Onko enää Mahdollisuutta??

Vesi(nainen)mies

Olen vesimies nainen ja seurustelin vähän aikaa Leijona miehen kanssa. Suhde kariutui leijonamiehen halusta erota. Sen jälkeen meillä on ollut silloin tällöin "sutinaa" yhden illan juttuja kuukausi tai pari välissä..

Haluisin hänet takaisin... mutta hän näyttää kiinnostustaan vain seksuaalisessa mielessä. JA puhuessaaan haluaa olla kaveri!
Vesimiehenä alotteen tekeminen tuottaa ongelmia ja luulen että jos laitan viestiä niin se häiritsee häntä vaikka hän ei sitä sanokkaan.
Ois kiva tietää miten leijona suhtautuu tuollaisiin tilanteisiin ja ovatko ne valmiita yrittämään uudestaan.. vai pitääkö vaan unohtaa.

Help me!! arggg!

3

893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelkkää seksiä.

Olen etsinyt miesystävää usean vuoden ajan, kirjoituksesi sopii kaikkiin miehiin. Kaikki miehet tahtovat vain seksiä. Jätä tuo ja ota uusi, katso mitä tapahtuu.

• piiamiia

kun oma kirjoitus omasta elämästäni.Mulla nais-vesimiehellä oli pitkä suhde leijonamiehen kanssa.Hän halusi eron.Halusin hänet takaisin,mutta sen jälkeen on paljastunut suhde työkaverin kanssa..ollut jo kun olimme naimisissa.Mutta hokee vain että olemme työkavereita..minua ei taas halua takaisin..meillä ei oo ees ollu sutinaa,vaikka ehkä sekin riittäisi minulle.;D Mutta hänelle riittää ilmeisesti se että meillä on yhteiset lapset,joten pakostakin ollaan tekemisissä..joten mun ois pakko päästä eroon.Alkaa pikkuhiljaa itteä kyllästyttää..mutta kaippa hiljaa hyvä tulee..Luulen et alat vaan elämään omaa elämääsi ja sitten sitä kautta leijonamiehen kiinnostus herää taas.Tai sitten sä todella löydät jonkun uuden..:) ja jatkat elämääsi eteenpäin.

• vm

kaikki miehet ovat kuitenkin yksilöitä...silti tilanne on hyvinkin tuttu. Minun leijonani ahdistui yhteydenotoista, ajattelin että odotellaan...jospa hän vielä huomaa, mitä menetti ;)

leijonasi toiveesta suhteennen loppui, oli siihen varmaan muitakin syitä? Monesti, harmillista kylläkin, samat ongelmat tulevat uudelleen esiin vanhaa suhdetta lämmittäessä. JOs toinen ei tosissaan halua, mieti itse kannattaako semmoisessa "roikkua".
      Vesimiesnainen on tähtitaivaan ihanin olento, löydät kyllä semmoisenkin miehen, joka sinua sydämestäsi rakastaa ja jota sinä voit rakastaa samallatavalla.

t. toinen tahtitaivaan ihana olento :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      19
      4689
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1702
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1566
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1524
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      245
      1395
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1150
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1130
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1033
    Aihe