Yamahan 465 vahvarin t. vast. omistajat, kuinka olette kytkenyt karaokemikserinne ko.laitteeseen?
Minulla on samsungin BD-P1580blu-ray soitin, joka on kytketty vahvariin hdmi-kaapelilla, josta edelleen hdmi-kaapelilla telkkariin. TV:n ääni tuotu optisella kaapelilla vahvistimeen. Kaikki toimii, mutta.. kuinka tuon mikserin siihen lykkäisi, että ääni menis vahvarin kautta ja kuvakin näkyisi? Googletin kyllä ja luin näistä keskusteluista, mutta ei osunut apua niistä.
Yamaha RX-V465 + Karaokemikseri (PKM-1)
2
1720
Vastaukset
- Kokeillaanpas näin
Helpoimmalla pääsisit, jos vetäisit kuvan suoraan BD-soittimesta HDMI-johdolla telkkariin ja äänen rca-lähdöistä mikserin kautta vahvistimeen. Lisäksi sinun kannattaa vetää niiden rinnalla optinen johto BD/DVD-levyjen monikanavaista digiääntä varten. Valitset vain vahvarista oikean äänitulon sen mukaan, haluatko kuulla digiääntä vai mikserin läpi tulevaa stereoääntä.
Nykyisillä liitännöillä sinun tulee vetää ääni mikserin kautta samoin kuin äsken, mutta lisäksi joutunet vetämään kuvan heikoimmalla mahdollisella tavalla eli komposiittivideojohdolla (keltainen) joko vahvistimen kautta kierätettynä tai suoraan BD-soittimesta telkkariin. Tai mahdollisesti, jos soittimessa on komponenttilähtö, huomattavasti paremmalla laadulla sitä käyttäen kuva suoraan telkkariin. Silloin vain pitää valita oikea tulo tv:stä ja oikea tulo vahvistimesta, kun halutaan laulaa karaokea. Muutoin BD/DVD-käytössä valitaan oikea HDMI-tulo telkkarista ja vahvistimesta.- ?
Kiitokset kovasti neuvosta, käytin ensimmäistä vaihtoehtoa ja toimii hyvin. Pitää vain muistaa ottaa volumea pois, jos vaihtaa mikseriltä optiselle:) Sorry naapurit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815