Kateellinen kaverille

Notgoodwithnome

Olen todella kateellinen kaverilleni, joka on päässyt haaveilemaansa ammattiin. Haluaisin itsekin, mutta jotenkin tuntuu että siitä ei tule mitään. Hän näyttää siltä miltä minä olen aina halunnut näyttää eikä hänellä ole koskaan ollut mitään ongelmia missään asiassa. Hän ei myöskään ole ilkeä, vaan on ollut kaikille mukava.

Miksi minä en ole niin kuin hän?

Toivon syvästi että hänelle sattuisi jotain pahaa eikä hän enää koskaan pystyisi puhumaan tai kävelemään. Kuolemaa en sentään toivo. Jotenkin tuntuu että hän on tiellä, että hän elää sitä elämää joka kuuluisi minulle!

Ei hitto, en tajua...

3

1059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AP

Missä asiassa olen häntä huonompi:

- Hänellä on facebookissa yli 700 kaveria, minulla vain 153.
      - Hän on naimisissa, minä pelkässä parisuhteessa.
      - Hän on hoikka, minä pyöreä.

Tuntuu että hän estäisi koko elämiseni...

• vgvgb

Neuvon sinua, nyt miettimään mitä sinä haluat ei sitä mitä kaverisi onnistuu saamaan ja ei olemaan kateellinen. Älä käytä energiaasi siihen, että olet kateellinen, vaan keskitä se siihen, että saavuttaisit tavoitteesi ja olisit häntä parempi, mitää ei saa jos vaan makaa itsesäälissä. Ota itseäsi niskasta kinni ja ala saavuttaa pämääriäsi, toisille se on helpompaa kun toisille, mutta se on elämää, joku on jossain aina parempi, mutta sinä voit yrittää olla siinä vielä parempi, vaikka se vie aikaa, hikeä ja kyyneleitä, kiitos seisoo lopussa ja minusta se joka tekee eniten töitä päämääränsä eteen saa eniten arvostusta ja vain tekemällä oppii paremmaksi ja kehittyy!

• Näin on!

Toiset tekevät sitä mitä haluavat ja toiset vain kadehtivat. Pyri siihen mitä haluat saavuttaa äläkä tuhlaa sitä energiaa minkä siihen voit käyttää kadehtimiseen. Tajua, että se, mitä kaverillasi on EI OLE SINULTA POIS! Yritä olla iloinen hänen puolestaan. Niin saat nauttia myös hänen onnistumisistaan. Ymmärrä että hän on parempi ystävä sinulle ollessaan onnellinen. Näin hänen menestyksensä hyödyttää myös sinua. Rukoile että Jumala poistaa kateutesi aina kun tunnet sitä. Tämä oikeasti toimii! Kateus on suurinta alhaisuutta, älä jää sellaiseksi! Ihmiset usein vaistoavat sen, mitä heistä oikeasti ajatellaan ja saatat muutoin jopa aikaa myöten menettää ystäväsi ellet muuta asenteitasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2618
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      116
      2436
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      23
      1976
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      58
      1953
    5. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      24
      1487
    6. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      305
      1237
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1043
    8. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      258