Pankkien kilpailuttaminen

sukan varteenko

Oletteko kilpailuttaneet viime aikoina pankkeja määräaikaistalletusten koroilla. Paljonko olette saaneet korkoa. Vai onko niin, että pankit elävät hinnastojensa mukaan. Sijoitettava summa olisi minulla noin 20-40 000 €. Olen ajatellut, että aika voisi olla 6 kk - 12 kk.

9

806

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18

      ... niin, että tallettaja ei ole HYVÄ asikas, joten hinnaston mukan mennään.
      LAINAN OTTAJA on hvyä asiakas pankin näkökulmasta katsottuna ja hänestä saattavat pankit jopa kilpailla - varsinkin jos kyseessä on isot lainat ja hyvät luottotiedot omaava lainaaja.

    • Salainen_Agentti

      Eipä taida mitään hinnastosta poikkeavaa tarjousta noin pienillä summilla vielä saada.

    • Jööti 27

      paras korko, muut on ihan naurettavia.
      Nordeasta kannattaa siirtää rahansa muualle sillä se on PASKA.

      • niin se on

        .... paras korko s-pankissa. Sampo fiksutililläni on paljon parempi korko.


      • muuten...
        niin se on kirjoitti:

        .... paras korko s-pankissa. Sampo fiksutililläni on paljon parempi korko.

        ei fiksutili tuota mitään tällä hetkellä, tarjous oli määräaikainen;)


    • kaikki vaan säästöt.

      tuolle summalle saa vapaasti nostettaville tileille suomalaisissa pankeissa, (virolaisesta kai enemmän)
      1,4-2.0 %.

      6 kk ei makseta edes tuota säätötilin, 2 % korkoa, joten unohda se

      vuoden tileissä olen katsellut jotain 2-2,5 % luokkaa, niissä korot vaihtelee paljon,
      nyt Sofiassa kun yhden katsoin 2,13 %

      mitä sinulle on tarjottu ? ja missä pankissa ?

      korot ovat alhaalla, mutta kyllä edelleen on se lähes yhden prosentin korkoerot eri pankeissa, kun oli silloin 5 % korkojenkin aikaan, eivät ole korkoerot pienentyneet.

    • tuunaaja 100

      sun summa on roposia pankeille, eivät ole kiinostuneet, itse tallensin väliaikaisesti 1miljoonan, niin korko oli 5%

      • tuliko ?

        "itse tallensin väliaikaisesti 1miljoonan, niin korko oli 5%"

        yksikään pankki ei yli 100 000 € maksa kuin 2 kertaa euriborin,
        (laki, vaiko sopimus, muta näin suunnilleen on)

        mutta miksi laitat pankkiin, pörssissä saa viikossa sen kuin pankissa vuodessa,
        minäkin laitoin viime helmikuussa aivan suomalaisiin, varmoihin,
        on noussut 35-52 % heti kun on laskenut yli viikon tai yli 5 % lasku otan pois, kun olen kotoisin "Arkalasta".


      • duunarinperkele
        tuliko ? kirjoitti:

        "itse tallensin väliaikaisesti 1miljoonan, niin korko oli 5%"

        yksikään pankki ei yli 100 000 € maksa kuin 2 kertaa euriborin,
        (laki, vaiko sopimus, muta näin suunnilleen on)

        mutta miksi laitat pankkiin, pörssissä saa viikossa sen kuin pankissa vuodessa,
        minäkin laitoin viime helmikuussa aivan suomalaisiin, varmoihin,
        on noussut 35-52 % heti kun on laskenut yli viikon tai yli 5 % lasku otan pois, kun olen kotoisin "Arkalasta".

        itse kokeilin kerran rahastosäästämistä niin käyrän päivitys laahasi useita päiviä jäljessä niin että arvo kerkesi laskea huimasti ennenkuin päivän arvon sai tietää, osakkeet ja pörssi ovat niin epävarmoja että en suosittele kellekään joka ei halua menettää kovalla työllä ansaitsemaansa pääomaa.
        Tavallisen palkansaajan säästetyt rahat on niin kovan ponnistelun takana ja sen menetetyn rahan takaisin säästäminen on niin hidasta ja vaivalloista että tuollaisten tuuliviirin mukaan menevien "instrumenttien" suosittelu tavalliselle palkansaajalle pitäisi kieltää lailla. Sitä ei joku valkokaulustyöläinen tajuakaan kun itsellä helppoa työpaikalla sen kun istuu perseellään vaan tietokoneen edessä ja palkkaa tulee enemmän kun jaksaa tuhlata. Tavan duunari joutuu pinnistelemään fyysisestikin ja ylitöillä vasta saadaan jotain extraa leivän päälle. Näin vaikeasti ansaittavia rahoja ei kyllä haluaisi riskeerata johonkin tuuliviiripörssiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe