Mulla on noin kolmisen vuotta vanha Windows Vista Home Premium 32b. pöytäkone jossa kaksi käyttäjätiliä.
Turvana on Internet F-Secure 2010. Tähän asti toiminut hyvin, mutta nyt kävi näin kun avasin koneen, hups, yllätys..yllätys.. työpöytä näytti siltä kuin olisin just avannut uuden koneen, kaikki tiedostot pois, valokuvat sun muut ja sähköpostikin oli alkutekijöissään. Tein järjestelmän palautuksen, ja kaikki tuli taikaiskusta takaisin. No, vaihdoimpa toiselle käyttäjätilille , ja sielläkin työpöytä alkutekijöissään., kirjauduin sieltä pois ja omalle puolelleni ja siellähän oli tällä kertaa taustakuva ainoastaan muuttunut, eli sekoilee koko kone. Kun koneen sulkee ja avaa uudelleen, niin molemissa tileis saattaa olla taas kaikki ok.
Viruksia ei ole löytynyt, mutta voipi niitäkin olla. Sitten vielä avautuessa herjaa jotain järjestelmävirheestä ja että käyttäjäprofiili on virheellinen. Sanokaahan viisaammat, että mitä pitäis yrittää tehdä, onko ainoa vaihtoehto asentaa järjestelmä uusiksi? vai voisko auttaa järjestelmän korjaus? Mulla on vielä tallella palautus cd:t. En ole kylläkään koskaan asenntanut käyttistä, mutta täytynee sitten alkaa räpeltämään jos muut keinot ei auta.
Vista sekoilee ja pahasti
2
378
Vastaukset
käyttäjätilit jotenkin hajonnut?
korkea aika tehdä kaikista omista tiedostoista varmuuskopiot. tee ne ensin ja poista käyttäjätilit ja tee ne uusiksi. kokeile ensin sitä ennenkuin alat asentamaan käyttistä uusiksi.- maukka.ss
ala selvittään sitä kautta jos on.Eli kuka roplannut.Minulla nuoriso pisti koneen sekaisin ja sen jälkeen ei ole koskenut koneeseen,kun saivat vuoden viikorahakiellon.Ja netti lähtee niiden koneilta jos kerran vielä räpläävät työkonettani lopullisesti.Saavat sitten olla ollan ilman nettiä ja tietokonetta seuraavat 7 vuotta,kun tulevat täysikäiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2415517Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k263930Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182324Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852182Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481431Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611279Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1261082- 36954
- 164846