Vista sekoilee ja pahasti

nyyh-nyyh

Mulla on noin kolmisen vuotta vanha Windows Vista Home Premium 32b. pöytäkone jossa kaksi käyttäjätiliä.
Turvana on Internet F-Secure 2010. Tähän asti toiminut hyvin, mutta nyt kävi näin kun avasin koneen, hups, yllätys..yllätys.. työpöytä näytti siltä kuin olisin just avannut uuden koneen, kaikki tiedostot pois, valokuvat sun muut ja sähköpostikin oli alkutekijöissään. Tein järjestelmän palautuksen, ja kaikki tuli taikaiskusta takaisin. No, vaihdoimpa toiselle käyttäjätilille , ja sielläkin työpöytä alkutekijöissään., kirjauduin sieltä pois ja omalle puolelleni ja siellähän oli tällä kertaa taustakuva ainoastaan muuttunut, eli sekoilee koko kone. Kun koneen sulkee ja avaa uudelleen, niin molemissa tileis saattaa olla taas kaikki ok.
Viruksia ei ole löytynyt, mutta voipi niitäkin olla. Sitten vielä avautuessa herjaa jotain järjestelmävirheestä ja että käyttäjäprofiili on virheellinen. Sanokaahan viisaammat, että mitä pitäis yrittää tehdä, onko ainoa vaihtoehto asentaa järjestelmä uusiksi? vai voisko auttaa järjestelmän korjaus? Mulla on vielä tallella palautus cd:t. En ole kylläkään koskaan asenntanut käyttistä, mutta täytynee sitten alkaa räpeltämään jos muut keinot ei auta.

2

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttäjätilit jotenkin hajonnut?
      korkea aika tehdä kaikista omista tiedostoista varmuuskopiot. tee ne ensin ja poista käyttäjätilit ja tee ne uusiksi. kokeile ensin sitä ennenkuin alat asentamaan käyttistä uusiksi.

• maukka.ss

ala selvittään sitä kautta jos on.Eli kuka roplannut.Minulla nuoriso pisti koneen sekaisin ja sen jälkeen ei ole koskenut koneeseen,kun saivat vuoden viikorahakiellon.Ja netti lähtee niiden koneilta jos kerran vielä räpläävät työkonettani lopullisesti.Saavat sitten olla ollan ilman nettiä ja tietokonetta seuraavat 7 vuotta,kun tulevat täysikäiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pienimäki ei anna haastatteluja

medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.
      Ähtäri
      18
      4161
    2. Sinuun ei tehoa mikään

Annan periksi. En vain jaksa tuulimyllyä vastaan taistella. Miehelle
      Ikävä
      40
      3920
    3. Onko Kuhmolaiset tyytyväisiä?

Kun pääsivät eroon huijari Polvisesta?
      Kuhmo
      27
      3753
    4. voitaisiinko unohtaa se sotku?

Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****
      Ikävä
      26
      3183
    5. Huomenta ja hyvää tiistaita

Huomenta ja hyvää tiistaita. ❄️🐺☕❄️
      Ikävä
      85
      2025
    6. En tiedä mitä ajatella

Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.
      Tunteet
      36
      1992
    7. Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?

Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s
      Sinkut
      259
      1978
    8. Hyviä vinkkejä täällä

Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e
      Ikävä
      17
      1717
    9. Myös lähellä keskustaa oleva Marttaliitto jättää lihan pois tilaisuuksistaan ja suosituksistaan.

Marttaliitossa siirrytään terveellisempään ruokavalioon ja ihmiselle tarpeeton liha jätetään pois, ympäristö ja luonto k
      Suomen Keskusta
      237
      1429
    10. Jee! Palsta toimii jälleen!

Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.
      Sinkut
      23
      1216
    Aihe