nyt on suuri tähti. Onko se planeetta, vai tähti? Kuuluuko se astrologiaan? Näkyykö planeetat noin, vai vain tähtitornista kaukoputkella?
Itäisellä taivaalla,
12
646
Vastaukset
- gf456afg
Se on varmaankin Mars, idässä viestin lähettämisen aikaan. Eli näkyyhän se :)
Paljain silmin näkyy myös Venus, Jupiter ja Saturnus, sekä Merkurius mutta se on hyvin harvoin näkyvillä. Tai nyt onkin muuten se aika kun se näkyy:
http://ursa.fi/extra/taivaalla/planeetat.php4?mvalue=201001&daynr=2455214- Taivaallista ***
Makuuhuoneeni ikkuna avautuu itään. Kesällä se on ihanaa, saa herätä auringonnousuun, aamu on aina täydellinen kesäisin.
Nyt tuo suuri Mars oma Kuuni pitää minulle seuraa, siitä etelään on pienempi planeetta, en uskaltanut kysyä sitä.
Kiittäen tuhannesti, Laila Puustinen Helsinki Malmi. - djh345d
Taivaallista *** kirjoitti:
Makuuhuoneeni ikkuna avautuu itään. Kesällä se on ihanaa, saa herätä auringonnousuun, aamu on aina täydellinen kesäisin.
Nyt tuo suuri Mars oma Kuuni pitää minulle seuraa, siitä etelään on pienempi planeetta, en uskaltanut kysyä sitä.
Kiittäen tuhannesti, Laila Puustinen Helsinki Malmi.Hei Laila, katsele toki täältä mitä planeettoja on näkyvillä milloinkin ja missä päin taivasta:
http://ursa.fi/extra/taivaalla/tahtikartta/ - Hulluna tähtiin!
djh345d kirjoitti:
Hei Laila, katsele toki täältä mitä planeettoja on näkyvillä milloinkin ja missä päin taivasta:
http://ursa.fi/extra/taivaalla/tahtikartta/Olen ollut yhteydessä teidän yhdistykseen, pitäisikö minun maksaa jäsenmaksu kysyn itseltäni.
Otava näkyy Marsin jälkeen tänne lähemmäksi minua, et varmasti ymmärrä suuntaa etelä/lounas. Hankinko kaukoputken makuuhuoneeseeni?
Astrologia ennustaa uutta työtä kotonani tuleeko minusta tähtitieteilijä? Osaatko ehdottaa minulle mitään kurssia tai koulutusta? - Liikaa kauneutta**
Hulluna tähtiin! kirjoitti:
Olen ollut yhteydessä teidän yhdistykseen, pitäisikö minun maksaa jäsenmaksu kysyn itseltäni.
Otava näkyy Marsin jälkeen tänne lähemmäksi minua, et varmasti ymmärrä suuntaa etelä/lounas. Hankinko kaukoputken makuuhuoneeseeni?
Astrologia ennustaa uutta työtä kotonani tuleeko minusta tähtitieteilijä? Osaatko ehdottaa minulle mitään kurssia tai koulutusta?Voihan Perseus, täyttä romantiikkaa koko taivaankansi. Bereniken Hiukset, aina tulee joku ja saa minut nauramaan. Mitä minusta ajatellaan, kun alan kulkea yöllä kasvot ylöspäin, Malmin poliisi tulee ja korjaa minut talteen.
Kuka on se valokuvaaja, joka sai maailman haukkomaan henkeään värikuvillaan vuosia sitten erivärisillä tähtisumuilla. Kuvat ovat syöpyneet sieluuni. - Ulalla astrologiassa
Liikaa kauneutta** kirjoitti:
Voihan Perseus, täyttä romantiikkaa koko taivaankansi. Bereniken Hiukset, aina tulee joku ja saa minut nauramaan. Mitä minusta ajatellaan, kun alan kulkea yöllä kasvot ylöspäin, Malmin poliisi tulee ja korjaa minut talteen.
Kuka on se valokuvaaja, joka sai maailman haukkomaan henkeään värikuvillaan vuosia sitten erivärisillä tähtisumuilla. Kuvat ovat syöpyneet sieluuni.Neuronit ovat toinen intohimoni, nekin vilkkuvat, tärisevät, säkenöivätkin, kun niitä värjätään vihreäksi kuvantamista varten, varsinainen liikehdintä ja niitä on myös miljoonia.
Luon tässä profiilia uudesta työstäni kotonani. Lukijat, voitteko ehdottaa ammatia, jossa yhdistyy astronomia, neurobiologia ja astrologia?
Jos Ursassa on vapaata herrasmiestä opastamaan leskirouvaa, tahtoisin ottaa miehen vastaan näyttämään minulle romantiikankartan taivaalla. Minä sitten katson miehen korvat kiinalaisen lääketieteen mukaisesti. En neulota, mutta hieroa voin. Ne korvat. - on ammattina vaikee
Hulluna tähtiin! kirjoitti:
Olen ollut yhteydessä teidän yhdistykseen, pitäisikö minun maksaa jäsenmaksu kysyn itseltäni.
Astrologia ennustaa uutta työtä kotonani tuleeko minusta tähtitieteilijä? Osaatko ehdottaa minulle mitään kurssia tai koulutusta?Valitettavasti vapaana taitaa olla lähinnä vain työttömän tähtitieteilijän vakansseja. Tähtitiedettä voi kyllä opiskella yliopistossa mutta sitä vastaavan työpaikan saaminen ... käynee työstä.
- Taivaalla
http://www.youtube.com/watch?v=TxNVpJPEchQ&feature=related
Kuinka pienet ovatkaan ihmisen murheet?
- jos hiuksist halkoja
Voi se ehkä olla planeettakin. Varma tunnistaminen vaatisi enemmän tietoja havainnosta. Kirkkaimmat planeetat ovat kirkkaampia kuin kirkkaimmat tähdet (aurinko poislukien) joten kyllähän ne hyvin näkyvät, vaikkakin vain valopisteinä. Planeetan varsinaisen pinnan näkeminen ja sen yksityiskohtien erottaminen vaatii optisen apuvälineen kuten kaukoputken.
"Kuuluuko se astrologiaan?" Tämä on minusta hiukan tulkinnallista. Kadun mies varmaankin vastaisi että esim. planeetta Mars kuuluu astrologiaan siinä kuin astronomiaankin. Oikeastaan astrologian planeetat ovat kuitenkin käsitteellisesti eri asia kuin tähtitieteen planeetat. Astrologian tarpeet tulisivat tyydytetyiksi sellaisellakin planeetalla joka ei astronomian kannalta olisi planeetta.- Iltaa odotellen.
kirjoitin vain ja ainoastaan palstan vuoksi, tämä on astrologiapalsta ja täällä esiintyy ärhäkkää väkeä, jota en tahdo ärsyttää. Olen astrologiassa 30 vuotta tiedän, että Mars kuuluu astrologiaan.
Laila Puustinen - sitä en meinannut
Iltaa odotellen. kirjoitti:
kirjoitin vain ja ainoastaan palstan vuoksi, tämä on astrologiapalsta ja täällä esiintyy ärhäkkää väkeä, jota en tahdo ärsyttää. Olen astrologiassa 30 vuotta tiedän, että Mars kuuluu astrologiaan.
Laila PuustinenEn ollenkaan epäile etteikö Mars kuuluisi astrologiaan, en tarkoittanut sitä.
Tarkoitin että käsitteellisesti astrologian Mars ja nykyisen astronomian Mars eivät välttämättä ole sama entiteetti. Selvimmin tämän ehkä näkee astrologian historiasta joka on seurannut taivaan valopistettä, sen suuntaa taivaalla. Perinteisen astrologian käsityksen mukaan planeetat ovat taivaalla vaeltavia valopisteitä joihin liittyy jonkinlainen "jumaluus". Kohteiden etäisyys on tuntematon. Ne eivät suinkaan olleet planeettoja nykyisen astronomian tarkoittamassa mielessä. Tätä hienovaraista käsitteellistä eroa tarkoitin. Moni varmaan on siitäkin eri mieltä. - Taivaani.
sitä en meinannut kirjoitti:
En ollenkaan epäile etteikö Mars kuuluisi astrologiaan, en tarkoittanut sitä.
Tarkoitin että käsitteellisesti astrologian Mars ja nykyisen astronomian Mars eivät välttämättä ole sama entiteetti. Selvimmin tämän ehkä näkee astrologian historiasta joka on seurannut taivaan valopistettä, sen suuntaa taivaalla. Perinteisen astrologian käsityksen mukaan planeetat ovat taivaalla vaeltavia valopisteitä joihin liittyy jonkinlainen "jumaluus". Kohteiden etäisyys on tuntematon. Ne eivät suinkaan olleet planeettoja nykyisen astronomian tarkoittamassa mielessä. Tätä hienovaraista käsitteellistä eroa tarkoitin. Moni varmaan on siitäkin eri mieltä.Olen astrologiassa 30 vuotta ja elämässä 60 vuotta, olen lukenut ja opiskellut paljon, tiedän paljon. Neptunus minussa turvaa mieheen, vastapuoleen, jolla on varmaa tietoa ja vahvistaa minua. Tällä hetkellä en jaksa alkaa opiskella, jos jotain tulee vastaan menen sinne opiskelemaan. Keittiön pöytä täynnä opiskelupaikkatietoja, Saturnus painaa en jaksa tarttua opintoihin. Odotan sielunkumppaniani vahvistamaan minua.
Nimimerkki Haaveissako oot vain mun, Neptunus askendentilla, taivaalla Laila Puustinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1244018Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3152063Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1061740
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21740IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391671Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431526Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531272Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4431229