Synkin päivä

*** ***

69

8236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      HETI NYT ! Hangille joululahja sukset survaiskaa, nauttimaan pakkaspäivästä !

      Varsinkin jos ei ole työn orjuuttama.

      • Varoituksen sana

        Pakkanen tappaa monia satoja suomalaisia vuosittain, paljon enemmän kuin liikenne (300 tais olla tätä nykyä liikenne), uutisoitiin hiljattain. Aiheuttaa monenlaista, sydänkohtausta, aivoverenvuotoa ja monia muita juttuja. Rasituksessa varsinkin. Että äläs riemuitse liikoja...

        Tuon tiedon kun saisi afro- ja musumaiden lehtiin...


      • tt

        työpaikkaa ei saa palkkaa ei oo asuntoo koht ei puhelinta eikä mittää muutakaa :(


      • *päivänsäde^^
        Varoituksen sana kirjoitti:

        Pakkanen tappaa monia satoja suomalaisia vuosittain, paljon enemmän kuin liikenne (300 tais olla tätä nykyä liikenne), uutisoitiin hiljattain. Aiheuttaa monenlaista, sydänkohtausta, aivoverenvuotoa ja monia muita juttuja. Rasituksessa varsinkin. Että äläs riemuitse liikoja...

        Tuon tiedon kun saisi afro- ja musumaiden lehtiin...

        Kyllä se hellekin tappaa ihan yhtälailla, sama se onko kesä vai talvi ihmisiä kuolee


      • ...
        *päivänsäde^^ kirjoitti:

        Kyllä se hellekin tappaa ihan yhtälailla, sama se onko kesä vai talvi ihmisiä kuolee

        viime vuoden masentavin päivä oli kun totuus paljastui:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8762830


      • Nautitaan!!
        *päivänsäde^^ kirjoitti:

        Kyllä se hellekin tappaa ihan yhtälailla, sama se onko kesä vai talvi ihmisiä kuolee

        ...jossei sitten nauti vääristä asioista. Niin myöskova helle on kova rasitus esim. sydämmelle


      • SUOMENKANSA
        *päivänsäde^^ kirjoitti:

        Kyllä se hellekin tappaa ihan yhtälailla, sama se onko kesä vai talvi ihmisiä kuolee

        O PARAS PAIKKA MAAPALLOLLA SIX NOI VENAKOTKIN HALUAA SUOMEN MAAN.
        GIGOLOTKIN SAA HUIJATTUA NAISIA JA VENAKKONAISET VIE SUOMALAISEN
        MIEHEN RAHAT JA TERVEYDEN .
        MUTTA PARAS PAIKKA ON NYT ESPANJA TAI OMA SOHVA .
        SUOMALAINEN SAA PUOLUSTAA OMAA MAATAAN 100 % SE ON SUOMALAISTEN MAA
        JA NOI MUUT ON VIERANA .


      • tumps

    • Eipä masenna!!!

      Tämähän on ollut aivan mahtava talvi, lunta ja pakkastakin mukavasti. Jossain Englannissa voi tietty olla masentavaa, talvi kun siellä ei ole aina mikään kaksonen.

      Joulun laskut taas ei voi erääntyä mitenkään, kun pitää huolen jo ennen joulua siitä. Yhtään laskua ei ole piikissä muutenkaan, tosin eipä ole rahaakaan niin kauheasti tilillä ja seuraava tili tulee varmasti vasta syyskuun 20., joten siiihen on vielä aikaa. Ihmettelen kauheasti niitä ihmisiä, jotka eivät saa rahojaan riittämään? Jokainenhan tietää menonsa, siis ne vakiot ja ylimääräisiin voi varautua pitämällä rahaa säästössä taikka sopimalla pankin kanssa rahoituksesta yllättävien tilanteiden varalta.

      Huomenna on Heikin ja Henrikin päivä, siitä on sanottu, että; "Heikki on vahva mies, hän katkaisee talvelta selän ja puolittaa karjalta rehut", eli kevättä kohti mennään!

      • vain väsynyt

        ..tiistai ei mittään..keskiviiikko eii miiittäätään minä en oo mittään.


      • Omituinen onpi?

        kun tulee vain joulukuussa ja syyskuussa. Mikä "firma" sun raha-asioita hoitaa ja maksaa?


      • )>=oo0¤

        ajattelun tajua - eletään kädestä suuhun : menee rahaa elokuva - konserttilippuihin, muotivaatteisiin.
        Hiuksia ei toki osaa kukaan perheessä leikata, vaan mennään kalliiseen klipsutukseen.
        Maksukanavat pitää olla ja huippunopea nettiyhteys kymmeniä euroja kuussa. Muotilehtiä ja muuta pitää tilata luukun täydeltä.
        Tupakka ja viina on ykköslistalla jne...

        Mutta RUOKA on niin kallista ja maalaiset ahneita,nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhhhhhh,byääääääääääääääää!!!


      • Ettäs kehtaat

        Vai on hienoa kun on kunnon talvi! Et ilmeisesti joudu kulkemaan työmatkoja, kaivamaan autoa lumen alta. heräämään aikaisin sitä käynnistämään tai lähtemään kävellen peläten joka askeleella lentäväsi perseellesi. Hyvää päivää kaikille, joiden tarvii olla vaan!


      • syvärinen

        Kun joutuu raaputtaan auton ikkunoita ja se on raskasta hommaa. Lämmitystolppaan ei ole varaa. Ja kun unohtu maksaa autovero Joulukuussa niin nyt tupsahti tulla autoverolasku joka on koko vuoden lasku rangaistuksena että unohti maksaa ja joutuu oottaan Helmikuuta että sa rahaa. Jos ei olisi maksanut autoveroa niin auto olisi ajokiellossa.


      • seksi-seija :)
        Ettäs kehtaat kirjoitti:

        Vai on hienoa kun on kunnon talvi! Et ilmeisesti joudu kulkemaan työmatkoja, kaivamaan autoa lumen alta. heräämään aikaisin sitä käynnistämään tai lähtemään kävellen peläten joka askeleella lentäväsi perseellesi. Hyvää päivää kaikille, joiden tarvii olla vaan!

        ...oot sääkin surkee. tartteeks välttämättä olla auto? en turhempaa värkkiä tiedä, ihmiset on niin laiskoja/mukavuudenhaluisia, että joka paikkaan täytyy mennä autolla. mä kuljen kesät/talvet pyörällä töihin, kauppaan....ym, ym. eikä kulu rahat siihen peltilehmään ja paikat pysyy kiinteenä....joten turha laiskojen narista.


      • autolla
        seksi-seija :) kirjoitti:

        ...oot sääkin surkee. tartteeks välttämättä olla auto? en turhempaa värkkiä tiedä, ihmiset on niin laiskoja/mukavuudenhaluisia, että joka paikkaan täytyy mennä autolla. mä kuljen kesät/talvet pyörällä töihin, kauppaan....ym, ym. eikä kulu rahat siihen peltilehmään ja paikat pysyy kiinteenä....joten turha laiskojen narista.

        Tervetuloa kokeilemaan.Myönnän että olen laiska - työmatkaa yhteen suuntaan 27 km. Ei kaikki asu hyvien liikenneyhteyksien varrellla .Haloo


      • neiti Pohjanmaalta
        Ettäs kehtaat kirjoitti:

        Vai on hienoa kun on kunnon talvi! Et ilmeisesti joudu kulkemaan työmatkoja, kaivamaan autoa lumen alta. heräämään aikaisin sitä käynnistämään tai lähtemään kävellen peläten joka askeleella lentäväsi perseellesi. Hyvää päivää kaikille, joiden tarvii olla vaan!

        Mä ajattelin lähtee tunnin päästä Kurikkaan raamattupiiriin polkupyörällä. Kurikkaan on matkaa 10 km suntaansa ja pakkasta 10 astetta ja minä vielä tämän reissun jälkeenkin meinaan toivottaa että nauttikaa talvesta ja käyttäkää heijastinta
        Sillon kun mä opiskelin niin mä sillonkin kuljin pyörällä kirkolla matkaa oli 8 km puolet siitä valasematonta maantietä nyt siinä on jo katuvalot viimesellä kahdella kilometrillä on pyörätie


      • Eipä masenna!!!
        Omituinen onpi? kirjoitti:

        kun tulee vain joulukuussa ja syyskuussa. Mikä "firma" sun raha-asioita hoitaa ja maksaa?

        Pitää tottua siihen, että tilit tulee hieman harvemmin näin yrittäjänä. Kaikilla ei tietysti ole näin, mutta meillä nyt on tämä tilanne, että varmuudella rahaa tulee syyskuun 20. Voi toki olla, että jostain urakasta välillä saadaan rahaa, mutta hieman epäilen, kun maailman tilanne on tämä. Elämä suhteutetaan sen mukaan vaan, ei siinä ole mitään ihmettä. Kerralla tulee suurempia summia ja sen kanssa eletään.

        Sen verran talvesta ja lumesta, lunta on aurattu ihan riittävästi ja juuri tuossa herättelin pakkasen hyydyttämää työkonetta, joka ei vielä herännyt, kun tulin lämmittelemään itse. Autoa lämmitellään ulkona, kun en anna vaimoni ajaa sitä talliin, koska ongelmat vain lisääntyvät silloin pakkasella. Taloa saa lämmittää... Silti pidän talvesta, tästä oikeasta Suomen talvesta, ulkomailla asuessani kaipasin juuri tätä.


      • Eipä masenna!!!
        Ettäs kehtaat kirjoitti:

        Vai on hienoa kun on kunnon talvi! Et ilmeisesti joudu kulkemaan työmatkoja, kaivamaan autoa lumen alta. heräämään aikaisin sitä käynnistämään tai lähtemään kävellen peläten joka askeleella lentäväsi perseellesi. Hyvää päivää kaikille, joiden tarvii olla vaan!

        Jos tarkkaan otetaan, moni ns. työssä käyvä ei edes tiedä työnteosta mitään rinnallani, mutta se nyt on sivuseikka. Pidän talvesta silti, tästä oikeasta, loska ja jatkuva suolapuuro ei juuri inspiroi. No, liika on tietysti liikaa, ei sitä voi kieltää, kun tässä takavuosina oli niitä -40C pakkasia, eivät ne oikein enään olleet mukavia, kun joutui olemaan tienpäällä autoilla. Nytkin kuitenkin on meidänkin auto startannut joka päivä ihan ulkosalta, tosin lämmityksellä. Kunnon vaatteita vaan päälle, niin ei palele. nykyään on niin hyviä alusasuja, lämpökerrastoja, että hyvin tarkenee, sitten muuta vaatetta siihen tarpeen mukaan. Ihan huvikseni töiden jälkeen kävin vielä heittämässä keikan moottoripyörälläkin, kun tuntui niin kuivalta keliltä, eikä ollut pelkoa, että pyörä suolaantuu. Rehellisyyden nimissä on kyllä sanottava, että käsille tuli hieman kylmä, kun en ottanut kunnon käsineitä mukaan, laiskuuttani en hakenut oikeita hanskoja sisältä...
        Juuri tuossa kunnostin eilen illalla tytöille luistimet, että pääsevät luistelemaan koulussa ja omatkin haen kyllä ullakolta ja sukset ovatkin jo valmiina. Pitkästä aikaa on myös potkukeltat kaivettu esille, kun niilläkään ei olla päästy moneen talveen kunnolla potkuttelemaan. Kyllä tämä tästä!


      • talvi-aho
        Eipä masenna!!! kirjoitti:

        Pitää tottua siihen, että tilit tulee hieman harvemmin näin yrittäjänä. Kaikilla ei tietysti ole näin, mutta meillä nyt on tämä tilanne, että varmuudella rahaa tulee syyskuun 20. Voi toki olla, että jostain urakasta välillä saadaan rahaa, mutta hieman epäilen, kun maailman tilanne on tämä. Elämä suhteutetaan sen mukaan vaan, ei siinä ole mitään ihmettä. Kerralla tulee suurempia summia ja sen kanssa eletään.

        Sen verran talvesta ja lumesta, lunta on aurattu ihan riittävästi ja juuri tuossa herättelin pakkasen hyydyttämää työkonetta, joka ei vielä herännyt, kun tulin lämmittelemään itse. Autoa lämmitellään ulkona, kun en anna vaimoni ajaa sitä talliin, koska ongelmat vain lisääntyvät silloin pakkasella. Taloa saa lämmittää... Silti pidän talvesta, tästä oikeasta Suomen talvesta, ulkomailla asuessani kaipasin juuri tätä.

        yrittäjänä masenna, vaikka joka paikkaan pitäisi rientää ja ehtiä tekemään monta asiaa 24 tunnin sisällä. Mulla ystävä ollut monta vuotta yrittäjänä ja sanoi ettei ehdi murehtia päivittäisiä asioita, vaikka kuinka perselleen menisi perhe-elämä ja muut.... Silti on jaksanut pyörittää omaa elämäänsä, perhettä ja työtä samalla ja kovalla hinnalla. E ole kade, mutta haluaisin itse kokea samaa yrittämistä, koska palkoillisena työ on yhtä orjuuttamista ja siihen lisättynä kaikki lieveilmiöt, loka työkavereiden osalta.

        Rakastan talvea, olen kova työihminen ja osaan myös nauttia elämästä! Äsken juuri, kun on vapaapäivä, sain kipinän siivota koko asunto läpikotaisin lattareita kuunnellen, ehkä olen hullu, mutta hyvä fiilis tulee, kun on puhdasta ja liikaa energiaa....


      • ansaikonen- se oikea
        neiti Pohjanmaalta kirjoitti:

        Mä ajattelin lähtee tunnin päästä Kurikkaan raamattupiiriin polkupyörällä. Kurikkaan on matkaa 10 km suntaansa ja pakkasta 10 astetta ja minä vielä tämän reissun jälkeenkin meinaan toivottaa että nauttikaa talvesta ja käyttäkää heijastinta
        Sillon kun mä opiskelin niin mä sillonkin kuljin pyörällä kirkolla matkaa oli 8 km puolet siitä valasematonta maantietä nyt siinä on jo katuvalot viimesellä kahdella kilometrillä on pyörätie

        ihan tosissaan!! Niin minäkin siihen aikaan, kun asuin maaseudulla, kuljin kaikki matkat pentuna suksilla, kelkalla ja jopa lustimilla kouluun, matkaa oli 6 km kansakoululle. Sitten kun pääsin kaupunkiin ammattikouluun, ajoin fillarilla kyliltä koululle ja takaisin kotiin yhteensä 42 km joka päivä! Ja sitten vielä kun olin vähän vanhempana töissä ihan tässä Hesassa yhdessä ravintolassa ja asuin toisaalla, ajoin joka helvetin päivä töihin 12 km ja aamuyöllä, kun oli ns. yökerho suljettu, takaisin sen 12 km. Kunto oli helkatin hyvä ja olinkin ihanan hoikka.

        Nykyisin, keväällä,kesällä ja syksyllä ajelen vielä pyörällä ja töihin, kun vaan pystyn ja jaksan, koska selkäongelmat vaivaavat. Kävelen paljon ja lustelen. Tämä talvi on ollut todella ihana!! Ihanaa, kun on saanut nauttia oikeasta talvesta Suomessa!! Hyvää talvea sinullle sinne Pohjanmaalle!


      • v******a p*****e
        )>=oo0¤ kirjoitti:

        ajattelun tajua - eletään kädestä suuhun : menee rahaa elokuva - konserttilippuihin, muotivaatteisiin.
        Hiuksia ei toki osaa kukaan perheessä leikata, vaan mennään kalliiseen klipsutukseen.
        Maksukanavat pitää olla ja huippunopea nettiyhteys kymmeniä euroja kuussa. Muotilehtiä ja muuta pitää tilata luukun täydeltä.
        Tupakka ja viina on ykköslistalla jne...

        Mutta RUOKA on niin kallista ja maalaiset ahneita,nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhhhhhh,byääääääääääääääää!!!

        eiole ajattelun tajua. ei. Elän kädestä suuhun (kelan sp-rahala). Tosin ei mene rahaa elokuviin eikä muotipukimiin, ei edes kirparilta raski ostaa pääle pantavaa - sekin kun on jostaki muusta pois. hiuksia ei meilä osaa kukaan (=minä) minulta leikata, joten parturiin on mentävä 3..4 kertaa vuoteen (useaminkin kävisin vaan ei o varaa) maksukanavia ei ole ei edes tikipoksia ja lehdistäkin tulee vain ilmaiset jäsenlehdet. Netiskin surfin alueen hitaimala kiinteälä ja samala halvimala kun kilpailua ei ole. se tosin maksaakin sit 40€/kk. Tupakat jätin toisile jo melkein 20v sit ja viinaakin menee ehkä 2 - 3 putelia/ vuosi. Tai mistäpä tuon vielä tietää montako tämän vuoden aikana menee. viime vuona taisi kulua 3. Ruoka on todela arvokasta. Varsinkin kun en kykene enää itse tekemään, vaan syön 95%sti mikrovalmismössöjä. ja vuokra on yli 600e/kk josta sosku hyväksyy vähemän kuin 450€ (siis sieltäkän ei apuja heru). kela antaa asumistukea 55€ kun on liika iso asunto yhdelle. Pienempää ( tai edes halvempaa) asuntoa en saa - ei kuulema ole tarjola. Joten lirisä olen korviani myöten.


      • v******a p*****e
        seksi-seija :) kirjoitti:

        ...oot sääkin surkee. tartteeks välttämättä olla auto? en turhempaa värkkiä tiedä, ihmiset on niin laiskoja/mukavuudenhaluisia, että joka paikkaan täytyy mennä autolla. mä kuljen kesät/talvet pyörällä töihin, kauppaan....ym, ym. eikä kulu rahat siihen peltilehmään ja paikat pysyy kiinteenä....joten turha laiskojen narista.

        auto on ehdoton. ainaki minula. Enpä muuten liikuntarajoiteisena pääsis kaupalekan (pyöräily kun ei yhdelä toimivala jalala oikein suju) edes tohon kilsan päähän. mielestäni en ole laiska. mukavuudenhaluinen ehkä. minusta kun on mukavaa syödäkin edes kerta/päivä (eikä minula useampaan ruokaan päiväsä ole tarvista enempää kuin varaakan). joten turha on tietämätömien syylistää.


      • ......positiivari
        talvi-aho kirjoitti:

        yrittäjänä masenna, vaikka joka paikkaan pitäisi rientää ja ehtiä tekemään monta asiaa 24 tunnin sisällä. Mulla ystävä ollut monta vuotta yrittäjänä ja sanoi ettei ehdi murehtia päivittäisiä asioita, vaikka kuinka perselleen menisi perhe-elämä ja muut.... Silti on jaksanut pyörittää omaa elämäänsä, perhettä ja työtä samalla ja kovalla hinnalla. E ole kade, mutta haluaisin itse kokea samaa yrittämistä, koska palkoillisena työ on yhtä orjuuttamista ja siihen lisättynä kaikki lieveilmiöt, loka työkavereiden osalta.

        Rakastan talvea, olen kova työihminen ja osaan myös nauttia elämästä! Äsken juuri, kun on vapaapäivä, sain kipinän siivota koko asunto läpikotaisin lattareita kuunnellen, ehkä olen hullu, mutta hyvä fiilis tulee, kun on puhdasta ja liikaa energiaa....

        Ahkera ei jouda turhia murehtimaan ja pienistä masentumaan.

        Tämäkin lainaus on valetta:
        Mutta RUOKA on niin kallista ja maalaiset ahneita,nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhhhhhh,byääääääääääääääää!!!

        Kokeilkoon valittaja itse millä vaivalla se leipä maasta lähtee ja surkutelkoon vasta sitten. Valitus saattaapi muuttua toisenlaiseksi kun sitä työtä työtä ja työtä vaan riittää....
        Jokainen joka leipää syö ja valittaa sen kasvattajista olkoon syömättä yhtään mitään. Otetaan leipä pois ja katotaan sitten miten käy.

        Jotkut kaikesta valittaa ja aina positiivisiset ei masennu. Oma elämänasenne vaan tarkkailuun!


    • Hectori

      Maanantai: ei mittään,
      Tiistai: ei mittään,
      Keskiviikko, torstai: ei mittään.
      Perjantai: ei mittään,
      Lauantai: ei mittään,
      Sunnuntai: ei siitäkään mittään.

      Tammikuu: ei mittään.
      Helmikuu: ei mittään.
      Maalis-, huhti-, toukokuu: ei mittään.
      Kesä-, heinä-, elo-, syys- ja lokakuu: ei mittään.
      Marraskuu ja joulukuu: ei mittään.

      Eduskunta: ei mittään.
      Hallitus: ei mittään.
      Kunnanvaltuustot: ei mittään.
      Kaksisataa kertaa nolla ei oo mittään,
      kun kukaan eikä mikään tee mittään.

      Kokoomus: ei mittään,
      demarit: ei mittään,
      kristilliset, kepu: ei mittään.
      Ruottalaiset, kommarit, ei liberaalit mittään.
      Perustuslailliset: ei mittään.

      Uuesaa: ei mittään,
      Eurooppa: ei mittään,
      Neuvostoliitto: ei mittään.
      Afrikka ja Kiina ja mitä niitä onkaan
      ja Suomi siinä sivussa: ei mittään.

      Kun minä olen työtön ja sinä olet työtön,
      mut mehän ei ollakaan mittään.
      Länteen taikka ittään, me ei olla mittään,
      kun kukaan ei tee millekään mittään.

      Viina ei oo mittään,
      pillerit ei mittään,
      partakoneen terä ei mittään.
      Raamattu: ei mittään,
      Pääoma: ei mittään
      ja Disney: ei siitäkään mittään.

      Tulukeepas meille, me leivomme teille
      leivän joka ei ole mittään.
      Toivoa vain soppii, että köyhä oppii,
      että armonpalat ei ole mittään.

      • mr. Cipralex

        on masennuslääkkeiden menekin nousu entisestään, lääkefirmojen kannalta siis.


    • HÖH!

      -jotkut meistä sattuu tykkäämään kunnon talvesta
      -kuka hullu ostaa joululahjoja - tai yleensä mitään - velaksi???
      -mikä logiikka tässä palkkapäiväjutussa on? mulla on seuraavaan tiliin tasan yhtä pitkä matka kuin muinakin 31-päiväisinä kuukausina...???
      - jos tässä jokin masentaa niin tällaset typerät yleistykset

    • asjbfha

      niin masentaa!!!!!! isäni kuoli lauantaina 49 vuotiaana yllättäen ja nyt on ensimmäinen arki tapahtuman jälkeen!!!!!!!

      • Eulaaliaana

        Sinulle osanottoni ja lämmin halaus. Tiedän tunteen. Oma isäni kuoli 59-vuotiaana omana nimipäivänään 19.1.1981 eli huomenna tulee 29 vuotta siitä. Itse olin vielä nuori, 18-vuotias.

        Koita jaksaa, aika parantaa vaikka nyt tuntuukin elämä pystähtyneen ja suru on kamalaa.


      • Annelixxxx

        Lämmin osanotto ja halaus Sinulle! Meidän perheen rakas iskä kuoli 8 kuukautta sitten onnettomuudessa 52 vuotiaana. Elämä on välillä todella julmaa, mutta meitä kohtalotovereita riittää ja lisää tulee!
        Voimia eteenpäin! Elämä jatkuu kaikesta huolimatta. Meidän isä kävi kertomassa, että hänellä on nyt kaikki hyvin eikä hänen takiaan tarvitse itkeä.


