Välillä tuli jo sellainen tunne, että ikinuori Paavo Väyrynen on luovuttamassa. Ehkä hän on tähän asti odottanut sitä kuolemaansa, kun silloin aikoinaan kyseli lääkäriltään, voiko vitutukseen kuolla.
Mutta näillä lumilla Väykyn lausunnot muistuttavat jo kovasti sitä Paavoa, joka tuli tunnetuksi väyrystelystään. Nyt ihan viimeiseksi hän haukkui ministeritoverinsa Paula Lehtomäen ja Mari Kiviviemen aikaansaannokset umpisurkeiksi.. Lehtomäki on jatkanut punavihreän ympäristöpolitiikan linjoilla ja Kiviniemi ei ymmärrä aluepolitiikasta hölkäsenpöläustä.
Paavo on palannut tahtopolitiikan areenalle ja tietää tietysti tuskaisia aikoja ennen kaikkea hallituskumppani Kokoomukselle. Kun Väykystä tulee pääministeri, hän ei anna Kataisen hypellä silmilleen.. Väykky näyttää missä kaapin paikka seisoo ja tällaisesta umpikepulaiset tykkäävät, minkä vuoksi Väykky huudetaan Kepun uudeksi puheenjohtajaksi.
Paavi tai siis Paavo itse selittää asian jälkeenpäin niin, ettei hänellä ollut erityistä pyrkyä Kepun puheenjohtajaksi, mutta katsoi sen velvollisuudekseen, kun kenttä häntä niin kovasti tähän tehtävään halusi. Hän ei hennonut kieltäytyä. Ja onhan hän aina itse tiennyt, että itse Kaikkivaltias on halunnut juuri hänet johtoon Suomen siunaukseksi.
Väykky taas täysillä mukana
8
134
Vastaukset
- takki nurin taas
Yön yli nukuttuasi tulit siihen lopputulokseen ettei Paavo sittenkään sovi kepun puheen johtajaksi.
- köppänen
Jos Väyrynen ja Korhonen Keskustan johtopaikoilla ensi kesän puoluekokouksen jälkeen niin kyllä tippuu kepun kannatus entisestään.Minä ainakin vaihdan puoluetta siinä tapauksessa.
- %%%%%%%%%%%%%
köppänen kirjoitti:
Jos Väyrynen ja Korhonen Keskustan johtopaikoilla ensi kesän puoluekokouksen jälkeen niin kyllä tippuu kepun kannatus entisestään.Minä ainakin vaihdan puoluetta siinä tapauksessa.
Paavon valinta puolueen johtoon toisi jokaisen lähtijän tilalle kaksi uutta.
- perseorsi
Tulihan Sak:nkin punikki törkyineen. Ei pysty jeppe olemaan poissa paremmin kuin Kapikaan. Nämät punikki-tollakot elää ja kuolee kepusaitin mukana. Olet täysi ääliö.
- Paavo oikeassa
Paavo Väyrynen on oikeassa, onhan politiikka muutakin, kuin karaoken laulamista, idos-kisasta ei ole nyt kysymys. Paula Lehtomäki kännipäissään lauloi meille saluunan hämärässä kuka pelkää Paulaa, mutta nyt heitti pahan ilmaan, olisi mieluummin laulanut mitä pelkää Paula? Keskustan likapyykki ei ole vielä edes linkousvaiheessa, niin pelkääkö hän sitä, että hommassa voi ryvettyä ja joutua jopa vastuunkantajaksi? Saihan Paula Lehtomäkikin vaalirahoittajilta kunnon lottopotin. Paaavo Väyrysen nahka kestää ryvetykset ja linkoukset ja Paavo Väyrynen tietää, että jos näitä karaokelaulajia pistetään kepun johtoon, niin huonostikin voi käydä. Kepun johdossa pitää osata valehdella vakuuttavasti ja puhua leveitä, Paula Lehtomäki on asiapolitiikko ja hänen puheista ei voi perättömyyksiä repiä, niin kuin Matti Vanhasen ja puoluesihteeri Jarmo Korhosen.
- käypi
käy myös jos Paavo on johdossa!Mitkä on Paavon ansiot vaikka EUssa ja ministerinä? 0 .Paavo vaatii itselleen ministerin paikkaa mutta kuinkas kävi,äänestäjät pohjoisesta katosivat.Tuli rokäletappio.Paavo heräsi koska valta viehättää.Mutta,mutta..
- BobKokoomus
Kun väykystä tulee pääministeri, Kataisen, Subbin ja Halosen vaikutusvalta laskee dramaattisesti. Väykky astuu näyttävästi kansakunnan johtoon hallituksen loppukaudeksi.
- Otsikossa hymiö
KOK!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011641
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä343736Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732