Itella ja postinkanto !

posti pete

Tuleeko teidän laatikoihin ja/ tai luukusta tuntemattomien ihmisten postia?

Olen kerran repäissyt auki kirjekuoren ,joka kuului naapurille. Vein postin takaisin lähettäjälle ja he laittoivat uuden kuoren jne...

Ottaa ihan oikesti päähä'n, kun aina on naapurin posti meidän laatikossa ja meidän posti ties missä.

olen odottanut yhtä kirjettä pitkään....

7

902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vesitorninkadulla

Itselleni jaetaan pari-kolme kertaa vuodessa vieraan postia (lehtiä, kirjeitä). Kadun nimi ja huoneiston numero ovat olleet samat, mutta kadun numero sekä rappu eri.

• elliivo

Minulle on tullut eri kadulla mutta samalla talon numerolla olevaa postia.
        Samalla kadulla eri talon numerolla mutta samalla asunnon numerolla olen myös saanut esim. pankin tiliotteita.
        Joskus pelottaa että joku oma tärkeä kirje tai yksityisiä tietoja sisältävä lähetys joutuu vääriin käsiin.

Kerran jouduin pakko-ostamaan kirjakerhon kirjan jota en olisi halunnut koska en saanut ollenkaan kerholehteä että olisin tiennyt perua sen.
        Kerran TV-lehteni ei tullut ollenkaan mutta sain sen muutaman viikon kuluttua kannet haitarille rypistyneenä. Ilmeisesti se oli jäänyt alueen jakelulaatikkoon johonkin väliin piiloon. Muutaman viikon vanhalla TV-lehdellä ei ole oikein mitään käyttöä.

• Ei selvinnyt

Suurin haitta on ollut kun osoitteenmuutos oli tehty! Kirjeitä oli palautettu leimalla "osoite tuntematon". Syytä en tiedä vieläkään, selvittelin asiaa - tuli vain puhelinlaskuja.

• OSBO

Olen itse ollu itellan jakelussa työntekijänä jo tovin. Jos teit pysyvänosoitteen muutoksen ja olet unohtanut esimerkiksi "miehesi" nimen mainita. Siinä syy miksi postit palautetaan tuntemattomana. Emme voi kääntää miehesi posteja teille ja emme voi jakaa niitä osotteeseen koska asukkaat jotka ovat teidän taloon muuttaneet eivät ole maininneet miehesi nimeä asukkaaksi. Silloin hän on tuntematon, kun emme tiedä missä hän asustelee!

• Kukaan ei vastaa
        OSBO kirjoitti:

Olen itse ollu itellan jakelussa työntekijänä jo tovin. Jos teit pysyvänosoitteen muutoksen ja olet unohtanut esimerkiksi "miehesi" nimen mainita. Siinä syy miksi postit palautetaan tuntemattomana. Emme voi kääntää miehesi posteja teille ja emme voi jakaa niitä osotteeseen koska asukkaat jotka ovat teidän taloon muuttaneet eivät ole maininneet miehesi nimeä asukkaaksi. Silloin hän on tuntematon, kun emme tiedä missä hän asustelee!

Hölmöä, sama osoite koko ajan - postin kulku vain lakkasi ja kirjeet yms. palautettiin lähettäjille merkinnällä osoite tuntematon... Oisko ollut rapulapäivä

• jakajia

koko itella puolillaan
      Juu, kyllä tosiaankin tulee muiden posteja. JA aivan muilta kaduiltakin. Vittu mitä toimintaa...

• hehee

sain sun postit mut en palauta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe