onko kellään kokemusta Arsenal SAR M 1 reserviläiskivääristä, onko laadultaan/tarkkuudeltaan parempi kuin kiinalainen norinco?? mitäs muita vaihtoehtoja kal 7.62x39
Vastaukset 3
- 22+7
ai on niitä muitakin kun toi kiinan paska? no keuruulle tulee toi varmaan joskus 2045 heti kun viimesestä zilistä on luovuttu niin enpähän pääse totakaan kokeilee
- trgn
reserviläiset paukuttelee reserviläisammunnoissa??..kertokaas omistatteko kiinalaisen, bulgarialaisen vai peräti kotimaisen, tiedän että jotkut ampuu jollakin muulla kaliiperilla kuin 7.62x39 mutta itse ostaisin vain tuota ko. kaliiperia, entäs ampuuko kukaan pistooliammunnoissa kal. 45?? vai vaaditaanko res.ammunnoissa 9mm??
- fdgciu
trgn kirjoitti:
reserviläiset paukuttelee reserviläisammunnoissa??..kertokaas omistatteko kiinalaisen, bulgarialaisen vai peräti kotimaisen, tiedän että jotkut ampuu jollakin muulla kaliiperilla kuin 7.62x39 mutta itse ostaisin vain tuota ko. kaliiperia, entäs ampuuko kukaan pistooliammunnoissa kal. 45?? vai vaaditaanko res.ammunnoissa 9mm??
tieto res kivääreistä..ihan kuin asekätkentä touhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???502348Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7031546- 1081219
- 1321085
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk89973- 71923
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku16764- 118743
- 33704
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä23658