stressaa että satutan/olen satuttanut ihmisiä

Röllerol

Hei,
valittelin aiemmin tuolla paniikkihäiriö puolella ja mut ohjattiin tänne. Ajattelin tässä samalla kysyä uutta mielipidettä ja avautua uusimmasta huolestani (pakkomielteestäni). Uusin huolenaiheeni on enemmän tai vähemmän ylireagointia. Ehkä.

Olin lauantaina baarissa juhlimassa. Riehuin tanssilattialla ja juuri kun hyppäsin, ohi käveli joku tyttö jonka päähän leukani kolahti. Oma leukani oli kipeä vielä seuraavana aamunakin, joten en voi olla miettimättä mitä tytölle kävi :S Muistaakseni hän ei kuitenkaan muuta kuin mulkaissut minua kun huusin anteeksipyynnön perään. Yritän lohduttautua sillä, että leuassa on liikkuvia osia ja siksi ehkä ja toivottavasti kipeytyykin kovemmin kun päälaen seutu...Ja vaikka tyttöä olisi sattunutkin, tuskin sentään mitään vakavaa voi tuollaisesta seurata? Hän ei kuitenkaan kaatunut tai mitään.

Minulla on ollut kautta ikäni vastaavia asioita, mitä olen sitten tietyssä mielentilassa ajateltuna paisutellut mielessäni kenties kohtuttomiin mittasuhteisiin. Tuskin osaan laskea montako kertaa olen pelännyt tuottaneeni jollekin ihmiselle pahaa, vakavan vamman tai vaikka kuoleman, vaikka mitään kovin rationaalista pohjaa tällaisille peloille ei olisi.

Ajattelin josko huomenna saisin varattua ajan lekurille. On pitäny jo puolisen vuotta.

Kiitos vastauksistanne!

2

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiti kolmelle

Näin itse pakko-oireisena voin sanoa, että ajatuksesi on aivan selvä pakkoajatus. Minäkin voisin miettiä jotakin vastaavaa.

Tiedän, että se ei auta sinun ahdistukseen, jos yritän helpottaa oloasi sanomalla, että tyttö ei varmaankaan muista edes koko juttua enään, eli ei hän silloin voinut kovin pahasti loukata itseään. Jos tyttö olisi loukannut itsensä pahasti (jota en usko), niin ainahan hän voi hakea lääkäriltä apua.

Mulla on auttanut paljon mielialalääke ahdistukseen. Toivottavasti olosi helpottuu.

• Kivuton

Tilanteesi näyttää siltä, että tasapainoaistin hoitaminen, asentohoito rauhoittaisi
      sekä kehoasi että mieltäsi. Tämä hoito tarkoittaa toistuvasti itsehoitona tehtäviä
      liikesarjoja. Asentohoidon teho perustuu painovoiman hyväksikäyttöön ja sen
      välitön vaikutus on lihasten rentoutuminen.

Lisätietoja osoitteessa asentohoito.auttaa.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5376
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3711
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3273
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2525
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2112
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2047
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163