Kaipaisin ideoita ja vihjeitä Pariisin matkaa varten. Olemme aikeissa parin viikon päästä Pariisiin n. viikoksi
1- ja 3-vuotiaiden lasten kanssa. Disneylandissa olemme ajatelleet viettää joitakin päiviä ja muutaman nähtävyyden kiertää. Edulliset ostospaikat kiinnostaisivat. Ja mitä erityistä pienten lasten kanssa kannattaisi nähdä ja kokea.
Pariisi ja Disneyland pienten lasten kanssa
2
911
Vastaukset
- marlin91
Disneyland on parhaimmillaan lapsille, jotka ovat noin 9-15 vuotiaita. Yksivuotiashan ei nyt oikein mistään huvipuistotouhusta ymmärräkään ja kolmevuotiaallekaan siellä ei ole juuri muuta ihmeteltävää kun joskus joku disney-hahmo, joka kävelee vastaan. Onhan siellä tietty niitä karnevaalikulkueitakin iltasin, joissa on paljon disneyhahmoja ja taisi niillä olla päivälläkin jotakin esityksiä. Mutta muuten ne kaikki laitteet yms. on kyllä isommille lapsille. Paikkanahan se on tietysti ihan viehättävä ainakin kesällä - näillä pakkasilla tietysti vähän epäilyttää että mitä voi huvipuistossa puuhata. Pariisissa on yleensä talvella hyvinkin kylmää, jotenka pakatkaa lämmintä mukaan.
Eiffel-tornissa kannattaa tietysti käydä, iltaisin se on hienosti valaistu joten sitä kandee käydä katsomassa. Seinen risteilyt on kivoja myös. Galeries Lafayette on valtaisa ja hieno ostospaikka. Louvreen kannattaa tietysti myös mennä katsomaan MonaLisa ja Viimeinen Ehtoollinen. Sitten Notre Damen kirkko on myös hieno paikka. - ihana pariisi
en suosittele paikkaa 1- ja 3 vuotiaille.... Vaikka itse tykkäsin paikasta, niin voin vain kuvitella miten melu, valot, jonottaminen, ja yleisesti ottaen se kaikki "kakofonia" sekoittaa noin pienen päät. Väsähtävät todennäköisesti aika pian.... Koitapa etsiä jotain mukavaa leikkipuistoa, kotieläinpuistoa tai muuta vastaaava, tuon ikäisille suositeltavaa paikkaa - varmasti nauttisivat sellaisista enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892