Annastahan on kehittynyt

ihailijasi no:1

5

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boree

      siitä samaa mieltä että nuori on (edelleen), kauniista en menisi puhumaan. tyttöhän näyttää umpitavalliselta suomitallukalta sen 5cm pakkelikerroksensa alla, ja pakkelit/hiuslisäkkeet naamallaan lähinnä vastenmieliseltä mariah carey -wannabe-suomitallukalta (15-vuotiaalta kaiken lisäksi). no naismakunsa kullakin.

    • annaihqliina

      tekevät naisen. tuossa levyn kannessa on tosin käytetty törkeästi photo shoppia, mutta mitäs siitä kun sen tietää. kyllähän totuus paljastuu aina live tilanteessa, kun anna lyllertää lyhyillä jaloillaan lavalle pompsahtelemaan kuin kumipallo, miltä se oikeasti näyttääkin. onneksi vain eturiviläisillä on "etuoikeus" nähdä anna. ehkä annan suosio perustuukin siihen, että itsetunto-ongelmien kanssa painiskelevien teinien on helppo samaistua patukka-annaan. hieno juttu, että vähän rumemmatkin saavat annan avulla itsevarmuutta kun huomaavat ettei tarvitse välttämättä olla mikään kaunotar menestyäkseen. onhan noita muitakin vähemmän kauniita ja silti menestyneitä laulajia kuten lily allen ja amy winehouse. sitten vielä se joku überpaksu brittivosu, jonka nimeä en muista mutta jota soitetaan aika paljon music tv:llä ja vh1 -kanavalla.

      • höhhöh

        Mun mielestä Anna on kyllä kaunis. Verrattuna moniin muihin suomalaisiin naislaulajiin, Annalla on paljon enemmän näköä, vaikka kokoa ei olisikaan. Ei Anna sitä paitsi lyllerrä, hän on siro ja ruumiinrakenteeltaan erilainen kuin monet suomalaiset alle 160cm naiset.


      • entinen fani
        höhhöh kirjoitti:

        Mun mielestä Anna on kyllä kaunis. Verrattuna moniin muihin suomalaisiin naislaulajiin, Annalla on paljon enemmän näköä, vaikka kokoa ei olisikaan. Ei Anna sitä paitsi lyllerrä, hän on siro ja ruumiinrakenteeltaan erilainen kuin monet suomalaiset alle 160cm naiset.

        Minun mielestäni hän ei taas ole laisinkaan kaunis. Ilman meikkiä varsin tavis. Silmät ovat nätit, mutta nenä on valtaisa, samoin posket. Hymy on aika teennäinen ja imelä, ja tukka niin perus-lisäke-tukka kuin voi olla... En nyt sanoisi että RUMA, paitsi tietenkin joissakin kuvissa, mutta ei kyllä kauneimmaksi laulajaksi Suomessa voi missään tapauksessa sanoa. Tai no, kauneushan on katsojan silmässä.


      • ............
        entinen fani kirjoitti:

        Minun mielestäni hän ei taas ole laisinkaan kaunis. Ilman meikkiä varsin tavis. Silmät ovat nätit, mutta nenä on valtaisa, samoin posket. Hymy on aika teennäinen ja imelä, ja tukka niin perus-lisäke-tukka kuin voi olla... En nyt sanoisi että RUMA, paitsi tietenkin joissakin kuvissa, mutta ei kyllä kauneimmaksi laulajaksi Suomessa voi missään tapauksessa sanoa. Tai no, kauneushan on katsojan silmässä.

        Samaa mieltä nimimerkin entinen fani kanssa, eipä se Abreu mikään ihmeellisen näköinen tosiaan ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2045
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe