Aloin miettimään, että mitähä etusormen rystyselleni on käynyt, ku löin tosiaan sen seinään täysillä about kolme vuotta sitten ja nyt sitä kivistää. Tuskin se enää voi olla mitenkään murtunut tai jotain? Mitenhän muuten noin kova isku seinään vaikuttaa rystysessä ja mitähän siellä on mennyt rikki silloin?
Löin nyrkillä seinään kolme vuotta sitten ja nyt vihloo
3
1249
Vastaukset
- 45--öö
ei johdu tuosta tapauksesta.Kenties jännetupin tulehdus joka tulee jos pakkasessa ilman lapasia joillekkin aika herkästi tai sitten rasituksesta,kuten hiiren käytöstä.Itsellä rustottuneet rystyset,kun tapellut aikoinani paljon ja ei mitään vikoja ole niistä tullut.
- rust1
onhan tuokin nivel. tutkituta.
- Halvattu
Mjooh, pitänee katsella. Hiirtä käytän tosin paljon, mut en sillä sormella, jonka rystynen on kipeä, mut se kipu kyl ikäänkuin tuntuu, ku rullaan etusormella, et voipi johtua ihan siitä. Siinä yhteydessä se ensin ilmenikin. Ei onneks haittaa kovin paljoa. Kiitoksia vastauksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809