIISILLE TAI TULISIN ITE KIVÄÄRILLÄ SUT AMPUMAAN

        Pysty taas hajoomaa nii vitusti :DDD:DD minä kiitän näistä nauruista!


      • :D:DD
        :D:DD kirjoitti:

        Pysty taas hajoomaa nii vitusti :DDD:DD minä kiitän näistä nauruista!

        sain naurut siis tästä "VITTU JOS NÄKISIN TON TYTÖN TAI JÄTKÄN....." viestistä


      • levittää?
        :D:DD kirjoitti:

        sain naurut siis tästä "VITTU JOS NÄKISIN TON TYTÖN TAI JÄTKÄN....." viestistä

        Kannattaako näitä videoita levittää? Näistähän voi joku saada kimmokkeen toimia juuri noin.
        Näitä en kyllä katsonut enkä katso. Olen nähnyt tarpeeksi jo vastaavia.
        Ihminen on sairas kaikkein sairain eläin maailmassa.


      • eeki.piippo
        :D:DD kirjoitti:

        sain naurut siis tästä "VITTU JOS NÄKISIN TON TYTÖN TAI JÄTKÄN....." viestistä

        Mä olisin myynyt nuo kissan ja koiran. Mutta miksi ne teki ton ? :(


    • KaMaLaA

      rupes melkei itteä itkettään ku ne teki tollee niille eläimelle :'( mie vihaan ihmisiä jotka tekee noin ihan kelle tahansa.. ja kyllä viiraa vintistä semmosela kuka tekee tollai :'( inhottavaa kattoa tällästä....minua inhottaa mite vähän ihmiset arvostaa muita eläviä olentoja..iha niiku kellää muulla ku ihmiselä ei ois oikeutta elää ja olla onneline... kamalaa että oman huvin vuoksi tehään tälläst... miun mielest elinkautist sellasele joka tekee noin... mut eipä tuu muut ku ehk 1000e sakot ja EHKÄ eläinten pito kielto.... että tälläsesä maailmasa nykyää eletään... näin se vaa on... toivottavasti asiale tehään jotaki ja eläimen pito ottettas vakavasti....kunpa ihmisen pitäs käydä mielen terveys testis enne ku saa ostaa jonku eläimen... vaikka eläin olis mikä tahansa nii miun mielest pitäs käydä tutkituttamas pää et onko varmasti hyvä lemmikin omistaja nii luultavasti ei tapahtuis näin kamalia asioita...

      • ...

        jos meki tehtäs vauvoille samanlailla? Mitä me siitä saatais?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      80
      3339
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1881
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1048
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe