tuolla galleriassa olevia kuvia, missä naiset tissit tyrkyllä, ja miehet hengittämättä otetuissa kuvissa yläkroppa paljaana. Pitääks noin tuoda itsensä tyrkylle? No, voihan se iskukuntoisuus olla parempi.
Voi että
29
425
Vastaukset
- juups.
se on hyvä kun eivät ole alasti se vois jo järkyttääkin;)))
- ?
mitä sä luuhaat gallerioissa,
- ne galleriat
julkiseti suomi 24:n etusivulla, että jos et niinkus tieny. Niitä kytätä tarvii, niinkun sinä teet!
- YksSivullinen
Nuo yläkroppa paljaana olevat pojathan ovat juuri sitä sakkia,jotka
parin salitreenin jälkeen luulevat näyttävänsä hyvältä ja houkuttelevalta.
Tuollainen enemmänkin naurattaa kuin aiheuttaa ihailua tai kateutta. - on nimitys
se on kateus.;))
- Kumpa sinä
näkisit, olisit hiljaa! Ei ole kateuteen tarvetta.
miksi vihaat? Jos luokittelet heidät tyhmiksi niin sinun pitäisi olla tyytyväinen sillä hehän suorittavat älyerottelun jo puolestasi.
- +
kenen huuhaalaisen kuuluisa sanonta on voi että mä vihaan tai tykkään.Tuu puskasta pois sinut on tunnistettu.
- yhteinen
+ kirjoitti:
kenen huuhaalaisen kuuluisa sanonta on voi että mä vihaan tai tykkään.Tuu puskasta pois sinut on tunnistettu.
pikkupillu, mikä lie ritsavittu. Sais sekin joskus kunnon kyrpää, ei tarviis täällä kiukutella.
- tuntuu että
yhteinen kirjoitti:
pikkupillu, mikä lie ritsavittu. Sais sekin joskus kunnon kyrpää, ei tarviis täällä kiukutella.
kaikki ne kolme, joilla nikki alkaa v:llä, siis ne tyhjän paskan jauhajat.
- MuisQuuuuu
Turhaa energiankulutusta se vain on..;o)... Jokainen tarjoilee galleriakuvissaan parastaan...kai...;o)...
esille tietysti. Ja seura sen mukaista.
pidän ihan tyydyttävänä ratkaisuna sitä etteivät naiset esiinny alastomana, siis galleriassa, mun sydämeni ei kestäisi sellaista tunteiden hyökyä.
Ja miesten alasromana esiintyminen taas aiheuttaisi luultavasti gallerioiden lopullisen sulkemisen.
Sellaista on tasaarvo))
Ps. googlettamalla löytyy muutama satatuhatta sivua henkilöitä vaatteilla ja ilman...- :)
näin se on mutta mä olen allerginen reagoin heti kun nään paljasta pintaa..Vain sanoisinko että oireilen.Ukollani on niin mahtavat rintalihakset :)( laihako kuin luuviulu):)
että esim. mä kun laitan XL kokoa olevan puseron päälle, se on pienestä koostani huolimatta silti tiukka.... ja tommonen kuvahan siitä tulee. Jos olisin kuvassa suoraan edestäpäin, kaikki tuijottais vaan mun nännejä, kun en käytä topattuja rintaliivejä, niin kaipa ne ajoittain näkyvät. Ja jos olisin selin, toljotettais sitten taas persettä. Tein siis jonkinmoisen kompromissin. Toki olisin voinut pukeutua paksuun toppatakkiinkin.
Mu mä vaihdan kohta (huomenna...ylihuomenna...ens viikolla...ens kuussa... ens vuonna...)
kuvan... ja toivon todella ettei kukaan tunnistaisi. Kääk.- tullu mieleen
mikshän, mutta et sinä ole tuossa, tuo on jonkun järkevämmän ihmisn kuva.
tullu mieleen kirjoitti:
mikshän, mutta et sinä ole tuossa, tuo on jonkun järkevämmän ihmisn kuva.
että otin tuon kuvan hetken mielenhäiriössä,
mutta satavarmasti itseni tunnen. :D
Mun oikea nimeni ei vain ole Viivi.- veera17
viivi4 kirjoitti:
että otin tuon kuvan hetken mielenhäiriössä,
mutta satavarmasti itseni tunnen. :D
Mun oikea nimeni ei vain ole Viivi.Ollaankohan me idiootteja, kun vastataan puskille :D
Meillä ei ole varmaankaan elämää ;)
Mulle huuhaan on pelkästään lässytystä :) - 2 & 2
veera17 kirjoitti:
Ollaankohan me idiootteja, kun vastataan puskille :D
Meillä ei ole varmaankaan elämää ;)
Mulle huuhaan on pelkästään lässytystä :)yksi pahimmista lässyttäjistä !!!
- veera17
2 & 2 kirjoitti:
yksi pahimmista lässyttäjistä !!!
Mä en tee huuhelilla muuta kuin lässytän :)
Täähän on lässytyfoorumi :D ..sen uuden kuvan otossa.,., otetaan sellainen taiteellinen kuva jossa minä peitän käsilläni nännisi :P"""
HugaZaga kirjoitti:
..sen uuden kuvan otossa.,., otetaan sellainen taiteellinen kuva jossa minä peitän käsilläni nännisi :P"""
Ihmettelinkin jo miksi mallinukke oli niin surullisen oloinen kun soitin....
ettei vaan ole käynyt Huuhaalla lukemassa... :o
Nyt kuule sun tarttis sanoo ettet sä ollu tosissas. :D
Ja kukas sen kuvan muuten ottais, jos sulla ois kädet täynnä?
...vaikka taidatkin olla aika hyväkin tuossa valokuvauksessa...viivi4 kirjoitti:
Ihmettelinkin jo miksi mallinukke oli niin surullisen oloinen kun soitin....
ettei vaan ole käynyt Huuhaalla lukemassa... :o
Nyt kuule sun tarttis sanoo ettet sä ollu tosissas. :D
Ja kukas sen kuvan muuten ottais, jos sulla ois kädet täynnä?
...vaikka taidatkin olla aika hyväkin tuossa valokuvauksessa.....ajatellut että joku tarvittaisiin sen kuvan ottamiseen ... ajatus jotenkin katkesi siihen kohtaa missä nännit peitetään ,.,. :P
Vaan eipä tarvi kenenkään pahastua jos mää nyt herrasmiehenä tarjoan apuani neitokaiselle jos tämä itse ei saa itsestään millään otettua säädyllistä kuvaa ,.,,.HugaZaga kirjoitti:
..ajatellut että joku tarvittaisiin sen kuvan ottamiseen ... ajatus jotenkin katkesi siihen kohtaa missä nännit peitetään ,.,. :P
Vaan eipä tarvi kenenkään pahastua jos mää nyt herrasmiehenä tarjoan apuani neitokaiselle jos tämä itse ei saa itsestään millään otettua säädyllistä kuvaa ,.,,.riittävän hyvä selitys, voi jopa mennä läpi. ;DD
- kivat
viivi4 kirjoitti:
riittävän hyvä selitys, voi jopa mennä läpi. ;DD
airbäkit sulla
- innokas.
pistä joku linkki näytille.
- 20+2
Keitä?
- Hummeri-Tenho
Kotka on heinolalainen lampaista pitävä itsensäpaljastelija ja Veera muuten vain hakee panoseuraa. Kerran kotka onnistui Veeraa vetämään, mutta sokeana lykkäsi satsin väärään aukkoon ja tuli korvalääkäri reissu Savonlinnaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924547
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723527Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1222808Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152585Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282494- 422095
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251790Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291638