Tärkeetä tietoa koiranpennun ostajille!

Bella_09

Nyt netissä on likkeellä "huijari". Nainen Eurasta myy novascotiannoutajan ja "chihuahuan"pentuja. Chihuahuan pennut ovat Latviasta tuotuja todennäköisesti väärillä passeilla. Jo kuvista näkee ettei pennut ole lähelläkään chihuahuaa! Todennäköisesti pennuilla ei ole minkään näköisiä rokotuksia eivätkä ole eläinlääkärin tarkastamia. Pennuilla ei ole papereita! Ottakaa huomioon että passi ei takaa että pentu on sitä rotua mitä siinä lukee saati sitten puhdas. Passi on lähempänä eläinlääkärin rokotekorttia, eli ei siis toimi kuten ihmisten passit. Eli jos eläinlääkäri ei ole aivan varma pennun rodusta ja hänelle sanotaan sen olevan esim. chihuahua hän kirjoittaa passiin sen. Pennuista osa on myös sairaita, johtuen ehkä siitä etteivät ole saaneet rokotuksia, väärästä kohtelusta sekä huonosta ruokavaliosta! Jos kuulostaa tutulta ja olet siis ostanut Eurasta pennun käytä se pikaisesti eläinlääkärissä ja ota yhteyttä!

MYÖS SUOMI24:SSÄ ON TÄMÄN NAISEN ILMOITUS!!!

[email protected]

25

3024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sakke.kl

      laittamia eri nimilla nuo 300€ maksavat eri "rotuiset"koirat eli ei ole mitään pentuja olemassakaan todennäköisesti.Katsokaas läpi ilmoitukset 300€ ja laitettu peräkkäin 17.10.2010
      kummasti muistuttaa toisiaan kuvien takia sillä kuvat samasta pennusta vaikka muka näyttäisi olevan monta:=)
      Toivottavasti kukaan ei mene tuohon vipuun.:=(Joku jolla nicci rekisteröitynyt voisi laittaa ylläpidolle ilmoituksen.

      • bella_09

        Edellä mainittu monta ilmoitusta peräkkäin on netissä todella yleistä ja mielestäni kyllä yksi syy uskoa huijariksi, mutta kirjoittamassani jutussa ei ollut kyse hänestä!


      • 9+3
        bella_09 kirjoitti:

        Edellä mainittu monta ilmoitusta peräkkäin on netissä todella yleistä ja mielestäni kyllä yksi syy uskoa huijariksi, mutta kirjoittamassani jutussa ei ollut kyse hänestä!

        Tämä sama "huijari" myy novascotiannoutajan pentuja, viime vuonna taisi olla seitsämän pentuetta tai ainakin niin monta ilmoitusta löysin. Itsekin kävin sieltä ostamassa, olin tyhmä silloin mutta nyt on opittu että ei kannata mennä ostelemeen rekisteröimättömiä pentuja ja kannattaa selvittää kunnolla aina taustat.
        Meidän koira on toistaiseksi ollut todella terve, luojan kiitos. Jalatkin näyttäs olevan kunnossa, sen kyllä nimittäin huomaa ihan päältäpäinkin jos ne jalat ei ookkaan kunnossa, esim jos puuttuu vaikka lonkkamalja.
        Ja oon löytänyt pari meidän koiran puolsisarusta ja niilläkin näyttäs menevän ok. :) Toisella niistä ikää pian 1v ja toisella juuri 6kk. Niin ja siis meidän koiralla on nyt ikää vähän yli 9kk. Kaikki ihmiset ei tajuu tulla nettiin lukemaan mitä kasvattajista sanotaan, niinku en mäkään. :s


      • ????
        9+3 kirjoitti:

        Tämä sama "huijari" myy novascotiannoutajan pentuja, viime vuonna taisi olla seitsämän pentuetta tai ainakin niin monta ilmoitusta löysin. Itsekin kävin sieltä ostamassa, olin tyhmä silloin mutta nyt on opittu että ei kannata mennä ostelemeen rekisteröimättömiä pentuja ja kannattaa selvittää kunnolla aina taustat.
        Meidän koira on toistaiseksi ollut todella terve, luojan kiitos. Jalatkin näyttäs olevan kunnossa, sen kyllä nimittäin huomaa ihan päältäpäinkin jos ne jalat ei ookkaan kunnossa, esim jos puuttuu vaikka lonkkamalja.
        Ja oon löytänyt pari meidän koiran puolsisarusta ja niilläkin näyttäs menevän ok. :) Toisella niistä ikää pian 1v ja toisella juuri 6kk. Niin ja siis meidän koiralla on nyt ikää vähän yli 9kk. Kaikki ihmiset ei tajuu tulla nettiin lukemaan mitä kasvattajista sanotaan, niinku en mäkään. :s

        Mikä on sinun ongelmasi?
        Käsittääkseni sait sen mitä halusit, elikkä söpön koiran mutta et halunnut maksaa kennel liiton vaatimaa suurempaa hintaa!!!!

        En käsitä miksi ihmiset itkevät täällä??
        Maksakaa suosiolla rekisteröidyistä koirista pyydetty hinta, niin ei tarvitse valittaa...

        Ihmiset haluavat säästää ja samalla valittaa, ei ketään ole pakottanut sinuakaan ostamaan halvempaa koiraa, vai onko??

        Vähän järkeä peliin :)


      • 13+20
        ???? kirjoitti:

        Mikä on sinun ongelmasi?
        Käsittääkseni sait sen mitä halusit, elikkä söpön koiran mutta et halunnut maksaa kennel liiton vaatimaa suurempaa hintaa!!!!

        En käsitä miksi ihmiset itkevät täällä??
        Maksakaa suosiolla rekisteröidyistä koirista pyydetty hinta, niin ei tarvitse valittaa...

        Ihmiset haluavat säästää ja samalla valittaa, ei ketään ole pakottanut sinuakaan ostamaan halvempaa koiraa, vai onko??

        Vähän järkeä peliin :)

        Aijai. Taitaa olla taas pentutehtailijan viesti tuo. On sulla kuule pokkaa myydä pentueita kun susta uutisoidaan joka paikassa. Mitäköhän sunkin päässä liikkuu.... Niin ja sulla sitä järkeä ei taida olla päässä. Mietis kuule rouva mitä sanot.


      • 565+686
        13+20 kirjoitti:

        Aijai. Taitaa olla taas pentutehtailijan viesti tuo. On sulla kuule pokkaa myydä pentueita kun susta uutisoidaan joka paikassa. Mitäköhän sunkin päässä liikkuu.... Niin ja sulla sitä järkeä ei taida olla päässä. Mietis kuule rouva mitä sanot.

        Taitaa olla kovin pieni sinun maailmasi kun näet tehtailijoita vähän siellä ja täällä.


      • 10+2
        565+686 kirjoitti:

        Taitaa olla kovin pieni sinun maailmasi kun näet tehtailijoita vähän siellä ja täällä.

        Joo kuule ei olis ensimmäinen kerta kun sinä kirjottelet täällä. On vissiin tapana kyyläillä oikein mitä susta kirjoitellaan. Mulle nyt on yks ja sama kuka sä olet mut jos olet euran pentutehtailija niin toivon todellakin että saat ansiosi mukaan.


      • murrrrr....
        ???? kirjoitti:

        Mikä on sinun ongelmasi?
        Käsittääkseni sait sen mitä halusit, elikkä söpön koiran mutta et halunnut maksaa kennel liiton vaatimaa suurempaa hintaa!!!!

        En käsitä miksi ihmiset itkevät täällä??
        Maksakaa suosiolla rekisteröidyistä koirista pyydetty hinta, niin ei tarvitse valittaa...

        Ihmiset haluavat säästää ja samalla valittaa, ei ketään ole pakottanut sinuakaan ostamaan halvempaa koiraa, vai onko??

        Vähän järkeä peliin :)

        Ehkäpä ongelma on just se, et ei oo saanu sitä mitä on halunnut!!!! ELI TERVETTÄ KOIRAA!!!! Sun nimes mä haluisin tietää.. Numeron todennäköisesti saan jostain sun ilmosta... TAAS yksi pentu kuoli ja toisella 50% henkiin jäämis mahdollisuudet. SINUNA en kirjottelis näille sivuille yhtään MITÄÄN!!!!! Ja nyt vielä selvennys: MINÄ en ole koskaan ollut tekemisissä kyseisen henkilön kanssa, mutta nyt olis kiva tutustuu.... :S


      • 16+3
        murrrrr.... kirjoitti:

        Ehkäpä ongelma on just se, et ei oo saanu sitä mitä on halunnut!!!! ELI TERVETTÄ KOIRAA!!!! Sun nimes mä haluisin tietää.. Numeron todennäköisesti saan jostain sun ilmosta... TAAS yksi pentu kuoli ja toisella 50% henkiin jäämis mahdollisuudet. SINUNA en kirjottelis näille sivuille yhtään MITÄÄN!!!!! Ja nyt vielä selvennys: MINÄ en ole koskaan ollut tekemisissä kyseisen henkilön kanssa, mutta nyt olis kiva tutustuu.... :S

        No minäpä sain onneksi KAI terveen koiran. Ei ainakaan ulkosesti oo mitään ollut. Hehe mäpäs tiedän ton nimen. Mutta ei sitä täälä julkisesti viitsi sanoa kun toi akka vetää hirveet kilarit niinku aina. Onhan se jo nähty. :D


      • Ärrrr..
        16+3 kirjoitti:

        No minäpä sain onneksi KAI terveen koiran. Ei ainakaan ulkosesti oo mitään ollut. Hehe mäpäs tiedän ton nimen. Mutta ei sitä täälä julkisesti viitsi sanoa kun toi akka vetää hirveet kilarit niinku aina. Onhan se jo nähty. :D

        Onko noi ilmotukset tuolla keltasenpörssin sivilla sen??? Oli kolme ilmotusta yhdessä hinta oli 600e ja kahdessa muussa 650e. Se 600e:n ilmotus täsmäis ainakin tohon Rovaniementapaukseen..


      • murrrrrr....
        16+3 kirjoitti:

        No minäpä sain onneksi KAI terveen koiran. Ei ainakaan ulkosesti oo mitään ollut. Hehe mäpäs tiedän ton nimen. Mutta ei sitä täälä julkisesti viitsi sanoa kun toi akka vetää hirveet kilarit niinku aina. Onhan se jo nähty. :D

        Toi akka on ihan viiminen joka voi vetää kilareita yhtään mistään.... Tiedän tällä hetkellä todella MONIA jotka on vetäny HIRVEET KIUKUT viimisimmän tapauksen jälkeen!! Sen nimi tarttis ihan oikeesti julkasta jossain!!!!! MÄ kuulun myös siihen lahkoon joka ei vihaa mitään muuta niin paljon kun ELÄINRÄÄKKÄÄJIÄ!!!!!!


      • 6+4
        murrrrrr.... kirjoitti:

        Toi akka on ihan viiminen joka voi vetää kilareita yhtään mistään.... Tiedän tällä hetkellä todella MONIA jotka on vetäny HIRVEET KIUKUT viimisimmän tapauksen jälkeen!! Sen nimi tarttis ihan oikeesti julkasta jossain!!!!! MÄ kuulun myös siihen lahkoon joka ei vihaa mitään muuta niin paljon kun ELÄINRÄÄKKÄÄJIÄ!!!!!!

        Joo no aika moni kuuluu siihen lahkoon, minä myös.
        Mut se on törkeetä kirjoitella täällä nimiä vaikka tekiskin mieli mut toi akka pystyy melkein mihin vaan ja mä en halua joutua sen kanssa sotkuun. Toivon vaan että joku vetää luun kurkun tolle akalle, se ois niin oikein sille.


      • tai ei
        6+4 kirjoitti:

        Joo no aika moni kuuluu siihen lahkoon, minä myös.
        Mut se on törkeetä kirjoitella täällä nimiä vaikka tekiskin mieli mut toi akka pystyy melkein mihin vaan ja mä en halua joutua sen kanssa sotkuun. Toivon vaan että joku vetää luun kurkun tolle akalle, se ois niin oikein sille.

        eikös sillä akalla ole ukkokin eli mistä tiedätte onko akka tai ukko tehnyt tai jättänyt tekemättä.
        huhu on huhu ja tieto on tietoa.


      • 1+1=2
        6+4 kirjoitti:

        Joo no aika moni kuuluu siihen lahkoon, minä myös.
        Mut se on törkeetä kirjoitella täällä nimiä vaikka tekiskin mieli mut toi akka pystyy melkein mihin vaan ja mä en halua joutua sen kanssa sotkuun. Toivon vaan että joku vetää luun kurkun tolle akalle, se ois niin oikein sille.

        Salossa asuville tiedoksi ett kiikkiin jäitte.
        No sielläkin heiluu kiukkuinen akka joka ei maksanut eräpäivillä vuokria,
        kt on varmaan nyt kiva asua... =D

        Mäkään en nimiä alennu kirjoittamaan ihmisistä.

        Ihmisten kannattaa muistaa että vasta sitten kannattaa kirjoitella kun tietää asioista kaikki eli lehdet voi myös kirjoitella ihan mitä haluaa ja totuus ei tuoda julki siis ihka oikea eli miten on 1 1=2 vaan halutaan heti 10 kun se näyttää suuremmalta.


      • Murrr...
        1+1=2 kirjoitti:

        Salossa asuville tiedoksi ett kiikkiin jäitte.
        No sielläkin heiluu kiukkuinen akka joka ei maksanut eräpäivillä vuokria,
        kt on varmaan nyt kiva asua... =D

        Mäkään en nimiä alennu kirjoittamaan ihmisistä.

        Ihmisten kannattaa muistaa että vasta sitten kannattaa kirjoitella kun tietää asioista kaikki eli lehdet voi myös kirjoitella ihan mitä haluaa ja totuus ei tuoda julki siis ihka oikea eli miten on 1 1=2 vaan halutaan heti 10 kun se näyttää suuremmalta.

        Mä en oikee tajuu tätä sun viimistä juttuus (1 1=2)..???? Mut joo, lehdet tosiaankin voi kirjottaa mitä sattuu, mutta silti ei voi olla sattumaa et jo tammikuussa on tästä Euralaisesta rääkkääjästä varotettu ja nyt putkahti tää Rovaniemen tapaus ja kas kummaa pentu ostettu Eurasta?????? Mä tietenkin ihailen tollasta ajattelutapaa; Maailmassa ei voi tapahtuu mitään kamalaa, lehdet vaan kirjottaa soopaa ihmisten kiusaks ja ihmiset keksii huhuja omasta päästä. Joo, tosiaankin ihan kiva... Mä olen nähnyt jo niin paljon P***AA et en elä enää missään haave maailmassa.. Miten joku voi saada jotain kiksejä puolustuskyvyttömän eläimen rääkkäämisestä?? Saatikka tälläsen ihmisen puolustamisesta??


      • 15+20
        Murrr... kirjoitti:

        Mä en oikee tajuu tätä sun viimistä juttuus (1 1=2)..???? Mut joo, lehdet tosiaankin voi kirjottaa mitä sattuu, mutta silti ei voi olla sattumaa et jo tammikuussa on tästä Euralaisesta rääkkääjästä varotettu ja nyt putkahti tää Rovaniemen tapaus ja kas kummaa pentu ostettu Eurasta?????? Mä tietenkin ihailen tollasta ajattelutapaa; Maailmassa ei voi tapahtuu mitään kamalaa, lehdet vaan kirjottaa soopaa ihmisten kiusaks ja ihmiset keksii huhuja omasta päästä. Joo, tosiaankin ihan kiva... Mä olen nähnyt jo niin paljon P***AA et en elä enää missään haave maailmassa.. Miten joku voi saada jotain kiksejä puolustuskyvyttömän eläimen rääkkäämisestä?? Saatikka tälläsen ihmisen puolustamisesta??

        No mä kyllä tiedän näistä asioista ihan riittävästi. Sitten vikana pommina tuli toi uutinen. Meidän koira painoi pentuna ehkä 1-2kg mut aateltiin et sehän on normaalii. Vaikka keskimäärin ne painaa 3-6kg. Siis novascotiannoutajat. No mutta nyt sillä on sentään ihan oikea paino. Ja jos oisin älynny mennä nettiin lukemaan tuosta kasvattajasta viime vuonna ni en todellakaan olis ostanut pentua sieltä. Mut ei täs mitään kun koira on terve kuin pukki.


      • 0+0?
        1+1=2 kirjoitti:

        Salossa asuville tiedoksi ett kiikkiin jäitte.
        No sielläkin heiluu kiukkuinen akka joka ei maksanut eräpäivillä vuokria,
        kt on varmaan nyt kiva asua... =D

        Mäkään en nimiä alennu kirjoittamaan ihmisistä.

        Ihmisten kannattaa muistaa että vasta sitten kannattaa kirjoitella kun tietää asioista kaikki eli lehdet voi myös kirjoitella ihan mitä haluaa ja totuus ei tuoda julki siis ihka oikea eli miten on 1 1=2 vaan halutaan heti 10 kun se näyttää suuremmalta.

        Ootko ihan selvinpäin tai vain muuten epävakaa.??
        Mitään ei viestistä selvää saanut..ota ne lääkkeet ajallaan.


      • 1+1=2
        0+0? kirjoitti:

        Ootko ihan selvinpäin tai vain muuten epävakaa.??
        Mitään ei viestistä selvää saanut..ota ne lääkkeet ajallaan.

        Tietyt henkilöt tunnistaa siitä kyllä itsensä.

        Tarkoitin sitä että ihan kaikkea kirjoitettua ei kannata uskoa todelsi jos ei ole omakohtaista tietoa asiasta.
        Lehdistö kun on lehdistö ja juttu ei aina ole ihan sata prosenttisesti tietoa joka sinne painetaan.

        En tarkoita ettei mikään osa olisi totta mutta kaikki ei ole joten kannattaa ajatella myös omalla päällänsä asiaa ja mediaa sekä ihmisten huhupuheita palstoilla noin yleisesti.

        Monetkaan niin muka tietäväisenä kirjoittaa ihan väärää totuutta ja se otetaan ihan tietona vastaa.

        Eli ihan selvinpäin olin mutta ette ymmärtänyt mitä tarkoitin asialla jonka yritin ilmaista.

        Tuo 1 1=2 tarkoittaa että laskutuloksesta tulisi 2 eli totta ja jos 1 1=10 niin silloinhan
        laskutulos olisi valheellinen.

        Eli lehdet mielummin haluaa valheellisemman kirjoituksen koska siitä saa mehevämmän juorun ja nimenomaan (juorun),

        juoruhan myy paremmin ja mitä paremmin lehti myy niin katetta tulee eli siksi heitä ei
        kiinnosta totuus.

        Toivottavasti nyt ymmärsitte mitä tarkoitin ja keskustelu jatkukoon totuuden mukaisena ei siis tuulesta isonnetuilla valheilla.


      • 1+1=11
        1+1=2 kirjoitti:

        Tietyt henkilöt tunnistaa siitä kyllä itsensä.

        Tarkoitin sitä että ihan kaikkea kirjoitettua ei kannata uskoa todelsi jos ei ole omakohtaista tietoa asiasta.
        Lehdistö kun on lehdistö ja juttu ei aina ole ihan sata prosenttisesti tietoa joka sinne painetaan.

        En tarkoita ettei mikään osa olisi totta mutta kaikki ei ole joten kannattaa ajatella myös omalla päällänsä asiaa ja mediaa sekä ihmisten huhupuheita palstoilla noin yleisesti.

        Monetkaan niin muka tietäväisenä kirjoittaa ihan väärää totuutta ja se otetaan ihan tietona vastaa.

        Eli ihan selvinpäin olin mutta ette ymmärtänyt mitä tarkoitin asialla jonka yritin ilmaista.

        Tuo 1 1=2 tarkoittaa että laskutuloksesta tulisi 2 eli totta ja jos 1 1=10 niin silloinhan
        laskutulos olisi valheellinen.

        Eli lehdet mielummin haluaa valheellisemman kirjoituksen koska siitä saa mehevämmän juorun ja nimenomaan (juorun),

        juoruhan myy paremmin ja mitä paremmin lehti myy niin katetta tulee eli siksi heitä ei
        kiinnosta totuus.

        Toivottavasti nyt ymmärsitte mitä tarkoitin ja keskustelu jatkukoon totuuden mukaisena ei siis tuulesta isonnetuilla valheilla.

        Euran pentutehtailijat pitäisi laittaa roikkumaan puusta, pää alaspäin, ainakin muutamaksi päivää. En ole koskaan lyönyt ketään, mutta noita paskoja, luusereita voisin tintata muutaman kerran.


      • tässä ei puolustetta
        1+1=2 kirjoitti:

        Tietyt henkilöt tunnistaa siitä kyllä itsensä.

        Tarkoitin sitä että ihan kaikkea kirjoitettua ei kannata uskoa todelsi jos ei ole omakohtaista tietoa asiasta.
        Lehdistö kun on lehdistö ja juttu ei aina ole ihan sata prosenttisesti tietoa joka sinne painetaan.

        En tarkoita ettei mikään osa olisi totta mutta kaikki ei ole joten kannattaa ajatella myös omalla päällänsä asiaa ja mediaa sekä ihmisten huhupuheita palstoilla noin yleisesti.

        Monetkaan niin muka tietäväisenä kirjoittaa ihan väärää totuutta ja se otetaan ihan tietona vastaa.

        Eli ihan selvinpäin olin mutta ette ymmärtänyt mitä tarkoitin asialla jonka yritin ilmaista.

        Tuo 1 1=2 tarkoittaa että laskutuloksesta tulisi 2 eli totta ja jos 1 1=10 niin silloinhan
        laskutulos olisi valheellinen.

        Eli lehdet mielummin haluaa valheellisemman kirjoituksen koska siitä saa mehevämmän juorun ja nimenomaan (juorun),

        juoruhan myy paremmin ja mitä paremmin lehti myy niin katetta tulee eli siksi heitä ei
        kiinnosta totuus.

        Toivottavasti nyt ymmärsitte mitä tarkoitin ja keskustelu jatkukoon totuuden mukaisena ei siis tuulesta isonnetuilla valheilla.

        Viittaatko lehtien ylimitoitetuilla jutuilla tähän Euran tapaukseen vai johonkin muuhun? Jos nimittäin viittaat tähän tapaukseen, niin kovin vaikea on nähdä, miten lehdet voisivat suurennella sitä, että eläinlääkäri on todennut pennun vakavasti aliravituksi ja sen selviämismahdollisuudet hyvin heikoiksi, ja toinen pentu oli niin heikko, että kuoli luovutusta seuraavana päivänä. Ja vaikka kuinka ajattelisi omilla aivoillaan, niin se, että tuollaista kuuluu "kasvattajasta", josta ilmeisesti on netissä varoiteltu jo vuosikausia, niin ei se kyllä muuksi muutu.

        Aina kannattaa toki olla varovainen siinä, ettei ihan mitä tahansa usko painetussakaan sanassa. Mutta tässä tapauksessa huolesi tuntuu kyllä väärin kohdennetulta. Mikään ei estäisi pentutehtailijaa tulemasta julkisuuteen korjaamaan tietoja huonosta koiranpidostaan, jos korjaukseen olisi perustetta. Mutta jos tarkoitit ihan jotain muuta kuin tätä Euran juttua, niin sitten ymmärsin väärin.


    • ...

      Mites tuolla Keltaisessa Pörssissä nuo ranskanbulldog-pennut? Monia ilmoituksia olen katsonut, 98% myydään ilman papereita, useimmissa ilmoituksissa on saman koiran/ koirien kuvat ja suurin osa niiden myyjistä asuu Lahdessa tai Helsingissä. Muutamia muitakin pienempiä paikkakuntia löytyy. Osa pennuista ei edes näytä ranskiksille, väritykseltään tai muilta fyysisiltä ominaisuuksiltaan. Virostakin myydään paljon näitä pentuja. Ja epäilenkin että kaikki Lahden, HKI:n ja muiden epäilyttävien (eli melkein kaikkien) paikkakuntien pennut ovat suoraan pentutehtaasta Virosta tai Venäjältä!

      • Somero32

        Euran pentutehtailija asuu nykyään Somerolla, ja kaiken huippu on että sillä on taas koira vaikka on eläinten pito kieltopäällä. Ilmoitan asiasta huomenna viranomaisille.


      • Zzz1
        Somero32 kirjoitti:

        Euran pentutehtailija asuu nykyään Somerolla, ja kaiken huippu on että sillä on taas koira vaikka on eläinten pito kieltopäällä. Ilmoitan asiasta huomenna viranomaisille.

        Minkälainen koira? Olen tulossa hakemaan koiraa Somerolta enkä todellakaan toivo että kyseessä mahdollisesti tämä ns. Pentutehtailija


    • moittija

      Varoittelen Kemissä "Aleksi" nimellä paperittomia rotukoiran pentuja myyjää.
      Myynyt viime aikoina paljon eri rotujen pentuja "syystä tai toisesta mahdotonta rekisteröidä".

    • mix2017

      Myykö tämä somerolainen mitä koiria?Ja voisiko laittaa nimikirjaimet tänne?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe