Kannentiivistettä mistäpäin, apua!!

KuM23ma

Nyt on käynyt niin että pakkasnestettä oli hitusen liian vähän ja pahvi paloi kun ei vesi kiertänyt.
Ongelma on että suomesta ei tunnu löytyvän uutta tiivistettä, maahantuojalla ei myöskään ole useista tilauksista huolimatta ( kuulin motonetistä, ilmeisesti 8kertaa tilattu, vastaus, ei ole, eikä tule)
Mistä kautta siis lähtisi etsimään tiivistettä, muuten kelpoa autoa ei viitsisi pelkän tiivisteen takia hylätä..
-93 Charade TS 1,3i 16v juuri katsastettu, reilu vuosi ajoaikaa.

5

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entä

      Onko Toyotan kone?

      Selvitä tarkat tiedot moottorista ja vertaa löytyykö toyotalta samanlaista konetta?

      • KuM23ma

        Ainakin mitä olen ulkomailta nyt tiivistettä etsinytyt, että varmasti ei toyotan kone ole, niin harvasta löytyy lähellekään. Ruisku kaiketi toyotalta eli Efi, moottorikoodi on lohkon ja vaihteiston välissä, eli ei sen johto/osa hässäkän seasta mitään selvää saa ellei halua purkaa koko moottoria. Ei ilmeisestikään toyotan kone, sama kone mikä Charadessa, löytyy Daihatsu Rockystä/ Hijetistä


    • mmm.
    • Kyllä se siintä

      Kysyppä tuolta: Tiivistekeskus p. 020 765 1070
      Heillä aikoinaan teetin Minin ratakoneen tiivisteitä kun alkuperäiset ei oikein ottaneet kestääkseen. Ei ollut juuri sen kaliimpaa mitä alkuperäiset. Mallin kun lähetti niin paluupostissa tuli uusi tilke.
      Tai uskoisin että osaavat ainakin kertoa mihin seuraavaksi.

      • KuM23ma

        Kiitos kaikille vastaajille, Maahantuoja sai uusia tiivisteitä ja auto taas liikenteessä, pitää vastaisen varalle pistää muistiin neuvoja!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe