Näyttelijöitä, avustajia, kuvaajia???? Tarvitsen teitä!!

js89

Hellou!

Tosiaan sain juuri kässärin valmiiksi ja nyt tarviin vaan porukan kenen kanssa hoidan sen homman loppuun.
Kyse on draamalyhytelokuvasta jossa mukana hiukan huumoria.
Kuvaajia kameroineen, näyttelijöitä, avustajia.
Tarvisin näyttelijöitä ainakin nyt aluksi 5 kappaletta, ne tulee olemaan pääosassa. Yksi mies ja kaksi naista jotka ovat noin 20v ja sit viel yks mies joka on 20-25. Avustajia sais olla monia kunhan vain täysi-ikäisiä nimittäin baarikohtauksia ja kotibileitä on luvassa.
Hyviä kuvaajia joilla hyvä kamera ja äänihommat kunnossa ja jonkinnäköstä editoijaa tarvittais vielä. Itsekkin voin editoinnnin hoitaa mutta tietokoneet käy niin hitaalla että en sitä mielellään tee näillä.
Tämä lyhytelokuva toteutuu ainoastaan jos saan hyvän porukan kasaan. Tarkotus olis alottaa kuvaukset syksyllä ja saada kesäksi valmiiksi.
Rahallista korvausta en voi teille luvata mutta sen lupaan että elokuvasta tulee hyvä teidän panostuksenne avulla ja jos tällä johonkin päästään niin jotain korvausta kyllä saa sitten. Tämä olis erittäin hyvä hetki saada hyvää ja haastavaa kokemusta näyttelijän työstä. Jotain tausta musiikkia olen tehnyt itse (tuottajana/säveltäjäna toiminut noin 6 vuotta) ja pari kolme biisiä tulee suomalaista radiomusaa elokuvaan mukaan.
Pistäkää tosiaan e-maililla itsestänne tietoja. Näyttelijöiltä mieluiten kasvo- ja kokovartalokuva, plus sitten tietenkin ikä, nimi ja aikaisempi kokemus näyttelemisestä ja voitte muutenkin vähä kertoo millasia persoonia olette ja mitä tavotteita elämässänne on, pakko ei oo jos menee liian monimutkaiseksi . Lyhytelokuva tullaan kuvaamaan Tampereella joten näyttelijät mieluiten Treelta tai lähikunnista mutta tietenkin jos matkustaa haluaa niin tänne saa tulla kauempaakin.

Pistäkää mailia itsestänne tuleen osoitteeseen [email protected] ja pistän kässäriä tulemaan jossain kohtaa. Rohkeesti sitten kysymään vain jos kysymyksiä herää niin kuin varmasti tapahtuukin. Tässä on monelle halukkaalle mahdollisuus päästä mukaan lyhytelokuvaan

Kiitos erittäin paljon jo näin etukäteen!

3

552

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooo.

tekijn ika on?

• ihmettelee_2345

Pitäiskö sillä olla jotain tekemistä asian kans*?

• valmisvoitto

Hei,

Meillä on suhteellisen iso tuotantoyhtiö joka olisi mahdollisesti kiinnostunut tuottamaan tämän elokuvan kertomasi perusteella. Voisitko vielä laittaa linkkiä aiempiin töihisi sekä kuva- että musiikkipuolella, jotta osaamme tehdä lopullisen päätöksen. Saisimmeko vielä lopullisen käsikirjoituksen osoitteeseen [email protected].

Toivottavasti tapaamme tuotannon merkeissä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      77
      1208
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      15
      1016
    3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      61
      970
    4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      871
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      760
    6. 59
      754
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      62
      671
    8. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      652
    9. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      24
      650
    10. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      637
    11. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      39
      618
    12. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      616
    13. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      50
      569
    14. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      35
      539
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      520
    16. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      19
      517
    17. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      515
    18. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      72
      486
    19. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      467
    20. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      105
      454
    Aihe