KOKEMUKSIA http://www.lightinthebox.com :sta!!!!

Heippa hei!

Olisin halukas kuulemaan jos jollakin on kokemuksia kyseisestä verkkokaupasta :)
Meillä häät heinäkuun alussa ja puku vielä ostamatta.
Nuo kyseisen kaupan puvut ovat mielettömän ihania mutta en uskaltaisi ihan "noin vaan" mennä verkkokaupasta tilaamaan, varsinkin kun kaikki on englanniksi.
Odottelen innokkaasti vastauksia! :)
Ilmoita


Moi,

Vähän minäkin mietin että uskallanko tilata, mutta tilasin kuitenkin kun näin siellä niin ihanan puvun minkä halusin eikä ollut kallis. Kokemukseni tästä verkkokaupasta oli positiivinen. Pukuni saapui kuukaudessa ja vielä kotiovelle asti.
2 VASTAUSTA:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/12441291/light-in-the-box
Tuolla toinen keskustelu kaupasta, monet tuntevat tulleensa huijatuksi kyseisen puljun toimesta. Niin tunnen itsekkin. Sovittuja tavaroita ei toimiteta ja rahoja ei palauteta edes paypalin vaatimuksesta. Suosittelen välttämään Light in the boxin kanssa asiointia.
Tavara jäi matkalle ja viesteihin ei vastata. Maksoin toimituksesta vielä kympin ekstraa että olisi nopea ja vakuutettu toimitus. Silti mitään ei ole kuukaudessa kuulunut. Tuotteiden piti olla viikossa perillä. Vaadin luottoyhtiöltä kaupan purkua. Huijaavat rahat eivätkä toimita, en suosittele!
+Lisää kommentti
Itse oln miettinyt tuota samaa. Oma englanninkielen taito ei vaan riitä tilaamiseen ja siksi hieman jänistänkin sitä. Siellä oli aivan ihania pukuja ja kenkiäkin tosi edullisesti. Odottelen myös innolla kokemuksia ja laitan tänne sit palutetta jos uskallan tilata jotain :)
2 VASTAUSTA:
Kadun että jälleen ostin.
Myyvät komealta näyttäviä tuotteita, jotka kuitenkin usein kelvottomia. Kaikissa arvosteluissa 5 tähteä, vaikka tuotetta moitittu. Itse olen useisiin laittanut rehelliset 1 tähteä, kun ei vähempää voi antaa. Keskiarvo siis tuon mukaan "oiottu".

Palautus näyttää vaikealta, kun ei suomenkieltä ohjeissa. Jos myynti toimii suomeksi, pitää samloin palautuskin toimia.

Lightinthebox vai MiniInthebox? Kun tiaan osoitteesta Lightinthebox, vastaa jatkosta MiniInthebox ja päin vastoin. Miksi tällainen sekavuus? Ovatko sama firma?
+Lisää kommentti
Tilasin sieltä viime tipassa (reilu kk ennen) juhlamekon häihin. En siis ollut morsian vaan ihan vieras. Teetätin itselle omien mittojen mukaisen puvun ja sieltä tuli täydellisesti istuva mekko.

Itse kyllä uskaltaisin sieltä tilata jos omat häät olisivat kyseessä. Harmillista, että en tiennyt yrityksen olemassaoloa silloin, kun itse avioiduin.

Koska milloinkaan ei voi olla 100% varma oikeasta koosta, niin suosittelisin kuitenkin varaamaan aikaa mahdollisiin pieniin korjaustöihin (lyhennys, kaventaminen jne) jos sattuu, että puku ei ihan täysin sovikaan.
1 VASTAUS:
Hei mekontilaaja, millä olet maksanut sinun ostoksia? oliko se luotettava?
+Lisää kommentti
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9957481#comment-50588217

Tuossa minun tuoreita kokemuksiani nettikaupasta tilaamisesta, tosin kauppa eri! :)
Ilmoita
Löysinpäs ketjun jossa varoittaa tuosta lightintheboxista. Minä perään rahojani vieläkin. Pukuni oli liian lyhyt, muuten kaunis. Helmet olivat löyhästi kiinni, postitin puvun takaisin kera kourallinen helmiä poimittuna kouraan! Ja arvatkaa vain kuka maksoi lähetyksen takaisin.
1 VASTAUS:
Kortti meni vaihtoon. Tuo oli ainoa jota käytin silloin kuukausiin. Pankki korvasi.
+Lisää kommentti
Ostin ko. postimyynnistä vatsatanssivaatteita ja ne kyllä tulivat aikoinaan ja olivat oikein hyviä hintaansa nähden (housut, hihakkeet ja kolikkovyö yht. 40 euroa kuljetuksineen). UPS parcel Service toi kotiovelle saakka, soittivat vaan päivällä, että mihin aikaan olen kotona. Maksu hoitui PayPal-vierastilin kautta.

Tilauksen vastaanoton jälkeen sain kaikesta tilaukseeni liittyvästä aina ilmoituksen sähköpostiin: koska käsitelty, koska toimitettu jne. eli olin koko ajan kartalla, että missä mennään.

Minulla on kyllä varsin hyvä kokemus, tosin, ostos oli pieni ja eihän nuo tanssikamat nyt ihan hääpukuun ole verrattavissa. Mutta noin arki/jumppakamojen tilaamiseen ilmeisen hyvä mesta!
Ilmoita
Noihin toimitusaikoihin senverran huomautettavaa, että nopeimmillaankin ryjät tulee 2-3 vkon kuluttua..
1 VASTAUS:
Höpö höpö, olen tilannut vaatteita ja elektroniikkaa. Tuotteet aina kotiovella 3-4 päivässä UPS:n toimittamana.
+Lisää kommentti
No huh huh! Ostin ihan kylmiltään LightInTheBox'sta tabletin kynän ja tablettisuojan. Toimitettiin tosi nopeaan ja yllärinä tablettisuojassa oli upotettuna näppis. Erittäin tyytyväinen ja onnellinen ostoksestani! 165 ecua maksaneessa tabletissani on Andoid 4.1.1, HDMI, USB 3G, kamera x 2, prosessori 1.66 GHz, T-Flas/SD, 16 GB/32 GB, Wi-Fi jne-jne... Yllärinä leikkiessäni koneella se puhuukin vielä kanssani: Sanon Google - ja Google ilmaantuu... TÄYDELLINEN. Tullimaksunkin jälkeen näillä ominaisuuksilla jäin rankasti plussalle! Yrittäkääpä samaa Suomessa näillä ominaisuuksilla...
3 VASTAUSTA:
paljonko tullimaksut oli?
=kyssäri kirjoitti:
paljonko tullimaksut oli?
Itsellä $160 maksaneella kyynärnoja-dvd:llä Tullaus Alv UPS:n hoitamana 38 eur...
Rupes kiinnostamaan ostamasi tabletti. Mikä merkki ja mikä tuumakoko?
+Lisää kommentti
Itse tilasin noin vuosi sitten parit kengät, boleron ja solmittavan satiinivyön light in the boxista. TIlauksen perusteella voisin sanoa, että tuotteiden laatu vaihteli erittäin paljon. Satiinivyö on erittäin hyvälaatuinen ja kauniisti ommeltu, voisin tilata uudelleenkin. Kengät olivat yhtä ihania kuin kuvissa, mutta toinen pari oli liian pieni vaikka yleisesti tilaamani koko olikin. Tämän kenkäparin laitoin kaverille eteenpäin. Toiset kengät sitten olivatkin aivan täydelliset! Eniten petyin kuitenkin tuohon boleroon. Niin huonosti istuvaa vaatetta en ole ennen tavannut! Se on kuin olisi suunniteltu jollekin Quasimodolle, selässä pitäisi olla kunnon kyttyrä että bolero istuisi. Tähän olin tosi pettynyt :( Tuolla vaatekaapissa se bolero on edelleen, kun en palauttaakaan viitsinyt. Ja itselleni tuli vielä nuo tullimaksut aika yllätyksenä... eli hinta ei niiden jälkeen niin kauhean edullinen ollutkaan. En kyllä ehkä tilaisi toiste, jos ei jotain aivan vastustamatonta tulisi vastaan!
Ilmoita
Älkää hyvät ihmiset ostako yhtään mitään kyseisestä firmasta! Tilasin puvun. Se ei tullut ajoissa, joten jouduin ostamaan päivää ennen juhlia toisen puvun. Tämä tilaamani juhlapuku tuli kylläkin samana päivänä, mutta olin jo toisella paikkakunnalla....viisi viikkoa meni, se nyt ei ole paha aika, mutta liian pitkä aika siihen nähden mitä lupasivat.

Ongelma ei ollut niinkään toimitus, vaan se, että puku oli täysin sopimaton. Olen hoikka, joten tässä ei nyt ole kyse liian pienestä puvusta (sitäpaitsi tilasin sen tarkalleen omilla mitoillani). Puku oli näennäisesti sopiva, mutta malliltaan täysin sopimaton. Se ei pysy hartioilla koska on selkeästi tehty erittäin harteikkaille ihmisille. Olkaimet menevät yli kymmenen senttiä yli omien hartioitteni, puku on kauhean näköinen päällä. Sitä ei voi pitää. Rintojen kohdalta hyvä ja siitä alapäin, mutta hartioitten leveyttä ei siinä ollenkaan kysyttykään.

Kyllä kirosin. Tarjosivat sellaista vaihtoehtoa, että maksaisivat 30 prosenttia puvun hinnasta takaisin, mikäli korjautan ja pidän sen. Eihän tässä muutakaan vaihtoehtoa ole. Mutta siitä pidän huolen, että mahdollisimman moni kuulee, ettei kannata tilata ainakaan yli sadan euron pukua tuolta. Tietenkin kannattaa mielummin teetättää lähiseudulla, johon pääsee sovittamaan ja jos maksaakin hieman enemmän niin se raha ei mene hukkaan. Tässä meni nyt hukkaan parisataa euroa. Oppirahat on elämässä maksettava, näin se on.
2 VASTAUSTA:
Minäkin pettynyt. Rahoja ei nähtävästi saa takaisin enkä tilattua tuotetta. Monesti ottanut jo yhteyttä kyseiseen firmaan ja he jopa löysivät tilausnumeroni. Ensimmäisellä kerralla tilaukseni meni nappiin ja olin tyytyväinen. Toisella kerralla....kuten aiemmin kirjoitin. Tarkoitus kai onkin että asiakkaat ovat ensimmäisen ostoksen jälkeen tyytyväisiä...toisella kolmannella kerralla menetät vaan rahasi.-ei ikinä enää netistä ostoksia,tunnetut suomalaiset myyntiketjut ihan eriasia-
kuinka tyhmä täytyy olla laittaakseen yli 100 euroa kiinalaiseen tehtaaseen josta ei voi olla varma mitä sieltä paketista tulee?

"Tämä tilaamani juhlapuku tuli kylläkin samana päivänä, mutta olin jo toisella paikkakunnalla....viisi viikkoa meni, se nyt ei ole paha aika, mutta liian pitkä aika siihen nähden mitä lupasivat" niin siis toimituksessa 2 vikkoa ja siinä että hait sen niin 3 viikkoa?
+Lisää kommentti
Kannattaa googlata se nimi englanniksi., niin löytyy palaute.
Ilmoita
Erittäin huonoja kokemuksia. tilasin pyöräilykengät kokoa 43 ja sain kengät kokoa 38!!! Olen yrittänyt heiltä saada selvyyttä siitä, miten palautan virheellisen lähtyksen takaisin heidän kustannuksellaan mutta vtkuttavat asiaa puoleen tai toiseen. Olen ilmottanut, että peruutan koko tilauksen. Onneksi maksoin luottokortilla, joten en menetä rahojani. Tavarat muuten tulevat Kiinasta, joten joudut maksamaan tuontitullin.
3 VASTAUSTA:
ai minkä tullin? tilattu 4 kertaa vaikka ja mitä ei kertaakaan ongelmia. ei tullia tai ylimääräsiä hintoja.
järki käteen kirjoitti:
ai minkä tullin? tilattu 4 kertaa vaikka ja mitä ei kertaakaan ongelmia. ei tullia tai ylimääräsiä hintoja.
jos tuotteen arvo ylittää 22 € niin menee ainakin ALV.
LightInTheBox ei vastaa myymistään tuotteista lupauksista huolimatta.
+Lisää kommentti
Tota noin..Uskaltaisin väittää että melkein kaikki niiden vaatteet löytyy myös Ebaysta vähintään puolet halvemmalla. Monet mekot mitä Lightinthebox myy voi maksaa esim 20-100e ja Ebayssa samat mekot 6-25e. Esimerkkinä eräs katsomani mekko maksaa lightintheboxissa 43e, ebayssa 12e ilmaisilla postikuluilla...:) Kannattaa siis tilata Ebaysta, koska ne on samoja tuotteita, tulee Kiinasta myös ja samalla ellei hieman nopeammalla toimitusajalla. Tollaiset firmat menestyy juurikin sillä ettei moni tiedä, että jostain saisi halvemmalla täysin samat tuotteet..
Ilmoita
mitä ne tullimaksut maksaa ? :D
3 VASTAUSTA:
Itse tilasin tässä vähän ennen joulua LightInTheBoxista cosplay -peruukin. Peruukki itsessään maksoi n. 11€, ja kotiovelle toimitettuna postikulua tuli reilut 13€. Erittäin nopea toimitus, pakettini tuli alle viikossa. Ihan hyvä kokemus jäi, tulee luultavasti tilattua uudestaankin tuolta.
Kokemuksia LitB:sta kirjoitti:
Itse tilasin tässä vähän ennen joulua LightInTheBoxista cosplay -peruukin. Peruukki itsessään maksoi n. 11€, ja kotiovelle toimitettuna postikulua tuli reilut 13€. Erittäin nopea toimitus, pakettini tuli alle viikossa. Ihan hyvä kokemus jäi, tulee luultavasti tilattua uudestaankin tuolta.
älä ihmeessä tilaa kts halpavoiollakallista
riippuu paketin koosta.
+Lisää kommentti
Tilasin sieltä kaksi kattokruunua 5.10. ja maksoin erikseen 54,08 € nopeasta, 6-8 päivän toimituksesta sekä vajaat 8 € vakuutusta..

Toinen valaisin tuli 32 päivää, ja toinen 35 päivää tilauksesta. Lisäksi ne tulivat tullin kautta enkä saanut niitä pois ennen kuin maksoin yli 105 € tulli/alv:a. Kamala pettynyt kun heillä lukee että sama hinta joka puolelle maailmaa.

Olen lähettänyt useita viestejä mutta vastausta ei ole tullut. Mielestäni tulli/alv ei kuulu asiakkaalle jos sitä ei missään ilmoiteta. Mutta tappele nyt sitten kiinalaisia vastaan...

Aikaisemmin olin tilannut vain jotain kynsisälää ja sen vuoksi uskoin että on ihan luotettava firma kun kaikki toimi nopeasti. Kyse olikin alle 22 €:n toimituksista jotka eivät jääkään tulliin makaamaan.

Lisäksi mieheni huomasi heti että valaisimien johdotus on tehty ihan ohuesta johdosta, joka tuskin käy Suomessa käytettäväksi eli joudun teettämään johdotukset ja asennukset uudelleen.

Kalliit siis tulee kattokruunuista. Lähtöhinta 320 € ja nyt ollaan jo jossain 600 €:ssa.
1 VASTAUS:
"Lisäksi mieheni huomasi heti että valaisimien johdotus on tehty ihan ohuesta johdosta, joka tuskin käy Suomessa käytettäväksi eli joudun teettämään johdotukset ja asennukset uudelleen. " anteeks mitäköhän luin... JOHDOTUS LIIAN OHUTTA? siis vittu jos ei miellytä niin ei oo pakko tilata. ja hei kukaan ei pakottanu sua hakemaan niittä kattokruunuja sieltä tullista. ja laskeppa paljon ois hinnaks tullu jos oisit jostai 200km päästä suomesta hakenu? veikkaan että ovat sen 600euroa/kpl bensat
+Lisää kommentti
Tullimaksut kuuluu asiakkaalle, ja se varmasti jossain siellä pienellä lukeekin, koska eihän myyjä maassa x voi olla velvollinen tarkistamaan jokaisen myyntimaansa tullit yms. Tuo tullimaksu tieto löytyy niin helposti, että seko on itse syyllinen siihen.

Mutta mitä LitB:n tuotteiden laatuun tulee, niin en suosittele. Tilaisin sieltä kanvaasitaulusarjan ja se oli todella huonosti tehty ja ruma! Lapsikin tekisi paremman (tai lienekkö lapsi tehnyt). Ensinnäkin taulujen raamit olivat ihan vinksinvonksin ja osa rikki (nidottu vain kiinni). Maalausjälki oli myös kammottava, suttuja, suttujen piilotteluja ym. sekä todella amatöörimäinen sivellintekniikka. Valituksen jälkeen taisivat tarjota 10% hyvitystä. Palauttaminen olisi maksanut niin hirveästi, ettei siihen kannata lähteä.

Ei kannata noiden vaatteidenkaan suhteen ihastella niitä kuvia, ne on kopioitu suoraan jostain designer-talon kuvakokoelmista eli ei todellakaan vastaa heidän tuotettaan. Voi sieltä silti saada ihan kivan mekon.
Ilmoita
kauanko tulee sellainen pieni paketti sieltä? kakkukoriste olisi mielessä, mutta, just kun oon lukenut että voi mennä kuukausi ennen kun se paketti saapuu, niin, perkele, uskallanko sitten ostaa sieltä?! :/
1 VASTAUS:
siinä menee se 14-30 päivää. useimmiten 14-16
+Lisää kommentti
voiko sieltä tilata laskulle?
tai maksaa visa electronilla?
3 VASTAUSTA:
Mun mielestä visa electron käy :)
Aiempaa kokemusta kirjoitti:
Mun mielestä visa electron käy :)
Pystyykö pelkällä visalla maksaa jos ei ole yhdistänyt korttia nettiin ? Ja miten se maksu tapahtuu ?
Tilasin itse kolme taskumattia kyseiseltä firmalta, valitsin halvimman toimituksen ja maksoin tilauksen visa electronilla. Paketti tuli postilaatikkooni 14 päivän jälkeen tilauksesta.
+Lisää kommentti
Itse tilasin penkkareihin puvun, maksoin tullit ja postikulut ja puku oli kotiovella neljässä päivässä. pelkkää plussaa!
Ilmoita
Attelin tilata rc vehkeitä ja attelin kysyy että paljon postikulut ja tulli maksu? Ja onks toi luotettava paikka
Ilmoita
Tilasin viikko sitte vaatteita ja mukamastes vieläkin käsitellään pakettia. arvioitu saapumisaika viikonpäästä, saapanähä miten käy jos ei ole vielä etes lähetetty. Voisko joku neuvoo et miten sinne otetaa yhteyttä ku noista sivunselityksistä ei saa mitään selkoa...
Ilmoita
Paljon olisi halpoja leivonta tuotteita, muotteja ym.. mutta tullit mietityttää. Tuleeko muutamien eurojen silikonemuoteista monien eurojen hintaisia. Kellään kokemusta leivonta juttujen tilaamisesta?
1 VASTAUS:
ei mitään maksuja jos pidät ostoksen kokonaissumman pienenä. Eli n. 20 euroo voisit pitää rajana. Niitä tullilaskureita löytyy netistä jotka laskee sekä alv:n että tullin. Olen tilannut juuri keittiökamaa ja ottanut ihan muutaman per lähetys. Lähetyshän ei monessa tuotteessa maksa mitään, joten pienet erät ovat siten mahdollisia. Ainoo huonopuoli oli silicon muoteissa, ettei tullut mitää käyttöohjetta. Ilmeisesti ovat kuitenkin uuninkestäviä.
+Lisää kommentti
Älkää koskaan tilatko tuolta mitään!! Sain sieltä väärän puvun postissa eivätkä lupauksesta huolimatta suostu enää ottamaan sitä takaisin!! Viesteihini ei enää vastata. Kaamea paikka!
2 VASTAUSTA:
Arvoisa asiakkaamme,

Pahoittelemme tätä ongelmaa ja myöhäistä vastausta. Olemme juuri liittyneet jäseneksi tänne. Voisitteko ystävällisesti lähettää tilausnumeronne, niin voimme selvittää, jos sittenkin saisitte palauttaa kyseisen väärän tuotteen.Toivottavasti voimme auttaa Teitä.

Ystävällisin terveisin,
LightInTheBox
olisin ostamassa kauko ohjatavan helikopterin hinta 27e tuleeko paljonkin tullikuluja
+Lisää kommentti
no voi jumalauta teidän kanssa! kerrankin olis halpa kauppa joka yrittää tehdä parhaansa myydessään tuotteitta. ei ole mikään 5 tähden luxus puoti mistä tulee juuri täydelliset hääpuvut tai jotkut kattokruunut. ja onko se kaupan vika jos et lukenut että mukana tulee tullimaksut? ja hei tuo paikka on Kiinassa, ei ne paketit oo heti ovella
Ilmoita
Itse tilasin viimeksi pikkusälää 16 eurolla. Kaikki tuli ja ihan oikein alle kuukaudessa, ilman posti- tai muitakaan kuluja.

Usean tuotteen tilaukset kannattaa yleensä tilata kaikki erikseen jos lähetyskulut 0e. Helpottaa tullimuodollisuuksia kun loppusumma ei ole niin iso.
Ilmoita
mulla se roikku vielä jossain kiinassa...
Ilmoita
Mä en saa mun visa electronia toimiin, eli en voi tilatakaan :( harmittaa suuresti.
Ilmoita
Mä tilasin sieltä joululahjan mutsille .. meikkisettejä yms .. ja tilasin ne elokuussa ja joulukuussa ei viel näkyny mitää ja sit tammikuussa tuli joku tulli juttu ja en koskaa saanu niit himaa, vaik maksoin ja sen maksun .. en saanu rahoi takasin ..
Ku en osannu tehä sitä tulli juttuu mis ois pitäny maksaa lisää

kusetusta!! mut miniintheboxista tilasin kerran 10e ja ne tuli kahes kuukaudes perille..

ja se 30 e oli ne mitä maksoin niist mitkä ei tullu
9 VASTAUSTA:
Arvoisa asiakkaamme,

Olemme pahoillamme ongelmasta ja siitä Teille koituneesta vaivasta. Olisitteko ystävällinen ja tarkentaisitte ongelmaanne ja sen taustoja, niin voimme mahdollisesti vielä auttaa Teitä. Kiitos ymmärryksestä ja yhteistyöstä!

Ystävällisin terveisin,
LightInTheBox
lightinthebox kirjoitti:
Arvoisa asiakkaamme,

Olemme pahoillamme ongelmasta ja siitä Teille koituneesta vaivasta. Olisitteko ystävällinen ja tarkentaisitte ongelmaanne ja sen taustoja, niin voimme mahdollisesti vielä auttaa Teitä. Kiitos ymmärryksestä ja yhteistyöstä!

Ystävällisin terveisin,
LightInTheBox
Hei! Ostaisin teidän kaupasta puhelimen (cubot S308 5) Mistä maasta se tulisi?
Maksisiko tullimaksu kuinka paljon? Ole hyvä ja vastaa!!:) Ja voitko liittää asiakaspalvelut johonkin?
CubotS3085 kirjoitti:
Hei! Ostaisin teidän kaupasta puhelimen (cubot S308 5) Mistä maasta se tulisi?
Maksisiko tullimaksu kuinka paljon? Ole hyvä ja vastaa!!:) Ja voitko liittää asiakaspalvelut johonkin?
Hei,

Tuotteemme valmistetaan Kiinassa ja toimitetaan Kiinasta, joten tilaukseenne saatta tulla tuotteesta riipuen ylimääräisiä tullimaksuja. Lisätietoja tullimaksuista löydätte sivulta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1256/a3362.html

Selvittääksenne tullimaksun suuruuden Teidän kannattaa käydä Suomen tullin verkkosivuilla sekä kysellä asiaa tulliviranomaisilta. Saatte todennäköisesti ajantasaistinta ja täsmällisintä tietoa sieltä.

Olkaa hyvä ja seuratkaa osoitteesta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1363/a3962.html löytyviä ohjeita tai lähettäkää yksityisviestiä meidän Facebook –sivullemme, mikäli haluatte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ystävällisin terveisin,
LightInTheBox
lightinthebox kirjoitti:
Hei,

Tuotteemme valmistetaan Kiinassa ja toimitetaan Kiinasta, joten tilaukseenne saatta tulla tuotteesta riipuen ylimääräisiä tullimaksuja. Lisätietoja tullimaksuista löydätte sivulta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1256/a3362.html

Selvittääksenne tullimaksun suuruuden Teidän kannattaa käydä Suomen tullin verkkosivuilla sekä kysellä asiaa tulliviranomaisilta. Saatte todennäköisesti ajantasaistinta ja täsmällisintä tietoa sieltä.

Olkaa hyvä ja seuratkaa osoitteesta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1363/a3962.html löytyviä ohjeita tai lähettäkää yksityisviestiä meidän Facebook –sivullemme, mikäli haluatte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ystävällisin terveisin,
LightInTheBox
Niinpä se halpa hinta sitten nousee mukavasti.... Ja näiden tulliasioiden takia toimitus viivästyy. Ja, kun näistä asioista ei kerrota mitään tilausvaiheessa...

Ei hirveen hyvä ostopaikka siis kyseessä.
lightinthebox kirjoitti:
Hei,

Tuotteemme valmistetaan Kiinassa ja toimitetaan Kiinasta, joten tilaukseenne saatta tulla tuotteesta riipuen ylimääräisiä tullimaksuja. Lisätietoja tullimaksuista löydätte sivulta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1256/a3362.html

Selvittääksenne tullimaksun suuruuden Teidän kannattaa käydä Suomen tullin verkkosivuilla sekä kysellä asiaa tulliviranomaisilta. Saatte todennäköisesti ajantasaistinta ja täsmällisintä tietoa sieltä.

Olkaa hyvä ja seuratkaa osoitteesta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1363/a3962.html löytyviä ohjeita tai lähettäkää yksityisviestiä meidän Facebook –sivullemme, mikäli haluatte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ystävällisin terveisin,
LightInTheBox
Haluaisin tilata toppatakin.pitääkö minun tilata isompi koko kuin normaalisti suomesta ostaisin??Eli vastaako ko'ot suomen kokoja? Kiitos
lightinthebox kirjoitti:
Hei,

Tuotteemme valmistetaan Kiinassa ja toimitetaan Kiinasta, joten tilaukseenne saatta tulla tuotteesta riipuen ylimääräisiä tullimaksuja. Lisätietoja tullimaksuista löydätte sivulta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1256/a3362.html

Selvittääksenne tullimaksun suuruuden Teidän kannattaa käydä Suomen tullin verkkosivuilla sekä kysellä asiaa tulliviranomaisilta. Saatte todennäköisesti ajantasaistinta ja täsmällisintä tietoa sieltä.

Olkaa hyvä ja seuratkaa osoitteesta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1363/a3962.html löytyviä ohjeita tai lähettäkää yksityisviestiä meidän Facebook –sivullemme, mikäli haluatte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ystävällisin terveisin,
LightInTheBox
Haluaisin tilata toppatakin.pitääkö minun tilata isompi koko kuin normaalisti suomesta ostaisin??Eli vastaako ko'ot suomen kokoja? Kiitos
lightinthebox kirjoitti:
Hei,

Tuotteemme valmistetaan Kiinassa ja toimitetaan Kiinasta, joten tilaukseenne saatta tulla tuotteesta riipuen ylimääräisiä tullimaksuja. Lisätietoja tullimaksuista löydätte sivulta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1256/a3362.html

Selvittääksenne tullimaksun suuruuden Teidän kannattaa käydä Suomen tullin verkkosivuilla sekä kysellä asiaa tulliviranomaisilta. Saatte todennäköisesti ajantasaistinta ja täsmällisintä tietoa sieltä.

Olkaa hyvä ja seuratkaa osoitteesta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1363/a3962.html löytyviä ohjeita tai lähettäkää yksityisviestiä meidän Facebook –sivullemme, mikäli haluatte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ystävällisin terveisin,
LightInTheBox
Haluaisin tilata toppatakin.pitääkö minun tilata isompi koko kuin normaalisti suomesta ostaisin??Eli vastaako ko'ot suomen kokoja? Kiitos
toppatakki kirjoitti:
Haluaisin tilata toppatakin.pitääkö minun tilata isompi koko kuin normaalisti suomesta ostaisin??Eli vastaako ko'ot suomen kokoja? Kiitos
Tilasin toppatakin kokoa XXL ja se vastasi kokoa 40, joka on oma kokoni, täydellisesti. Koska olen tilannut Kiinasta aiemminkin, tiesin varautua siihen, että heidän kokonsa ovat pienempiä. Annetut mitat ovat vaatteen ulkomittoja. Lähetys tuli luvatussa ajassa DHL ekspressinä. Takki on erinomainen ja hyvin tehty.
lightinthebox kirjoitti:
Hei,

Tuotteemme valmistetaan Kiinassa ja toimitetaan Kiinasta, joten tilaukseenne saatta tulla tuotteesta riipuen ylimääräisiä tullimaksuja. Lisätietoja tullimaksuista löydätte sivulta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1256/a3362.html

Selvittääksenne tullimaksun suuruuden Teidän kannattaa käydä Suomen tullin verkkosivuilla sekä kysellä asiaa tulliviranomaisilta. Saatte todennäköisesti ajantasaistinta ja täsmällisintä tietoa sieltä.

Olkaa hyvä ja seuratkaa osoitteesta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1363/a3962.html löytyviä ohjeita tai lähettäkää yksityisviestiä meidän Facebook –sivullemme, mikäli haluatte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ystävällisin terveisin,
LightInTheBox
Kuinka kauan pienen tuotteen tuleminen kestää ja saapuvatko ne postiin
+Lisää kommentti
Heippa! Saako tilaukset maksettua laskulla mitenkään? Olisi kivoja tavaroita myytävänä, mutta en löytänyt selvää vastausta maksamiseen. KIITOS
1 VASTAUS:
Ei saa maksettua laskulla, kun tilaa ja siirtyy kassalle maksamaan ovat vaihtoehdot joko PayPal tai kortit (itse muistan niistä vain Visan ja Visa Electronin).

(Miten jokin kiinalainen firma muka mitään laskuja lähettelisi? Ei taida kuulua edes SEPA-alueeseen... :D :p )
+Lisää kommentti
Hei! Tilasin tuotteen jossa luki 24h toimitus ja maksettuani luki 3-5 päivän aikana. Maksoin kalliimman toimituksen mukaan. Saanko tuotteeni siis jo ensi viikolla??
Ilmoita
Hyvä halpa kauppa.... halvalla ei ikinä saa priimaa.. muistakaa vaan ne tulli maksut ja et tilakaa isomman kokoiset vaatteet... made in china ja niitte mittojen mukaan...
(esim. mies jonka koko on s/m niin ostakaa L! kerran oli tuote loppu ja sain rahat takaisin 2-3 päivän päästä.
Ilmoita
DHL hoitelee tulliasiaa tällä hetkellä, paketti tuli Kiinasta Suomeen kolmessa vuorokaudessa siis rahtina niin että on nyt tullissa Helsingissä.
Täältä löytyy ajantasaista tietoa tulleista: http://www.tulli.fi/fi/suomen_tulli/julkaisut_ja_esitteet/asiakasohjeet/ostaminen_ulkomailta/tiedostot/019_yksityish.pdf

Ja täällä osviittaa antava laskuri tulleihin. http://tullau.tuu.fi/

Nyt jännään onko kengät se mitä odotan ja koko onko oikea....
Ilmoita
Eilen hain postista ekan korupaketin. Tilasin alle kympillä kullattuja zirkoniakoruja ja hiuslisäkkeitä yhdestä etusivun "pikatarjouksesta" tai mikä se nyt onkaan. Tullia ei siis kiinnostanut tällainen pikkutilaus ollenkaan. Käytin sitä hitainta mutta ilmaista kuljetusta. Hiuslisäkkeet tulivat kahdessa viikossa postiluukkuun, koruja jouduin odottamaan kuukauden verran. Huvitti hieman hakea paketti - iso pahvilaatikko, jonka sisällä pikkupusseissa kaksi kaulakorua ja yhdet korvikset.

Ilmaisrahti ei tosiaan ole kiireisille, ja itse tilaan vain jotain tuollaisia ei rikkoutuvia pikkujuttuja - mitään elektroniikkaa en todellakaan, enkä riskeeraisi rahojani kalliimpien ostosten kanssa. Komeita koruja kyllä ovat, ja hiuslisäkkeetkin vaikuttavat oikein laadukkailta (oli pakattu hyvin). Halvemmalla sai kuin suomalaisista tai muunmaalaisista kivijalkakaupoista.
Ilmoita
En suosittele kyseistä kauppa paikkaa. Itse tilasin verkkokameran. Toimitus aika paljon luvattua pitempi ja sain rikkinäisen tuotteen. Yhteyden ottojeni jälkeen lupasivat selvitellä asiaa ja siihen se sitten jäikin.

Ensimmäinen ja viimeinen tilaus kyseiselta huijarilta.
Ilmoita
Itse tilasin pariviikkoa sitten kyseisestä puljusta, vielä ei ole mitään kuulunut paitsi että toimitettu. Seurantakoodia ei löydä lähetysfirman sivuilta. Aiemmin puolivuotta sitten tilasin pienemmän paketin joka tuli kolmessa viikossa postilaatikkoon. Saas nähdä jääkö tämä isompi paketti jo tullin haaviin vaiko ei..

Tänään illasta tilasin myös toisesta kiinalaisesta puljusta kaksi eri pakettia, molemmissa parilla kympillä romua tulossa niin ei tarvitse pelätä tulleja (ilmaiset toimitukset niin voi tilata vaikka 10 pakettia kunhan arvo alle 22e/paketti). Kannattaa myös huomioida että myös lähetyskulut lasketaan tullissa ja niistä joudut myös maksamaan arvonlisäveron :)
Ilmoita
Kuinka tuotteen palautus oikein onnistuu? Tilasin jakun ja liian pieni, joten takaisin vain, hassua, ettei kyseiselle tuotteelle edes ollut kokoa, eihän mikään voi olla yhdenkoon, siis jakku???? Vasta eka kerta, kun tilasin (taitaa jäädä viimeiseksikin). Kommunikointi työn takana!
Ilmoita
Voisko ken,joka tietää MILLÄ osoitteella saa yhteyden tähän 'Loistokauppaan',
voisiko julkaista ohjeen,esim. s-postiosoitteen, joka toimii.
En ole sellaista tän puljun sivuita löytänyt.!?
Ilmoita
Miks ihmeessä mä en saanu niitä mun 60e tilaamia tavaroita jos kerran muut on saanu eikä mitään moitteita. Eikä mitään informaatiookaa että ne nyt palautetaan kiinaan että sinne meni 60e !!
Ilmoita
Hei! Tilasin lampun LIGHTLNTHEBOX. Tuote on kuvassa todella nätti, jäin lankaan kuvan perusteella. Mutta olisi lähikuvia, niin huomaa että työn jälki on todella karseaa. Kaikki lasi tavara on kuin puukolla veistetty. Pohja levy näyttää kiiltävältä kuvassa, oikeasti levy on ohkaista tumman harmaata seinä peltiä. Mikä on ihan kuprulla ja lasi koristeitten viimeistely on kuin 6 vuotiaan pikku lapsen piirtämä. Osa lasin reunoista on niin täynnä pieniä lohkeamia, että en viitsi koota lappua loppuun asti. Jatkan tuoteen kehumista vielä muissakin sivuissa. 190EUR ROSKAKORIIN, PALAUTUS MAKSAA MELKEIN SAMAN.
PS.SUOSITTELEN KAIKILLE
1 VASTAUS:
Hahahahahahahaha................ oot tyhmä.
+Lisää kommentti
Hyviä kokemuksia. Tilaukset tullu n. 3 viikossa, tilaillu seinätarroja, kynsihjuttuja ja muuta pientä. Mutta ihan tosi. Älkää tilatko lasitavaraa elektroniikkaa tai muuta rikkimenevää. Ja kai itsekkin tajuatte, että jos otatte yberhalvalla jonku mekon tai paidan niin saattaa juu olla vikaa. Ja se nyt on sanomattaki selvää että saattaa tullimaksu tulla. Innolla odottelen tilausta jonka pitäisi olla matkalla :)
Ilmoita
Huijarikauppa: tilasin noin 50 eurolla, saadakseni toimituksen luvatussa muutamassa päivässä. Nyt tilaukseni kohdalla lukee, että käsittely vie aikaa noin 25 päivää. Toimitusaikaa ei edes ilmoiteta, vaikka piti olla 3-4 päivää.
Sähköpostimainoksia tulee useampi päivässä. Niitä ei saa poikki, vaikka sieltä tulee postituksen lopettamisen hyväksymisilmoitus. Pitää ohjata posti jatkossa suoraan roskakoriin. Postia tulee myös miniinthebox:ista.
Ilmoita
Tilasin joululahjoja ko. kaupasta 15 eurolla marraskuussa 2015. Toimitusaika oli 3 viikkoa ja maksoin laivakujetuksen mukaan. Ei ole vieläkään pakettia näkynyt. Otin yhteyttä ja lupasivat hoputtaa kuriiria. Josko tulisi äitienpäiväksi....
Ilmoita
Muistakaa maksaa paypalin tai luottokortin kautta niin saatte rahanne takaisin! Pankkitilitä maksaessanne rahoja on turha oottaa takaisin!
Ilmoita
Olen tilannut kaupasta 5 kertaa jotakin ja aina on tullut perille hienosti, mutta ei kannata tosiaan kiireellä tilata. Kerran olen kengät ostanut nopeimmalla toimitus tavalla ja tiesin niiden jäävän tulliin koska olivat niin kalliit. Annoin DHL hoitaa tullimaksujen käsitelyn. Laskun saatuani otin yhteyttä lightintheboxiin koska olin otanut tullimaksuvakuutuksen ja kas he hyvittävät tullimaksun minulle vaikka olin hyvin skeptinen asian suhteen mutta totta se on !Hienoa! Tykkään lighintheboxin valkoimasta kun sieltä löytyy ihan eri juttuja mitä suomen kivijalkakaupoista. Tilaan varmasti jatkossakin lisää heiltä ja enää en pelkäää ostaa yli 22€ (alle 22€ tuotteet ei jää tulliin) tuotteita koska tullimaksuvakuutuksen otettuani tiedän että saan rahani siitä takaisin. :) Antaisin kaupalle arvotähtiä 4/5. 1 tähti tipahtaa sen tähden että kerran ostamani todella edukas keittiöleikkuu setti oli ihan pilipali muovia, mutta toisaalta mitä voit odottaakaan jos se maksoi sen 5€.. :D Suosittelen lightintheboxia sellaisille asiakkaille ainakin joilla on pitkä pinna se tavara tulee kyllä mutta se kestää sieltä mantereen takaa vähän toisella tapaa kauemmin.
Ilmoita
VAROKAA, jos joudutte palauttamaan tilauksenne esim. viallisena, niin saatte maksaa palautuskustannukset, koska yrityksellä ei ole postin kanssa sopimusta. Korvausten kanssa voi olla vaikeata. Minulle ei ainakaan tuottanut tulosta kahden kuukauden aikana.
Ilmoita
Älkää missään nimessä ostako sieltä mitään!! Tietoni joutui heidän kautta vääriin käsiin kun ostin elektroniikkaa keväällä ja nyt on tehty epämääräisiä pankkikorttiostoksia jenkeissä...
Ilmoita
Tässä oma kokemukseni Light In the Boxista:

27.7. tilasin mekon. Mekon hinta oli sivustolla 13,71 euroa. Maksusta tuli heti sähköpostiin kuitti, jossa lukee että mekko maksoi 13,99 USD, lisäksi veloitettiin 1,87 USD lähetys- ja vakuutuskuluja, yhteensä 15,86 USD. Luottokortilta oli mennyt 15,54 euroa. Vähän sekavaa on, että summat ovat välillä euroja ja välillä dollareita, mutta näin pienessä summassa se ei haitannut minua.

10.8. paketti saapui postiin, hain sen samana päivänä. Mekko oli pettymys: koko oli periaatteessa (leveyssuunnassa) oikea, ja vastasi netissä ilmoitettuja mittoja, mutta yläosa oli tosi lyhyt. Vyötärö asettui aivan liian korkealle, joten mekko ei pituussuunnassa istunut päälleni. Olen oikeastaan vähän lyhytselkäinen, joten se oli mitoitettu todella lyhyelle, kuten Aasiassa tuotetut vaatteet usein ovat. Nettisivulla ei ollut ilmoitettu mittaa olkasaumasta vyötärölle, joten sitä ei voinut mittataulukon perusteella tietää. Materiaaliksi ilmoitettiin nettisivuilla ”pääosin puuvilla”, mutta mekossa ei ollut minkäänlaisia materiaali- tai pesumerkintöjä. Arvioisin että materiaali oli pääosin tekokuitua. Sinänsä materiaali tuntui hyvältä ja sopi mekkoon, mutta hieman arveluttavaa on, ettei itse vaatteessa ollut kerrottu materiaalia ja pesuohjeita. Mekossa on sivussa vetoketju, joka oli ommeltu siten että ylipitkä vetoketju oli ommeltu sivusaumaan, ja vetoketjun ylijäävä osuus (n. 10 cm) oli jätetty sisäpuolelle ylimääräiseksi ”hännäksi”. Mekkoon kuului vyö, joka oli ihan rimpula ja todella tökerön ja halvan näköinen. Tein saman tien (10.8.) netissä palautuspyynnön.

11.8. sain sähköpostissa palautuslapun. Lähetin mekon takaisin samana päivänä. Pakkasin mekon siististi takaisin muovipussiin jossa se oli tullut, ja kiinnitin päälle palautuslaput ohjeen mukaan. Palautusosoite oli Puolassa. Tuotteiden palautus pitää maksaa itse, mutta onneksi paketista tuli niin pieni ja kevyt että (halvin mahdollinen) postimaksu oli vain n. 4 euroa. Kannattaa muistaa että mitä suuremman/painavamman tuotteen haluaa palauttaa, sitä kalliimpaa se on.
24.8. sain viestin että pakettini on saapunut palautuskeskukseen, ja saan rahat takaisin 7-25 päivän sisällä.

26.8. tililleni oli palautettu 13,71 euroa.

Mitä jäi käteen: Tilaus ja palautus toimi kohdallani moitteettomasti. Maksoin mekosta 15,54 euroa, josta sain takaisin 13,71 euroa (1,83 euroa lähetyskuluja ei palautettu). Lisäksi maksoin itse n. 4 euroa postikuja palautuksesta, joten yhteensä kärsin kokeilustani noin 6 euroa. Kalliimmassa tilauksessa olisi lisäksi saattanut olla tullimaksuja, mutta kohdallani niitä ei ollut. Mekko ei ollut minulle sopiva, mutta se riski on kai aina vaatteiden kohdalla. Jos mekko olisi sopinut, olisin voinut näin halvan mekon kohdalla ummistaa silmäni muille puutteille, sekä heivata ruman vyön roskiin. LIB lähettää minulle jatkuvasti sähköpostiin mainoksia, vaikka olen pyytänyt että ”poistakaa minut sähköpostilistaltanne”. Halpojahan ne on, mutta en usko että tilaan tästä nettikaupasta uudestaan.
Ilmoita
Lisäyksenä edelliseen viestiini: Sen jälkeen kun olin saanut tuotteen palautettua ja rahat takaisin, kirjoitin LIB:iin tämän tuotteen kohdalle arvostelun, koska sitä pyydettiin. Arvosteluni oli negatiivinen, mainitsin mm. halvannäköisen vyön sekä sen että materiaali ei ole puuvillaa (ainakaan pääosin) vaikka tuotetiedoissa niin väitetään. Mainitsin myös että mekko ei yläosan lyhyydestä johtuen sopinut minulle. Kommenttini on poistettu tuotteen kohdalta. Sain sähköpostiin viestin jossa kerrotaan että "valitukseni" on vastaanotettu, ja olisin saanut antaa lisätietoja. En antanut. Päättelen tästä että vain 4-5 tähden positiiviset "Ihana!" -kommentit saavat jäädä, muut poistetaan. Tuotteella on 22 arvostelua, joista yhdessäkään ei ole kritiikkiä, ainoastaan hehkutusta ja kiitoksia ihanasta tuotteesta. Omasta mielestäni arvosteluni oli asiallinen, vaikkakin negatiivinen. Miksi negatiiviset arvostelut poistetaan?

Mekon tietoja tutkiessani huomasin muuten että mekon kohdalla lukee "30 päivän ilmainen palautus". Palautuksen postimaksun joutuu kuitenkin itse maksamaan, mihin olin kyllä varautunut, koska olin etukäteen lukenut muiden kokemuksia LIB:sta. Vaikka yritin oikein etsimällä etsiä, en löydä LIB:n sivuilta mainintaa että palautuksen kulut joutuu maksamaan itse. Miksi sitä ei voi siellä selvästi sanoa?

Tällaiset pienet asiat ärsyttää, ja saa ainakin minut sellaisiin aatoksiin, että tästä nettikaupasta en tilaa toiste.
Ilmoita
Joo LightInTheBox on ihan peestä. Tilasin kolmenkymmenen euron kellon, johon tuli toinen mokoma tullimaksuja. Maksettiin muutamakymmenen senttiä extraa että yritys korvaa mahdolliset tullimaksut. Kuukausi mennyt eikä vieläkään ole maksettu vaikka lupasivat. Lähetin toisen viestin sinne että hopihopi. Ja että ne on huono yhtiö. EN suosittele. Todellakin ostan 10000 kertaa mieluummin suomalaista kunnon laatua. Taas opin.
Ilmoita
Joo, tilasin viimevuoden marraskuussa sieltä tuon suihkun jossa 6kpl seinäsuuttimia ja kattolautanen. Tämän vuoden maaliskuussa asennettiin se juuri rakentamaan talooni. Putkimiehen kanssa päätä raapimalla ja luovaa hulluutta käyttäen saatiin putkitukset tehtyä. NYT 8kk käytössä ollut suihku, Vuotaa kattolautasen ja kattopaneeleiden välistä😡. Eilen purin pesuhuoneen kattoa ja totesin että pitää käyttää koko paska irti!! Vittu kun tuonne ei ole edes asiakaspalvelu puhelinnumeroa. Luulis että ois joku muukin kuin perävalotakuu
Ilmoita
hv paskaa vittuu
Ilmoita
tilasin lightínthebox nettikaupasta itselleni kotiin huoran. Vitutta ku kuukaus kulunut eikä näy vieläkään ja maksoi noin 100€ + toimituskulut
Ilmoita
Korut olleet aina laadukkaita hintaan nähden. Samoin seinätarrat. Vaatteet aina aivaaan liian pieniä, vaikka tilais kuinka ison koon tahansa. Muutenkaan ei oo yksikään vaate näyttänyt samalta mitä kuvassa. Tullimaksut tullu yli 20 e maksavissa tilauksissa. Voisin kuvitella tilaavani jatkossa jotain muutaman euron juttuja mutta, en todellakaan vaatteita tai mitään 10 euroa kalliimpaa kun laatu on mitä on, eikä välttämättä saa rahoja takas.
Ilmoita
Koko taulukosta huolimatta 6 cm ero esim. rinnanymparyksessä, ei ihan sopinut. Kahdet toimituskulut, mutta oli survottu yhteen pakettiin. Keskustelua ei saa sivustoilla akaiseksi kun haluaisin palauttaa. Ei huoli kuvia liitteeksi. Ehkä paskin kokemus ikinä.
1 VASTAUS:
Samaa mieltä, myös minun huonoin nettikauppakokemukseni ikinä!
+Lisää kommentti
Tilasin morsiuspuvun tyttäreilleni hintaan 35 € ja postikuluista 10 euroa lisää. Olin lukenut nettikeskusteluista tullimaksuista ja firma tarjosi nyt "tullivakuutusta", jonka mukaan korvaavat kaikki tullimaksut, joita mahdollisesti asiakkaalta peritään. Niinpä maksoin myös ylimääräistä "tullivakuutuksesta"! Paketti tuli kyllä parissa viikossa, mutta maksoin 35,25 € tullimaksuja ja nyt olen tapellut jonkin aikaa firman kanssa. Reklamaation tekeminen on tehty mahdollisimman vaikeaksi. Kuitit pitää olla tietyssä kuvamuodossa, tietyn kokoisia ja sitten kun kaikki on valmista reklamaation lähettämiseen, niin järjestelmä ilmoittaa, että gmail-osoite ei käy. Vaihdan .fi-loppuisen työpostini osoitteen ja saan taas reklmaation yhden askeleen eteen päin. Mutta sitten järjestelmä herjaa, että ei voitu lähettää. Kun vaihdan aiheen otsikoksi tullireklamaation sijaan "muu syy", niin saan viestini lähtemään. Seuraavana päivänä saan automaattivastauksen, jossa minun kehotetaan rauhallisesti odottelemaan lähetykseni saapumista (lähettämääni viestiin olin kirjoittanut joutuneeni maksamaan tullimaksuja liitin liitetiedostona vaaditun kokoiset jpeg-muodossa olevat kuvat maksamistani tulleista)!!! Eipä ole asia ratkennut. Mutta en aio kovin helpolla luovuttaa. Tosin kiinalaisten kanssa on hyvällä englannin taidollakin vaikea kommunikoida, kun tuntuu, ettei heillä ole tarkoitustakaan mitään hyvittää.
Harmi, että tällaisten firmojen touhuihin ei pysty mikään virkavalta puuttumaan. Mutta itsepähän olin tyhmä ja menin tilaamaan moisesta puljusta tuotteen. Enpä tilaa toista kertaa.
Oman kokemukseni perusteella kehoittaisin varomaan LightInTheBoxia!

Ps. Puku on ihan ok, mitä nyt joudun sitä kaventamaan 5 cm vyötäröltä. Laatu on sitä samaa luokkaa mitä nyt jostain itsepalvelukirppiksiltä löytää välillä noin kymmenen euron hintaan jotain keijupukuja. Tällä mennään juhliin kumminkin pienin räätälöinnein...
1 VASTAUS:
tuli tämmöinen reklamointipalvelu vastaan lehdessä viime viikolla (tai sitä edellisellä), kato jos olis apua http://www.aamulehti.fi/kotimaa/mies-oli-saada-junan-vessan-peilioven-paahansa-syntyi-idea-julkisen-palautteen-firmaan-24292146/
+Lisää kommentti
Paska firma. Tilasin puhelimen sieltä taannoin ja ainoa toimitusvaihtoehto oli express toimitus 4-5työpäivää. Kun oli kulunut jo 7arkipäivää ei ko. luuri ollut edes pakattuna toimittajalla. Silloinen luurintarve oli niin akuutti, että peruutin tilauksen ja yllättäen sainkin hyvityksen muutamassa päivässä. Nyt kun kuitenkin halusin juuri sen tietyn luurin yritin onneani uudelleen. Sama kallis 4-5 työpäivää toimitus. Kun tilauksesta oli mennyt 15 päivää tein reklamaation asiasta ja samalla tiedustelin viivästyksen syytä. Sain tiedon, että pitää nyt odottaa ainakin viikko ennenkuin voi asian tiimoilta palata. Että siis HÄ? Siis se express toimitus onkin siis tavallinen laivakuljetus josta vain hinta on moninkertainen tavalliseen merirahtiin. Kun esitin tyytymättömyyteni vastaukseen ja vaadin lisätietoja olikin yhtiön edustajalla ilmeisesti parempaa tekemistä ja yhteydenpito muuttui yksipuoliseksi.
Voin jatkossakin ehkä ostaa 1-5€ halpiskrääsää ilmantoimituskuluja, mutta kaikki tuon yli menevät tilaukset teenkin sitten toisaalla.
1 VASTAUS:
Tuli vastaan maikkarilta nonono-palvelu, joka auttaa reklamaatioissa. Oliskohan tähän sopiva apu?
+Lisää kommentti
Palautin paidat jotka olikin tehty kääpiökokoisille. Eipä ole isompia vaihtopaitoja kuulunut.
Sinne meni 50 euroa.
Ilmoita
Älkää hyvät ihmiset tilatko kyseisestä huijarikaupasta mitään! Tuotteet ovat huonolaatuista krääsää korkeahkoilla hinnoilla eli hinta-laatu -suhde on järkyttävä.

Palauttaminen on tehty tahallaan kimurantiksi. Ensin eivät meinaa suostua palautukseen lainkaan. Väittävät esim. että tilatut vaatteet olisivat mittatilaustyötä, kun näin ei ole. Jos asiakas on sinnikäs, suostuvat lopulta lähettämään palautusosoitteen ja vielä mystisen palautuskoodin, jota ilman ei saa palauttaa. Palautuslähetys pitää myös maksaa itse. Firman eurooppalainen palautuskeskus on Puolassa, joten rahaa menee. Asiakas ei saa oikeasti euroakaan takaisin.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

KOKEMUKSIA http://www.lightinthebox.com :sta!!!!

Heippa hei!

Olisin halukas kuulemaan jos jollakin on kokemuksia kyseisestä verkkokaupasta :)
Meillä häät heinäkuun alussa ja puku vielä ostamatta.
Nuo kyseisen kaupan puvut ovat mielettömän ihania mutta en uskaltaisi ihan "noin vaan" mennä verkkokaupasta tilaamaan, varsinkin kun kaikki on englanniksi.
Odottelen innokkaasti vastauksia! :)

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta