Näyttelijöitä, avustajia, kuvaajia???? Tarvitsen teitä!!

js89

Hellou!

Tosiaan sain juuri kässärin valmiiksi ja nyt tarviin vaan porukan kenen kanssa hoidan sen homman loppuun.
Kyse on draamalyhytelokuvasta jossa mukana hiukan huumoria.
Kuvaajia kameroineen, näyttelijöitä, avustajia.
Tarvisin näyttelijöitä ainakin nyt aluksi 5 kappaletta, ne tulee olemaan pääosassa. Yksi mies ja kaksi naista jotka ovat noin 20v ja sit viel yks mies joka on 20-25. Avustajia sais olla monia kunhan vain täysi-ikäisiä nimittäin baarikohtauksia ja kotibileitä on luvassa.
Hyviä kuvaajia joilla hyvä kamera ja äänihommat kunnossa ja jonkinnäköstä editoijaa tarvittais vielä. Itsekkin voin editoinnnin hoitaa mutta tietokoneet käy niin hitaalla että en sitä mielellään tee näillä.
Tämä lyhytelokuva toteutuu ainoastaan jos saan hyvän porukan kasaan. Tarkotus olis alottaa kuvaukset syksyllä ja saada kesäksi valmiiksi.
Rahallista korvausta en voi teille luvata mutta sen lupaan että elokuvasta tulee hyvä teidän panostuksenne avulla ja jos tällä johonkin päästään niin jotain korvausta kyllä saa sitten. Tämä olis erittäin hyvä hetki saada hyvää ja haastavaa kokemusta näyttelijän työstä. Jotain tausta musiikkia olen tehnyt itse (tuottajana/säveltäjäna toiminut noin 6 vuotta) ja pari kolme biisiä tulee suomalaista radiomusaa elokuvaan mukaan.
Pistäkää tosiaan e-maililla itsestänne tietoja. Näyttelijöiltä mieluiten kasvo- ja kokovartalokuva, plus sitten tietenkin ikä, nimi ja aikaisempi kokemus näyttelemisestä ja voitte muutenkin vähä kertoo millasia persoonia olette ja mitä tavotteita elämässänne on, pakko ei oo jos menee liian monimutkaiseksi . Lyhytelokuva tullaan kuvaamaan Tampereella joten näyttelijät mieluiten Treelta tai lähikunnista mutta tietenkin jos matkustaa haluaa niin tänne saa tulla kauempaakin.

Pistäkää mailia itsestänne tuleen osoitteeseen [email protected] ja pistän kässäriä tulemaan jossain kohtaa. Rohkeesti sitten kysymään vain jos kysymyksiä herää niin kuin varmasti tapahtuukin. Tässä on monelle halukkaalle mahdollisuus päästä mukaan lyhytelokuvaan

Kiitos erittäin paljon jo näin etukäteen!

3

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooo.

      tekijn ika on?

      • ihmettelee_2345

        Pitäiskö sillä olla jotain tekemistä asian kans*?


    • valmisvoitto

      Hei,

      Meillä on suhteellisen iso tuotantoyhtiö joka olisi mahdollisesti kiinnostunut tuottamaan tämän elokuvan kertomasi perusteella. Voisitko vielä laittaa linkkiä aiempiin töihisi sekä kuva- että musiikkipuolella, jotta osaamme tehdä lopullisen päätöksen. Saisimmeko vielä lopullisen käsikirjoituksen osoitteeseen [email protected].

      Toivottavasti tapaamme tuotannon merkeissä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe