Vista sekoilee ja pahasti

nyyh-nyyh

Mulla on noin kolmisen vuotta vanha Windows Vista Home Premium 32b. pöytäkone jossa kaksi käyttäjätiliä.
Turvana on Internet F-Secure 2010. Tähän asti toiminut hyvin, mutta nyt kävi näin kun avasin koneen, hups, yllätys..yllätys.. työpöytä näytti siltä kuin olisin just avannut uuden koneen, kaikki tiedostot pois, valokuvat sun muut ja sähköpostikin oli alkutekijöissään. Tein järjestelmän palautuksen, ja kaikki tuli taikaiskusta takaisin. No, vaihdoimpa toiselle käyttäjätilille , ja sielläkin työpöytä alkutekijöissään., kirjauduin sieltä pois ja omalle puolelleni ja siellähän oli tällä kertaa taustakuva ainoastaan muuttunut, eli sekoilee koko kone. Kun koneen sulkee ja avaa uudelleen, niin molemissa tileis saattaa olla taas kaikki ok.
Viruksia ei ole löytynyt, mutta voipi niitäkin olla. Sitten vielä avautuessa herjaa jotain järjestelmävirheestä ja että käyttäjäprofiili on virheellinen. Sanokaahan viisaammat, että mitä pitäis yrittää tehdä, onko ainoa vaihtoehto asentaa järjestelmä uusiksi? vai voisko auttaa järjestelmän korjaus? Mulla on vielä tallella palautus cd:t. En ole kylläkään koskaan asenntanut käyttistä, mutta täytynee sitten alkaa räpeltämään jos muut keinot ei auta.

2

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttäjätilit jotenkin hajonnut?
      korkea aika tehdä kaikista omista tiedostoista varmuuskopiot. tee ne ensin ja poista käyttäjätilit ja tee ne uusiksi. kokeile ensin sitä ennenkuin alat asentamaan käyttistä uusiksi.

• maukka.ss

ala selvittään sitä kautta jos on.Eli kuka roplannut.Minulla nuoriso pisti koneen sekaisin ja sen jälkeen ei ole koskenut koneeseen,kun saivat vuoden viikorahakiellon.Ja netti lähtee niiden koneilta jos kerran vielä räpläävät työkonettani lopullisesti.Saavat sitten olla ollan ilman nettiä ja tietokonetta seuraavat 7 vuotta,kun tulevat täysikäiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      59
      1059
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1034
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe