hei!
Olen allerginen koirille, vanhemmiten allergiaoireet ovat kylläkin lieventyneet aika hyvin. Pentukoirasta saan oireita yllensä eniten. Oman koiran hankinta on ollut mielessä jo vuosia ja nyt olen tullut siihen tulokseen, että kesällä saattaisin oman sessun hankkia. Ihotautilääkärinikin näytti asialle vihreää valoa :)
Luulen, että tulen tarvitsemaan jotain allergialääkettä säännölliseen käyttöön, ainakin aluksi.
Mitä lääkkeitä olette käyttäneet ja miten ovat auttaneet?
Oma lääkärini varmasti myös auttaa asiassa, mutta halusin kysellä kokemuksia myös täältä :)
T.ehkä tuleva belgin omistaja...
allergiaoireita helpottamaan lääke
2
640
Vastaukset
- minääää^^
Ööö jos olet allerginen älä ota koiraa..ihan koiran kannaltakin parasta...olisi varmasti surullista jos et tulisi toimeen koiran kanssa,jos allergiaoireet pahenesivat.
- 24
Minulla oli sama juttu eli lapsella oli ollut allergia koirille ja yhtääkkiä oireet hävisi,,,lääkäri sanoi että kokeilkaa sellaista kuin pidempiaikaista altistusta.
Otimme hilseilevän koiran hoitoon 2-viikoksi ja koira nuoli lapsen kasvoja ja nukkui lapsen huoneessa oli kuin kotonaan, ei tullut oireita.
Eli se allergia voi tulla vasta pidemmän ajan päästä, jos lapseni olisi tarvinnut antihistamiinia en olisi ottanut omaa koiraa, koska siitä luopuminen on tosi kova juttu niin eläimelle kuin lapselle.
Eli mikäli on mahdollista ottakaa koira hoitoon ensin ja sitten vasta oma koira, vaikka kuukaudeksi jos mahdollista.
Sen hoitokoiran voi palauttaa mutta omaa ei voi helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003945715- 202364
- 1982201
- 1121584
- 881527
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601053- 741042
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21019Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.133955Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59816