Bidoloon ja Fiksuhuudon toimitusajat

ThomasAli

Aivan käsittämättömiä toimitusaikoja näille firmoilla. Bidoloosta on neljä voittoa ja kolme on tulematta. Telkkari tuli tänään ja sen toimitusaika oli KUUSI viikkoa. Navi, puhelin ja läppäri on tulematta ja olen odottanut 4vk. Laitoin tänään postia että teen rikosilmoituksen jos eivät ole tällä viikolla.

Fiksuhuudosta on niin ikään nejä voittoa josta KAIKKI on tulematta. Vanhimmasta on 14 viikkoa ja tuoreimmasta on viikko. Saman poliisiuhkauksen laitoin heille. Kaksi puhelinta ja kaksi lahjakorttia tulematta.

Millään verkkokaupalle ei ole tällaisia toimiusaikoja. Saa nähdä toimiiko uhkaus vai pitääkö marssia poliisille ensi maanantaina.

Muilla ongelmia näiden kanssa? Fiksusta oli tuossa ketju jossa valitetaan paljon toimitusajoista mutta oli niin vanhaa jo että tein uuden ketjun näille kahdelle etanafirmalle.

82

3201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seijara

sama tilanne, 12 viikkoa odotettu kännykkää eikä näy, toisen ostosta aikaa 3 viikkoa eikä tietenkaan näy. Laitoin myös pe uhkauksen poliisista, jollei tällä viikolla näy, teen ilmotuksen. Saas nähä...
      Vastaus tuli eilen että jouduttu vaihtaa tavarantomittaja, olen hyvin pahoillani, pitää jaksaa cain odottaa jne

Nyt kattellaan loppuviikkoon...

• Jaakkokulta81

Kummasta paikasta? Bidoloo vai Fiksuhuuto?

• seijara
        Jaakkokulta81 kirjoitti:

Kummasta paikasta? Bidoloo vai Fiksuhuuto?

Fiksuhuudosta tietenkin... ja tyyppi joka vastaa asiakaspalvelun viesteihin, on muuttunu tän 12 viikon aikana virolaiseks hoono-soomi-tyypiks, jonka kans on "ilo" asioida, puolet saa arvata mitä selittää..

• Jaakkokulta81

Alappas k****************llinaama vastata.

Tuliko pikku päähäsi kenties mieleen, että tavarantoimittajat ne tavarat toimittaa, ei Bidoloon ja Fiksuhuudon väki.

Aivan käsittämättömiä itkijöitä täällä on.

Varmaan pidät Veikkauksen Jokeri-hahmoa maailman parhaana koomikkonakin?

• odotti

Monellako toimittajalla on 12 viikon toimitusaika Jaakkokulta 81???????????????????
        Jos ei tilata niin ei tuu tavarakaan. Kukas tilaa !!!!!!!!!!!! Ei ainakaan huudon voittaja.

• seijara

Kyse ei ookkaan siitä kuka tavaran toimittaa, vaan siitä kuka tilaa, jos tilaa ollenkaan. Ja nyt tuntuu, ettei tilaa, vaan annetaan vaan ympäripyöreitä vastauksia viivytysten syistä... Olen pyytänyt yhteydenottoa johjon taholta, jotta saisin selvän vastauksen, mutta ei. Kait täs pitää poiketa virkavallan luona..

• odotti
        seijara kirjoitti:

Kyse ei ookkaan siitä kuka tavaran toimittaa, vaan siitä kuka tilaa, jos tilaa ollenkaan. Ja nyt tuntuu, ettei tilaa, vaan annetaan vaan ympäripyöreitä vastauksia viivytysten syistä... Olen pyytänyt yhteydenottoa johjon taholta, jotta saisin selvän vastauksen, mutta ei. Kait täs pitää poiketa virkavallan luona..

"Kait täs pitää"'

Laiskuuta siis?

miheheheheeheeheheheheheheehheehe ?

• aijaiiiiii

huudella tollasis mestoissa?sinne meni huutos ja JÄI MYÖS VOITTOS.!

• aijaiiiiii

ÄLÄ siis ÄÄLLLLLLLLLLLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Kannata suomen Veikkausta, jola on lapsia pelotteleva homppeli Jokeri maskotti

Lasten koututtamista

• tuskanhuuto.

kirjoittaja jaakkokulta lähetti käsittämättömän viestin.

vaikka Fiksuhuuto ei olisikaan suoraan vastuussa tavaran alkuperäisestä toimituksesta, on heillä velvollisuus pitää asiakas ajan tasalla tuotteesta, johon hänellä on oikeus.

asiakkaan pitäminen 12 viikkoa pimennossa on täysin epäoikeudenmukaista eikä sitä voi puolustella yhtään millään, edes tsunamilla tai vastaavalla. kyllä vuonna 2010 saa tavarat toimitettua vaikka timbuktuun ja takasin suht nopeasti jos osaa hommansa.

• Haminaan

FIKSUHUUTO:
      Tuotteet toimitetaan tavallisesti 1-5 viikon kuluessa. Huutokaupan voittaja maksaa toimituskulut laskutuksen yhteydessä.

* Toimitusajat silti jopa neljä kuukautta, jos on foorumikirjoituksiin uskomista.

BIDOLOO:
      aikki toimitukset pyritään tekemään 7-14 vuorokauden sisällä siitä, kun käyttäjä on suorittanut omat velvollisuudet. Toimitusaika voi kuitenkin joissakin tapauksissa olla jopa 50 vuorokautta.

* Onko jollain ylittynyt 50vrk, joka on älyttömän pitkä aika!

KAKUSUU:
      Tuotteet toimitetaan tavallisesti 1-3 viikkoa laskun maksamisesta.

* Toimitusajat silti jopa useita kuukausia, jos on foorumikirjoituksiin uskomista.

Nuo ajat on siis siitä, kun asiakas on laskun maksanut.

• seijara

Minkä hemmetin takia joku viittii laittaa tänne noita ilmotettuja toimitusaikija, kun ne ei kuitenkaan pidä paikkaansa.

Mulle soitettiinn eilen fiksuhuudosta, eli oli siitä uhkauksesta jotain hyötyy. Pyydeltiin anteeks sairaanpitkiä toimitusaikoja ja luvattiin, et tavarat mulla ens viikon aokana. Odotellaan siis vielä viikko

• 2 kk:tta
        seijara kirjoitti:

Minkä hemmetin takia joku viittii laittaa tänne noita ilmotettuja toimitusaikija, kun ne ei kuitenkaan pidä paikkaansa.

Mulle soitettiinn eilen fiksuhuudosta, eli oli siitä uhkauksesta jotain hyötyy. Pyydeltiin anteeks sairaanpitkiä toimitusaikoja ja luvattiin, et tavarat mulla ens viikon aokana. Odotellaan siis vielä viikko

Mikäs oli Fiksun syy kun ottivat yhteyttä ?
        Minulla jo 2 eri syytä.

Ensimmäinen oli että virhetilaan olin joutunut
        Toinen Järjestelmähäiriö

Ihan vain mielenkiinnosta onko kaikilla sama vai onko syy esim. pahimmassa tapauksessa taloudellisia

• Hatuttaa
        2 kk:tta kirjoitti:

Minulla jo 2 eri syytä.

Toinen Järjestelmähäiriö

Ihan vain mielenkiinnosta onko kaikilla sama vai onko syy esim. pahimmassa tapauksessa taloudellisia

Älkää hyvät ihmiset tuhlatko rahojalle Fiksuun, ette tuu saamaan voittojanne koskaan ( yli vuoden oon oottanu, ja heti maksanut)hatuttaa koko firma.

• aijaiiiiii
        Hatuttaa kirjoitti:

Älkää hyvät ihmiset tuhlatko rahojalle Fiksuun, ette tuu saamaan voittojanne koskaan ( yli vuoden oon oottanu, ja heti maksanut)hatuttaa koko firma.

NO ei sulle PELLELE tullut mieli ottaa yhtettä asiakastukeen, ja vaikka vaihtaa huudoksi tuotettasi?

LOLOLOL mitä noobi oot

sulle nauraen nim. aijaiiiiii

• huutelija
        aijaiiiiii kirjoitti:

NO ei sulle PELLELE tullut mieli ottaa yhtettä asiakastukeen, ja vaikka vaihtaa huudoksi tuotettasi?

LOLOLOL mitä noobi oot

sulle nauraen nim. aijaiiiiii

mITÄ IHMETTÄ tekee huudoilla, joilla voitettuaan ei saa voitettuja tuotteita kotiin

• huutelija
        huutelija kirjoitti:

mITÄ IHMETTÄ tekee huudoilla, joilla voitettuaan ei saa voitettuja tuotteita kotiin

MIKtähän ihmettä täälläkin itketään vuoden wanhojen tuotteiden perään, eikä ehdoteta niiden vaihtoa esim lahjakorttiin?

VOi pentuja, kun ette osaa
        - kuin itke
        ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

• hiphop44
        2 kk:tta kirjoitti:

Minulla jo 2 eri syytä.

Toinen Järjestelmähäiriö

Meille ilmoitettiin syyksi tälläinen, copypastaan tähän sähköpostin

Hei

tilaamme kaikki tuotteet elektroniikkayritykseltä joka on
        yhteistyökumppanimme.
        Tässä on ollut isoja muutoksia, järjestelmänvaihto, muutoksia
        henkilökunnassa, tavarantoimittajien vaihtoja, jotka hidastavat
        toimintaa. Ennen joulua Ranskasta piti tulla pari rekka rahdillista
        tavaraa, mutta surkean sään vuoksi suurin osa tavarasta ehti perille
        vasta vuoden vaihteen jälkeen. Tämä on ikävää kun emme omalta osaltamme
        pysty vaikuttamaan mitenkään tuotteiden toimitusaikatauluun. Kaksi
        yhteistyökumppaniemmi taas otti rahat mutta tavarat asiakkaille jäi
        toimittamatta, niin jouduimme etsimään uusia yhteistyökumppaneita, joka
        vie tietenkin hetken ennen kuin systeemi saadaan pelaamaan normaali
        aikataulun puitteissa. Niin pientä viivettä on, ei ole mitään syytä
        valehdella. Mutta huijausta yrityksemme ei tee. Ja kaikki asiakkaat
        tulevat saamaan tavaransa.
        Kun tuote lähtee tilaukseen, niin saamme tietää minkä värisiä tuotteita
        on varastossa, niin silloin asiaa voisi kysellä. Mutta erikseen emme
        tilauksiin pysty kirjoittamaan ylimääräistä infoa joten, jos värejä on
        useampi niin me otamme kyllä yhteyttä ja kysymme mikä saisi olla:)

Ystävällisin terveisin

Fiksuhuudon asiakaspalvelu

• SaaNaurattaa
        hiphop44 kirjoitti:

Meille ilmoitettiin syyksi tälläinen, copypastaan tähän sähköpostin

Hei

tilaamme kaikki tuotteet elektroniikkayritykseltä joka on
        yhteistyökumppanimme.
        Tässä on ollut isoja muutoksia, järjestelmänvaihto, muutoksia
        henkilökunnassa, tavarantoimittajien vaihtoja, jotka hidastavat
        toimintaa. Ennen joulua Ranskasta piti tulla pari rekka rahdillista
        tavaraa, mutta surkean sään vuoksi suurin osa tavarasta ehti perille
        vasta vuoden vaihteen jälkeen. Tämä on ikävää kun emme omalta osaltamme
        pysty vaikuttamaan mitenkään tuotteiden toimitusaikatauluun. Kaksi
        yhteistyökumppaniemmi taas otti rahat mutta tavarat asiakkaille jäi
        toimittamatta, niin jouduimme etsimään uusia yhteistyökumppaneita, joka
        vie tietenkin hetken ennen kuin systeemi saadaan pelaamaan normaali
        aikataulun puitteissa. Niin pientä viivettä on, ei ole mitään syytä
        valehdella. Mutta huijausta yrityksemme ei tee. Ja kaikki asiakkaat
        tulevat saamaan tavaransa.
        Kun tuote lähtee tilaukseen, niin saamme tietää minkä värisiä tuotteita
        on varastossa, niin silloin asiaa voisi kysellä. Mutta erikseen emme
        tilauksiin pysty kirjoittamaan ylimääräistä infoa joten, jos värejä on
        useampi niin me otamme kyllä yhteyttä ja kysymme mikä saisi olla:)

Ystävällisin terveisin

Jotenkin en jaksa uskoa tuota Fiksuhuudon selitystä rekoista, hahaha! Miksi vi**ssa ne roudaisi tavaraa jollain rekalla Suomeen? HALOO! Eri asia jos myisivät täällä sitä liikkeesä. Tekosyitä. Miksi ei voi sanoa suoraan että rahat on loppu?!?!

Bidoloon sivulla lukee tällainen teksti heidän uutisiissa:
        "Kun olemme sitoutuneet eri tukkureihin ja valmistajiin, pystymme käyttämään heidän omaa logistiikkaa tuotteiden toimituksissa. Tämä tarkoittaa sitä, että tukkuri toimittaa tuotteet omasta logistiikkakeskuksesta lähetyslistojemme mukaan suoraan asiakkaillemme."

Bidoloon tarina on järkeenkäypä, joskaan en usko kuitenkaaan että saavat valmistajalta suoraan mitään ostaa. Meillä on oma kodinkoneliike (pieni mutta kuitenkin) ja aina menee tukkurin kautta kaikki vaikka tavaraa tuleekin ulkomailta. Iso osa kamasta tulee meille ja muille liikkeille laivalla, ei millään rekoilla.

• hyvin pettynyt
        SaaNaurattaa kirjoitti:

Jotenkin en jaksa uskoa tuota Fiksuhuudon selitystä rekoista, hahaha! Miksi vi**ssa ne roudaisi tavaraa jollain rekalla Suomeen? HALOO! Eri asia jos myisivät täällä sitä liikkeesä. Tekosyitä. Miksi ei voi sanoa suoraan että rahat on loppu?!?!

Bidoloon sivulla lukee tällainen teksti heidän uutisiissa:
        "Kun olemme sitoutuneet eri tukkureihin ja valmistajiin, pystymme käyttämään heidän omaa logistiikkaa tuotteiden toimituksissa. Tämä tarkoittaa sitä, että tukkuri toimittaa tuotteet omasta logistiikkakeskuksesta lähetyslistojemme mukaan suoraan asiakkaillemme."

Bidoloon tarina on järkeenkäypä, joskaan en usko kuitenkaaan että saavat valmistajalta suoraan mitään ostaa. Meillä on oma kodinkoneliike (pieni mutta kuitenkin) ja aina menee tukkurin kautta kaikki vaikka tavaraa tuleekin ulkomailta. Iso osa kamasta tulee meille ja muille liikkeille laivalla, ei millään rekoilla.

Minulla on 44 tuotetta tulematta jotka voitin viime kesänä (09) mm.skootteri.olen kysellyt voittojen perään useaan,mutta vastauksia ei tule,kerran ennenjoulua lupasivat toimittaa mutta mitään ei kuulu. En tiedä mitä tehdä? eli melkein 6 kk on ainakin odotusaika tavaroille.

• Whattahe

Toisella 44 tuotetta ja toisella 68??? WHAT??? Miten tuo on mahdollista? Miten yksi ihminen voi saada noin paljon? Nyt hieman haiskahtaa nämä jutut. Jos tuo on totta, niin Fiksuhuudossa ei ole enää huutajia laisinkaan.

• HUIJAUS JATKUU
        Whattahe kirjoitti:

Toisella 44 tuotetta ja toisella 68??? WHAT??? Miten tuo on mahdollista? Miten yksi ihminen voi saada noin paljon? Nyt hieman haiskahtaa nämä jutut. Jos tuo on totta, niin Fiksuhuudossa ei ole enää huutajia laisinkaan.

Kyllä tapaukseni on tosi, valitettavasti! Fuskuhuuto laajensi toimintaansa 6:een maahan. Nyt mukava ovat Suomen ja Ruotsin lisäksi Tanska, Norja, Iso-Britannia ja Espanja (ehkä ovat taas lisänneet maita, en ole viitsinyt tsekata). Me suomalaiset ja ruotsalaiset, jotka huusimme ja voitimme, olemme lähes kaikki poistuneet sieltä. Uudet huutajat ovat tulleet tilalle, valitettavan paljon myös suomalaisia nimimerkkejä. Olin siellä n. 9 kuukautta ja alussa tavarat toimitettiin, useimmat kotiovelle, sitten tuli loppu.

Kun olin fuskussa, huutokohteita oli paljon enemmän alussa ja siksi oli melko helppo voittaa. Istuin illat ja viikonloput koneella ja seurasin nimimerkkejä ja opin "tuntemaan", ketkä eivät ikinä anna periksi, siksi en lähtenyt "heidän" kohteisiinsa huutoja tuhlaamaan. (Sama pätee muitakin senttihuutokauppoja eli kannattaa seurata, ketkä eivät anna ikinä periksi, vaikka huutaisivat sata kertaa tappiolla; heille pääasia on voitto!!!).

Ilmoittelen tänne, miten on käynyt. En tosin ennätä lähettää fuskulle PITKÄÄ JA UHKAAVAA meiliä ennenkuin loppuviikolla.

• hiphop44
        HUIJAUS JATKUU kirjoitti:

Kyllä tapaukseni on tosi, valitettavasti! Fuskuhuuto laajensi toimintaansa 6:een maahan. Nyt mukava ovat Suomen ja Ruotsin lisäksi Tanska, Norja, Iso-Britannia ja Espanja (ehkä ovat taas lisänneet maita, en ole viitsinyt tsekata). Me suomalaiset ja ruotsalaiset, jotka huusimme ja voitimme, olemme lähes kaikki poistuneet sieltä. Uudet huutajat ovat tulleet tilalle, valitettavan paljon myös suomalaisia nimimerkkejä. Olin siellä n. 9 kuukautta ja alussa tavarat toimitettiin, useimmat kotiovelle, sitten tuli loppu.

Kun olin fuskussa, huutokohteita oli paljon enemmän alussa ja siksi oli melko helppo voittaa. Istuin illat ja viikonloput koneella ja seurasin nimimerkkejä ja opin "tuntemaan", ketkä eivät ikinä anna periksi, siksi en lähtenyt "heidän" kohteisiinsa huutoja tuhlaamaan. (Sama pätee muitakin senttihuutokauppoja eli kannattaa seurata, ketkä eivät anna ikinä periksi, vaikka huutaisivat sata kertaa tappiolla; heille pääasia on voitto!!!).

Ilmoittelen tänne, miten on käynyt. En tosin ennätä lähettää fuskulle PITKÄÄ JA UHKAAVAA meiliä ennenkuin loppuviikolla.

Hei, odotan innolla vastaustasi.
        Minä kirjoittelinkin tänne jo aiemmin. Meilläkin on kymmenkunta tuotetta tulematta ja suoraan sanottuna v***ttaa, jos emme niitä saa.

Mieheni laittoi myös kysymyksen milloin tavarat tulevat. Ilmoittivat, että tavaroiden toimitusaika on tällä hetkellä n.8viikkoa. Meillä tulee nyt ensi viikolla se kahdeksan viikkoa täyteen. Jotenkin epäilen, että ei ole tavarat tulossa ensi viikolla.

Kävin äsken fiksuhuudon sivuilla ja huomasin siellä FAQ-osiossa, että sähköisesti toimitettavien lahjakorttien toimituskulut ovat nykyisin n.2euroa. Siis mitä ihmettä, mistä ne toimituskulut oikein tulee noin korkeiksi. Miettii vaikka 20euron lahjakorttia ja siihen vielä 2euroa toimituskuluja. Eipä paljon kannata ees huudella niitä. Toisaalta kaikki ne lahjakortit tuntuu menevän vain ja ainoastaan sille yhdelle nimimerkille.

• ap.

Ai, sanoo nimimerkki "HUIJAUS JATKUU"
        - Kyllä tapaukseni on tosi.

Ja Keksii mainotaa vielä omaa sivustoaan "Fuskuhuuto"

SISSImainontaa, ja viesti poistoon!

EI sissimainostusta tällä forumilla!

• ap .

Kun OPIT ja jos OPIT kirjoittamaan Fuskuhuudollsesi postia ,lue tämä

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8798446#comment-42273467

nim. HUIJAUS JATKUU. Sitten voitte kertoa, mikä tuo itsekeksimänne yritys FuskuHuuto on.

Oletko edes varma, että olet laittanut sähköpostisi oikeaan osoitteeseen, kun teit noin karkeita asiavirheitä.

Naura vain Veikkauksen Jokeri-hahmolle, kun olet noin vitsikäs.

• lupaukset
        seijara kirjoitti:

No tuliko tavarat???? Nyt eletään jo vuotta 2012 ja marraskuun kolmatta päivää.

• karivaan

Pitäisi varmaan kerätä porukka kasaan joille ei ole tullut tavarat sovitussa aikataulussa.(eli ryhmäkanne)
      sen jälkeen vetää asia syyttäjälle ja vaatia hyvityksiä joko fiksuhuudolta tai checkoutilta tai joku rahan välittäjä yritys joka hoitaa rahavirtoja fiksuhuudolle (katso tiliotteestasi maksun saaja )suomessa .Rahaliikenteen keskeyttäminen on tehokas keino saada aikaan toimintaa fiksuhuudolla sillä tavaran saanti ongelma viittaa rahaan jota toimittajatkin vaativat voidakseen toimittaa tuotteet.
      soittakaahan tiliotteihin merkityille saajille ja vaatikaa kaikkien maksujenne palautusta siltä ajalta kun ette ole saanut vastinetta rahoillenne. katsotaan sitten mitä fiksuhuuto tekee asian hyväksi.
      Kirjoitin tämän kun rupes v...ttaan. lasku maksettiin 2.12.2009 eikä vielä ole tullut tavaroita.
      selitys oli huonosää. tavara varmaan seilaa atlantilla ympyrää odottaen parempaa säätä vai onkohan se "kaapattu".

• asdfk

Joo, kyllä tähän asiaan joku selko pitäisi alkaa saada. Miks eivät anna vaikka hemmetti giganttiin lahjakorttia, jolla saisi tavarat käydä hakemassa itse.

On tuo jo ihan naurettavaa, kun jonkun puhelimenkin arvo laskee varmaan kolmanneksen jo parissa kuukaudessa. Sitten kun niiden ovh:t on aina laitettu reilusti yläkanttiin, niin vähä kismittää...
        Parin kuukauden odottelulla pitäisi mun mielestä saada jo parempi luuri sitten tilalle.

Mua ottaa eniten nuppiin kahvinkeitin, jonka huusin ja voitin. Viime viikolla hajosi omasta kahvinkeittimestä pannu. Nyt oon sit keitelly ilman pannua suoraan kuppii, ku odottelen sitä fiksun keitintä. Voitosta on jo 7viikkoa, niin jos homma toimisi niin saisin kahvit uuteen hienoon keittimeen ja pannuun aamuisin.

• petkutettu
        asdfk kirjoitti:

Joo, kyllä tähän asiaan joku selko pitäisi alkaa saada. Miks eivät anna vaikka hemmetti giganttiin lahjakorttia, jolla saisi tavarat käydä hakemassa itse.

On tuo jo ihan naurettavaa, kun jonkun puhelimenkin arvo laskee varmaan kolmanneksen jo parissa kuukaudessa. Sitten kun niiden ovh:t on aina laitettu reilusti yläkanttiin, niin vähä kismittää...
        Parin kuukauden odottelulla pitäisi mun mielestä saada jo parempi luuri sitten tilalle.

Mua ottaa eniten nuppiin kahvinkeitin, jonka huusin ja voitin. Viime viikolla hajosi omasta kahvinkeittimestä pannu. Nyt oon sit keitelly ilman pannua suoraan kuppii, ku odottelen sitä fiksun keitintä. Voitosta on jo 7viikkoa, niin jos homma toimisi niin saisin kahvit uuteen hienoon keittimeen ja pannuun aamuisin.

Tänne suomi.fi:n pitäisi perustaa oma osio SENTTIHUUTOKAUPAT, koska ei moni just tähän palstaan osaa tulla, minäkin sattumalta.

Porukalla saataisiin aikaan ryhmäkanne, jolla olisi vaikutusta kun ihmiset ilmoittaisivat kaikki saamatta jääneet voittonsa. Mulla niitä on fiksuhuudosta elokuusta lähtien.

Jonkun pitäisi sitten olla rohkea ja tehdä meiliosoite, johon kaikki tuotteet voisi listata. Tietysti sinne tulisi paskapostia enimmäkseen. Kyllä nuo senttihuutokaupat näitä palstoja lukevat ja näkevät ip osoitteen. Minä kävisin kirjastossa kirjoittamassa listani,joka on pitkä.

Mihin ehdottaa uudesta palstasta? Kuka olisi aloittja? Tulisin heti mukaan.

• Sendhdhdj
        petkutettu kirjoitti:

Tänne suomi.fi:n pitäisi perustaa oma osio SENTTIHUUTOKAUPAT, koska ei moni just tähän palstaan osaa tulla, minäkin sattumalta.

Porukalla saataisiin aikaan ryhmäkanne, jolla olisi vaikutusta kun ihmiset ilmoittaisivat kaikki saamatta jääneet voittonsa. Mulla niitä on fiksuhuudosta elokuusta lähtien.

Jonkun pitäisi sitten olla rohkea ja tehdä meiliosoite, johon kaikki tuotteet voisi listata. Tietysti sinne tulisi paskapostia enimmäkseen. Kyllä nuo senttihuutokaupat näitä palstoja lukevat ja näkevät ip osoitteen. Minä kävisin kirjastossa kirjoittamassa listani,joka on pitkä.

Senttihuutokaupoille tulee iham oma foorumi 2vk sisällä... näette sitten =)

• Sendhdhdj
        petkutettu kirjoitti:

Pääsee kaikki perusteeettomasti ulisevat paskapöksyt sinne itkemään, tyypit joitka pitää Veikkauksen Jokeri-hahmoa huvittavana, ja EI lapsille suunniteltuna mainontana!!!!!!!
        PELLET! på

• mariire

ryhmäkanteeseen mukaan lähtevä! Voitin tuotteeni 17.9.09, mailikyselyjä olen tehanyt n 30 kpl, vastauksina pelkkää sanahelinää. Jos tällaiseen huijaukseen ei puututa, sehän jatkuu vaikka maailman tappiin.
        Kuka tahtoo lahjoittaa rahaa parin pikkupennun pelleilyyn, en ainakaan minä...........
        (sp: [email protected])

• Hippihurrahei

Olen bidoloosta voittanut 28 tuotetta joista 26 on tullut varmaan keskimäärin kolmessa viikossa. Kaksi on tulematta mutta ovatkin tuoreita. FIKSUHUUTO... hallelujaa... 47 voittoa joista viimeisten 21 kanssa on ollu ongelmaa ja odottelua jo kohta 4kk. Perjantaina tuli niistä kuitenkin KUUSI tuotetta... jei... ei oollu vanhempia muutaa tuli. Kyl ne sieltä tulee ku jaksaa oottaa.

• vielä odotellaan

Joo taitaapi ne sieltä tulla ,mutta itse en innostuisi noin jo joutuu neljännes vuoden odotella 8)

• Kgskhous
        vielä odotellaan kirjoitti:

Joo taitaapi ne sieltä tulla ,mutta itse en innostuisi noin jo joutuu neljännes vuoden odotella 8)

Ei sitä kukaan odottelusta riemuitse, vaan siitä että odotus päättyy

• HUIJAUS JATKUU
        Kgskhous kirjoitti:

Ei sitä kukaan odottelusta riemuitse, vaan siitä että odotus päättyy

Oli
        pas

s8lla FuskuAivolla vitsi, eirfop!

^WIÅ`LOhp

huuwhehwewh!

ÄLÄ VIRSAILE, KUN ET VAAN OSAA SENKIN EOIe!

• hiphop44

Oli
        pas

s8lla FuskuAivolla vitsi, eirfop!

^WIÅ`LOhp

huuwhehwewh!

ÄLÄ VIRSAILE, KUN ET VAAN OSAA SENKIN EOIe!

Hei,

valitettavasti on ilmennyt että uuden järjestelmän myötä tilaukset ovat
        menneet sekaisin ja joudumme selvittämään nyt jokaisen tuotteen
        manuaalisesti erikseen.

Mutta voin taata että kaikki tuotteet tullaan toimittamaan ja täällä
        tehdään valtavasti työtä että pääsisimme takaisin normaali aikatauluun
        niin pian kuin mahdollista.

Ystävällisin terveisin

Onko joku nyt ottanut poliisiin yhteyttä ja kuinka homma on lähtenyt tuon poliisiuhkauksen jälkeen hoitumaan?

• odotus palkittiin
        hiphop44 kirjoitti:

Hei,

valitettavasti on ilmennyt että uuden järjestelmän myötä tilaukset ovat
        menneet sekaisin ja joudumme selvittämään nyt jokaisen tuotteen
        manuaalisesti erikseen.

Mutta voin taata että kaikki tuotteet tullaan toimittamaan ja täällä
        tehdään valtavasti työtä että pääsisimme takaisin normaali aikatauluun
        niin pian kuin mahdollista.

Ystävällisin terveisin

Onko joku nyt ottanut poliisiin yhteyttä ja kuinka homma on lähtenyt tuon poliisiuhkauksen jälkeen hoitumaan?

minä sain tänään viime toukokuussa voittamani tuotteen. Se tuli sittenkin vaikka olin jo varma etten sitä saa. Enään en huuda fiksuhuudosta mitään

• HUIJAUS JATKUU
        odotus palkittiin kirjoitti:

minä sain tänään viime toukokuussa voittamani tuotteen. Se tuli sittenkin vaikka olin jo varma etten sitä saa. Enään en huuda fiksuhuudosta mitään

Jäipä multinikkimerkki päällle. ohoh

• HT

Jäipä multinikkimerkki päällle. ohoh

Minun kohdallani on tuotteita tulematta n. 10kpl. Tuotteet huudettu lokakuussa ja useita kyselyitä laittanut perään! Peräti SÄHKÖINEN lahjakortti tuli viikko joulun jälkeen! eli toimitusaika sähköisessä lahjakortissakin KAKSI kuukautta!
        Sentti.fi huudosto tuli paketit aikoinaan parissa viikossa!
        Yleensä en tuhlaa näihin rahojani, mutta aina silloin tällöin tulee 100 huutoa ostettua - TOSIN EI TÄMÄN JÄLKEEN!

Ensi viikolla olen suunnitellut tehdä rikosilmoituksen moisesta toiminnasta.

• HT
        HT kirjoitti:

Minun kohdallani on tuotteita tulematta n. 10kpl. Tuotteet huudettu lokakuussa ja useita kyselyitä laittanut perään! Peräti SÄHKÖINEN lahjakortti tuli viikko joulun jälkeen! eli toimitusaika sähköisessä lahjakortissakin KAKSI kuukautta!
        Yleensä en tuhlaa näihin rahojani, mutta aina silloin tällöin tulee 100 huutoa ostettua - TOSIN EI TÄMÄN JÄLKEEN!

Niin, enkä ole kertaakaan saanut noita cashbakkejä...

• HT
        HT kirjoitti:

Niin, enkä ole kertaakaan saanut noita cashbakkejä...

Nyt ottaa kuluttajansuojaviranomainen yhteyttä kyseiseen puljuun.

• hiphop44

Täälläkin yksi, joka mielellään kuulisi kuinka homma sinun kohdallasi sujuu....

Oikeesti kyllä ottaa päähän koko pulju niin paljon.

Taidan itsekin ottaa ja soittaa kuluttajansuojaviranomaiselle.

• hiphop44
        hiphop44 kirjoitti:

Täälläkin yksi, joka mielellään kuulisi kuinka homma sinun kohdallasi sujuu....

Oikeesti kyllä ottaa päähän koko pulju niin paljon.

Taidan itsekin ottaa ja soittaa kuluttajansuojaviranomaiselle.

Itsekin otin nyt yhteyttä kuluttajansuojaviranomaiseen ja empä paljoa viisastunut. Mulla pitäisi olla tiedot, että paljon olen mihinkin tuotteeseen sijoittanut rahaa.
        Katselin niitä huutohistorioita ja ei ne tiedot siellä edes näy.
        Ja sittenhän ne rahat mitkä olen sijoittanut sellaisiin tuotteisiin joita en ole voittanut on menneet hukkaan.
        Jotkut voitot kun tulivat ihan parilla huudolla ja toisiin taas meni monta huutoa hukkaan saamatta mitään...:(

• HUIJAUS JATKUU
        HT kirjoitti:

Mikä fitun "Fusku". Opettelisiko KIRJOTTAMAAN, enenkuin menet poliisin luo.

Ja ÄLÄ tee noita lapsellisia CAPS LOCK korosteluja, jos aiot mitä tehdä.

Muista mainita Veikkauksen Monopoli, joka sekin on lainvastainen, sanoo EU:kin.

• hiphop44

Siis voi JUMALAUTA tuon fiksuhuudon kanssa.
        Nyt hokevat vain joka viestissä, että voivat maksaa minulle takaisin sen summan jonka olen tuotteista maksanut,.
        Eli minun pitäisi lahjoittaa hyväntekeväisyytenä heille ne kaikki huutopakettien hinnat.

Ootteko muut saaneet nyt niitä tuotteitanne vai mitä ne hokee selityksiksi teille?

Ihme homma kun ei edes hyvitystä saa vaikka homma venyy ja venyy!!!!

Miten tuo rikosilmoitusjuttu oikein hoituu? Ikinä en ole sellaista joutunut tekemään, mutta nyt taitaa olla ensimmäisen paikka.

• tuttuuntunut
        hiphop44 kirjoitti:

Siis voi JUMALAUTA tuon fiksuhuudon kanssa.
        Nyt hokevat vain joka viestissä, että voivat maksaa minulle takaisin sen summan jonka olen tuotteista maksanut,.
        Eli minun pitäisi lahjoittaa hyväntekeväisyytenä heille ne kaikki huutopakettien hinnat.

Ootteko muut saaneet nyt niitä tuotteitanne vai mitä ne hokee selityksiksi teille?

Ihme homma kun ei edes hyvitystä saa vaikka homma venyy ja venyy!!!!

Miten tuo rikosilmoitusjuttu oikein hoituu? Ikinä en ole sellaista joutunut tekemään, mutta nyt taitaa olla ensimmäisen paikka.

Minulta on saamatta elokuussa voittamani 200 euron lahjakortti sekä 50 euron H&M lahjakortteja 5 kpl. Tuotteita noin 45.

Eilen sain tuotteen, jota en ole koskaan huutanut ja jota en tarvitse. Palauttaisin jos vastapuoli olisi reilu ja rehellinen. Nyt myyn sen 20 eurolla tuttavalle, alin arvo hintavertailussa 80e. Noissa Ruotsissa tulevissa tuotteissa ei ole juuri koskaan mitään lappua paketin sisällä. Olen saanut rikkinäisen tuotteen pari kertaa, mutta ei kannata palauttaa, koska tuskin Ruotsista uutta lähettäisivät.

Miksi helvetissä suomalaisille eivät tilaa tuotteita Suomesta vaikka saatavilla ovat.

Sitten vielä loukkaantuvat fiksussa kun lähettää kärkevää palautetta.

Vielä olisi 1250 huutoa, mutta sinne menivät Thaimaaseen vai missähän pöntöt perustajat parhaillaan ovat. Sääli on työntekijöitä pommittaa meileillä koska he ovat syyttömiä, syyllisille ei ole s-p osoitetta.

Illalla laitan meiliä henkilölle, joka myös haluaa nostaa ryhmäkanteen.

• HT
        tuttuuntunut kirjoitti:

Minulta on saamatta elokuussa voittamani 200 euron lahjakortti sekä 50 euron H&M lahjakortteja 5 kpl. Tuotteita noin 45.

Eilen sain tuotteen, jota en ole koskaan huutanut ja jota en tarvitse. Palauttaisin jos vastapuoli olisi reilu ja rehellinen. Nyt myyn sen 20 eurolla tuttavalle, alin arvo hintavertailussa 80e. Noissa Ruotsissa tulevissa tuotteissa ei ole juuri koskaan mitään lappua paketin sisällä. Olen saanut rikkinäisen tuotteen pari kertaa, mutta ei kannata palauttaa, koska tuskin Ruotsista uutta lähettäisivät.

Miksi helvetissä suomalaisille eivät tilaa tuotteita Suomesta vaikka saatavilla ovat.

Sitten vielä loukkaantuvat fiksussa kun lähettää kärkevää palautetta.

Vielä olisi 1250 huutoa, mutta sinne menivät Thaimaaseen vai missähän pöntöt perustajat parhaillaan ovat. Sääli on työntekijöitä pommittaa meileillä koska he ovat syyttömiä, syyllisille ei ole s-p osoitetta.

Illalla laitan meiliä henkilölle, joka myös haluaa nostaa ryhmäkanteen.

Asia hoidossa :o). Kiitos kuuluu kuluttajansuojaviranomaisen tai joku lakimies se oli, yhteydenotosta sinne. Joko outo yhteensattuma tai sitten tavarat sattui sopivasti lähtövalmiiksi. Tänään on kyseiset tuotteet lähetetty.

Tosin kuluttajansuojavirastosta sanoivat, että näitä on tullut nyt todella paljon ja suurimman osan neuvoneet ottamaan yhteyttä ecc:hen (Euroopan kuluttajavirasto), koska kyseisen puljun kotipaikka oliks se nyt Kreikka vai Kypros? No, toinen kuitenkin. Eli kannattaa ensin valittaa, jos haluaa kuluttajavirastoon mutta sieltä ohjaavat suurimmaksi osaksi ecc:n ottamaan yhteyttä. Tosin ecc:hen voi laittaa sähköisenä valituksen.

• -
        HT kirjoitti:

Asia hoidossa :o). Kiitos kuuluu kuluttajansuojaviranomaisen tai joku lakimies se oli, yhteydenotosta sinne. Joko outo yhteensattuma tai sitten tavarat sattui sopivasti lähtövalmiiksi. Tänään on kyseiset tuotteet lähetetty.

Tosin kuluttajansuojavirastosta sanoivat, että näitä on tullut nyt todella paljon ja suurimman osan neuvoneet ottamaan yhteyttä ecc:hen (Euroopan kuluttajavirasto), koska kyseisen puljun kotipaikka oliks se nyt Kreikka vai Kypros? No, toinen kuitenkin. Eli kannattaa ensin valittaa, jos haluaa kuluttajavirastoon mutta sieltä ohjaavat suurimmaksi osaksi ecc:n ottamaan yhteyttä. Tosin ecc:hen voi laittaa sähköisenä valituksen.

Kannattaisi ensin lukea oma tekstisi ennenkuin arvostelet toisia...

• Saijaliisa
        - kirjoitti:

Kannattaisi ensin lukea oma tekstisi ennenkuin arvostelet toisia...

Itse olen odotellut Fiksuhuudon voittoa nyt kolme kuukautta. Asiakaspalvelu on antanut milloin minkäkinlaista selitystä toimituksen viivästymiseen. Otin myös yhteyttä kuluttaja-asiamieheen joka oli turhaan yrittänyt saada selvitystä Fiksuhuudosta. Kuluttaja-asiamies kehoitti valittamaan EEC;hen, minkä kyllä tulen tekemäänkin. Tästä kaikesta viisastuneena en koskaan enää huuda Fiksuhuudosta yhtään mitään.

• HT

Huijaus jatkuu: Jos sinä et ymmärtänyt otsikkoa niin se on oma ongelmasi... Koita käyttää mahdollisia aivosolujasi ja miettiä mitä se tarkoittaa.
        Ja kannattaisi myös ensin tarkastella sitä omaa kirjoitustasi :o)

• Epäilevä2

Toivon todella että Fiksuhuuto ei pääse noista epärehellisistä toimistaan helpolla.....täyttä kusetusta kaikki...
      tietääkö joku kun Fiksuhuutoon ei voi enää kännykkä viestejä käyttää,,mikähän siinä on mätännyt????????

• metabo

Terve,
        Pahoittelut jälleen, että emme ole saaneet tuotteita sinulle
        vieläkään. En missään nimessä halua valehdella sinulle. Samat tiedot
        jotka annan sinulle niin saan pääliköiltä. Valitettavasti minulle
        "valehdellaan" päin naamaa. Kyse ei kuitenkaan ole valehtelusta vaan
        tiedot ovat aina kuitenkin olleet optimistisia näkemyksiä. Ongelmien
        poistaminen vaatii apua myös ulkopuolisilta, joten olemme osittain
        heidän aikataulun armoilla. Kun saamme yhdessä ongelmat korjattua niin
        silloin ei ole enää mitään ongelmaa palauttaa toimitusajat
        1-5viikkoon. Ja siis toki kun ongelmat ovat ohitse niin tuotteesi
        lähtee samantien matkaan. Uudistamme tässä samalla koko sivustoa,
        jolloin järjestelmä päivitetään ja tämä auttaa huomattavasti meitä.
        Päivitetty versio on käytössä tämän kuun aikana. Tulee olemaan todella
        mahtava ja toivon että nautit siitä. Pyytäisin siis vielä hieman aikaa
        ja ymmärrystä meitä kohtaan. Tiedän että olette jo todella pitkään
        odottaneet ja syy on täysin meidän. On siis vaikeaa uskoa meihin enää,
        mutta haluaisin että tällä kertaa uskot minuun. Uskon todella että
        asiat kääntyvät parempaan suuntaa pian. Siihen on selvät merkit tällä
        hetkellä. Todistamme firmana vielä teille ja puhdistamme maineemme.
        Hyvää kesän alkua sinulle.
        Ystävällisin terveisin,
        Markus

no huh huh valheita valheiden perään

• Kohtalotoveri

Millainen tilanne on tänään? Onko kummastakaan kuulunut mitään.

• Huuhaataa

Bidoloosta tullut kaikki, heillä joku 7-8vk toimitusaika noissa mitkä meni pidemmälle. Nyt on tullut ihan parissa viikossa tuollaiset pikkuvoitot.

Fiksuhuuto taas ei vastaa mihinkään. Tulematta 27 tuotetta ja vanhimmat heinäkuusta 2009!!!

• niin kyllästynyt

Hei kaikki fiksuhuudossa olleet!Ollaan 8kk odotettu tavaroita ja laitettu sähköpostia asian tiimoilta moneen moneen kertaan ja kerrottu että tehään rikosilmoitus ja sieltä tuli fiksuhuudonasiakaspalvelusta viesti että jos vielä 2viikkoa maltatte odottaa,joo ja tuo viesti tuli yli kuukausi sitten.laitoin äsken s-postia jälleen missä kerroin että rikosilmoitus tehdään ja vaaditaan rahoja takasin.saas nähä miten käy mutta miettikää ensiksi ennen ku huudatte mitään fiksuhuudosta.Toivottavasti kaikki ihmiset saisi tavaransa tai rahansa takaisin koska tuo toiminta ei oo mitään muuta ku järkyttävän törkeetä.

• Rikos ja rangaistus

Sama juttu. Kyllä tämän saisi Suomen valtio kieltää. Ei mikään kauppa voi toimia näin. Todellinen arpajainenhan tämä on, kun et tiedä saatko tuotetta vai et ja siihenhän kaiken maailman arjaisetkin perustuvat. Olisi hyvä saada näkyvyyttä lehdissä ko. toiminnasta tänä päivänä, kun Oulussahan on kohta ne käräjätkin. Palauttasivat edes toimituskulut ja huutopaketit asiakkaille takaisin. Liian monta selitystä sieltä on minullekin tullut. Kyllä sillä 3 miljoonalla, mitä käräjillä vaaditaan valtiolle saisi varmaan meille hyväuskoisille postitettua tavarat. Ärsyttää yli kaiken maksetut toimituskulut etukäteen. Niin kyllästynyt - olen samaa mieltä, kiertäkää kaukaa tämä Fiksuhuuto ja säästäkää rahanne.

• Annastiina40
        Rikos ja rangaistus kirjoitti:

Sama juttu. Kyllä tämän saisi Suomen valtio kieltää. Ei mikään kauppa voi toimia näin. Todellinen arpajainenhan tämä on, kun et tiedä saatko tuotetta vai et ja siihenhän kaiken maailman arjaisetkin perustuvat. Olisi hyvä saada näkyvyyttä lehdissä ko. toiminnasta tänä päivänä, kun Oulussahan on kohta ne käräjätkin. Palauttasivat edes toimituskulut ja huutopaketit asiakkaille takaisin. Liian monta selitystä sieltä on minullekin tullut. Kyllä sillä 3 miljoonalla, mitä käräjillä vaaditaan valtiolle saisi varmaan meille hyväuskoisille postitettua tavarat. Ärsyttää yli kaiken maksetut toimituskulut etukäteen. Niin kyllästynyt - olen samaa mieltä, kiertäkää kaukaa tämä Fiksuhuuto ja säästäkää rahanne.

Hei,
        itse olen odotellut voittamaani tuottetta kans jo puoli vuotta. Voittoni perään olen kysellyt lähes viikoittain. Kaikenlaisia selityksiä olen sähköpostikyselyihin saanut ja lupauksia toimituksesta, mutta vielä ei tuotetta ole useista turhista lupauksista huolimatta tullut. Jos joskus saan voittamani tuotteen, niin sen jälkeen pysyn kaukan tästä firmasta. Täyttä kusetusta koko homma.

• grrrr....
        Annastiina40 kirjoitti:

Hei,
        itse olen odotellut voittamaani tuottetta kans jo puoli vuotta. Voittoni perään olen kysellyt lähes viikoittain. Kaikenlaisia selityksiä olen sähköpostikyselyihin saanut ja lupauksia toimituksesta, mutta vielä ei tuotetta ole useista turhista lupauksista huolimatta tullut. Jos joskus saan voittamani tuotteen, niin sen jälkeen pysyn kaukan tästä firmasta. Täyttä kusetusta koko homma.

Hyvä tietää etten ole yksin, 7kk on melko pitkä toimitusaika... Joukkokanne, en tiedä voiko tehdä koskapa toimivat ulkomailla. Jokatapauksessa valehtelevat erittäin törkeästi suurelle joukolle ihmisiä, ja kehtaavat edelleen pitää huutokauppaansa auki johon ihmiset syytävät rahaa. En usko että näillä ihmisillä on mitään tarkoitustakaan toimittaa tavaraa kenellekään, tai maksaa rahoja takaisin. Eli ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ KÄYTTÄKÖ FIKSUHUUTOA!!!!

• Ann-Neko
        grrrr.... kirjoitti:

Hyvä tietää etten ole yksin, 7kk on melko pitkä toimitusaika... Joukkokanne, en tiedä voiko tehdä koskapa toimivat ulkomailla. Jokatapauksessa valehtelevat erittäin törkeästi suurelle joukolle ihmisiä, ja kehtaavat edelleen pitää huutokauppaansa auki johon ihmiset syytävät rahaa. En usko että näillä ihmisillä on mitään tarkoitustakaan toimittaa tavaraa kenellekään, tai maksaa rahoja takaisin. Eli ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ KÄYTTÄKÖ FIKSUHUUTOA!!!!

Kuka selvittäisi miten menee nyt, kun Fiksuhuuto on todettu käräjäoikeudessa huutokaupaksi? Tarkoitan, että voiko kauppaa asiakas perua, kun tavaraakaan ei saa ja osan on varmasti jokainen joutunut ostamaan normikaupasta, kuten tv ja kännykkä. Ainakin nämä ihanat toimituskulut ja huutopaketit pitäisi saada heti takaisin. Kommentteja!!

• metabo
        Ann-Neko kirjoitti:

Kuka selvittäisi miten menee nyt, kun Fiksuhuuto on todettu käräjäoikeudessa huutokaupaksi? Tarkoitan, että voiko kauppaa asiakas perua, kun tavaraakaan ei saa ja osan on varmasti jokainen joutunut ostamaan normikaupasta, kuten tv ja kännykkä. Ainakin nämä ihanat toimituskulut ja huutopaketit pitäisi saada heti takaisin. Kommentteja!!

Menemään seuraavaan foorumiin http://senttihuutokaupat.info/foorumi/ olemme siellä miettimässä joukkokannetta jonne saa jättää kiinnostuksensa osallistua mukaan toimenpiteisiin fiksun tapauksesta

• ...
        grrrr.... kirjoitti:

Halusin perua kaupan seitsemän kuukauden odottelun jälkeen. Lupasivat maksaa HETI laskutetut tuotteet, ei kuitenkaan käytettyjä huutoja. OK, ajattelin että parempi sekin koska tavaraa ei enään edes luvattu toimitettavaksi. Kaksi viikkoa mennyt, mitään ei ole kuulunut. Heillä ei ole aikomustakaan enään toimittaa tavaraa tai maksaa takaisin. Tänne on turha kirjoitella puolustuspuheita, luulen etten ole ainoa joka ajattelee tälläisten kirjoittajien olevan jollain tavalla tekemisissä ei-niin-fiksun huudon ylläpitäjien kanssa. Elleivät peräti ole samoja henkilöitä.

• kusetusta..
        ... kirjoitti:

Halusin perua kaupan seitsemän kuukauden odottelun jälkeen. Lupasivat maksaa HETI laskutetut tuotteet, ei kuitenkaan käytettyjä huutoja. OK, ajattelin että parempi sekin koska tavaraa ei enään edes luvattu toimitettavaksi. Kaksi viikkoa mennyt, mitään ei ole kuulunut. Heillä ei ole aikomustakaan enään toimittaa tavaraa tai maksaa takaisin. Tänne on turha kirjoitella puolustuspuheita, luulen etten ole ainoa joka ajattelee tälläisten kirjoittajien olevan jollain tavalla tekemisissä ei-niin-fiksun huudon ylläpitäjien kanssa. Elleivät peräti ole samoja henkilöitä.

Itse odotellut myös lokakuusta -09....pari tavaraa olen saanut puolen vuoden odottelun ja kymmenien yhteydenottojen jälkeen...

http://www.ecc.fi/fi-FI/apua-euroopan-kuluttajakeskuksesta/

• Tosi Mulkku

...niin, että myyvät huutokaupalla tavaraa, mitä heillä ei edes ole! Onpas tosi iso yllätys!! Kukapa olisi ikänä arvannut. Mahtaakohan tuo olla huutokauppaa ollenkaan, tai jotain ihan muuta...! Ainakin huutokaupaksi tuota toimintaa kutsutaan, vaikkei heillä selvästi edes ole noita myytäviä tuotteita. Kaippa olisivat toimittaneet, jos olis. Ilmankos poliisi onkin kiinnostunut noista "huutokaupoista". Niin, että ilman muuta rikosilmoitusta rustaamaan.

Mutta hei, mulla olis kaupan Lada vuosimallia -72. Läheteltkää mulle nyt innokaasti niitä senttejä kuukauden ajan. Jos saan niitä tarpeeksi, saatan jopa sellaisen jostain etsiäkkin ja arpoa jollekkin onnekkaalle voittajalle!

P.S. Sentit sitten veroparatiisitilille, jottein verottaja vaan saa tietää...!

• Jeijjej

Netistä löytyy valmiita ohjelmia nettihuutokauppojen perustamiseen. Sisältävät botteja yms yms. Monet mainostavatkin ohjelmia, jotka sisältävät botteja. Fiksuhuuto eli Mr123 käyttää botteja, kuten Bluiex yms yms. Asiakaspalvelussa kusetetaan täysillä, jotta ihmiset sijoittaisivat enemmän rahaa ja hyvin tuntuvat tähän panostavan.
        Kuluttaja-asiamies on kädetön, sillä yhtiö ei toimi varsinaisesti suomessa ja se ei täytä kaupan tai arpajaisten kriteeriä. Poliisi on ainut vaihtoehto, mutta ainakin omasta rikosilmoituksesta ei juurikaan ollut hyötyä. Fiksuhuuto on poistettu suomen ennakkoperintärekisteristä 2010 alussa (YTJ). Firman konttori toimii kyproksella. Nerokas liikeidea perustuu uusien asiakkaiden hankintaan, tavaroita ei lähetetä sillä niiden perintä on yksityiselle lähes mahdotonta. Vanhat asiakkaat keskustelevat toimitusajoista ja huijauksista foorumeilla, uudet onnenonkijat huutavat sivustolla. Kauanko oravanpyörä pyörii?
        Olisimpa itse keksinyt idean niin makaisin thaimaassa ja hölmöt onnenonkijat maksaisivat laskuni.

Rikosilmoitus,boikotti,jättäkää laskut maksamatta ja toivokaa parasta. Fuskuhuutohan on taloussanomien protestilistalla. Perinnässä siis, ei maksanut askujaan.

Google: Fiksuhuuto huihausta, Fiksuhuuto toimitusajat, Fiksuhuuto protesti,mr123

Minun ohjeeni: Jos näätte siurulaa/ mäntylää vetäkää kuuppaan ja viekää isyys

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Jeijjej kirjoitti:

Netistä löytyy valmiita ohjelmia nettihuutokauppojen perustamiseen. Sisältävät botteja yms yms. Monet mainostavatkin ohjelmia, jotka sisältävät botteja. Fiksuhuuto eli Mr123 käyttää botteja, kuten Bluiex yms yms. Asiakaspalvelussa kusetetaan täysillä, jotta ihmiset sijoittaisivat enemmän rahaa ja hyvin tuntuvat tähän panostavan.
        Kuluttaja-asiamies on kädetön, sillä yhtiö ei toimi varsinaisesti suomessa ja se ei täytä kaupan tai arpajaisten kriteeriä. Poliisi on ainut vaihtoehto, mutta ainakin omasta rikosilmoituksesta ei juurikaan ollut hyötyä. Fiksuhuuto on poistettu suomen ennakkoperintärekisteristä 2010 alussa (YTJ). Firman konttori toimii kyproksella. Nerokas liikeidea perustuu uusien asiakkaiden hankintaan, tavaroita ei lähetetä sillä niiden perintä on yksityiselle lähes mahdotonta. Vanhat asiakkaat keskustelevat toimitusajoista ja huijauksista foorumeilla, uudet onnenonkijat huutavat sivustolla. Kauanko oravanpyörä pyörii?
        Olisimpa itse keksinyt idean niin makaisin thaimaassa ja hölmöt onnenonkijat maksaisivat laskuni.

Rikosilmoitus,boikotti,jättäkää laskut maksamatta ja toivokaa parasta. Fuskuhuutohan on taloussanomien protestilistalla. Perinnässä siis, ei maksanut askujaan.

Google: Fiksuhuuto huihausta, Fiksuhuuto toimitusajat, Fiksuhuuto protesti,mr123

Minun ohjeeni: Jos näätte siurulaa/ mäntylää vetäkää kuuppaan ja viekää isyys

Onko tolla lafkalla ees asiak.palv. numeroo mihi soittaa? Ku ei tosta maili jutusta oo mihinkä, oon uhkaillu kyseistä kusiluolaa jo rikosilmotuksel ja kuluttaja-asiamiehel ja sillo kyl vastasivat vartis :D Ja tein kyl tost näköjää ihan ilmotuksenki mut vitut siitäkä hyötyy oo... Sanonpahan vaan et eipä kyseisen firman nokkamiesten kannat kadul kävel ainaka pimeen jälkeen.. Saunan taa tollaset vitun molopäät ja...

• Jatkumo
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

Onko tolla lafkalla ees asiak.palv. numeroo mihi soittaa? Ku ei tosta maili jutusta oo mihinkä, oon uhkaillu kyseistä kusiluolaa jo rikosilmotuksel ja kuluttaja-asiamiehel ja sillo kyl vastasivat vartis :D Ja tein kyl tost näköjää ihan ilmotuksenki mut vitut siitäkä hyötyy oo... Sanonpahan vaan et eipä kyseisen firman nokkamiesten kannat kadul kävel ainaka pimeen jälkeen.. Saunan taa tollaset vitun molopäät ja...

Miten voi olla mahdollista, että toiminta jatkuu, vaikka rikosilmoituksia on jätetty poliisille ja valitettu on jos vaikka mihin? Juu, ja nyt lupaavat, että kaikki on kunnossa elokuun loppuun mennessä. Alkavat varmaan itse tehdä viime vuoden mallin Nokian puhelimia, niitä kun ei oo enää myynnissäkään ja jos jostain takapajulasta löytyisikin, niin viime vuonna arvo 200,-, nyt ehkä 70,-. Et kunnon arvonalennus on jo tuotteelle tullut. Ei arpajaiset vaan huutokauppa. Eikö huutokaupasta tarvitse olla tavara, jota huudetaan? Nythän huudetaan "ilmaa". Taitaa olla kyse siitä, ettei Fiksu pysty ostamaan mistään tavaraa, kun eivät anna velaksi ja tuotot taitaa mennä Mäntylän ja Siuruan tilille suoraan muutenkin. Täytyy kyllä sanoa, että voi helvetti, mihin päänsä pisti! Pysykää kaukana uudet huutajat!

• ...
        Jatkumo kirjoitti:

Miten voi olla mahdollista, että toiminta jatkuu, vaikka rikosilmoituksia on jätetty poliisille ja valitettu on jos vaikka mihin? Juu, ja nyt lupaavat, että kaikki on kunnossa elokuun loppuun mennessä. Alkavat varmaan itse tehdä viime vuoden mallin Nokian puhelimia, niitä kun ei oo enää myynnissäkään ja jos jostain takapajulasta löytyisikin, niin viime vuonna arvo 200,-, nyt ehkä 70,-. Et kunnon arvonalennus on jo tuotteelle tullut. Ei arpajaiset vaan huutokauppa. Eikö huutokaupasta tarvitse olla tavara, jota huudetaan? Nythän huudetaan "ilmaa". Taitaa olla kyse siitä, ettei Fiksu pysty ostamaan mistään tavaraa, kun eivät anna velaksi ja tuotot taitaa mennä Mäntylän ja Siuruan tilille suoraan muutenkin. Täytyy kyllä sanoa, että voi helvetti, mihin päänsä pisti! Pysykää kaukana uudet huutajat!

mut sitkeesti mokomat molopäät koittavat sin pyytää, mailiin tippuu jatkuvast et tuu tänne huutaa ny on tämmöne ja tommone kamppanja... jne etc yms... Ja mul asiakaspalvelu totes vaan et kyllä ne tuotteet lähetetään mut ajankohdast ei puhettaka.. Koittavat mokomat ostaa vaan aikaa et saavat viel käärittyy voittoo ku ihmiset hassaa sin rahojaan... ÄLKÄÄ vaan liittykö/huutako prkl!!

• Fanittaja..

Nyt meni bannit päälle, kun rohkenit mennä julkisesti arvostelemaan huutokauppojen toimintaa. Voit olla varma, että tavaroitasi et saa. Kannattiko?

• FS

Fiksuhuuto on homojen paikka! Enkä edes haluaisi voittojani, ja sinä voit vetää vitun päähäsi, fiksuhuudon kätyri! Kerro sitten kannattiko?

• adressi
        FS kirjoitti:

Fiksuhuuto on homojen paikka! Enkä edes haluaisi voittojani, ja sinä voit vetää vitun päähäsi, fiksuhuudon kätyri! Kerro sitten kannattiko?

http://www.adressit.com/fiksuhuuto

poistetaan kuitenkin kohta koska fiksuhuuto alkaa selvästi hermostua.

• heska pavonen
        adressi kirjoitti:

http://www.adressit.com/fiksuhuuto

poistetaan kuitenkin kohta koska fiksuhuuto alkaa selvästi hermostua.

Eipä ole minunkaan tavaroita näkynyt, kovia ovat kyllä lupailemaan. Reilu kuukausi sitten asiakaspalvelu ilmoitti että toimitus viimeistään elokuussa.... viimeisin viesti on että viimeistään syyskuun loppuun mennessä.
        KUSETUSTA !!!!

• Kyrpä otassa
        heska pavonen kirjoitti:

Eipä ole minunkaan tavaroita näkynyt, kovia ovat kyllä lupailemaan. Reilu kuukausi sitten asiakaspalvelu ilmoitti että toimitus viimeistään elokuussa.... viimeisin viesti on että viimeistään syyskuun loppuun mennessä.
        KUSETUSTA !!!!

9kk Odotellu nyt kahta tuotetta ja monesti kysellyt tuotteiden perään. Millon mitäkin kusetusta asiakaspalvelusta on lähetetty sähköpostiin. Viimenen viesti asiakaspalvelulta oli että tuotteet pitäis olla mulla heinäkuun aikana, mut paskan vitut. Toissapäivänä sit tein valituksen kuluttajaneuvontaan. Tässä nyt malttamattomana odotan et mitä tapahtuu. Täytyy ilmeisesti marssia poliisin juttusille jos tähän hommaan ei nyt ala tuleen mitään selvyyttä. Niskat katkoisin molemmalta pääjehulta jos kadulla vastaan tulis. Sen verran oon vittuuntunu tähän touhuun, ja myöskin siihen et mun kaltasia on monia, jotka ei oo saanu myöskään tuotteitaan ja hyväuskoisten ihmisten rahat on viety.

• Riku K.
        Kyrpä otassa kirjoitti:

9kk Odotellu nyt kahta tuotetta ja monesti kysellyt tuotteiden perään. Millon mitäkin kusetusta asiakaspalvelusta on lähetetty sähköpostiin. Viimenen viesti asiakaspalvelulta oli että tuotteet pitäis olla mulla heinäkuun aikana, mut paskan vitut. Toissapäivänä sit tein valituksen kuluttajaneuvontaan. Tässä nyt malttamattomana odotan et mitä tapahtuu. Täytyy ilmeisesti marssia poliisin juttusille jos tähän hommaan ei nyt ala tuleen mitään selvyyttä. Niskat katkoisin molemmalta pääjehulta jos kadulla vastaan tulis. Sen verran oon vittuuntunu tähän touhuun, ja myöskin siihen et mun kaltasia on monia, jotka ei oo saanu myöskään tuotteitaan ja hyväuskoisten ihmisten rahat on viety.

Hei,

Maksoin laskuni voitostani yli kuukausi sitten, mutta en ole saanut
        vielä voittamiani tuotteita. Viivästyttääkö joku palkintoni
        saapumista vai onko käynyt joku muu erehdys?

Copy-pastesin alle laskustani voittopäivän, maksupäivän, laskun numeron..

Toivottavasti asiani selviää pian.

ystävällisin terveisin,
        XXXX
        -
        Terve,
        Valitettavasti järjestelmävirheen myötä syntyi tilanne, jossa
        tilaukset ovat menneet sekaisin ja joudumme selvittämään jokaisen tilauksen manuaalisesti erikseen. Järjestelmä on virheen myötä näyttänyt et tuotteet ovat tilattu,
        vaikka todellisuudessa tieto ei ole lähtenyt minnekkään. Eli kaikki täytyy käsin tilata
        yksitellen uudelleen.

Olen todella pahoillani että olet joutunut odottamaan tuotteita, mutta
        voin taata että kaikki tuotteet tullaan toimittamaan. Teemme jatkuvasti töitä, jotta
        pääsemme takaisin normaaliaikatauluun niin pian kuin mahdollista.
        Kyse on tuhansista tuotteista, joten tarkempaa aikaa en valitettavasti
        osaa sanoa koska tuotteet saapuu.
        Ystävällisin terveisin,
        Markus
        -
        Hyvä Fiksuhuudon työntekijä,

Olen huutanut itselleni kaksi tuotetta 17.1.2010, jotka maksoin
        28.1.2010. Maaliskuun alussa lähetin sähköpostia, jossa kyselin
        tuotteiden saapumisesta itselleni. Nyt, kun on kulunut neljä kuukautta
        maksupäivästä, en ole edelleenkään saanut mitään vastinetta
        huudoilleni enkä maksamalleni lähetyskuluille.

Ostamallani huutopaketilla (XX,XX) huutamani kaksi tuotetta ei ole
        koskaan saapuneet minulle. Tarpeeni huutamiini tuotteisiin on jo
        toinen ja koen itseni petetyksi tämän kauppasuhteen kansssa.

Miten aiotte menetellä tämän toimittamattoman kauppasuhteen kanssa?
        Liitän alle sähköpostimme maaliskuun alusta.

terveisin,
        XXXX
        -
        Terve,
        ymmärrän että tilanne alkaa ärsyttämään ja halu saada tuotteet on
        suuri. Emme kuitenkaan voi asialle muuta, kun tehdä kaikkemme , että
        vika saadaan korjattua. Edellisessä vastauksessa sanoin, että lähetämme tuotteet sinulle heti kun ongelmat ovat ohitse. Tämä pitää edelleen paikkaansa. Tällä hetkellä näyttää siltä että kesäkuun aikana ongelmien pitäisi olla ohi
        Ystävällisin terveisin,
        Markus
        -

Olen selvittänyt oikeuteni Kuluttajavirastosta sekä tilanteeni kuluttajana tämän
        verkko-ostosten yhteydessä tapahtuneen kaupankäynnin ongelmista.

Olen edelleen ilman tammikuussa huutamiani ja maksamiani tuotteita. Tilanteeni
        kuluttajana on muuttunut olennaisesti eikä huutamilleni tuotteille ole tarvetta, joka
        niillä ostaessa oli. Pyydän ystävällisesti, että voitte purkaa kauppasuhteen ja
        palauttaa tililleni huutamiini tuotteisiin käyttämäni XX,XX euroa sekä maksamieni
        tuotteiden hinnan ja lähetyskulut XX,XX euroa.

Kotisivuilla mainitsemaane 1-5 viikon toimitusaika ei ole vastannut mitenkään tätä
        kauppasuhdetta, joka on venynyt liian pitkäksi - seitsemäksi kuukaudeksi. Seitsemän
        kuukautta ei ole kuluttajaa kohtaan kohtuullinen aika odottaa ostamiaan tuotteita.

terveisin,
        XXXX

Alle liitettynä osa Kuluttajaviraston näkökulmista verkkokaupankäyntiin sekä käymämme sähköpostikeskustelu
        -
        Terve,
        kiitos viestistä. Olet kuitenkin maksanut jo tuotteet niin odottaisin niitä vielä kun ne
        kyllä tulevat täältä. Jos asiakas haluaa purkaa kaupat niin silloin voimme palauttaa
        postikulut hinta jolla tuote myytiin. Kuitenkaan huutopaketista emme voi palauttaa
        rahoja. Tällöin tarvitsemme asiakkaan iban, bic/swift ja vahvistuksen että haluat purkaa varmasti kaupat.
        Ystävällisin terveisin:

Nyt edessä on:
        - rikosilmoitus
        -toistuva, viikoittainen tai päivittäinen viesti fiksuhuutoon: "en ole vieläkään saanut tuotteitani" (Suosittelen muillekin)
        - sekä yhteydenotto kuluttajariitalautakuntaan

• K
        Riku K. kirjoitti:

Hei,

Maksoin laskuni voitostani yli kuukausi sitten, mutta en ole saanut
        vielä voittamiani tuotteita. Viivästyttääkö joku palkintoni
        saapumista vai onko käynyt joku muu erehdys?

Copy-pastesin alle laskustani voittopäivän, maksupäivän, laskun numeron..

Toivottavasti asiani selviää pian.

ystävällisin terveisin,
        XXXX
        -
        Terve,
        Valitettavasti järjestelmävirheen myötä syntyi tilanne, jossa
        tilaukset ovat menneet sekaisin ja joudumme selvittämään jokaisen tilauksen manuaalisesti erikseen. Järjestelmä on virheen myötä näyttänyt et tuotteet ovat tilattu,
        vaikka todellisuudessa tieto ei ole lähtenyt minnekkään. Eli kaikki täytyy käsin tilata
        yksitellen uudelleen.

Olen todella pahoillani että olet joutunut odottamaan tuotteita, mutta
        voin taata että kaikki tuotteet tullaan toimittamaan. Teemme jatkuvasti töitä, jotta
        pääsemme takaisin normaaliaikatauluun niin pian kuin mahdollista.
        Kyse on tuhansista tuotteista, joten tarkempaa aikaa en valitettavasti
        osaa sanoa koska tuotteet saapuu.
        Ystävällisin terveisin,
        Markus
        -

Olen huutanut itselleni kaksi tuotetta 17.1.2010, jotka maksoin
        28.1.2010. Maaliskuun alussa lähetin sähköpostia, jossa kyselin
        tuotteiden saapumisesta itselleni. Nyt, kun on kulunut neljä kuukautta
        maksupäivästä, en ole edelleenkään saanut mitään vastinetta
        huudoilleni enkä maksamalleni lähetyskuluille.

Ostamallani huutopaketilla (XX,XX) huutamani kaksi tuotetta ei ole
        koskaan saapuneet minulle. Tarpeeni huutamiini tuotteisiin on jo
        toinen ja koen itseni petetyksi tämän kauppasuhteen kansssa.

Miten aiotte menetellä tämän toimittamattoman kauppasuhteen kanssa?
        Liitän alle sähköpostimme maaliskuun alusta.

terveisin,
        XXXX
        -
        Terve,
        ymmärrän että tilanne alkaa ärsyttämään ja halu saada tuotteet on
        suuri. Emme kuitenkaan voi asialle muuta, kun tehdä kaikkemme , että
        vika saadaan korjattua. Edellisessä vastauksessa sanoin, että lähetämme tuotteet sinulle heti kun ongelmat ovat ohitse. Tämä pitää edelleen paikkaansa. Tällä hetkellä näyttää siltä että kesäkuun aikana ongelmien pitäisi olla ohi
        Ystävällisin terveisin,
        Markus
        -

Olen selvittänyt oikeuteni Kuluttajavirastosta sekä tilanteeni kuluttajana tämän
        verkko-ostosten yhteydessä tapahtuneen kaupankäynnin ongelmista.

Olen edelleen ilman tammikuussa huutamiani ja maksamiani tuotteita. Tilanteeni
        kuluttajana on muuttunut olennaisesti eikä huutamilleni tuotteille ole tarvetta, joka
        niillä ostaessa oli. Pyydän ystävällisesti, että voitte purkaa kauppasuhteen ja
        palauttaa tililleni huutamiini tuotteisiin käyttämäni XX,XX euroa sekä maksamieni
        tuotteiden hinnan ja lähetyskulut XX,XX euroa.

Kotisivuilla mainitsemaane 1-5 viikon toimitusaika ei ole vastannut mitenkään tätä
        kauppasuhdetta, joka on venynyt liian pitkäksi - seitsemäksi kuukaudeksi. Seitsemän
        kuukautta ei ole kuluttajaa kohtaan kohtuullinen aika odottaa ostamiaan tuotteita.

terveisin,
        XXXX

Alle liitettynä osa Kuluttajaviraston näkökulmista verkkokaupankäyntiin sekä käymämme sähköpostikeskustelu
        -
        Terve,
        kiitos viestistä. Olet kuitenkin maksanut jo tuotteet niin odottaisin niitä vielä kun ne
        kyllä tulevat täältä. Jos asiakas haluaa purkaa kaupat niin silloin voimme palauttaa
        postikulut hinta jolla tuote myytiin. Kuitenkaan huutopaketista emme voi palauttaa
        rahoja. Tällöin tarvitsemme asiakkaan iban, bic/swift ja vahvistuksen että haluat purkaa varmasti kaupat.
        Ystävällisin terveisin:

Nyt edessä on:
        - rikosilmoitus
        -toistuva, viikoittainen tai päivittäinen viesti fiksuhuutoon: "en ole vieläkään saanut tuotteitani" (Suosittelen muillekin)
        - sekä yhteydenotto kuluttajariitalautakuntaan

Ensimmäinen viesti on tismalleen sama, kuin mikä minulle tuli VUOSI sitten :o). Täyttä paskapuhetta.

• ex huutaja

Joo yli 30 tuotetta tulematta, olen tehnyt rikosilmoituksen, tosi helppoa joko netis tai sitten asemalle. Itse menin asemalle ja vein kopiot kaikista maksuista. Kehoittaakaa kaikkia tekemään ilmoituksen muuten sieltä ei saa mitään takaisin. Jos riittävän moni tekee ilmoituksen 2010 aikana niin luultavasti joku yksikkö joka hoitaa ulkomaan jutut ottaa sen käsittelyyn, jos ei ole riittävän monta ilmoitusta niin asia vain jää, eivät kuulema voi sille mitään kun on toiminta ulkomailla. ELI TEHKÄÄ ILMOITUS JA LEVITTÄKÄÄ SANA ASIASTA ETTÄ SAADAAN JUTTU ETENEMÄÄN...

• 34gt3

• 34gt3 kirjoitti:

http://www.bingoon.fi/?i=henrit1

Käykäähän rekisteröitymässä tonne. Suosittelijana henrit1 saa 10€ ilmaista pelirahaa.

mulla on tulematta fiksuhuudosta 9500 e tavaraa aina vaan keksitään selityksiä ja ainuttakaa tavaraa ole vielä tullut, mitä kansis tehä on oillu vaikka minkä näköstä selitystä..viime joululkuussa voitin viimeiset tuotteet,eli 11 kuukautta olen keståänyt heidän kusettamista

• ei tampio
        anamer kirjoitti:

mulla on tulematta fiksuhuudosta 9500 e tavaraa aina vaan keksitään selityksiä ja ainuttakaa tavaraa ole vielä tullut, mitä kansis tehä on oillu vaikka minkä näköstä selitystä..viime joululkuussa voitin viimeiset tuotteet,eli 11 kuukautta olen keståänyt heidän kusettamista

teitä on kusetettu ja urakalla.

• Petkelmies

Olen lunastanut huutoni 5. helmikuuta sekä 15. maaliskuuta 2010. Nyt olen odottanut tuotteideni saamista jo melkein 16 kuukautta. Olen ollut yhteydessä sähköpostitse, mutta usein ei edes vastata. Ensimmäisen vuoden aikana ilmoitettiin, että postitus alkaa seuraavassa kuussa ja aina se kuukausi on vain siirtynyt ja siirtynyt.

Näinköhän saan niitä edes ennen eläkeikää?

Kiukkuinen karjalainen

• fuskuhuudo

Tavaroita voi kysellä numerosta 0407000002 Jussilta

• argh2

No juh eipä ole koko fiksuhuutoa enään olemassa kaikki voitot saamatta prkl

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7639
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1893
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1870
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      769
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      32
      764
    Aihe