    • Yksi mikrosiru

      Ulkona paistaa aurinko. Mikä tekee elämän synkäksi?

    • hehhehe

      Varasin juuri ajan lääkärille hakeakseni masennukseen saikkua ja täytyy myöntää että tämä keskustelun avaus rupes hiukan hymyilyttämään. Talvi on kyllä ollut upea, vaikka välillä on täytynyt kaivaa autoa kinoksesta ja luikastella pyörällä pitkin jäisiä katuja. Mutta kaatunnut oon vaan kerran eikä silloinkaan käynyt pahasti. Hiihtämäänkin on päässyt joulukuusta lähtien tai viimeistään nyt kun kovimmat pakkaset hiukan hellitti. Ei tässä päivässä minun nähdäkseni mitään erityisen kurjaa, jos vertaa vaikka syksyyn.

      • Tavis MC Clean

        Nyt kyllä kannattaa nauttia talvesta.Menkää hyvät ihmiset ulos ja tehkää kaikkee kivvoo.Meikäläinenki hiihtelöö ku se kuuluisa työtön joka sanoo et nyt on aikaa hiihellä.Mieli virkistyy ja heppi seisoo ku järki eduskunnassa.Ei tarvi nyt ei vitu.. enään yhtään pillereitä.Ja silleen.Ja on halpaa lystiä eikä tarvi lähtee Lappiin asti "HIIHTOLOMALLE"(ryyppylomalle) ku talvi on täällä etelässä hieno ku sika pienenä.Ja ei maksa paljonkaan jos on jonkinlaiset hiihtimet.Meikäläinenkii on ollu työttömänä jo yli vuoden ja terveys on parempi ku koskaan ennen.Vuorotöitä tuli tehtyä 20 vuotta et sikäli.Kiitos Kiinalaisille et saa nyt huolehtia itsestä eikä tarvi olla kuluttavassa työelämässä joka ei anna ku pahan olon ja peräpukamat.


      • JKHCFIGHF

        Et oo oikeasti masentunut, sorry nyt vaan!


      • hehhehe
        JKHCFIGHF kirjoitti:

        Et oo oikeasti masentunut, sorry nyt vaan!

        Jaa mää vai? Ja siksi et osaan iloita jostakin asioista? Perusluonteeni on positiivinen, masennus taas on sairaus josta kärsin, sillä on kai jotain tekemistä aivojen välittäjäaineiden kanssa. Kun lääkitys on kohdallaan, en ole ollenkaan sen alakuloisempi kuin muutakaan ihmiset, ehkä jopa keskimääräistä iloisempi. Nyt menee taas vähän huonommin ja eilen kävi varsin selväksi etten ole työkuntoinen, koska minulle ei siis makseta siitä että vollotan ja hyperventiloin työpaikan vessassa. Paljon huonomminkin on mennyt, mutta positiivisuus auttaa eteenpäin.


    • Aika iloinen olen.

      Pitää sit rukoilla, että väistyisitkö synkin päivä lopullisesti pliis ------------------ elämästäni. Amen.

    • virta-nen

      Miten ihmeessä tänään voi masentaa? vuokra maksettu 4.päivä palkka tulee joka toinen perjantai,
      aurinko paistaa on mitä kaunein talvipäivä ja vapaapäivä. Varmaan jossain Lontoon ruuhkissa
      masentaa aina jopa kesällä.

    • poikkeavako

      Miksi pitäisi masentaa??Mitä se on??Vai pitääx masentaa siksi,kun joitain muitakin masentaa...

      • joutavaa

        on kaksi eri asiaa.Kun on masennuksen kourissa,ei se ole päivämäärästä
        kiinni.Kaikkia turhia sitä tutkitaan.


    • Little Hood

      Hah, synttärit ja vuoden masentavin päivä yhtä aikaa :) Pitäisikö mun nyt juhlia vai masentua - vai kumoavatko nämä päivät toisensa ja tuloksena on normaali päivä?!

      • Hieno päivä!

        Mikäs tässä nyt masentaisi? Olkaahan muut aivan rauhassa surkeita, väsyneitä, kiireisiä ja masentuneita ;-)


      • pahoin

        Jollei ole toivoa, ei ole mitään.


    • ..

      Mua masentaa se että maailmassa tehdään näin idioottimaisia tutkimuksia

    • kotiäiti88

      Just hetki sitten katsoin ikkunasta ulos ja totesin et päivä jälleen pidentyny ku valoa riittää viel tähän aikaan. Palkkapäivä just ollu ja jäi hiukan ylimäärästäkin ja pystyi auttaakin paria ystävää taloudellisesti.

      Olen ainakin itse onnellinen tänäänkin! Minulla on perhe ja terveys hyvällä mallilla. Raha-asiat kunnossa, katto pään päällä ja vatsa täynnä.

      Minä en siihen onnellisuutteen kaipaile joka kuukausi uusia meikkejä, vaatteita tai etelänmatkoja.
      Onneksi äitini tähän opetti ja elämä itsessään opettanut. Ja tulen opettamaan lapsellenikin.

      Kaunista päivää kaikille :)

    • #L#A##UU##RRAA##

      Jaa... vuoden synkin päivä onkin nimipäiväni

    • Velkavanki

      Olen todellakin samaa mieltä :((

      • siunauksensaanut

        Eipä harmita minua mikään, eikä masenna mikään, eli ole aika onnellinen, ilman suuria rahojakin.
        Voin sanoa, että RIKASTA HARMITTAA, KUN KÖYHÄLLÄ ON MAHA TÄYNNÄ.


    • EPSANJAA

      LENNOT MALAGAAN AURINKOON MENO LIPPU 89 EUROA AIR FINLAND
      JA MENOX . SIEL SIT VOI MIETTII NIIT LASKUJA AURINGOSSA
      JA MEN KIRKKOON TUNNUSTAAN SYNTINS ,SAADA ANTEEKSI JA
      ILOITA KAUNIIST MAISEMISTA SIEL .PALJO SUOMALAISIA .
      KU ET JUO VIINAA NIN RAHAT VENYY KAUAN .LOPETA TUPAKKA NI
      NEKI RAHAT VOI LAITTAA MATKAAN .
      EI TARVI ASUA KAAMOSAIKAA PALELEMASSA KUKAA EI PAKOTA VAPAA MAA JA KANSA
      SUOMEN KANSA ON VAPAA ,KOMMARIT EI OLE VAPAITA NE ON PIRUJA
      MUTTA MUU KANSA ON VAPAA .

      • tunnen tuon

        tuo posottaa isoilla kirjaimilla?


    • justulaattof

      Kyllä, tosi on. Sanoi entinenkin mies. Ja taas meitä huijattiin.
      Tänä vuonna, tai,oliko se ensivuonna,kun ilmasto muutos tuhoaa kaiken, meret nousee 6m palmut kasvaa Rovaniemellä. Ym..Ym. niin tietysti jos ei makseta päästö maksuja Finanssi veijareille.
      Kyllä se on paha päivä, kun tällaiset paljastuu.

    • Hyvä päivä

      Päinvastoin, päivät ovat jo hieman pidentyneet. Ulkona aivan ihana talvisää ulkoiluun. Joulun erääntyviä laskuja ei ole, kun ei tullut ostettua lahjoja velaksi, itse tehden säästyi pitkä sentti:)) Niin, ja mulla on tänään synttärit. Oikein hyvä päivä siis, eikä masenna lainkaan. Ilo on sydämessä ei rahapussissa.

    • heykiss

      joo, oli kyl aika paska päivä. Vuoden kestäny suhde loppui kun mut jätettiin eilen yöllä. Mut tää oli kyl eka juttu mikä sai mut oikeesti nauramaan sen jälkee. Tulipa sopivaan kohtaan.

    • holla jojo

      On muuten minun syntymäpäivä..

      EIKÄ MASENNA YHTÄÄN!

      • Viupille

        ei masenna yhtään!!!


      • Lauhkea ko lammas
        Viupille kirjoitti:

        ei masenna yhtään!!!

        Meima ei tieten myönnä, että hälläki masentanu tämä tammikuun 18 päivä. Tai ei ainakaan myönää sitte millään; itteppäinenhän se onki, aivan mahottoman itteppäinen :))


      • Viupille
        Lauhkea ko lammas kirjoitti:

        Meima ei tieten myönnä, että hälläki masentanu tämä tammikuun 18 päivä. Tai ei ainakaan myönää sitte millään; itteppäinenhän se onki, aivan mahottoman itteppäinen :))

        mäläkytä!


      • Lauhkea ko lammas
        Viupille kirjoitti:

        mäläkytä!

        Äläppä ite mäläkytä sielä!!!


      • taikametsän tyttö
        Lauhkea ko lammas kirjoitti:

        Meima ei tieten myönnä, että hälläki masentanu tämä tammikuun 18 päivä. Tai ei ainakaan myönää sitte millään; itteppäinenhän se onki, aivan mahottoman itteppäinen :))

        Arvoitus: Mitä on köyhällä paljon, rikas sitä tarvitsisi ja jos sitä syö, niin kuolee ???

        EI MITÄÄN!

        Emme tarvitse yhtikäs mitään, sillä meillähän on jo kaikki :)


      • jslssf

        tänään synttärit...vaikka ikää kertyy, ei masennukselle aihetta :)


    • vuokrat maksettu

      maksan laskut aina hyvissä ajoin en jätä niitä joulun yli roikkumaan ja maksoin jo helmikuun vuokrankin että mikä tässä pitäisi masentaa, vaikka olen pakko-lomalla.

      • Ystävyydellä

        Siis iloitaan siitä että saadaan elää tätä tammikuun päivää, elämä kantaa myös vaikeuksien yli kun ei masennu turhista pienistä asioista. Sitten kun puoliso menee rajan taa ja jäät yksin yrittämään jatkaa yritystä ison laskunipun kanssa niin silloin vasta huomaa mikä oli ilo kun sai toisen kanssa jakaa ilot ja surut. Mutta voi sitä iloa kun huomaa että kyllä tässä selviää! Vaikeuksien jälkeen vasta osaa elää ja iloita pienistäkin. Hyvää Heikin päivää Heikit!


    • Taitaa pitää paikkansa kun ilmeni että saatetaan lähteä vaimon kans eri poluille!Elämä on!

    • Maalllaaa

      Ilmankos eilen kaikki pänni! Tänä aamuna tuntui jo aivan toiselta. Hyvä että vuodessa on vain yksi päivä, kun kaikki tuntuu menevän päin honkia. Julistetaan se itse asiassa vapaapäiväksi, ettemme aiheuta negaatiollamme toisille tai itsellemme suurempaa vahinkoa. Täst edes pysytelkäämme 18.1 koko päivän sängyssä.

      • Ihanaa...

        Jesh! Ihanaa että oma syntymäpäivä olisi tästä eteenpäin aina vapaapäivä! Kannatan!


    • jdfrfyj

      Kyllä tänäänkin masentaa ihan yhtä pahasti ellei pahemminkin. Kunhan tämä jatkuva pimeys loppuisi viimein...

    • siihen löytyy lääke ---> 18 Sillä te ette ole käyneet sen vuoren tykö, jota voidaan käsin koskea ja joka tulessa palaa, ettekä synkeyden, ette pimeyden, ette myrskyn,
      19 ette pasunan kaiun ettekä äänen tykö, joka puhui niin, että ne, jotka sen kuulivat, pyysivät, ettei heille enää puhuttaisi;
      20 sillä he eivät voineet kestää tätä käskyä: "Koskettakoon vuorta vaikka eläinkin, se kivitettäköön";
      21 ja niin hirmuinen oli se näky, että Mooses sanoi: "Minä olen peljästynyt ja vapisen";
      22 vaan te olette käyneet Siionin vuoren tykö ja elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin tykö, ja kymmenien tuhansien enkelien tykö,
      23 taivaissa kirjoitettujen esikoisten juhlajoukon ja seurakunnan tykö, ja tuomarin tykö, joka on kaikkien Jumala, ja täydellisiksi tulleitten vanhurskasten henkien tykö,
      24 ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri.
      25 Katsokaa, ettette torju luotanne häntä, joka puhuu; sillä jos nuo, jotka torjuivat luotaan hänet, joka ilmoitti Jumalan tahdon maan päällä, eivät voineet päästä pakoon, niin paljoa vähemmän me, jos käännymme pois hänestä, joka ilmoittaa sen taivaista.
      26 Silloin hänen äänensä järkytti maata, mutta nyt hän on luvannut sanoen: "Vielä kerran minä liikutan maan, jopa taivaankin".
      27 Mutta tuo "vielä kerran" osoittaa, että ne, mitkä järkkyvät, koska ovat luotuja, tulevat muuttumaan, että ne, jotka eivät järky, pysyisivät.
      28 Sentähden, koska me saamme valtakunnan, joka ei järky, olkaamme kiitolliset ja siten palvelkaamme Jumalaa, hänelle mielihyväksi, pyhällä arkuudella ja pelolla;
      29 sillä meidän Jumalamme on kuluttavainen tuli.

      • Tonyhalme

        Kerrostaloasunnosta K-kauppaan, pimeää ja pakkasta. Julkisissa liikennevälineissä mykät miehet vihaavat toisiaan. Maahanmuuttajat vituttaa, saatanat pilaavat pohjolan paratiisin. Ihmetyttää ettei useampi napsahda. Vittu mikä paikka!


      • kyllästynyt -35c
        Tonyhalme kirjoitti:

        Kerrostaloasunnosta K-kauppaan, pimeää ja pakkasta. Julkisissa liikennevälineissä mykät miehet vihaavat toisiaan. Maahanmuuttajat vituttaa, saatanat pilaavat pohjolan paratiisin. Ihmetyttää ettei useampi napsahda. Vittu mikä paikka!

        paska paikka. Minkä vitun takia jotkut idiootit yleensäkkin asutti tän saatan siperian? Perkeleen esi-isät! Pikkasen paremmin kun olis paikan valinnu niin nytkin elettäis auringonpaisteessa ja lämmössä, ilman jatkuvaa d-vitamiinin puutosta, ryyppäämistä, masennusta ja yleistä vitutusta. Tää jätkä lähtee espanjaan heti kun on rahat kasassa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe