Sitä tulee paljon mietittyä kuinka usein ihmiset harrastavat seksiä parisuhteessa ollessaan.. Itse olen seksuaalisesti melko aktiivinen, mutta parempi puoliskoni taas ei. Ainahan sanotaan, että miehet haluaa seksiä 24/7 (Itselläni ei tosin tästä minkäänlaista kokemusta) niin minkäs verran sitä seksiä sitten naisten välisissä suhteissa harrastetaan?? Laittakaas kokemuksia kehiin.. Kuinka usein harrastatte seksiä, kuinka usein itse haluaisit puuhailla, kuinka kauan olette seurustelleet jne.. Ja niille jotka eivät ole parisuhteessa, niin kuinkas usein sitä seksiä kaipaa tai saa?? :D
Niin ja jos itse vastaan niin ollaan oltu sellaiset 3 vuotta yhdessä ja sanon aina, että kerran kuussa tehdään jotain, mutta totuus on varmaan pikkasen vähemmän.. Harmittaa kun ei halut osu kohdilleen, mutta suhde muuten toimii.. :/ Mutta ei nyt synkistellä.. :)
Seksin määrä parisuhteessa...? Tai ilman suhdetta..
76
2180
Vastaukset
- M
Noin kolme vuotta ollaan oltu yhdessä. Noin kolme kertaa kuukaudessa...
- Margot 32
Se oli mustakin sopiva määrä ja joskus myös iltaisin kaiken lisäksi.
- Rehevä Rita
kasaan. Lopulta kuin kuivunut kurpitsa tai omena.
- ON!
Rehevä Rita kirjoitti:
kasaan. Lopulta kuin kuivunut kurpitsa tai omena.
Me naiset kyllästytään niiiiin nopeasti samaan naiseen(pimpsaan), että uutta jo etsitään ennenkuin entinen on hyljätty.
- _dange_
kun suhde oli tuore rakastelimme aina kun näimme, eli n.3-5 kertaa viikossa.Sitten muutimme yhteen, rakastelimme joka ilta ja aamulla uudestaan.Nyt ollaan asuttu saman katon alla reilu vuosi ja kerran viikossa, ehkä.
Aika kuollutta on sängyssä:( Suhde voi muuten hyvin, mutta kultsia ei vaan kiinnosta seksi samalla tavalla kuin silloin ennen.
Oisko niin että kun sitä olis saatavilla "sormia napsauttamalla", niin ei haluta samallatavalla kuin että seksiä rakkaan kanssa joutuu odottamaan, aikaa ja paikkaa suunnittelemaan.
Minähän haluaisin edelleen vaikka joka yö, halut ei ole kadonneet minnekkään.Joskus yöllä haluttaa niin paljon kultin vieressä, että melkein sattuu.- No danger 15
johtua seksielämäsi KATO? Muuta se palavasti haluavaksi.
- Aina ja Kaikkialla
Olemme olleet yhdessä kohta kahdeksan vuotta
ja alussa tietenkin oli enemmän seksiä.
Nykyään melkein vakiintuneeksi määräksi on muodostunut kaksi
kertaa viikossa.
Haluja kyllä olisi enempääkin mutta ei aina mahdollisuuksia harrastaa.
Eli enemmänkin se kai kiinni omasta ja kumppanin aktiivisuudesta
kuin mistään muusta.- Google3
Niin..Alussahan sitä seksiä oli useastikkin päivässä mutta nyt 1 kuussa jos sitäkään.Itse haluis vaikka ja kuinka mut tyttöystäväni halut muuttuneet tooodella paljon.Asiasta on keskusteluja käyty ja eihän se asia siitä miksikään muuttunu.Seksiähän on vaan silloin kun hän sitä haluaa.Mitään kokeilunhalua hänellä ei ole esim. uudet paikat yms. Spontaanisuus hävinnyt kokonaan seksistä.Täytyy jopa sopia etukäteen,milloin sitä seksiä sitten olisi. Ja sitten kun odotan sitä aikaa ja päivää kuin kuutanousevaa niin hän ei edes muista kyseistä asiaa tahi tee mitään sen eteen jotta se tapahtuisi.. ETTÄ NÄIN! Muuten suhteemme hyväs kuosis,mut tuo seksipuoli kaivertaa pahasti...
- Aivan kuin meillä!
Google3 kirjoitti:
Niin..Alussahan sitä seksiä oli useastikkin päivässä mutta nyt 1 kuussa jos sitäkään.Itse haluis vaikka ja kuinka mut tyttöystäväni halut muuttuneet tooodella paljon.Asiasta on keskusteluja käyty ja eihän se asia siitä miksikään muuttunu.Seksiähän on vaan silloin kun hän sitä haluaa.Mitään kokeilunhalua hänellä ei ole esim. uudet paikat yms. Spontaanisuus hävinnyt kokonaan seksistä.Täytyy jopa sopia etukäteen,milloin sitä seksiä sitten olisi. Ja sitten kun odotan sitä aikaa ja päivää kuin kuutanousevaa niin hän ei edes muista kyseistä asiaa tahi tee mitään sen eteen jotta se tapahtuisi.. ETTÄ NÄIN! Muuten suhteemme hyväs kuosis,mut tuo seksipuoli kaivertaa pahasti...
Kun todellakaan ei haluttomampi osapuoli voi vain "antaa" niinku hetskusuhteessa äijän kanssa onnistuu.Ei voi vain katsella kattoon ja miettiä päivän kauppalistaa samalla kun toinen äheltää kimpussa.
Naisten kesken pitää olla koko ajatuksella ja omalla halulla mukana jotta siitä mitään tulee!
En kyllä kuule keksi millä sitä sais oman naisen haluamaan seksiä niinku ennen.Meilläkin harrastettiin seksiä alussa ainakin kolmasti viikossa ja täysin sponttaanisti.Nyttemmin annetaan "lupauksia" tyyliin että sitten viikonloppuna kun on aikaa plaa plaa plaa.
Joskus aletaan puuhiin, mutta jotenkin huomaan ettei se olekkaan täysillä mukana.Eihän siitä mitään silloin tule:( - Hips
Aivan kuin meillä! kirjoitti:
Kun todellakaan ei haluttomampi osapuoli voi vain "antaa" niinku hetskusuhteessa äijän kanssa onnistuu.Ei voi vain katsella kattoon ja miettiä päivän kauppalistaa samalla kun toinen äheltää kimpussa.
Naisten kesken pitää olla koko ajatuksella ja omalla halulla mukana jotta siitä mitään tulee!
En kyllä kuule keksi millä sitä sais oman naisen haluamaan seksiä niinku ennen.Meilläkin harrastettiin seksiä alussa ainakin kolmasti viikossa ja täysin sponttaanisti.Nyttemmin annetaan "lupauksia" tyyliin että sitten viikonloppuna kun on aikaa plaa plaa plaa.
Joskus aletaan puuhiin, mutta jotenkin huomaan ettei se olekkaan täysillä mukana.Eihän siitä mitään silloin tule:(Eli on myös muita jotka ovat samassa tilanteessa.. Kuten sanottu, toisen täytyy olla oikeasti mukana hommassa, muuten siitä ei tule mitään.. On kamalaa tulla joka kerta torjutuksi. Ja sitten kun yrittää olla tekemättä alotteita ja odottaa, (pitkään...) että toinen haluais ja tekis aloitteen niin ei mitään.. Tuntuu ettei ole enää haluttu. Vaikka hän kyllä kertoo, että olen seksikäs ja hän haluaa jne. mutta jossei mitään tapahdu niin kyllä se tuntuu pahalta. Eikä puhuminen auta, se ei vaan auta.. En tiedä olenko itsekäs, mutta on se väärin, että seksiä harrastetaan toisen mielihalujen mukaan. Ja silloin jos tyttis haluaa kerrankin tehdä jotain, niin vaikka ei itseä niin paljon huvittais just sillon, niin ei sitä tilaisuutta vaan voi olla käyttämättä, koska seuraava saattaa olla kuukausien päässä.. Tähän ei taida olla kyllä minkäänlaista ratkaisua...!
- (Aivan kuin meillä)
Hips kirjoitti:
Eli on myös muita jotka ovat samassa tilanteessa.. Kuten sanottu, toisen täytyy olla oikeasti mukana hommassa, muuten siitä ei tule mitään.. On kamalaa tulla joka kerta torjutuksi. Ja sitten kun yrittää olla tekemättä alotteita ja odottaa, (pitkään...) että toinen haluais ja tekis aloitteen niin ei mitään.. Tuntuu ettei ole enää haluttu. Vaikka hän kyllä kertoo, että olen seksikäs ja hän haluaa jne. mutta jossei mitään tapahdu niin kyllä se tuntuu pahalta. Eikä puhuminen auta, se ei vaan auta.. En tiedä olenko itsekäs, mutta on se väärin, että seksiä harrastetaan toisen mielihalujen mukaan. Ja silloin jos tyttis haluaa kerrankin tehdä jotain, niin vaikka ei itseä niin paljon huvittais just sillon, niin ei sitä tilaisuutta vaan voi olla käyttämättä, koska seuraava saattaa olla kuukausien päässä.. Tähän ei taida olla kyllä minkäänlaista ratkaisua...!
mielenkiintoista kuulla niiden naisten ajatuksia jotka ovat suhteissaan niitä haluttomia!
Omalta naiseltani en saa sellaista vastausta, joka sais mut ymmärtämään tekemään tai olla tekemättä jotakin sellaista joka virittäisi hänet haluamaan enemmän ja useammin.
Siitä olen vakuuttunut että hän pitää seksistä, hän siis ei ole niitä aseksuaaleja. - Minä 30
ei meinaa saada edes yhtä kertaa kuukaudessa. Sit vielä valitetaan.
- kunpaenkoskaanolisi
Minä 30 kirjoitti:
on kaikkein kamalin!
Ensimmäinen kerta ja sen yhden kerran!
Nyt ei enää ole tyttöystävää, eikä ole seksiäkään!!! Yhyhyyyy!
Se oli mahtavaa, upeaa, ihanaa, tajunnanräjäyttävää! - Hips
(Aivan kuin meillä) kirjoitti:
mielenkiintoista kuulla niiden naisten ajatuksia jotka ovat suhteissaan niitä haluttomia!
Omalta naiseltani en saa sellaista vastausta, joka sais mut ymmärtämään tekemään tai olla tekemättä jotakin sellaista joka virittäisi hänet haluamaan enemmän ja useammin.
Siitä olen vakuuttunut että hän pitää seksistä, hän siis ei ole niitä aseksuaaleja.Aivan... Kun ymmärtäisi ja saisi jonkunlaisen vastauksen..
- -Minä-
Hips kirjoitti:
Aivan... Kun ymmärtäisi ja saisi jonkunlaisen vastauksen..
Taidanpa sitten olla se haluttomampi osapuoli, kun alkaa lähinnä puistattaa tuo teidän kitiseminen.. :S
Parisuhteessa on mun mielestä paljon muutakin kuin seksi!! Minulla on ollut suhteita, joissa seksi sujuu ja haluttaa älyttömästi mutta en kestä sitä ihmistä muuten eli koko hemmetin touhu onkin sitten jäänyt sille tasolle! Kun taas suhde joka toimii muuten, ei ehkä kaipaa niin paljoa seksiä!! En tiedä, mutta toimivassa suhteessa minulla EI VAAN TEE MIELI hirmu useasti! Lähellä haluan toki olla ja pitää toista hyvänä ja vaikka joka päivä tyydyttää toisen, mutta minä en välttämättä niin kaipaa tuota tyydytystä.. Ehkä minä tyydytyn siitä, että suhde toimii ja toinen on lähellä ja välittää.... - sharon_
-Minä- kirjoitti:
Taidanpa sitten olla se haluttomampi osapuoli, kun alkaa lähinnä puistattaa tuo teidän kitiseminen.. :S
Parisuhteessa on mun mielestä paljon muutakin kuin seksi!! Minulla on ollut suhteita, joissa seksi sujuu ja haluttaa älyttömästi mutta en kestä sitä ihmistä muuten eli koko hemmetin touhu onkin sitten jäänyt sille tasolle! Kun taas suhde joka toimii muuten, ei ehkä kaipaa niin paljoa seksiä!! En tiedä, mutta toimivassa suhteessa minulla EI VAAN TEE MIELI hirmu useasti! Lähellä haluan toki olla ja pitää toista hyvänä ja vaikka joka päivä tyydyttää toisen, mutta minä en välttämättä niin kaipaa tuota tyydytystä.. Ehkä minä tyydytyn siitä, että suhde toimii ja toinen on lähellä ja välittää....Mutta nyt puhumme seksistä ja siitä kun halut ei kohtaa!
Tyttöystävän kanssa rakastelemme kolmisen kertaa viikossa.Joskus useimminkin ja toisaalta on aikoja että harvemmin.
Silloin kun tyttöystävä ei ole ollut halukas pitkään aikaan, annan hänen olla rauhassa.Kunnes hän tekee aloitteen.Toki en tiedä mitä tekisin jos haluttomuudelle ei näkyisi loppua.Mutta koska tiedän tyttöystäväni kohdalla halujen jossain kohtaa palaavan, jaksan kärsivällisesti odottaa. - ''''
Minä 30 kirjoitti:
Mä tekisin mitä vaan, että voisin harrastaa seksiä tyttöystäväni kanssa kerran kuukaudessa. Kerran viikoss olis jo ihan luksusta.
Ollaan oltu yhdessä viisi vuotta ja nykyään vällyjen välissä on toimintaa ehkä kerran 2-3 kk aikana. Kun alettiin seurustelemaan tuli seksiä harrastettua melkein aina kun nähtiin, eli useita kertoja viikossa. Sitten muutettiin yhteen. Vähentynyt on asteittain vuosien varrella.
Ei olla juteltua asiasta, ainakaan kunnolla. Molemmat kaiketi vaan hyväksyny tilanteen. - Carla 23
Google3 kirjoitti:
toinen ei välitä. Ota uus tyttis jostain ja vie se sänkyynne. Jos halut ei palaa, niin saap olla.
- Paatunut L
Carla 23 kirjoitti:
toinen ei välitä. Ota uus tyttis jostain ja vie se sänkyynne. Jos halut ei palaa, niin saap olla.
Joskus sitä epäilee, että jos toinen ei olekaan 100 % lesbo, niin ehkä seksin vaikeus johtuu siitä. Jos on vain 50 % lesbo, niin ehkä kiinnostus seksiin naisen kanssa on sitten vähäisempää ja hiipuu helpommin. Pitäisikö sitten valita puoliso sen perusteella, että ei ole aiemmin elänyt yhdessä miehen kanssa?
- hyvät munat
Paatunut L kirjoitti:
Joskus sitä epäilee, että jos toinen ei olekaan 100 % lesbo, niin ehkä seksin vaikeus johtuu siitä. Jos on vain 50 % lesbo, niin ehkä kiinnostus seksiin naisen kanssa on sitten vähäisempää ja hiipuu helpommin. Pitäisikö sitten valita puoliso sen perusteella, että ei ole aiemmin elänyt yhdessä miehen kanssa?
todella hyvä? Jos oli hyvä, olisit jäänyt siihen vaiheeseen.:DD
- Adalmiina'
Hips kirjoitti:
Eli on myös muita jotka ovat samassa tilanteessa.. Kuten sanottu, toisen täytyy olla oikeasti mukana hommassa, muuten siitä ei tule mitään.. On kamalaa tulla joka kerta torjutuksi. Ja sitten kun yrittää olla tekemättä alotteita ja odottaa, (pitkään...) että toinen haluais ja tekis aloitteen niin ei mitään.. Tuntuu ettei ole enää haluttu. Vaikka hän kyllä kertoo, että olen seksikäs ja hän haluaa jne. mutta jossei mitään tapahdu niin kyllä se tuntuu pahalta. Eikä puhuminen auta, se ei vaan auta.. En tiedä olenko itsekäs, mutta on se väärin, että seksiä harrastetaan toisen mielihalujen mukaan. Ja silloin jos tyttis haluaa kerrankin tehdä jotain, niin vaikka ei itseä niin paljon huvittais just sillon, niin ei sitä tilaisuutta vaan voi olla käyttämättä, koska seuraava saattaa olla kuukausien päässä.. Tähän ei taida olla kyllä minkäänlaista ratkaisua...!
Ei saa klittaansa "seisomaan", ei sitten millään.
Ennen se seisoa tikitti kovana kuin penis, kun vähän ajattelikin sänkykammarihommia.
Kais se on sillee, ett sitä vanhenee ja rupsahtaa pikkuhiljaa ja himot laantuu.
Sen aktiivisemman pitää seksiä varten ottaa itselleen varakulta, jonka luona käy kun alkaa panettaa.
Ei se haluttomaksi muuttunut siitä mitään piittaa, helpotusta tuntee, kun ei tarvi "antaa". Näinpä se taitaa olla. - 82Niina82
(Aivan kuin meillä) kirjoitti:
Siitä olen vakuuttunut että hän pitää seksistä, hän siis ei ole niitä aseksuaaleja.Tällä hetkellä en ole suhteessa, mutta aikaisemmissa suhteissa halut ovat loppuneet esimerkiksi näistä syistä:
Toisen vartalo ei kiihota enää. Esimerkiksi lihomisesta on todella vaikea huomauttaa ilman, että toinen siitä loukkaantuisi. Myöskään karvoituksesta, huonosta hygieniasta yms. minä en huomauttele, vaikka ne häiritsisivätkin. Tällaiset asiat kuitenkin vaikuttavat haluihin, vaikka kuin toivoisi, ettei niillä olisi merkitystä. Eikä sitä itse tahtoisi olla pinnallinen...
Suorituspaineet. Tässäkin on kyse omasta viastani, mutta ujona ihmisenä en ole aina kertonut, mistä pidän ja mistä en. Välillä on käynyt niin, ettei kumppani ole saanut minua nauttimaan (tai ainakin orgasmi on jäänyt saamatta). Tämä johtaa helposti teeskentelyyn tai siihen, että kumppani jatkuvasti kyselee, mikä mättää. Ja kun ei kehtaa kertoa, niin mieluummin välttelee seksiä, ettei asiasta tarvitsisi puhua.
Tyytymättömyys omaan vartaloon. Ei varmaan vaadi juurikaan perusteluíta.
Jokatapauksessa yleensä taustalla on ainakin omalla kohdallani lähes aina jokin syy. Yleensä nämä syyt kuitenkin ovat sen verran loukkaavia/häpeällisiä, etten niistä kehtaa kertoa. Ja kun yleensä tilanne kuitenkin on se, että kyseistä henkiöä todella paljon rakastan, niin en haluaisi pilata koko suhdetta vain haluttomuuteni vuoksi. Seksuaalisuus vain on niin vaikea osa-alue siinä mielessä, että haluihin ei pysty itse vaikuttamaan. Minä ainakin olen sen verran visuaalinen ihminen, että haluni eivät herää, jos en pidä kumppanini vartalosta ja myös hyväksy omaani. Rakkauteen, läheisyyden kaipuuseen yms. taas ulkonäkö ei vaikuta.
- Catsy_666
2009 oli selibaatin vuosi. Eipä huvittanut.
- 45v
Yhdessä ja alukuun joka päivä, sitten jossakin vaiheessa, noin 3 vuoden jälkeen muuttui sillain että muutamia kertoja viikossa. Noin 10 vuoden kohdalla seksiä ei juuri ollut, kuin ehkä muutaman kerran vuodessa. Siitä se sitten kuitenkin on taas lähtenyt rullaamaan, kun saatiin kaikkea uutta sisältöä elämäämme, noin 2 vuoden aijan olemme harrastaneet taas aktiivisesti melkein joka päivä, mutta ainakin 4 kertaa viikossa.
- Sinna19
45v kirjoitti:
Yhdessä ja alukuun joka päivä, sitten jossakin vaiheessa, noin 3 vuoden jälkeen muuttui sillain että muutamia kertoja viikossa. Noin 10 vuoden kohdalla seksiä ei juuri ollut, kuin ehkä muutaman kerran vuodessa. Siitä se sitten kuitenkin on taas lähtenyt rullaamaan, kun saatiin kaikkea uutta sisältöä elämäämme, noin 2 vuoden aijan olemme harrastaneet taas aktiivisesti melkein joka päivä, mutta ainakin 4 kertaa viikossa.
muutaman kerran silloin tällöin, jaksakohan ikäihminen edes sitäkään? Mä voin olla siinä iässä jo vainaa. :D
- Nelllii
Sinna19 kirjoitti:
muutaman kerran silloin tällöin, jaksakohan ikäihminen edes sitäkään? Mä voin olla siinä iässä jo vainaa. :D
Mä oon kakskymppinen ja seukkasin vähän aikaa 35vuotiaan kans ja kyllä se ainakin jaksoi hyvin.
Mä luulen että sä oot nelivitosena vielä hyvin hengissä, mutta mitä luulet, ookkohan vaan ollut saman naisen kanssa kakskymmentä vuotta?
Hieno saavutus, kyllä ei voi muuta kun onnitella suorituksesta! - kumpi päällä?
Sinna19 kirjoitti:
Elettyä elämää takana jo on mutta ei vieläkään ole loppunut sexi, laatu vaan paranee.
- Peppitossu
Sinna19 kirjoitti:
etpä tiiä tyttö miten villejä nelikymppiset naiset voi olla...
Seksi sen ko paranee, ei estoja, tietää mistä tykkää...aijaijaijai
muista kun tulet tähän ikään!
Sitten se vasta alkaa!!!! - Vähän liikaa hyvää
Sinna19 kirjoitti:
Mitä ihmeen höpinää osastolla ! 45 ja vanha , ja ei ole haluja ...Madre Mio ! 45 tietää vasta MITÄ
HYVÄ SEKSI ON , kuinka itse haluaa ja kuinka antaa samaa toiselle ...VANHA ??? No , ei sitten ikinä !
20v ei tiedä seksistä saati elämästä juuri mitään , ja kokemusta on 47v !!!!! Oli seksi nuorenakin hyvää
mutta yli 30 se oli vielä parempaa ja paranee vaan !!!! Rakastatteko te oikeasti kumppanianne ? - Vähän liikaa hyvää
Peppitossu kirjoitti:
Sitten se vasta alkaa!!!!Juust tätä tarkoitin ...
- mikä suku?
Peppitossu kirjoitti:
Sitten se vasta alkaa!!!!sun teksti selkeesti viittaa siihe suuntaan?
- Saga 20 HIK!
Nelllii kirjoitti:
Mä oon kakskymppinen ja seukkasin vähän aikaa 35vuotiaan kans ja kyllä se ainakin jaksoi hyvin.
Mä luulen että sä oot nelivitosena vielä hyvin hengissä, mutta mitä luulet, ookkohan vaan ollut saman naisen kanssa kakskymmentä vuotta?
Hieno saavutus, kyllä ei voi muuta kun onnitella suorituksesta!niin vastenmieliseksi huonon hygieniensa tähden. Nuori nainen ja löyhkää kuin joku metsätyömies.
- Peppitossu
mikä suku? kirjoitti:
sun teksti selkeesti viittaa siihe suuntaan?
tisswit, on
perse, on
pimppi, on
kaikki mukana! Olen varma etten ole mies. - :)
Peppitossu kirjoitti:
tisswit, on
perse, on
pimppi, on
kaikki mukana! Olen varma etten ole mies.hah, toi oli hyvä :)!
- Vähän liikaa hyvää
Peppitossu kirjoitti:
tisswit, on
perse, on
pimppi, on
kaikki mukana! Olen varma etten ole mies.On se hyvä , että kaikki oli tallella ...;-)
-------Huh , varmaan helpotti--------------
Pitääpä tarkistaa , ettei omat ole kateissa .
-------Huh , tallessa on --------------- - Tekee vaan mieli
Vähän liikaa hyvää kirjoitti:
Mitä ihmeen höpinää osastolla ! 45 ja vanha , ja ei ole haluja ...Madre Mio ! 45 tietää vasta MITÄ
HYVÄ SEKSI ON , kuinka itse haluaa ja kuinka antaa samaa toiselle ...VANHA ??? No , ei sitten ikinä !
20v ei tiedä seksistä saati elämästä juuri mitään , ja kokemusta on 47v !!!!! Oli seksi nuorenakin hyvää
mutta yli 30 se oli vielä parempaa ja paranee vaan !!!! Rakastatteko te oikeasti kumppanianne ?Tunnen itseni ihan keskustelupalstan yksinäiseksi ...,;-(
---Kun mä taas haluan enemmän ....
Kaikki tuntuvat valittavan , kun ei seksi maistu ...Ihankun pitäisi alkaa pyydellä
anteeksi , kun on kirjoittanut , että kun tuntuu NIINnnnn hyvältä , ja tahtoo
harrastaa seksiä ...Kumppanin kanssa kemiat pelaavat ...
Mutta olen kyllä harrastanut "liian" paljon sooloiluakin . Eikö muita ole ....
O - no .... - Miel tekkööp
Tekee vaan mieli kirjoitti:
Tunnen itseni ihan keskustelupalstan yksinäiseksi ...,;-(
---Kun mä taas haluan enemmän ....
Kaikki tuntuvat valittavan , kun ei seksi maistu ...Ihankun pitäisi alkaa pyydellä
anteeksi , kun on kirjoittanut , että kun tuntuu NIINnnnn hyvältä , ja tahtoo
harrastaa seksiä ...Kumppanin kanssa kemiat pelaavat ...
Mutta olen kyllä harrastanut "liian" paljon sooloiluakin . Eikö muita ole ....
O - no ....Nainen - olin ainakin viisi minuuttia sitten
- tsintsinkaas
Peppitossu kirjoitti:
tisswit, on
perse, on
pimppi, on
kaikki mukana! Olen varma etten ole mies.Nyssä pissität meit naisii!
Kaks näytti menneen sun vipuun, mutt mähän nainen en ookkaa tyhymä!
Sä kathoit vieres ollees naisen vehkeit!
Mutta onnittelut kuitennii sulle, että ne on siellä sulla kotona tallella, eikä jormalla naapurissa.
- miia^^
Elän kaukosuhteessa.Seksiä harrastetaan melkein aina nähdessä, jollei niin siihen löytyy joku hyvä syy, kuten mensut tms.
Tämä riittää, tuskin haluaisinkaan useammin vaikka olisimme joka päivä yhdessä.
Kumppanini sanoo kaipaavansa seksiä useammin.Tiedä sitten miten kävisi jos yhdessä asuisimme, olisiko hän yksi näistä marisijoista seksin puutteesta.- Olisi.
.
- tuo
..mensut on..??
- Fur
Eivätkai kuukautiset teillä muillakaan rakastelun esteenä ole? Meillä ei ainakaan... Olemme puolisen vuotta seurustelleen ja edelleen jokainen päivä/yö minkä olemme yhdessä eli noin 4 kertaa per viikko harrastamme seksiä :)
- tytsy123
Noin puoli vuotta kun oltiin oltu yhessä niin nähtiin melkeen joka päivä ja oltiin ainakin viis yötä viikossa yhessä niin kyllä me joka päivä, kun nähtiin, sitä tehtiin ja monta kertaa ja usein monesti yönkin aikana ja monta tuntia. Nyt kuitenkin asumme eri paikkakunnilla ja näemme vain viikonloppuisin että nyt enää viikon loppusin. Mutta jos totta puhutaan niin itselleni olisi kyllä silloin alussa riittänyt vähempikin, tai vaan läheisyys tai pussailu ja halailu jne. mutta eipä varmaan nytkään ole mitään valitettavaa sen seksin suhteen.
- don`t touch!
No meillä ainakin on niin, että kun tyttiksellä on kuukautiset ni siihen ei saa koskea ollenkaan!
Muutenka kyllä uskalla edes yrittää, perhanan kärttynen.
Enkä ole koskaan harrastanut kuukautisten aikana, niin vähän tuntuu iljettävältä.Eikö siinä paikatkin sotkeennu? - Fur
don`t touch! kirjoitti:
No meillä ainakin on niin, että kun tyttiksellä on kuukautiset ni siihen ei saa koskea ollenkaan!
Enkä ole koskaan harrastanut kuukautisten aikana, niin vähän tuntuu iljettävältä.Eikö siinä paikatkin sotkeennu?Ja jos sotkeentuu niin sitten pyykkiin vain rätit! :) Onhan suihkut ja saunatkin keksitty...
- sydänIII
don`t touch! kirjoitti:
Enkä ole koskaan harrastanut kuukautisten aikana, niin vähän tuntuu iljettävältä.Eikö siinä paikatkin sotkeennu?meillä (heterosuhteessa) mies vähä oudoksu alussa seksiä menkkojen aikaan, mutta ku riittävästi sitä vietteli nii ei pystyny enää pidättäytymää ;) mr.big muuttuu ehkä inkkariks, mutta tuleepa sillekin uusia kokemuksia. Ihanaa kuitenkin, että mies uskalsi koskea tuolloinki, se tuntu hyvältä. Jos mies saa pruikkia naise sisuksii, nii miks nainenki ei joskus voi värjätä mr. biggiä? ;D
- Niinhänsevaanon
don`t touch! kirjoitti:
Enkä ole koskaan harrastanut kuukautisten aikana, niin vähän tuntuu iljettävältä.Eikö siinä paikatkin sotkeennu?kärttysyys lähtee.
Useimmat naiset on intohimoisillimmaan juuri kuukautisten aikana.
Onko parempaa lääkettä päänsärkyyn ja mahan kipristelyyn?
- jippiaijeiiii
ollaan oltu yhdessä kohta vuosi, asuttu siitä ajasta yhdessä 5kk... voi olla että suhde vielä niin aluillaan että siksi seksiä harrastamme 4-6krt vk.
- Vähän on enemmän.
että alussa peuhataan ahkeraan ja siitä se sitten pikkuhiljaa hiipuu...Joillakin loppuu kokonaan tai sitten niinku joku kertoi, on hiljaisempia vuosia, kunnes taas halut herää kumppania kohtaan uuteen kukoistukseen.
Meilläkin peuhattiin alussa joka yö, sitten kerta viikossa, kerta kuukaudessa, ei ollenkaan.Päätettiin yksissä tuumin pitää 8 kuukauden selibaatti, vaikka olisikin jossakin välissä tehnyt mieli, selibaatista pidettiin tiukasti kiinni.Läheisyyttä jaettiin senkin edestä ja voin todeta meidän lähentyneen selibaatin aikana.Jotain syvempää syntyi välillemme.
Kun selibaatti oli ohi, olimme kuin ensi kertaa toistemme kanssa.Tyttöystävää ujostutti ja mä liikutuin niin, että itkin hänen sylissään rakastelun päätteeksi.Sellainen herkkyys ja kauneus rakastelustamme oli unohtunut, keskityimme enemmän tyydytyksen saavuttamiseen.
Suosittelen kaikille pareille joille on käynyt makkariin ilmiö "lesbian death bed", harkittua selibaattia! - Hips
Vähän on enemmän. kirjoitti:
että alussa peuhataan ahkeraan ja siitä se sitten pikkuhiljaa hiipuu...Joillakin loppuu kokonaan tai sitten niinku joku kertoi, on hiljaisempia vuosia, kunnes taas halut herää kumppania kohtaan uuteen kukoistukseen.
Meilläkin peuhattiin alussa joka yö, sitten kerta viikossa, kerta kuukaudessa, ei ollenkaan.Päätettiin yksissä tuumin pitää 8 kuukauden selibaatti, vaikka olisikin jossakin välissä tehnyt mieli, selibaatista pidettiin tiukasti kiinni.Läheisyyttä jaettiin senkin edestä ja voin todeta meidän lähentyneen selibaatin aikana.Jotain syvempää syntyi välillemme.
Kun selibaatti oli ohi, olimme kuin ensi kertaa toistemme kanssa.Tyttöystävää ujostutti ja mä liikutuin niin, että itkin hänen sylissään rakastelun päätteeksi.Sellainen herkkyys ja kauneus rakastelustamme oli unohtunut, keskityimme enemmän tyydytyksen saavuttamiseen.
Suosittelen kaikille pareille joille on käynyt makkariin ilmiö "lesbian death bed", harkittua selibaattia!Se selibaatti ois oikeasti hyvä juttu... Mut se on vaan ihan hemmetin vaikeeta! :D
- oijoiiiio
Vähän on enemmän. kirjoitti:
Suosittelen kaikille pareille joille on käynyt makkariin ilmiö "lesbian death bed", harkittua selibaattia!kuulostaa ihanalta
- pimppi4u
oijoiiiio kirjoitti:
kuulostaa ihanalta
miksi lepakot ei hinkkaa vaginaa? jos olisin tyttö ja lesbo minä kyllä hinkkaisin pimppiä omaani ja toisten
- sexiää
oijoiiiio kirjoitti:
kuulostaa ihanalta
Kylmät väreet kyllä tulee mullakin sanasta selibaatti!
- solisti
sinkkuna, seksiä ajatellaan jatkuvasti paitsi nukkuessa. Kun ei ole kaveria niin oma kiva toimii paremman puutteessa. Onneksi on mielikuvitusta ja taitoa niin soolostakin nauttii enemmän kuin huonosta seksistä `vaan jonkun` kanssa. Harrastaa kannattaa vaikka yksinkin, säilyy pilke silmäkulmassa, pysyy paikat kunnossa eikä pääse kuivumaan.
- kaksin parempi
ja jos joskus edes löydät sen kaverin,niin eipä taida hommat sujua ihan napilleen.Olet nimittäin niin pilke silmäkulmassa harrastellut sitä omaa kivaa,ettei toisen hommelit tunnukaan enään yhtään kiinnostavalta.
Mukavia jatkoja yksinäsi. - bääää
kaksin parempi kirjoitti:
ja jos joskus edes löydät sen kaverin,niin eipä taida hommat sujua ihan napilleen.Olet nimittäin niin pilke silmäkulmassa harrastellut sitä omaa kivaa,ettei toisen hommelit tunnukaan enään yhtään kiinnostavalta.
Mukavia jatkoja yksinäsi.No höh..ihan pelkkää luuloa tuo kaikki mitä kirjoitit.
- son moro !
kaksin parempi kirjoitti:
Mukavia jatkoja yksinäsi.perse.eiköhänn vaa joku kade iskenyt tähänkin väliin,oisko ton edelisen pitäny vinkua kohtaloa ja surkeutta kun joutuu yksin hoiteleen hommat ku naista ei oo !jos joku yritää kertoo et kun on pakko niin yksinki pärjää sen pareman opuutteessa,nii siitäki piti jonku tulla ilkkuun vähätteleen,haukkuun toista !
- Soolona myös
Suunnilleen kerran päivässä saa, kun on itse antamassa.
Onko täällä muuten kukaan kokeillut kumppanin kanssa yhdessä masturbointia? Vai onko se vain miesten ja joidenkin heteroparien juttu?
- olen_nolla
Mulle riittää sellainen kerta/vko, naiseni ilmeisesti haluaisi enemmän. Libidoni tosin ei tällä haavaa ole kovin korkea ja viime kerrasta taitaa olla jo parisen viikkoa.
Tämä seksi tuntuu kummasti olevan minulle oikea kompastuskivi parisuhteissa, tai siis se etteivät halut koskaan kenenkään kanssa mene yksiin, vaan aina toisella on suuremmat tarpeet mikä johtaa mökötykseen ja syyllistämiseen (miksi sä et halua mua?!) ja riittämättömyyden tunteisiin sen haluttomamman osapuolen taholta.
Harmittaa aivan vietävästi kun suhde on vielä varsin tuore ja rakkaus kukoistaa (melkeimpä raastaa sisintä) mutta itselläni monenlaiset huolet painavat tällä hetkellä eikä seksi ole päällimmäisenä mielessä. Tyttöystäväni ei tätä tunnu ymmärtävän, vaan sitkeästi väitttää että syyn täytyy olla hänessä ja että en muka halua häntä enää, mikä ei todellakaan oidä paikkaansa. ja tämä marttyyrimainen asenne on vielä omiaan luomaan minulle paineita että pitäisi nyt sitä seksiä harrastaa jotta saisin hänet vakuuttuneeksi ettei vika oo hänessä. Miksiköhän tän pitää olla näin mutkikasta? - Vähän liikaa hyvää
Hullaannuimme elämämme ensimmäisessä naissuhteessa (molemmat) niin tolkuttomasti toisiimme ,
että ASUIMME sängyssä ...Olisimme halunneet olla keskenämme ja rakastella jatkuvasti ,jos töiltä /opiskelulta se vain aina olisi onnistunut ...Jatkoimme ,jatkoimme ja jatkoimme ...Itse vain tahdoin
lisää laukeamisen jälkeen ...yksi orgasmi ei riittänyt - 3 kertaan asti oli kiva jatkaa ...Sitten alkoi ihanasti raukaisemaan ,ja nukahdimme toisiimme ...Tätä valtavaa hullaannusta kesti alussa ainakin kolme vuotta !!!
- Tämä hellyys ja koskettelun ihanuus on käsittämätöntä - KOKO IHMISVARTALO ON EROGEENINEN ,
slmäluomia myöten ...Kun kieleni hitaasti ,hellästi liukuu naiseni ripsien yllä - - - -
Rakkaus - vain rakkaus saa seksin maistumaan hellästi USKOMATTOMALTA !!! WAUuuuu- Manora 23
naista tuol viisiin.
- gjg
Manora 23 kirjoitti:
naista tuol viisiin.
tykkääkö lepakot antaa toisilleen kultaisia suihkuja?
- Vähän liikaa hyvää
Manora 23 kirjoitti:
naista tuol viisiin.
Naiset eivät halua toista naista "sil viisiin" - mil viisiin - Mie ainakin oon 110% NAINEN ja kumppanini
on vielä enemmän NAINEN , ja haluamme JUST tälviisiin ;-) Molemmat ...minä enemmän...
- molemmat "huilaa"
Se arki :) Ihan luonnollista.
- super onnellinen
viime yönä piiiiitkästä aikaa orgasmin tyttöystäväni käsittelyssä.Hän ei ole halunnut harrastaa seksiä kanssani aikoihin, koska suhteemme on ollut pienessä kriisissä.Jollei kaikki asiat ole tyttöystäväni mieleen, ei seksiäkään tipu.Tämä taas minussa aikaan sen että panostan suhteeseemme enemmän ja huomioin tytöystäväni kaikessa.Ihan hyvä siis että seksin harrastaminen ei ole itsestäänselvyys, vaan minulle se on ikäänkuin "palkinto" hyvin hoidetusta suhteesta.
Tyttöystäväni saa minussa aikaan suunnatonta halua ja kiihkoa.Kun hän rakastelee minua, olen kuin jossakin transsissa ja tunnen miltei kipua suunnattomasta orgasmista.
Jos meillä ei olisi seksiä lainkaan, voin sanoa suoraan etten hänen kanssaan olisi.
Seksi naisen kanssa tekee minusta lesbon.Miettiköön kukin tahollaan mitä sillä tarkoitan - Sosiaalitieteilijä
Usein ajatellaan, että seksin kuihtuminen parisuhteessa on luonnollinen tapahtuma, mutta asian ei välttämättä tarvitse olla näin. Heterosuhteissakin seksi vähenee alkuinnostuksen jälkeen, mutta ei koskaan lopu ja eikä näin paljon. Syy siihen on ilmeisesti siinä, että miehet ovat niin seksuaalisesti aktiivisia, että parisuhteeseen syntyy aina painetta, ja tämä paine kannustaa sitten naistakin seksiin, vaikka lopulta seksin määrä heterosuhteessakin on lopulta kiinni naisen halusta. Miehethän, sekä heterot että gayt ovat tunnetusti paljon naisia aktiivisempia seksin suhteen, kuten useimmat ovat huomanneet.
Lesbosuhteessa on kaksi naista, ja kun naiset ovat yleensä vähemmän kiinnostuneita seksistä, eivätkä miesten lailla painosta tai innosta toista seksiin, niin on odotettavissa, että lesbosuhteissa seksin määrä pienenee enemmän kuin heterosuhteissa.
Mutta oletus siitä, että miehet ovat aina seksuaalisesti naisia aktiivisempia, voi olla vain kulttuurinen harha. Näyttää siltä, että naisten vähäisempi kiinnostus seksiin johtuu siitä, että naisten seksuaalisuutta tukahdutetaan yhteiskunnan taholta huomattavasti voimakkaammin, kuin miesten. Tämä tulee esille mm. siitä, että eri kulttuureissa naisten seksuaalisuutta tukahdutetaan toisissa enemmän, toisissa vähemmän, ja naisten innostus seksiin eri kulttuureissa näyttää olevan riippuvainen tukahduttamisen määrästä.
Jos naisten seksuaalisuuden tukahduttaminen on yhteiskunnallista, kulttuurista, niin periaatteessa tästä tukahduttamisesta voi osittain vapautua erilaisten "conscious rising" menetelmien avulla. Ennenhän myös homoseksuaalisuutta ja lesboutta tukahdutettiin voimakkaasti yhteiskunnassamme, mutta aktiivisen toiminnan ja "teitoisuuden kohottamisen" kautta lesbot ja homot vähitellen kieltäytyivät alistumasta yhteiskunnan tukahduttamiseen. Naisten seksuaalisuden tukahduttamisen ongelmana on tähän asti ollut kuitenkin se, että yleensä on ajateltu tukahduttamisen taustalla olevan miesten. Uudempi tutkimus on kuitenkin havainnut, että naisten seksuaalisuutta tukahduttavat voimakkaimmin toiset heteronaiset. Heteronaisten taipumus tukahduttaa toisten naisten liittyy heteronaisten ja miesten keskinäisiin suhteisiin. Voisi olla mahdollista, että jos tiedostaa heteronaisten taipumuksen toisten naisten seksuaalisuuden tukahduttamiseksi, niin lesbot voisivat "conscious risingin" kautta vapautua heteroinaisten systeemeistä, sillä lesbonaisilla ei oikeastaan ole samanlaisia syitä tukahduttaa naisten seksuaalisuutta, kuin heteronaisilla.
tukahduttamisesta on pitempi kirjoitus
http://www.bigdispute.fcpages.com/- Ex-sex
täällä ei ole hetkeen ollut seksiä ja sekös tyttöystävääni ihmetyttää.. yksinkertaisesti minun ei vain tee mieli, enkä ymmärrä miksi?? ollaan 3 vuotta nyt seurusteltu.
tyttöystäväni on kaunis, rakastan häntä ja hänen vartaloaan, läheisyyttä, ja saan lähes aina orgasmin jne. kertokaa miksi ei silti tee mieli? ei olla pariin viikkoon nyt harrastettu seksiä ollenkaan, koska en ole halunnut. enkä suoraan voi sanoakaan ettei kiinnosta.. kun en ymmärrä syytä itsekään?!
Stressiä on ollut normaalia enemmän viime aikoina kun kaikkea on sattunut.. mutta on sitä ennenkin ollut eikä se ole seksihaluihini vaikuttanut näin.. auttakaa joku, samoja kokemuksia?? - dfugös
Ex-sex kirjoitti:
täällä ei ole hetkeen ollut seksiä ja sekös tyttöystävääni ihmetyttää.. yksinkertaisesti minun ei vain tee mieli, enkä ymmärrä miksi?? ollaan 3 vuotta nyt seurusteltu.
tyttöystäväni on kaunis, rakastan häntä ja hänen vartaloaan, läheisyyttä, ja saan lähes aina orgasmin jne. kertokaa miksi ei silti tee mieli? ei olla pariin viikkoon nyt harrastettu seksiä ollenkaan, koska en ole halunnut. enkä suoraan voi sanoakaan ettei kiinnosta.. kun en ymmärrä syytä itsekään?!
Stressiä on ollut normaalia enemmän viime aikoina kun kaikkea on sattunut.. mutta on sitä ennenkin ollut eikä se ole seksihaluihini vaikuttanut näin.. auttakaa joku, samoja kokemuksia??on ihmeelllinen,jos sä alitajuisesti aattelet jotain muuta typyä taikka tunnet että naises on tylsä tjn tai muita negatiivisia juttuja pieniikin on kertynyt sun ajatuksiin ja nyt niistä on kertynyt möykky joka aiheuttaa pahaa oloo.katos kun kaikki vaikuttaa kaikkeen ja naisella varsin.
- i
Reilut puoli vuotta yhdessä ja
harrastetaan kerran- pari viikossa. Alussa monta kertaa päivässä, mulle kelpaisi edelleen joka päivä mutta tyttöystäväni ei ole yhtä aktiivinen. Mutta on silti parempaa seksiä kuin kenenkään muun kanssa ollut, joten pakko olla tyytyväinen. :)- ko ?
Eipä lesbosuhteissa ole juuri makkarissa juhlittu :/
Itse haluan välillä vaikka joka päivä, mutta muille naisille riittää näköjään kerran kuussa tai harvemmin. Siten mä aina kyllästyn niihin katteettomiin lupauksiin "viikonloppuna", "illalla", "ensi viikolla"...
Seksinpuutteeseen tuntuu noi suhteet sitten tyssäävän, vaikkei se olekaan mulle se maailman tärkein asia.
Olen vakavasti harkinnut siirtymistä miehiin vaikkei ajatus houkutakaan, päinvastoin... Mutta olisi kiva kerrankin saada kunnon intohimoista seksiä ja tuntea olevansa haluttu! - <3
ko ? kirjoitti:
Itse haluan välillä vaikka joka päivä, mutta muille naisille riittää näköjään kerran kuussa tai harvemmin. Siten mä aina kyllästyn niihin katteettomiin lupauksiin "viikonloppuna", "illalla", "ensi viikolla"...
Seksinpuutteeseen tuntuu noi suhteet sitten tyssäävän, vaikkei se olekaan mulle se maailman tärkein asia.
Olen vakavasti harkinnut siirtymistä miehiin vaikkei ajatus houkutakaan, päinvastoin... Mutta olisi kiva kerrankin saada kunnon intohimoista seksiä ja tuntea olevansa haluttu!yhteistä taivalta, alussa seksiä oli usein, jopa monta kertaa päivässä, nyt viimeisestä kerrasta on n. vuosi, toisella olisi haluja, mulla ei ollenkaa. tosin asiaan vaikuttaa meidän pieni lapsikin, että ei oo oikeen mahdollisuuttakaan, kun nukkuu samassa huoneessa.
- i
ko ? kirjoitti:
Olen vakavasti harkinnut siirtymistä miehiin vaikkei ajatus houkutakaan, päinvastoin... Mutta olisi kiva kerrankin saada kunnon intohimoista seksiä ja tuntea olevansa haluttu!dr. phil sanoi kerrankin fiksusti jotenkin niin, että toimivassa suhteessa hyvä seksi on vaan bonaria, mutta sit kun menee huonommin, niin seksin merkitys korostuu. oon samaa mieltä. en mäkään jaksa uskoa enää niihin "illalla", "huomenna", "viikonloppuna" jne lupauksiin, ja tuntuu että varsinkin silloin ku menee muuten vähän huonommin, ni hyvä seksi korvaa paljon.. ja jos menee paremmin, niin vastaavasti ehkä se seksi/ sen määrä ei tunnu niin merkitykselliseltä.
hassua, miten tänne kirjottaa niin paljon naisia, jotka haluaisi vaikka joka päivä -ihan niinkuin minä- ja miten niitä ei kuitenkaan tunnu omassa elämässä ikinä osuvan kohdalle! hm!
- kuus kertaa
Jaa kyllä seksi kuuluu parisuhteeseen eli koko ajan vaan ja aina kun huvittaa, haluttaa ja on aikaa eikä siitä ole liikaa vaivaa. Koko ajan vaan jos kerran suhteessa ollaan ei pitäisi olla mitään rajoitteita. Jos toinen ei halua tai kieltäytyy jostain kumman syystä niin hänellä on varmaan joku toinen tai sitten hän ei ole lesbo vaan onkin hetero tai bi eikä siksi halua seksiä kanssasi?
- onneen
Jos olisin suhteessa kanssasi, lapselliset mielipiteesi veisivät minulta todennäköisesti vuodessa seksihalut kokonaan.
- seksiä on
3-5 kertaa kuussa, siis jos päivissä lasketaan. Joinain kertoina aamulla, päivällä, illalla ja yöllä, joku kerta taas voi olla vaan et yks random pikainen, ja nopea. Ihan oon tyytyväinen tilanteeseen sillä laatu on aina priimaa, yli 3 vuotta täälläkin seukattu. Hyvä puoli seksissämme on myöskin epäitsekkyys, tai siis et toisen voi tyydyttää vaan ihan siks ku tietää et toinen haluu vaikkei itte ns. tarttiskaan orgasmia. silti voi olla viehättävä, lähellä ja nauttia toisen koskettamisesta :) ja joskus jopa kiihottua toisen nautinnon katsomisesta ja muusta niin paljon et ihan yllättää ittensäkin ja ns. haluaa kans.
Noihin aikasempiin ajatuksiin, ni toi masturbointi yhdessä on toisinaan super kiihottavaa ja komppaan aikasempia myös et " who cares jos on menkat?" not me. - katoaminen
ei kannata sanoa rakkaallen, et sun hiukset lähtevät, ja yks kokonaan kalju kohta päälaellas näkyy jo, vaikkakin kohta on todella pieni vielä. Rakas voi pakata tavaransa ja lähteä välittömästi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122