nuori, kaunis nainen, joka huomataan! Olet tyylikäs, Anna!
http://www.iltalehti.fi/muoti/2010011810881310_st.shtml
Annastahan on kehittynyt
5
446
Vastaukset
- boree
siitä samaa mieltä että nuori on (edelleen), kauniista en menisi puhumaan. tyttöhän näyttää umpitavalliselta suomitallukalta sen 5cm pakkelikerroksensa alla, ja pakkelit/hiuslisäkkeet naamallaan lähinnä vastenmieliseltä mariah carey -wannabe-suomitallukalta (15-vuotiaalta kaiken lisäksi). no naismakunsa kullakin.
- annaihqliina
tekevät naisen. tuossa levyn kannessa on tosin käytetty törkeästi photo shoppia, mutta mitäs siitä kun sen tietää. kyllähän totuus paljastuu aina live tilanteessa, kun anna lyllertää lyhyillä jaloillaan lavalle pompsahtelemaan kuin kumipallo, miltä se oikeasti näyttääkin. onneksi vain eturiviläisillä on "etuoikeus" nähdä anna. ehkä annan suosio perustuukin siihen, että itsetunto-ongelmien kanssa painiskelevien teinien on helppo samaistua patukka-annaan. hieno juttu, että vähän rumemmatkin saavat annan avulla itsevarmuutta kun huomaavat ettei tarvitse välttämättä olla mikään kaunotar menestyäkseen. onhan noita muitakin vähemmän kauniita ja silti menestyneitä laulajia kuten lily allen ja amy winehouse. sitten vielä se joku überpaksu brittivosu, jonka nimeä en muista mutta jota soitetaan aika paljon music tv:llä ja vh1 -kanavalla.
- höhhöh
Mun mielestä Anna on kyllä kaunis. Verrattuna moniin muihin suomalaisiin naislaulajiin, Annalla on paljon enemmän näköä, vaikka kokoa ei olisikaan. Ei Anna sitä paitsi lyllerrä, hän on siro ja ruumiinrakenteeltaan erilainen kuin monet suomalaiset alle 160cm naiset.
- entinen fani
höhhöh kirjoitti:
Mun mielestä Anna on kyllä kaunis. Verrattuna moniin muihin suomalaisiin naislaulajiin, Annalla on paljon enemmän näköä, vaikka kokoa ei olisikaan. Ei Anna sitä paitsi lyllerrä, hän on siro ja ruumiinrakenteeltaan erilainen kuin monet suomalaiset alle 160cm naiset.
Minun mielestäni hän ei taas ole laisinkaan kaunis. Ilman meikkiä varsin tavis. Silmät ovat nätit, mutta nenä on valtaisa, samoin posket. Hymy on aika teennäinen ja imelä, ja tukka niin perus-lisäke-tukka kuin voi olla... En nyt sanoisi että RUMA, paitsi tietenkin joissakin kuvissa, mutta ei kyllä kauneimmaksi laulajaksi Suomessa voi missään tapauksessa sanoa. Tai no, kauneushan on katsojan silmässä.
- ............
entinen fani kirjoitti:
Minun mielestäni hän ei taas ole laisinkaan kaunis. Ilman meikkiä varsin tavis. Silmät ovat nätit, mutta nenä on valtaisa, samoin posket. Hymy on aika teennäinen ja imelä, ja tukka niin perus-lisäke-tukka kuin voi olla... En nyt sanoisi että RUMA, paitsi tietenkin joissakin kuvissa, mutta ei kyllä kauneimmaksi laulajaksi Suomessa voi missään tapauksessa sanoa. Tai no, kauneushan on katsojan silmässä.
Samaa mieltä nimimerkin entinen fani kanssa, eipä se Abreu mikään ihmeellisen näköinen tosiaan ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764