Mistä lahjaideoita?

äippärä

Olisi mukava löytää netistä sivusto, josta löytyisi monenlaisia lahjaideoita samalla tavalla kuin www.joululahjakone.fi sivuilta joululahjaksi löysin.
Tietääkö kukaan onko sellaista sivustoa olemassa, joka olisi niin monipuolinen, että samasta paikasta löytyisi lahjaideoita eri juhliin...ystävänpäiväksi, syntymäpäiville, nimipäiville, häihin, tupaantuliaisiin, ristijäisiin, isänpäiväksi, äidinpäiväksi...yms?

19

1134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pav.

      www.pavla.fi

    • juhlija

      itse käytän www.lahjaliike.fi. Äsken ostin sieltä ystävänpäivälahjaksi "rakas tyynyyliinan" ja ystävälle emaalisen kaulakorun. käy katsomassa

    • lillina

      www.netti-kaupat.com

    • Shoppaaja
    • joitainlahjaideoita
    • :))
    • Kaisa_K

      Nykyisin ihmisillä on jo kaikkea. Hyvä idea on antaa joululahjaksi ikimuistoinen elämys, esimerkiksi lento kuumailmapallolla. Iso valikoima erikoisia lahjaideoita löytyy www.elamyslahjat.fi

    • Joulusukka
    • lol

      nettimoto.fi Osta mopo sillä o kiva päristellä :)

    • Minna

      Jos haluat löytää paljon lahjaideoita niin tutustu http://www.hauskatlahjat.com sieltä löytyy lahja miehelle, naiselle sekä kaikille muille. Ostin sieltä hienon lahjan minun miehelleni niin voin todella suositella sitä sivua.

    • Dazler74

      sattumalta löysin googlesta tämmösen: http://lahjaehdotus.blogspot.fi hyviä ehotuksia näytti olevan... keksin ostaa ukolle texas holdem setin ja kanavapaketin syntymäpäiville..

    • Flatley_81

      Ite oon jo pitkään käyttänyt joululahjoihin ja muihinkin EMP:n palveluita. Jos ystäväpiirissä tai paremman puoliskon puolella on kiinnostusta rock-musiikkiin, käy tsekkaamassa www.emp.fi

    • Anon

      Lahjaostoksille.com
      Aika uus sivusto, mutta näyttää olevan potentiaalia kehittyä...

    • Kahwakuula

      Itse suosin myös tätä: www.lahjaehdotus.com

    • TJP%

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe