Light in the box

Onko kokemuksia?

Lightinthebox.com, tilasin sieltä eilen seinätarroja noin 70e:lla ja nyt vasta lukaisin googlettamalla kommentteja ko. firmasta. Eipä olleet kovin iloisia kommentteja. En pelkää tullin (tai alv) puolesta koska tiesin että se pitää maksaa, eli lisämaksua tulee vielä tullista, ja en myöskään pelkää tuotteen laatua. Pelkään vain että tuleeko tavara ollenkaan ja menetinkö rahani!! Näyttää siltä että moni on jäänyt ilman tavaraa ja rahat on menneet.

Maksoin luottokortilla että olisi edes jonkinlainen turva kun raha ei tavallaan ole mennyt vielä, ja pankki voi ehkä (?) tulla avuksi tappelussa jos oikeasti näyttää etten tavaraa saa... olen yhden tappelun käynyt zalandon kanssa palautuspaketista pari vuotta sitten, en haluaisi enää samaa. Silloin kävi niin että tilasin vaatteita 600eurolla ja palautin niistä 400eurolla, olin maksanut luottokortilla. Palautuksen tein heti kun olin vaatteita kokeillut eli todella nopeasti, varmaan seuraavana päivänä laitoin palautuksen matkaan. Odottelin viikon, pari, kolme.... Zalando ei pakettia saanut eikä rahoja kuulunut. Soittelin sinne, laitoin sähköpostia. Vastaus oli aina: paketti ei ole saapunut. Kun oli kuukausi kulunut siitä kun olin palautuspaketin lähettänyt, aloin tappelemaan. Oli nimittäin 600euron luottokorttilaskuni tullut ja en tietenkään halunnut sitä maksaa koska oikeat ostokset tekivät 200e. Pankki vain voivotteli: lasku täytyy maksaa eikä 400euroa voi siitä nollata, no ei tietenkään. Maksoin siis koko laskun (en koskaan lyhennä luottokorttivelkaa osissa vaan maksan kerralla pois). Zalandonhan olisi kuulunut paketin saatuaan hyvittää takaisin luottokortilleni 400e, mutta koska palautusta eivät saaneet, eivät myöskään mitään hyvittäneet.

Tämän jälkeen aloitin kunnon väännön: vaadin siitä huolimatta 400euroani takaisin Zalandolta koska minulla oli esittää postin palautuskuitti, vaatteiden hinnat, palautuspäivämäärä. Lisäksi jouduin allekirjoittamaan lippusia ja lappusia ja vakuuttamaan etten huijaa, ja pitkät selvitykset kaikesta. Koko prosessissa kesti 2kk siitä kun olin palautuksen tehnyt, ja 400e sain takaisin. Luottokortille tietenkin, joten rahaa en käytännössä tililläni edes nähnyt, ensin vain maksoin 600e laskun ja sitten elin luottokortin ylimääräisellä 400eurolla vähän aikaa. Huonosti hoidettu ja paha maku jäi suuhun. Zalandolta siltikin olen senkin jälkeen tilannut paljon, ja kaikki toiminut. Ja muuten, puoli vuotta sen jälkeen kun sain rahani takaisin, tuli zalandolta sähköpostia: Palautuksesi on vastaanotettu :) Tämän jälkeenhän piti vielä tarkkailla luottokorttia ettei sinne tupsahda 400e enää toiseen kertaan, koska olisivat sen vaatineet varmaan takaisin:)

Mutta juu, olisi pitänyt olla fiksumpi tuon Lightintheboxin kanssa, nyt pelottaa pirusti että joudunko taas johonkin vääntöön. Onko muilla tuoreita kokemuksia ko. firmasta??

186

87009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chtw2

      Tein itsekin juuri tilauksen tuolta lightinthebox kaupasta, toki vain reilulla kympillä, mutta enemmänkin huolettaa kun maksoin myös luottokortilla eikä sitä varmennettu millään. Että käykö nyt niin että luottokorttini tiedot päätyvät vääriin käsiin ja hetken päästä tulee iso lasku pankista. Kuinka sinulla kävi kyseisen firman kanssa?

      • pettynyt.väsynyt

        Ei kannata missään nimessä antaa luottotietoja tämän kaltaisen firman tietokantaan. Lue netistä kokemuksia, tuntuvat tekevän tiliä huijaamalla ihmisiltä rahat ja jättävät tuotteet toimittamatta, näin kävi itsellenikin.


      • IallaMaarit__

        Samanlaisia kokemuksia LightInTheBoxista, ei sieltä kannata tilata mitään. Tuotteet jäävät puolimatkaan ja lopulta hinta on jotain ihan muuta kuin mitä aluksi on ilmoitettu. Maksat tyhjästä.


      • helkkarin16

        LightInTheBoxin tilaukset jäävät varmasti matkalle TAI SITTEN EIVÄT OLE NIITÄ IKINÄ LÄHETTÄNEETKÄÄN! Alkaa tuntua kusetukselta koko toiminta.


      • mini-inthebox
        helkkarin16 kirjoitti:

        LightInTheBoxin tilaukset jäävät varmasti matkalle TAI SITTEN EIVÄT OLE NIITÄ IKINÄ LÄHETTÄNEETKÄÄN! Alkaa tuntua kusetukselta koko toiminta.

        joku mini inthebox lienee samoja huijareita senkin takana kaikenlaisia akkuja listoilla mitä ei ole valmistettu enää vuosiin missään


      • Anonyymi

        Täysin uskomatonta toimintaa Light in The Boxin osalta. Tilasin joskus vuosia sitten, eilen tuli ilmoitus että koska tilini (??) sivustolla on passiivinen, eli sitä ei ole käytetty yli vuoteen, Light In the Box alkaa periä euron kuukaudessa palvelumaksua tililtäni! Olen yhteydessä kuluttajasuojaan ja pyysin pankkia estämään tulevat veloitukset tililtäni, kerta kaikkisen törkeä kusetus joka perustuu pieneen printtiin tilausehdoissa. Tällaista ei tosin silloin vielä ollut kun tilasin!

        ÄLKÄÄ VAIN TILATKO TÄÄLTÄ!!
        ÄLKÄÄ AINAKAAN ANTAKO PANKKITIETOJANNE NÄILLE!


      • Anonyymi
        helkkarin16 kirjoitti:

        LightInTheBoxin tilaukset jäävät varmasti matkalle TAI SITTEN EIVÄT OLE NIITÄ IKINÄ LÄHETTÄNEETKÄÄN! Alkaa tuntua kusetukselta koko toiminta.

        Aina olen saanut mitä tilannut. Kerran yksi paketti tilauksesta viivästyi ja heti palauttivat rahat ja sanoivat että jos se myöhemmin tulee niin saan pitää. Kerran maksoin tilaukseni vahingossa kaksi kertaa, mutta kun otin yhteyttä sain heti liikaa maksaneeni rahat takaisin.


      • Anonyymi
        helkkarin16 kirjoitti:

        LightInTheBoxin tilaukset jäävät varmasti matkalle TAI SITTEN EIVÄT OLE NIITÄ IKINÄ LÄHETTÄNEETKÄÄN! Alkaa tuntua kusetukselta koko toiminta.

        Joopa joo. Ihmettelin kun en tiennyt tilanneen mitään ja tuli ilmoitus että postissa on lähetys. En hakenut vasta kun tuli toinen ilmoitus että lähetys palautetaan niin kävin hakemassa. Ja en todellakaan olisi noita mekkoja tilannut edes ilmaisena. Ei ollut laskua niin en tiennyt mistä tuli. Nyt tuli klarnalta muistutus lasku. Olisi pitänyt olla fiksu ja jättää hakematta. Ihmettelen mistä ovat löytäneet tiedot ja miten ovat tehneet tämän tilauksen minulle. Ei näköjään kannatta avata tälläisiä sivuja. Yks huijattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina olen saanut mitä tilannut. Kerran yksi paketti tilauksesta viivästyi ja heti palauttivat rahat ja sanoivat että jos se myöhemmin tulee niin saan pitää. Kerran maksoin tilaukseni vahingossa kaksi kertaa, mutta kun otin yhteyttä sain heti liikaa maksaneeni rahat takaisin.

        minun täytyy palauttaa rikkinäinen tuote,mutta en tiedä mihin se palautetaan.Ei saa lähettää siihen osoitteeseen mikä on paketissa mainittu


      • Anonyymi

        Lightinthebox kokemuksia - https://lite.al/5asPD
        Toimitukset tulleet ajallaan,ja koot tähän mennessä vastanneet sitä mitä on tilannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minun täytyy palauttaa rikkinäinen tuote,mutta en tiedä mihin se palautetaan.Ei saa lähettää siihen osoitteeseen mikä on paketissa mainittu

        Sama juttu! Ei löydy edes valitus kenttää mistä kysyis asiasta!


    • Kkauppias

      Ihan oikeesti hei, kuka hemmetti ostaa vaatteita nettikaupasta. Tukekaa nyt niitä kivijalkakauppoja ja käyttäkää niitä, loppuu muuten sekin palvelu tästä maasta ja verotkin jäisi kotimaahan. Hintakin on sama ellei halvempi.

      • AsiakasOnOikeassa

        Kkauppiaalle: Kuka enää haluaa mennä kivijalkakauppaan haukuttavaksi. Monen kaupan myyjät on ylimielisiä "asiantuntijoita". Netistä ku ostaa niin kukaan ei hauku.


      • Sekokalastaja

        Kyllä itse oon saanu tilaukset perille asti tulli ottaa joissain tapauksissa kotiin kuljetus ups kans 42€ light the box ottaa välillä turva maksun jonka saa takasin 30€


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lightinthebox kokemuksia - https://tonzes.com/lightinthebox.htm Suosittelen lämpimästi. Erittäin laaja valikoima ja ilmainen toimitus.

        Toimitus joo ilmainen, mutta jos täytyy palauttaa, joutuu itse maksamaan sen. Kiinaan. Ei ole halpaa, eikä helppoa.


      • Anonyymi

        Kivijalka kaupoista ei saa noin hyvän näköisiä vaatteita ,tosin ei näköjään tule samaa kamaa kuin kuvissa!


    • rawaha

      Jos otsikossa on Light in the box ja viestissä hakutaan Zalandon palvelu, ei anna kirjoittajasta kovin älykästä kuvaa.

      Jos jollakin on Light in the boxista kpkemuksia, kiinnostaa kuulla niitä, mutta jos pelottaa, niin äiti varmaan lohduttaa.

      • Anonyymi

        Tilasin 9.12-19 n.70 eurolla,mutta mitään tietoa paketista ei ole tullut,maksu meni samana päivänä kyllä.Mistä kysellä?? Toimitus piti kestää 3-5 pv.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin 9.12-19 n.70 eurolla,mutta mitään tietoa paketista ei ole tullut,maksu meni samana päivänä kyllä.Mistä kysellä?? Toimitus piti kestää 3-5 pv.

        Se kestää 3 viikkoa


    • epävarmaa touhua

      Kokemukseni Lightinthebox.com on, että tilasin 35 eurolla turkisjakun ja lähettivät väärän koon, en voinut palauttaa, koska Suomessa joutuu maksamaan palautuksen ja se olisi ollut 35 euroa, joten ?? En saanut ilmaista palautusta, lukekaa pienet präntit tarkkaan koskien tuotteiden palautusta.

      Teinkö jotain ehkä väärin, sekin mahdollisuus on olemassa.

      • dddddd111

        Koita myydä tavara Suomessa, toivottavasti jotain muutakin kiinnostaa. Hintaerohan on valtava itämaiden hyväksi, jos tuollaista tavaraa edes Suomesta voi ostaakaan. Tuohan oli niin pieni ostos, että jos myyt vaikka tappiollakin, niin silti se kauppa "kannattaa"


      • Sade68

        Moi..tilasin just Light inthe boxista pari halpaa korua..kuinkahan ne olikin niin halpoja..no loppusumma oli yli 9e postikulut mukaan lukien(korut eivät maksaneet yht.jotain 3,5e) no kassalle menin ja maksutapa..luottokorttia ei mulla ole ..tilaus meni läpi, nyt jäi auki se miten maksan sinne, ohje tuli että seuraa siirtotilausta mene kohtaan omat tilaukset jne..ei onnistunu..eikä sinne voi soittaa..joku ulkolainen numero enkä perkule kyllä Seattleen soita..vois maksaa HUNAJAA !!! onko sinne Suomalaista asiakaspalvelunumeroa..kertokaa jos tiiätte..Please.ihania koruja siellä on..


    • HANGSHAININPOIKHA

      Oli ensimmäinen ja viimeinen tilaus tästä Kiinan putiikista . Tilasin neljä kpl himmennettäviä LED-maissilamppuja , mutta sain himmentämättömiä . Lisäksi oli yksi lmppu viallinen . Kun reklamoin firmaa he pahoittelivat sattunutta virhettä ja aikoivat lähettää viallisen tilalle ehjän . Ei ole kuulunut mitään puoleen vuoteen , eikä kuulu .

    • kivijalkakauppa

      Saitteko pankilta myös ylimääräiset kulut? Meilasin niiden kanssa ja sieltä sanottiin että n. 27 e on sellaiinen noin summa täältä mutta voi tulla myös suurempikin lasku tililtä. Se kuulemma riippuu sen pään pankkiasioiden hoidosta miten ne siellä sen tekee.
      Tullimaksut 24% päälle ei kullosta houkuttelevalta, mutta hyvännäköisiä vatteita siellä on. Ja erikoisia. Erilaisia kuin täällä kivijalkakaupoissa. Vähän vaihtelua elämään.

    • CRAPinthebox

      En suosittele ostamaan light in the boxista. Maksoin 28e pikatoimituksesta ja pikatoimitusta olen odottanut kohta kuukauden, vaikka mainostettiin kestävän noin 3 - 5 työpäivää. Edellisellä kerralla kun tilasin kyseisestä paikasta vaatteita, sain ruman ja halvan oloisen mekon, joka näytti kuvassa aivan erilaiselta. Kirjoitin toimituksen kestosta asiakaspalautteen ja sieltä vastattiin, että he eivät voi hyvittää tullimaksua. Öö, mitä? :D

      • EIJUMALAUTA-NYT

        Todella pitkät toimitusajat. 3-5 kuukautta!!! EN TILAA ENÄÄN IKINÄ. Mielummin wish.com


      • hannuhyr70

        Todella pitkät toimitusajat yleensä, kerran tuli pikana vaikka en sellaista valinnut enkä maksanut. Tavara on ollut sitä mitä olen olettannutkin.


      • Anonyymi
        EIJUMALAUTA-NYT kirjoitti:

        Todella pitkät toimitusajat. 3-5 kuukautta!!! EN TILAA ENÄÄN IKINÄ. Mielummin wish.com

        Wishin kauppatavat eivät ole yhtään parempia. Siellä tarjotaan mahdollisuutta maksaa ostos suomalaisella pankkisiirrolla, mutta ohjelmointivirheet tekevät maksutavan epäluotettavaksi. Rahojen takaisinsaanti on sietämättömän vaikeaa. Lukekaa toisesta ketjusta
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14891983/klarna-varoitus-rahojen-palautus-ei-toimi


      • Anonyymi
        EIJUMALAUTA-NYT kirjoitti:

        Todella pitkät toimitusajat. 3-5 kuukautta!!! EN TILAA ENÄÄN IKINÄ. Mielummin wish.com

        No mulle tuli Wishistä likasia ja reikäsiä vaatteita eipä tarvinnu maksaa eikä takasinkaan halunneet.


      • Anonyymi
        EIJUMALAUTA-NYT kirjoitti:

        Todella pitkät toimitusajat. 3-5 kuukautta!!! EN TILAA ENÄÄN IKINÄ. Mielummin wish.com

        Wishistä tilasin Makitaan akun, jota ei koskaan tullut. Palauttivat kuitenkin rahat, kun pitkän odottelun jälkeen kyselin tilauksen perään. Ilman omaa aktiivisuutta tuskin olis mitään koskaan kuulunut. Ei kannata tilata Kiinasta yhtään mitään. Luotetaan suomalaiseen laatutavaraan. Maksaa enemmän, mutta rahalle saa yleensä vastiketta. Köyhänä se vain ei ole kovin helppoa, halpa hinta on melkoinen kärpäspaperi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulle tuli Wishistä likasia ja reikäsiä vaatteita eipä tarvinnu maksaa eikä takasinkaan halunneet.

        ÄLÄ IHMEESSÄ TILAA!!!!!!!
        Palauttaminen maksaa enemmän kuin tilaamasi tavara! Pitää palauttaa Kiinaan, vaikka lähetys tuli Liettuasta. Lisäksi sai tapella, että sain edes palautusosoitteen.

        Yrittivät tarjota 20% alea ja myöhemmin 50% alea, jos pidän tavarat.

        Huijareita kaikki tyynni!
        ÄLÄ TILAA, säästyt harmeilta!


    • 4plus4

      Tilasin tuolta noin 50E eurolla tyynynpäällisiä, ja kaikki meni niin kuin piti. Maksua jännitin kun sen suoritin perinteisellä tilisiirrolla, mutta onnistuneesti. Tulleja piti maksaa noin parikymppiä. Tavarat olivat kuukaudessa Suomessa.

      Enemmän harmia aiheutti DHL, joka kuskasi pakettia ees taas, ja kun sovimme että haen paketin itse, se olikin jossain jakelussa taas. No, sovittiin uusi jakelupäivä ja DHL toi paketin.

    • nettishoppaaja5

      Itse tilasin maaliskuussa parillakympillä tavaroita, kaikki meni hyvin :)

      • lattarit

        Tilasin kenkiä kuukausi sitten, tuli vasta nyt. Tulli oli yllätys! Eikä voinut edes tulatai ste kun oli DHL:n heiniä. Kengät ei edes sopineet, joten ne pitää palauttaa ja taas maksaa kuljetus. Kusetusta!
        Ja kaupan päälle sähköposti tukkeutuu niiden mainokseista.


      • Anonyymi
        lattarit kirjoitti:

        Tilasin kenkiä kuukausi sitten, tuli vasta nyt. Tulli oli yllätys! Eikä voinut edes tulatai ste kun oli DHL:n heiniä. Kengät ei edes sopineet, joten ne pitää palauttaa ja taas maksaa kuljetus. Kusetusta!
        Ja kaupan päälle sähköposti tukkeutuu niiden mainokseista.

        Hei mistä sait osoitteen palautusta varten?? Mulle ei kukaam vastaa tuolta🤦🏼‍♀️


    • Kaikkitietävä

      Sivu on luotettava olen tilannut monia kertoja kestää vain kauan ennenkuin tuote pääsee perille jopa (1kk) kannattaa ottaa yleinsä pari kokoa isompi vaate koska aasialaiset vaatekootovat pienenpiä mutte sekin lukee siellä kun tarkasti katsoo. Suosittelen :)

    • emilia254

      juu minulla on hyvä mieli siitä kaupasta isosiskoni on ostanut miniintheboxista ja sehän on jokku sama juttu ja yvin on mennyt tilasin kengät ja odottelen niitä nytonko kukaan ostanut kenkiä mielenkiinnolla odotteen kokemuksia

    • NeOnAlkanuTsempata

      Tilattiin just pojalle kuvaushelikopteri ja tuli kolmessa viikkossa. Niiden antama seurantakoodi ei antanut pariin viikkoon mitään ja alkoi huolestuttaa. Veikkaisin et paketit menee ensin Hollantiin ja sieltä vasta jaetaan eurooppaan, jolloin koodi alkaa toimia. Pistäisivät vaan suoraan et toimitusaika 3 - 4 vkoa, niin ei kukaan hätäilis. Sehän on ihan normaali aika Kiinan toimituksille. Halvaksi tuli ja onneksi Postin tulliselvitys on nykyään aika helppoa.

    • Kiinantilaaja

      Mua vähän ihmetyttää nyt yksi asia kun kaikki puhuu tullimaksuista ja siitä kun piti maksaa tullin. Yksikin sanoi et tilasi 50€ ja joutui maksamaan 20€tullin. Itse olen tilannut useasti ja ainoastaan kerran paketti joutunut tulliselvitykseen vaikka se on ollut yli sen rajan oliko se noin 30€. Minun se ainut kerta mikä meni tulliselvitykseen oli sellainen kun tilasin 3 älypuhelinta kiinasta ja niiden hinta oli 220€. Tämä meni yli sen alv: rajan joka on noin 150€. Silloin dhl laittoi teksiti viestiä et sinulle on tulossa tullattava paketti ja dhl voi tehdä tulli selvityksen minun puolesta jo haluan. Olisin voinut tehdä sen myös itse mutta DHL:n kanssa se toimi kivuttomaksi. Tullia ei tarvinnut maksaa ainoastaan alv. mikä oli kolmesta puhelimesta 54€. Puhelimet saa tuoda tulli vapaasti maahan.

      Puhelimien tulo suomeen kesti noin viikon kun tuli dhl:llä. Monien pitää huomioida se että monella kiinan kaupalla on se käsittelyaika noin 5 päivää ennen kuin se lähtee. Tämän jälkeen esin jos dhl.n kautta ottaa sen siinä menee yleensä kaksi päivää kun näkee seurannan. Pitää olla malttia kun tilaa sieltä koska on se eri asia tilata suomen kaupasta kuin kiinan kaupasta.

      • assssssssss

        Eikö ALV-raja ole se, joka tuottaa pienimmän perittävän ALV-maksun eli 5€ ?
        Ennen pienimmän perittävän ALV:n raja oli 10€.
        Laske 0,24* x = 5, josta saadaan paketin arvoksi vain 5/0,24 eli 20,83€.
        Tullimaksu % on melko pieni, joten luultavasti puhut tuotekohtaisen tullimaksun rajasta. Se voi hyvinkin olla yli 200€. Esim. jos tavarakohtainen tullimaksu on 2%, ja tuote maksoi 250€, on tullin arvo 5€. Se pitää maksaa. ALV lasketaan omana eränään. Jos postimaksut tavarat arvo on 250, niin ALV 24% tuohon päälle on 60€. Tullille menee maksuja 5 60 = 65€.


    • enniwe

      En suosittele. Toimitus kesti ikuisuuden, tavara juuttui tulliin ja piti maksaa tullimaksut ja lopulta tuote oli virheellinen. BIG FAIL.

      • EXPORTERFINLAND

        Light in the box voisi vaihtaa nimekseen big fail kun näitä kokemuksia eri foorumeilta lukee.


    • Jere_H

      Olen itse tilannut kaksi butaani sytkäriä, jotka tulivat perille 19 arkipäivässä. Ymmärrän pitkän toimitus ajan, koska kiinasta kestää tulla jos valitsee halvimman toimituksen. Laitoin ostovaiheessä täpät toimitusvakuutus ja vero kohtaan, niin en joutunut maksamaan mitään ylimmääräistä ja paketti tuli postiluukusta kotiin :)

      • asssssssssss

        Pieni kirjepaketti ei useinkaan jää tulliin. Luultavasti tilaus ynnä rahtimaksu jäi alle 20,80 euron, jonka ALV on hieman alle 5€. Näin pientä ALV:tä ei tulli peri.
        Tuo vakuutus on hiukan ihmeellinen asia, mutta ei puhuta siitä näin julkisesti..
        Kiinalaisilla on oma käsityksensä paketin vakuuttamisesta.


    • kokeiltu

      olen tilaillut jonkin verran tavaraa ko firmasta,
      osa on tullut, osa ei,
      toimitusajat ovat mitä ovat,
      täytyy ajatella, että länsimaisten ihmisten mielestä esim viikko tarkoittaa viikkoa,
      itämaisten mielestä välttämättä ei, viikko voi tarkoittaa kuukauttakin,
      parhaillaan odottelen lähetystä, joka piti tulla 2 vkossa, nyt on kulunut 2 kk ja 2 vkoa
      tuskin se enää tulee, on kuulemma lähetetty ennen vuodenvaihdetta,
      tuotteet on hyvin kuvattu, siis ylihyvin, joten voi pettyä, kun saa tavaran käsiinsä,
      mutta elämähän on riskejä täynnä, kokemuksesta oppii,
      on siellä hyvääkin ja joskus toimituksetkin toimivat,
      mutta kun suomalainen on tottunut, että kaikki pitää pelata aina, eikä joskus

    • oiskonäin

      Olen tullut siihen tulokseen, että tällä kyseisellä firmalla on himpun hieno melkein samoin toimiva huijaus firma? Koska sähköpostini ilmoittaa jatkuvasti että se on roskapostia ja kun en uskonut tuli punainen palkki ruutuun jossa luki: tämä on huijausta !
      Annoin osoitteen ystävättärelleni joka ilmoitti, että hänelle ei tule mitään sellaista sivua kuin minlle tulee? Varokaa ja katsokaa että osoitteessa on se hpp;alku

    • vee3pee

      Tilasin pyöräilypusakan. sain tilaamani, mutta luvattu tullimaksun palautus on saamatta.

    • kiitoseienää

      Hinnat on edullisia mutta yllätys oli alvi, tullimaksut jotka nosti hintaa, myös se et tuote olikin ihan erilainen kun kuvassa ja tuoteselosteen käsitin väärin, olisi itse pitänyt maksaa postikulut Kiinaan asti jos olisin palauttanut.

      • 45546546546546

        Kusettavat kaikessa, lisäävät tuotteeseen lisämaksuja huomaamatta ja tuotteet saapuvat myöhässä ja ovat jotain ihan muuta kuin kuvauksessa luvataan! Käsintehtyä ja paskat! Sontaa tuli kolminkertaisesta toimitusajasta ja piilotetuista kuluista huolimatta.


    • lazzer

      kyllä lähetys tuli, kesti yli 3 viikkoa, tilasin 12 tuotetta valokuvausalaa, oli arvoltaan 48 euroa, toimitus ym kuluja 11 euroa, lopuksi tulli halusi 48eurosta tullimaksun 24% minkä maksoin, ja paketin hain postista, Light in box ilmoitteli muutaman kerran missä vaiheessa tavaran tuleminen oli, tuntui epämääräiseltä, tuli kuitenkin annetuissa rajoissa, tavarat Suomalaisissa foto liikkeissä olisi maksaneet 200-300euroa, että kyllä kannatti tilata, vaikka kesti.

      • Montakuukautta

        Halpaa on mut toimitusajat tosi pitkiä


    • Polkupyöräilijä

      Jos maksoitte Visalla ja annoitte tunnukset ,niin odottakaa muutama kuukausi ,onko kortin tunnukset kierrossa. Itseltä meni 2 eri pankin korttia uusiksi ja S pankista on tulossa mahdollisesti 500 eur. nettimaksu lasku ,joka pitäisi saada kuoletettua.(pankista ilmoitettiin mahd. väärinkäytöksestä).Tilaukset tein -15 kesällä ja toisen nyt elokuussa( S pankin kortilla) . 15 tilauksen jälkeen OP kortti meni uusiksi ja samoin kävi työkaverilleni ,joka tilasi kuukautta myöhemmin. Merkillisiä yhteensattumia ????

    • purjus

      minäkin tilasin sieltä mekkoja, kesti tosikauan ja luulin myös , että sinne meni rahani ja myös maksoin luottokortilla eli pankkikortilla, lilasin kun oli häät tulossa muttei ne mekot siksi tullut palautusrumpa mutta sain kyllä asianmukaisen palautuksen , kesti vaan jumalattoman kauan

    • Julia87_

      En tajunnut lukea kokemuksia ennen tilaamista, joten menin ansaan ja tilasin LighinTheBoxista, mikä oli suuri virhe. Tilasin kaksi soittorasiaa lahjoiksi ystävälleni ja lapselleni. Lähetin tilauksen marraskuun alulla, toimitusajaksi lupasivat noin 30 päivää. Alkoi heti epäilyttää kun yrittivät tilauksen arvon (70e) lisäksi rahastaa toimitusvakuutuksilla ja vastaavilla "turvamaksuilla", jotka olivat piilottaneet tilauksen ehtoihin. Näiden tarkastamista en olisi huomannut ellei hintaan olisi huomaamatta lisätty 15e vaikka toimituksen piti olla ilmainen. Molemmat tuotteet olivat varastotuotteita, joten lähettämisen piti onnistua nopeasti.

      Toinen soittorasia saapui sitten rikkinäisenä joulukuun lopulla, toinen ei ole (nyt helmikuun alulla) vieläkään saapunut, lahjat jouduin ostamaan muualta. LightInTheBox ei suostunut korvaamaan rahoja edes Paypalin vaatimuksesta. Suosittelen kiertämään tämän yrityksen todella kaukaa. Epäluotettavaa toimintaa, virheellistä rahastusta, rikkinäisiä ja väärin markkinoituja tuotteita (no eipä todellakaan ollut handmade niin kuin kuvauksessa luvattiin!) ja suoranaista kusetusta. Toista kertaa en VARMASTI heidän kanssaan asioi, samaan tulokseen ovat tulleet nettipalstojen palautteiden mukaan sadat muutkin asiakkaat.

    • Vhoi

      Samalla tavalla tulin HUIJATUKSI mitä monet muutkin tänne kirjoittaneet ovat kertoneet! Maksoin 100€ tilauksestani ja tyhmänä vieläpä maksoin ostosteni yhteydessä... Otin nopeimman toimituksen (3-5pv) mistä tuli vielä lisäkuluja ja pakettini saapuikin vasta noin kuukauden kuluttua. En tarvinnut kyseisiä tuotteita enää ja näin ollen halusin palauttaa tuotteet. Light in the box käski lähettää tuotteeni heille takaisin ja lupasivat palauttaa rahani heti kun tuote olisi palautunut heille takaisin.
      Meni kuukausia ja lopulta soitin Express kuljetukseen ja kyselin tuotteeni perään, josta lopulta selvisi, että he olivat saaneet kyseiseltä kaupalta käskyn TUHOTA pakettini. Yritin vielä tämänkin jälkeen vaatia rahojani takaisin, mutta turhaan. He kääntävät kaikki kommentinsa google translaten avulla, joten mitään he eivät todellisuudessa ymmärrä ja mistään muualta et kauppaan yhteyttä saa!

      VAROITAN SIIS JOKAISTA PYSYMÄÄN KAUKANA TÄSTÄ HUIJAUS FIRMASTA, älkää tehkö samoja virheitä kun minä, älkää maksako tuotteita ennen kuin ne ovat saapuneet, sillä palauttaessasi et ainakaan rahojasi tästä liikkeestä tule takaisin saamaan!

      • Anonyymi

        Ei kai kukaan tosissaan usko että tuote Kiinasta Suomeen tulisi 3-5 vrk? 😯


    • lankkari2001

      Ei tullut tavarat perille vaikka 3 kuukautta tilauksesta eivätkä korvaa hukkunutta lähetystä. Siinä meni luottamus tähän paikkaan.

      • kauankestäätosikauan

        Voi mennä 5kuukauttaki


    • hjhjkjhkjhkhkhk

      Light in the box on vihon viimeinen paikka, jatkossa en tilaa heiltä mitään. Maksoin ylimmääräistä nopeasta toimituksesta ja tavaroita ei vielä kuukaudessakaan kuulunut! Edes lähetystunnusta en ole saanut! Toimitusehdoissa lupasivat toimittaa viikossa, mutta rahoja eivät suostu palauttamaan vaikka rikkovat räikeästi omia ehtojaan!

      • tyytymätöntilaaja

        Olin aikeissa tilata 150:euroa maksavan tuotteen,mutta kuulostaa niin paskamaiselta huijaukselta että jätän väliin


      • Kakapyly

        Musta tuntuu että ne huijaa kalliissa tavaroissa


    • Juliooooooooooo

      Juu, ihan samaa touhua. Tilasin led kengät kokeiluna tytölleni. Oli kuulemma palautunut takaisin tullista kengät ja palauttivat ainoastaan tuotteen hinnan eikä postikuluja ollenkaan. Eli maksoin postikuluja kun heidän lähetys kävi heidän tullissaan ja palautui myymälään takaisin. Paskafirma....ihan torspo.

    • snallaleena

      En kyllä enää ikinä tee minkäänlaista kauppaa Light in the boxin kanssa. Ensimmäinen tilaus meni pieleen kaikilla mahdollisilla tavoilla ja lupasivat hyvitellä asiaa. Toinen kokemus ei ollut ensimmäistä yhtään parempi ja luvatut hyvityksetkin unohtuivat matkalle. Light in the box pitäkää paskanne, kanssanne en tee enää ikinä kauppaa. Piste.

    • paskaboxpaska

      Toimittakaa tilaukseni saatana! Jo kolmatta kuuta venataan, vaikka piti tulla maksimissaan kuukaudessa. RAhat takaisin jos ei ala kuulua! Haistakaa paska koko paska firma Light In Box!!!

    • SauvonaaTaina

      eipä tuolta boxilta kannata mitään tilailla kun eivät ole tykänneet aikoihin toimittaa tilauksia. joskus alkuaikoina joku taisi sieltä tavaransa saada mutta nykyisin tuntuu että raha kelpaa mutta tilauksia he eivät toimita.

    • Wanha-nnn

      Light in the Box tuntuu aika oudolta verkkokaupalta. En usko siellä juuri tahallaan huijattavan, mutta tietokoneohjelmat, henkilökunta tai tavarantoimittajat ja em. yhteistyö ei toimi kunnolla. Kannattaisi tilata tavaraa, jossa on varmasti varastosaldoa, mutta sitä ei ehkä tiedä tilausvaiheessa. Jos toimitusaika on ilmoitettu kovin pitkäksi, ei ehkä edes tehtaalla ole tavaraa Kiinassa valmiina.

      Tämä on toiminut aika hyvin: DX.COM (ehkä kelpaa vielä dealextreme.com).
      Aina kannattaa maksaa PayPalilla, koska tuolloin varsinaiset kaupat eivät saa tietoonsa luottokortin numeroa.
      Tuollakin on joku vakuutus, mutta on muistaakseni vain pari euroa. Se kannattaa ottaa, jos tilauksen loppusumma menee yli 20 euron ....
      Dealextremestä olen tilannut jo monta vuotta, eikä vaikeuksia ole koskaan ollut. Pisimmillään toimitusajat ovat olleet 1 kk luokkaa. Ehkä olen ollut onnekas. Nykyään tilaan enintään kerran vuodessa tuolta mitään, eivät vanhaa miestä enää jaksa juuri mitkään roinat kiinnostaa.

    • toomaria_

      Light In The Box ei kyllä toimita yhtään mitään. Ei voi olla tietokone vika tai kiireet siihen että mikään ei tule perille. Ja eivät edes suostu korvaamaan saapumattomia lähetyksiä, en voi suositella yhtään kenellekkään.

    • Wörkkii

      Perus hyvä kiinankauppa, olen tilannut arviolta 150 pakettia Light in The Boxista

      • Anonyymi

        Minä myös olen tilannut sieltä pari kertaa ja kaikki meni hyvin miksi maksaa etukäteen kun voi maksaa myöhemmin ja maksuaikaa on ruhtinaallisesti ja tuotteet olivat mitä pitikin.


    • Kallison

      Kallis verrattuna muihin!!

    • Hyväuskoinen

      Outoja kokemuksia teillä. Itse tilasin laukkusetin, kolme laukkua, meikkilaukku, lompakko ja avainkotelo, hinta n. 39€ Lisäksi toimituskulut, vakuutus, jne, eli lopullinen hinta oli vajaa 50€ Tuttavani, joka oli tilannut Lightinthebox´ista tavaraa, kertoi, että toimitus saattaa kestää jopa 7 viikkoa. Jäin sitten rauhassa odottelemaan ja varauduin jopa siihen, että paketti ei välttämättä tule lainkaan. Se tuli yllättäen 2 viikossa, suoraan kotipostilaatikkoon ja sisälsi sen mitä olin tilannut. Maksun olin suorittanut Paypalin kautta.

    • huilkarsti

      Jotenkin tuntuu että maksetut mainosbotit kirjoittelee tänne. Suurin osa kokemuksista pettyneitä ja sitten yhtäkkiä tuleekin pari täysin päinvastaista ylistävää arviota. Ei kyllä yllättäisi vaikka LightInTheBox maksaisi boteille kirjoittelusta. Elleivät nuo kehuneet sitten Zalandoa tarkoittaneet.

      • havanagilaa

        No niinpä, vai onko niin että vuosia pyörinyt nettikauppa vaatii toimiakseen myös ihan oikeata kaupantekoa? Ja onko niin että ne joilta kaikki on mennyt hyvin, ei suomi24 sivustolla juurikaan käy vaan se vähemmistö jolla kaupat on menny syystä tai toisesta persiilleen, itkee täällä kohtaloaan. Itse tilannut tavaraa myöskin ja kaikki toistaiseksi mennyt luvatusti. Nytkin tilasin 180€ seinälampun ja toimituksena pika, ja tänään ups otti tullauksen takia yhteyttä ja toimitus on huomenna. Perjantaina tilasin.
        Suurin syy ongelmiin on enemmänkin chinapostin kautta tilatut tuotteet,heillä todella hidas kuljetus ja tavaraa jää matkalle.
        Ja suosittelen aina tilaamaan pikana niin homma toimii kun sen paketin toimittaa ups.
        Alibaban kautta tilasin etanakuljetuksen chinapostin kautta ja siinä menikin se palttiarallaa 2kuukautta.


    • Pettynyt2017

      Älkää ikinä tilatko tästä firmasta mitään!!! Juuri tilasin ja sitten peruin, koska ei olisi kerennyt perille ajoissa. En tunnu saavan rahoja takaisin, vaikks kuinka yritän laittaa viestiä sinne! Olen jopa uhannut että viranomaisille ilmoitan heidän touhustaan, mutta toisaalta voiko hekään tehdä asialle mitää. Maailman huonoin kokemus, en tilaa ikinä enää ulkomailta mitään.

    • LIBllä1asiakasVähemmän

      Noniin. Pitihän se taas tehdä. Olen aiemmin tilannut, useamminkin, kamaa tästä puljusta ja tavarat ovat tulleet sen odotetun 30-45pv kuluessa. Nyt kuitenkin tilasin uuden puhelimen ja maksoin siitä express toimituksen jolla luvattiin toimitus 4-5 työpäivän sisällä. Tämä toimituksen nopeus oli tällä kertaa ratkaiseva tekijä kauppojen synnylle. No nyt on mennyt jo kuukausi ja tavaraa ei näy ja asiakaspalvelu pahoittelee mieliharmia ja kehoittaa odottamaan. Luettuani täältä kokemuksia tulin siihen tulokseen ettei pulju oikeasti yritäkkään toimittaa tavaraa nopeasti vaan se on keino sitouttaa ihmiset kauppaan. Vaatimuksiini kaupan perumisesta pulju vastaa "pahoittelemme mielipahaa", toimittajan mukaan tavara toimitetaan kun tullimaksut on suoritettu(?). Siis hä? Minkä tullimaksut? Tavarasta ei ole tuloilmoitusta, lähetys seurannan mukaan tavara on lähtenyt(?) sisältäen lentokoneenkuvan, vaan ei ole saapunut minnekkään. Onkohan kiinassa pudonnut lentokone vai menikö luuri Hui Lai Leen käyttöön vai mitä.
      No eräänlainen nettihuijaus tämäkin toimitustavan aiheeton lisämaksu ja oppirahat on näköjään maksettava, vaan ei enää tälle yhtiölle.

      • Anonyymi

        Elisan ja Telia verkkokauppa harrastaa ihan samaa. Netissä ilmoittavat että tuotetta on runsaasti saatavilla, ja asiakaspalvelu kertoo ettei ole mitään tietoa milloin saavat tuotetta varastoon


    • Eikiitos1238

      Hidas/Kallis

    • opiopipiopipoiopi

      Sääli, jos on mennyt huonoksi. Pari vuotta sitten tilasin tuolta Light In The Boxilta muutaman kerran pikkusälää - koruja, meikkisiveltimiä yms. - ja kaikki meni tosi hyvin, toimitus oli nopeampi kuin Aliexpressillä. Silloin tuo oli hyvä paikka, tavarat löytyivät helpommin kuin sieltä Alilta (joka on varsinainen musta aukko kun yrittää löytää jotain tiettyä juttua). Omat tilaukseni olivat kaikilla kerroilla n. 15-20 euroa, kaikki tuli perille, ei mitään tulleja tai alveja tai muitakaan ongelmia.

      Mutta pariin vuoteen en ole tilannut mitään (Alilta pystyy samaan syssyyn korujen kanssa tilaamaan juhlatarvikkeet ja muut sellaiset). Sääli tosiaan, jos ei ole enää luotettava.

    • liimaijakooooooo

      Lightinthebox.com ei enää tunnu toimittavan. Oma tilaukseni ollut "vireillä" kolme kuukautta vaikka maksettu kaikkine piilolisämaksuineen. Siskoni ei ole saanut tilaustaan, jonka laittoi sisään yli puoli vuotta sitten. Suosittelisin nykyisin välttämään light in the boxia, koska eivät ilmeisesti toimita. Hyvityksiäkään eivät ole vaatimuksista huolimatta maksanee.

      • eville

        Tilaa E-Villestä? Toimitusaika E-villessä 2-8 viikkoa. Kaupan päälle saa suomalaista kunnon palvelua!


    • imekeilaanet

      Tottakai kiinasta kestää tulla. Ei ne tule 1 eikä 5 päivässä.

    • JokuLapsi

      Ollaan tilattu mulle ledkengät kyseisestä verkkokaupasta 2016 syys tai lokakuussa ei ole näkyny kyseisiä kenkiä tulevan postiin ja makso n.30-40 e

    • intheboxxi1

      Puskaradio sivustolta kannattaa lukea todelliset arvostelut. Tämä Suoli24 on ihan trollaajien mesta.

    • Wishwisshwiiiish

      Tilatkaa wishilt

      • njetwish

        No ei todellakaan enää tilata ! Vaatteet XL-kokoisinakin nuken kokoa, homeopaattisissa jutuissa ei edes mitään selosteita käytöstä jne...


      • Anonyymi
        njetwish kirjoitti:

        No ei todellakaan enää tilata ! Vaatteet XL-kokoisinakin nuken kokoa, homeopaattisissa jutuissa ei edes mitään selosteita käytöstä jne...

        Totta nuo pienet vaatteet. Tilasin kaiken varalta 2XL takin ja normaalikokoni olisi 42 niin tiukka on tuo 2XL. Saa nähdä miten tämä meneen mutta tällä hetkellä kummallista vääntöä. Maksattaa meinaavat...


      • Anonyymi
        njetwish kirjoitti:

        No ei todellakaan enää tilata ! Vaatteet XL-kokoisinakin nuken kokoa, homeopaattisissa jutuissa ei edes mitään selosteita käytöstä jne...

        Totta nuo pienet vaatteet. Tilasin kaiken varalta 2XL takin ja normaali kokoni olisi 42, niinpä tiukka on tuo 2XL. Saa nähdä miten tämä meneen mutta tällä hetkellä kummallista vääntöä. Maksattaa meinaavat...


    • Kiinakaupoja

      Huonoin made in china kauppa...

    • Vinosilmäinen

      Pikatoimitus kestänyt jo kuukauden! Palautteeseemme vastataan antamalla 20euron lahjakortti... En varmasti tilaa sieltä ilmaiseksikaan enää mitään ikinä!!

    • samaamielta52

      Mulla on samanlaisia kokemuksia ko. kaupasta kuin muillakin.

      Oletteko laittaneet asiasta valitusta kuluttajavirastolle tms. taholle? Jos kaikki laitetaan sinne valitus, saisivatkohan jotakin rotia tohon kauppaan? Ei ole kiva, jos uudet ja uudet suomalaiset joutuvat samojen kokemusten äärelle...

      • järkikäteennyt

        Luuletko todella että kiinalaista kauppaa pätee suomen kuluttajavirasto asiat. Ei todellakaan. Ei suomen laki koske heitä.


      • hahahajoo-o

        Ei kaikilla tunnu leikkaavan :D


    • pitkätoimitusaika

      Toimitus kestää light in the boxilla yli 3kk

    • bababi

      what do you mean??????

    • Tuleenesieltä

      Tavara tulee perille kyllä kun odottaa sen 3-5kk.

    • nöhnröröötöttöötötötötö

      Hyvää kaliaaaa

      • LOOOOOOLXDDD

        LOOOOOL


    • Madeinchina00

      Made in china

      • Anonyymi

        Moni tuote tehdään nykyään Kiinassa. Olisiko Made in India parempi?


      • Anonyymi

        En tilaa mitään. Tilaus kestää kauan ja vaate on ihan eri näköinen luonnossa. En käytä edes yöpukuna kun nyt on kerrottu kiinalaisten vaatteiden materiaalien aiheuttavan erilaisia tauteja. . Myöskään lähetyksessä ei ollut mitään mihin ryysyn olisi voinut palauttaa. Mainoksessa luki ilmainen toimitus ja palautus.


    • ts18056

      Kaksi tilausta tehnyt, molemmat toimitettu alta kahden viikon. Toinen jäi Tulliin, mutta onneksi tuo muutaman kymmenen sentin tullivakuutus pelasti, liike palautti ALV.it seuraavana päivänä.
      Yhden tilauksen perunut, kun alkoi näyttää siltä, että kestää liian pitkään, rahat taas seuraavana päivänä tilillä (PayPal).
      Ei siis moitittavaa.

      • plälälälälälälä

        Ei ole ikinä alle kahden viikon light in the boxilta saanut mitään. T. 150 tilausta kyseiseen yritykseen tehny.


    • 2165156412

      Älkää hyvät ihmiset ostako kiinan kaupoista mitään. Ellette tietty halua heittää rahaa viemäriin.

    • hörhelyhou

      5kk normaali odottelu aika.

    • Solex76

      Ei kannata ostaa yhtään mitään. Elokuun 30 päivä tein tilauksen ja katosi jonnekin Latviassa matkalla. Mitään ei korvata viivytellään vain ja pyydetään odottamaan. Onneksi ei mennyt kuin vajaa 40€ hukkaan vain.

    • x-tumppi

      Kestihän tuo toimitus pari kuukautta ja alvi piti maksaa kunnes paketti tuli.

    • näinitselläni

      Kyllä ne toimitukset sieltä Hong Konista näyttää tulevan perille 3-4 viikon kuluttua. Pakettia voi seurata "ALL-IN-ONE PACKAGE TRACKING" sivustolla, joka tosin on 10 päivän vanhalla informaatiolla. Paketti liikkuu Kiinassa 1 viikon, ja tulee lentorahtina Viroon ja siitä sitten 2-viikkoa (Suomeessa Tullin tiloissa 1-2 viikkoa?) postiluukusta kotiin. Tilaan aina tasan tai alle 22 euron tilauksia (sis postimaksu), niin ei tarvitse "lisää odotella" tai maksella alv veroa. Tullimaksu pitää maksaa 150 euron tilauksista (sis postimaksu). Kun tilaa EU-alueen ulkopuolelta pitää asennoitua siihen ettei tuotetta tarvitse palautta. Unohtakaa tuottee missä on takuu. Se että luvataan 2-3 päivän pikatoimitus koskee vain Kiinan omaa aluetta.

    • Tumppi70

      Odottavan aika on pitkä. Tilasin 7"tabletin Lightintheboxista ja vähän muutakin. Toimitus kesti pari kuukautta, tavarat tuli ja alvit piti maksaa ja hyvä niin. Tabletissa oli ominaisuuksia enemmän kuin tilatessa nettisivuilta ilmenikään, joten yllätys oli positiivinen.

    • tapsa2

      En enää suosittele. Olen tilaillut, mutta nyt ongelmia. Tuli autokamera, joka sekä linssi että takakansi näyttöineen oli aivan naarmuilla. Siinä ei myöskään toiminut valikko, että olisi saanut käyntiin. Siis aivan romu. Kuukauden olen yrittänyt saada heiltä selitystä ja palautusohjetta, vaan ei mitään kuulu.
      Nin, ja miksi kaksi firman nimeä: miniinthebox.com
      ja lightinthebox.com? Onko sama firma?
      Kun toiselta kysyy, voi toinen vastata.
      Aiheuttaa sekaannusta myös tilauksissa.
      ???

    • Minttutyyny

      Kaikki InTheBox on samaa firmaa.
      Noiden sähköroskapostilistalta ei sitten pääse eroon kirveelläkään (kielikuva), joten kannattaa käyttää jotain turhaa osoitetta jos tuolta jotain tilaa.

    • Tattoovituntattoo

      Tilasin tattoo setin heinäkuussa 2018...ei ole pakettia kuulunut....tuskin koskaan kuuluukaan eikä rahoja. Vittu mitä huijausta!

    • Jammo

      Ihmetyttää muiden kokemukset. Olen tilannut lähinnä pyöräilyyn liittyvää tavaraa. Vaatteet hyvälaatuisia. Koon kanssa kannattaa otta vähintään yhtä kokoa suurempi kuin Suomesta. Tilauksia varmaan noin pari kymmentä. Kaksi kertaa tavarat lähetetty Ruotsin tullista takaisin ja Light in the boxilta tullut pahoittelu viesti tavaroiden kohtalosta. Rahat tilitetty luottokorttitilille takaisin noin kahden viikon kuluessa. Itse ei tarvinnut tehdä muuta kuin tilata tuotteet uudelleen. Dhl:n kanssa on ollut kommervenkkia moneen kertaan. Mutta sehän ei ole verkkokaupan syy. Mitä tulliin tulee ei sielläkään ole ollut mitään ongelmia. Olen itse tullannut kaikki. Ja jos on tehnyt vakuutukse joka maksaa muutaman euron saa kaupalta dhl tai tullin ylimääräiset kulut verkkokaupalta takaisin. Joutuu vaan tekemään selvitykse ja senkin voi tehdä Suomen kielellä. tilasin 27 euron SJ Camin 4000 action kameran .toiminut moitteitta nyt vuoden verran. Ollut kiinni mm ohjattavassa leijassa ja maahansyöksyjä monta ja aina vaan toimii. Kuvan tai videon laadussa ei moitteita. Tänään taas uusi tilaus vetämään. Nyt robotti-imurin osto.

    • Zoikkuli

      Ehkä en vielä huolestu, kun tilasin 21.3.2019 koruja ym. sälää, eikä mitään kuulu...

    • Anonyymi

      Uskomatonta toimintaa. Tilasin joskus vuosia sitten, eilen tuli ilmoitus että koska tilini (??) sivustolla on passiivinen, eli sitä ei ole käytetty yli vuoteen, Light In the Box alkaa periä euron kuukaudessa palvelumaksua tililtäni! Olen yhteydessä kuluttajasuojaan ja pyysin pankkia estämään tulevat veloitukset tililtäni, kerta kaikkisen törkeä kusetus joka perustuu pieneen printtiin tilausehdoissa. ÄLKÄÄ VAIN TILATKO TÄÄLTÄ!

    • Anonyymi

      On ja tuoreita ... Ennen oli helpompi palauttaa epäsopivat tuotteet.. mutta tänään en löydä mistään miten YKSINKERTAISESTI voisin palauttaa. Tuotteen saavuttua EI OLE mitään
      Lähetyslistaa mukana. Vain tuotteet muovikuoressa ja tilauksesta aikaa monta kuukautta ja tietoa tilauksesta ei omalta tililtä löydy.
      Ensi viikolla kuluttaja-asiamiehen kanssa tutkimme!!!!

      • Anonyymi

        Mitä olen lukenut arvioita, niin ilmeisesti heiltä pitää pyytää ohjeet palauttamiseen. Ja kääntävät ne suomeksi google-kääntäjällä.

        Tavarat pitää lähettää omalla kustannuksella Kiinaan ja sitten he palauttavat jonkun prosentin rahoistasi tai antavat tilille kuponkeja, joilla ostaa lisää heiltä.


    • Anonyymi

      Tilasin jo lokakuun 19päivä,116€eikä vieläkään ole tullut!

    • Anonyymi

      Tilasin täältä kesällä saappaita. Luin jonkun opastuksen suomeksi, mikä ei vaikuttanut niin pahalta. Vasta jälkeenpäin luin arvosteluita muilta sivuilta.

      No kengät tulivat tyypillisessä ajassa Kiina-kaupalle. Toiset vastasivat kuvaa aika hyvin, ehkä hieman heppoista materiaalia.
      Mutta toiset! Ne piti olla cowboy-buutsit. Hillitymmän sävyiset violetit. No ne eivät olleet samat kengät kuin kuvassa. Ne oli vain kuvan mallin mukaan tehty.

      Räikeämmän väriset violetit ja pidemmät, "tavallisemman" näköiset. Noh, ajattelin, että ok, voihan niitä käyttää.

      Olen nyt syksyllä käyttänyt näitä. Eilen havaitsin, että sisäpohjat irtoavat ja rullaantuvat. Kiskoin suoraksi ja ajattelin hankkivani uudet pohjalliset.

      No samana päivänä havaitsin, että pohja lähtee kärjestä irti. Taidan heittää näillä vesilintua.

      Kiina-kengät ovat huonoa materiaalia ja hajoavat nopeasti. Vaikka ne voikin olla kivan näköisiä ja halpoja.

      Nyt mietin uskallanko tilata Light in the boxista mitään enää. Toivelistalla on monia koruja ja vaatteita. Mietin ovatko ne kaikki kopioita kuvista ja yhtä heikkoa laatua.

      Uudelleen arvioin vähän listaani, mitä uskaltaa tilata. Ehkä kuitenkin koitan tilata myöhemmin vaikka koruja ja katsoa niiden laadun.

    • Anonyymi

      Olen tilannut vuosien varrella kymmeniä paketteja Light In the boksilta. Pay pallilla maksaen eikä yhtään oo jäänyt matkalle

    • Anonyymi

      yritin ostaa kännykkään kotelon lightinthebox/mininthebox- kaupoista. ei tullut vahvistusta, sen sijaan ilmoitus että ostos jäi kesken. omasta mielestä ei jäänyt. tuli useita ilmoituksia sähköpostiin että voi jatkaa kunhan jatkaa 48 tunnin kuluessa. vuorokauden päästä oli yhteensä seitsemän katevarausta kuorista. mitään ei voinut perua, sanottiin nordeasta. puolen tunnin päästä soittivat pankista, olivat menneet maksuun kaikki summat. sinne meni.

      pelkkää huijausta.
      lightinthebox.com ja mininthebox.com

    • Anonyymi

      Tilasin myös Light in the Box limitedistä, 140 eurolla ja jouduin maksamaan veroja ja tulleja 51,09 euroa, tilaus sisälsi t-paitoja ja 6kpl tyynyliinaa. Eivät olleetkaan niin edullisia kuin tilatessa luulin. Paidat ovat kyllä kivan näköisiä myyntisivuilla mutta ovat aika huono laatuisia. Tilaaminen jo oli niin hankalaa että en lähde edes yrittämään palautusta.Harmittaa tosi paljon että lankesin tilaamaan sieltä, oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta. En suosittele.

    • Anonyymi

      Öljyväritaulun kauppa kesken.taulu tuli ei vastannut ollenkaan esitekuvaa.reklamaatio lähetetty valokuvan kanssa asia ei vaan selviä.tiimille pitäis lähettää yksityiskohtaista tietoa tuotteesta? Mitä v-a? Lasku klarnan kautta laitettu jäihin on hyvä asia.ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO MITÄÄN BOX.COMISTA!
      MENKÄÄ LIVEKAUPPAAN VALITSEMAAN HALUAMANNE TUOTE!

    • Anonyymi

      Tilasin öljymaalaukse box.comista.kuva ei vastannut ollenkaan esitteessä näytettyä kuvaa,jopa yksi selkeästi näkyvä rakennus puuttui.lähetin reklamaatin ja pyydetyn valokuvankin.ei auta.vaadin palautusosoitetta monta kertaa ,en ole sitä saanut.tiedän syyn koska siinä tapauksessa minun ei tarvitse maksaa laskua.maksan vain palautuksen. PALAUSAIKA ON 14VRK EIKÄ 7 VRK. KUTEN HE VÄITTÄVÄT "pidä taulu saat 10%hyvitystä."
      Ei käy tämä menettely sanoi kuluttaja-asiamies.lasku on jäädytetty klarnassa.
      ÄLKÄÄ IKINÄ TILATKO MITÄÄN TÄSTÄ PASKAFIRMASTA! JOS JOUDUTTE PALAUTTAMAAN ETTE TULE SAAMAAN PALAUTUSOSOITETTA! TERV.AHTI SAVONLINNASTA.

    • Anonyymi

      Kun maksatte klarnan kautta saatte maksuaikaa.tuote ennättää tulla kotiin ja voitte riitauttaa asian ja lasku jäädytetään klarnassa.kunnes asia selviää. ehdottomasti klarnaan yhteydenotto.terv.ahti savonlinna.

    • Anonyymi

      Kyllä. Tilasin pari mekkoa ja maksoin verkkopankissa. Kokeiltuani huomasi, että molemmat olivat liian isoja. Päätin palauttaa, mutta asiakaspalautuskoodia ei ole saatavilla, koska en pääse asiakastililleni salasanan vuoksi: alkuperäistä ei ole ja kun yritin sähköpostini kautta vaihtaa, annettu salasana ei avaa tiliäni. Mitään muuta keinoa saada asia selvitetyksi, ei ole.

    • Anonyymi

      Hei, luin juuri sinun kertomuksen. Itse olen aloittamassa vasta tätä palautusprojektia.
      Tilasin ultrakevyttoppiksen n. puoltoista kuukautta sitten, tänään tuli, mutta aivan eri tuote. Takki kyllä oli, mutta kuin lapsen, vaikka kokoa L. Takissa ei huppua ja paksu kuin mikä, hihat ei ylety kuin kyynärpäähän. Tuntuu että kunhan jonkun ovat lähettäneet. Saas nähä miten minun käy.

      • Anonyymi

        Erehdyin tilaamaan kaksi mekkoa ja paidan.. mekkojen piti olla maksimekkoja, toinen jäi nilkkojen yläpuolelle ja toinen pohkeisiin.. laatu huono.. paita ei vastannut tuotekuvaa ollenkaan.. Asiakaspalvelussa antavat vaihtoehdoksi palauttaa kalliilla Kiinaan, koska euroopan varasto suljettu pandemian vuoksi. Pakkauksesta selviää, että tuotteet lähetetty Liettiasta.. toinen vaihtoehto on, että antavat 50% alennusta, vaikka tuotteet ovat ihan muuta, kuin tuotekuvat. Eli täyttä huijausta koko homma. Klarnalla lasku jäädytettynä. Jotta homma olisi hieman jännittävämpää, niin ovat eilen laittaneet sähköpostiin, että minulle on paketti matkalla. En ole tehnyt muita tilauksia, joten en tiedä mitä ovat lähettämässä ja eivät ole ottaneet kantaa, kun ilmoitin, että en ole tilannut, enkä heidän tuotteita halua.. kuluttajasuojasta vielä selvitettävä kuinka toimia näiden huijareiden kanssa...


    • Anonyymi

      En ymmärrä näitä negatiivisia kommentteja. Olen tilannut sieltä neljä kertaa ja aina tuotteet on aina tulleet ajoissa ja mitään muutakaan ongelmaa ole ikinä tullut vastaan.

    • Anonyymi

      No minä kun tilasin sieltä 50eurolla fidget toys juttuja jokunen 2kk sitten nii ei oo kuulunu ja sinne meni nekin synttäri rahat oon 10vuotias :((...... Siin oli että 5-8työpäivää.... Jos niil kestää joku 2kk siinnä niin kui vähäntyöpäivii niil on 😂
      MUTTA EI KANNATA TILATA. JOS VÄLTTÄMÄTTÄ HALUAT KOKEILLA NIIN OSTA LAHJAKORTILLA!!!! (PUHELIN LAHJAKORTILLA)

    • Anonyymi

      Ekalla kerralla huppareita tilasin meni 2kk. Nyt just tilasin ledei on mennyt 10pv ja nyt ilmoitti että on toimituksessa. Jokaisen joka tilaa pitäisi ymmärtää se että jos lukee se 8-10työpäivää nii se on niihin lähimaihin ja tälleen. Mutta kun on paljon tilaajia niin ei vain kerkeä ja se laiva ei puksuta sieltä kiinasta kovin nopeasti tänne suomeen. Jos se ei tule niin ei auta mikään. Jos on paristakympistä kiinni niin ÄLÄ TILAA SIELTÄ MITÄÄN!!

    • Anonyymi

      olen tilannut ja saanut kaiken, toimitus kestää yli viikon

    • Anonyymi

      Tilasin kengät syyskuussa.Mutta löysin kaupasta toiset,joten en noutannut pakettia.Rahaa ei ole vieläjään palaurettu minulle 69.90e. Joten en tilaa enää mitään.Viestejä oon laittannut sähköpostiin,mut ei kuulu mitään!!!

    • Anonyymi

      Miksi kenkien totalhinta on hävyttömän kallis?

    • Anonyymi

      Ihme, että lasku tulee ennen tilattua tavaraa.

    • Anonyymi

      Hei
      Olen saanut 4 keinoja.
      3 jees ja yks oli erilaisia. Yks oli mitä mää ostin mutta se toinen ihan toinen ja pienempi. Olen yrittänyt palauttaa se, mutta ihan oikeesti, HAASTAVA.....
      Voitteko auttaa
      #52474609
      Lina Fri ([email protected])

    • Anonyymi

      Tuote ei saapunut ja maksoin jo 17€ EI kannata ostaa mitään tietyltä sivistolta

    • Anonyymi

      Haluaisin vaihtaa liian pienen farkkuhameen vaaleanpunaiseen bleiseriin. Mitä teen sopimattomalla farkkuhameella? Lähetänkö sen ennekun bleiseri tulee? Lähetys on tosi kallista. Miten se korvataan kun otan vaidossa uude tuotteen? Ystävällisin terveisin Arja Jussila Hämeenlinna Leveemäki 8

    • Anonyymi

      Voisiko saada palausfirman osoite. Ei kai snyt mikään salaisuus ole.

    • Anonyymi

      Tilasin juuri kyseisestä nettikaupasta, ja nyt pelottaa kun aloin lukea näitä kokemuksia vasta tilaamisen jälkeen… tilasin paypalilla maksoi noin 65€ postineen. Eikö tilausvahvistus pitäisi tulla heti tilauksen jälkeen? Koska ei oo vieläkään näkynyt ja tilauksesta aikaa ehkä 30min. Onko aihetta huoleen?

    • Anonyymi

      Ei tule tuotetta vaikka olen maksanu ja kaikki sähköpostiosoitteet vääriä.

    • Anonyymi

      Tilasin lapselle hänen valitsemansa kännykkäkuoret, joita löytyi tämän Light in the box firman lisäksi vain Amazonilta, joka taas ei lähettänyt Suomeen jostain syystä. Maksoin Paypalillä. Tuote tuli kahdessa viikossa kuin mikä tahansa muukin lähetys on tullut ja oli oikea ja mieluinen. Postitus maksoi 4,9€ eli saman verran kuin kotimaan postimaksukin olisi ollut. Paketti tuli noudettavaksi Matkahuollon pakettina R-kioskista. Mietin kyllä pitkään näiden juttujen jälkeen uskallanko tilata. Ainakaan luottokortin tietoja en olisi uskaltanut tuonne näpytellä. Tytär pyysi minua kirjoittamaan positiivisen palautteen kun siihen kerran oli aihetta.

    • Anonyymi

      Jospa ostaisi kaupasta, niin ei tarvitsisi tilata esim zalandolt 600 eurolla ja palauttaa 400:lla. Firmat kyllä menee konkkaan, jos noin toimitaan: kiva tilata ja kokeilla ja palautella. Entäpä tämä: tilasit eilen ja nyt kuvittelet etukäteen, ettei paketti tule perille ja mietit miten järjestät, ettei tarvitse maksaa. Mietipä myös sitä, paljonko kuluja teettää yrityksille, kun he pakkaavat, lähettävät, vastaanottavat ja yrittävät myydä kerran (tai monta kertaa) sovituksessa käyneitä ei-ehkä-enää-niin-siistejä tuotteita. Miten ei riitä että marssii kauppaan ja ostaa, jos kerran on oikeasti rahaa tilata vaatteita 600 euron edestä, en ymmärrä. Vai onko vain kiva tilata ja sovitella ja palauttaa?

    • NEUVON TEITÄ. TILATKAA KLAARNAN KAUTTA, HE HOITAVAT SOTKUT, JOS NIITÄ TULEE. NIIN MINÄ TEEN AINA JOS ULKOMAILTA TILAAN, USEIN TULEE SOTKUJA MUTTA HE OSAAVAT SUHTEILAAN JA LAKIMIEHILLÄÄN HOITAA ASIANNE KUNTOON.

      • "NEUVON TEITÄ. TILATKAA KLAARNAN KAUTTA"

        𝗧𝗮̈𝗺𝗮̈𝗻 𝘁𝗮̈𝘆𝘁𝘆𝘆 𝘁𝗮𝗮𝘀 𝗼𝗹𝗹𝗮 𝗞𝗹𝗮𝗮𝗿𝗻𝗲𝗻 𝗺𝗮𝗶𝗻𝗼𝘀. ? 😂

        𝗦𝗶𝗲𝗹𝗹𝗮̈ 𝗻𝗶𝗶𝘁𝗮̈ 𝘀𝗼𝘁𝗸𝘂𝗷𝗮 𝘁𝘂𝗹𝗲𝗲𝗸𝗶𝗻. 𝗜𝘁𝗲𝗸𝗶𝗻 𝗺𝗮𝗸𝘀𝗼𝗶𝗻 𝗸𝗮𝗸𝘀𝗶 𝗮𝗶𝗵𝗲𝗲𝘁𝗼𝗻𝘁𝗮 𝗹𝗮𝘀𝗸𝘂𝗮, 𝗸𝘂𝗻 𝟰 𝗸𝗲𝗿𝗿𝗮𝗻 𝗽𝘆𝘆𝘀𝗶𝘃𝗮̈𝘁 𝗺𝗶𝗻𝘂𝗹𝘁𝗮 𝗮𝗶𝗻𝗮 𝘂𝘂𝘁𝘁𝗮 𝘁𝗶𝗲𝘁𝗼𝗮 𝗺𝘆𝘆𝗷𝗮̈𝗻 𝗸𝗮𝗻𝗻𝗮𝘀𝘁𝗮 𝗷𝗮 𝗺𝗶𝗻𝘂𝗻 𝗼𝗹𝗶𝘀𝗶 𝗽𝗶𝘁𝗮̈𝗻𝘆𝘁 𝗸𝘆𝘀𝘆𝗮̈ 𝗮𝗶𝗻𝗮 𝗹𝗶𝘀𝗮̈𝗮̈ 𝗺𝘆𝘆𝗷𝗮̈𝗹𝘁𝗮̈.

        𝗠𝗮𝗸𝘀𝗼𝗶, 𝗸𝘂𝗻 𝗲𝗶 𝗼𝗹𝗲 𝘁𝗮𝗹𝗼𝘂𝘀𝘃𝗮𝗶𝗸𝗲𝘂𝗸𝘀𝗶𝗮. 𝗝𝗮 𝘁𝗼𝗶𝘀𝗲𝗻 𝘀𝗶𝘁𝘁𝗲𝗻 𝗽𝗮𝗹𝗮𝘂𝘁𝘁𝗶𝘃𝗮𝘁 𝟳-𝟵 𝗸𝗸 𝗸𝘂𝗹𝘂𝘁𝘂𝗮, 𝗸𝘆𝘀𝘆𝗶𝘃𝗮̈𝘁 𝘁𝗶𝗹𝗶𝗻𝘂𝗺𝗲𝗿𝗼𝗮. 𝗩𝗮𝗶 𝘁𝗼𝗶𝗻𝗲𝗻 𝗷𝗮̈𝗶 𝗽𝗮𝗹𝗮𝘂𝘁𝘁𝗮𝗺𝗮𝘁𝘁𝗮.

        En viitsinyt huutaa isoilla kirjaimilla, koska olen fiksu. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Klarna kokemuksia 20 % yhden tähden kokemuksia, pettymyksiä.
        eli 1:5 onnistuninen.

        "Saanut 1/5 tähteä
        16. jouluk. 2022
        Ei kannata kayttaa
        Ei kannata kayttaa, tekee maksusta todella hankalan.
        Ostin tuotteita SHEINista, maksu Klarnan kautta.
        Palautin pari tuotetta, rekisteroin palautuksen myos Klarnaan. Lasku oli talloin “On hold” (odotti palautusten saapumista SHEINiin)
        En pystynyt siis sita maksamaan.
        Sain kirjeen 5.12.2022 Klarnalta, viimeinen maksumuistutus ja ohjeet miten laskun voi maksaa Klarnan kautta. Menin heti Klarnan sivuille, mutta laskua ei ollut enaa siella.
        Oli jo siirretty Alektumille. Palautusta ei edellenkaan rekisteroity (vaikka SHEINilla palautus oli tilassa “Refunded”), ja lisaksi 23 eur lisamaksua.
        Olin yhteydessa Klarnan asiakaspalveluun, olisin halunnut maksaa Klarnan kautta tai ihan miten vaan mutta kuulemma pitaa olla yhteydessa Alektumiin.
        Alektumin kautta sain loppujen lopuksi laskun maksettua. Toivottavasti tama paattyy tahan. Ainakin paattyy Klarnan kautta maksaminen minun osaltani.

        Asiointipäivämäärä: 16. joulukuuta 2022


        Vastaus yritykseltä Klarna

        16. jouluk. 2022
        Moikka Eija!

        Kiitos palautteestasi ja hyvä kun otit yhteyttä.

        Pahoittelut mikäli laskun kanssa oli ongelmia, voidaan se tottakai uudelleen tarkistaa miksi taukotila oli laskullasi päättynyt ja lasku oli siirtynyt perintään. Olethan meidän asiakaspalveluun yhteydessä joko puhelimitse tai chatin kautta niin katsotaan tarkemmin laskuasiaasi.
        Puhelimitse meidät tavoitat arkisin klo 9-18 numerosta 09-425 99 771 ja chattimme löytyy meidän sovelluksesta tai kirjautumalla klarna.fi sivustolle ja olemme tavoitettavissa ympäri vuorokauden!

        Mukavaa joulun odotusta! /Mira"


        https://fi.trustpilot.com/review/klarna.com


    • Anonyymi

      Suositus Minä tilaan aina, kun ulkomailta teen tilauksen. Klarna mukana kuvioissa, a jos joudut pulaan. sieltä saa apua.

      • Anonyymi

        EN suosittele.
        Syy aina olen löytänyt edullisemman, jopa 30 % edullisemman.

        Vaikka alkuhinta oli ok. tuli lisämaksuja ja se on myös ollut minun kohdalla että tuote on tullut 6-7 viikon kuluttua. Muista tulee aina alle 4 viikon, joskus jopa tasan 3 viikkoa 20 päivää.

        Laatu on myös ollut "huonointa mahdollista ja vaatekoot vaihtelee vaikka kuinka yrittää oikeaa kokoa.


      • Anonyymi

        Klarna mukana kuvioissa, a jos joudut pulaan. sieltä saa apua.

        joo toi pahinat.
        Klarna , peri mielestäni tarpeettomia. Koska ei ole talousvaikeuksia, maksoin kaksi turhaa. Toisesta tuli palautus jotain 7-9 kk kuluttua.

        Klarnaa vältän aina.


    • Anonyymi

      Tämä on huijarifirma josta ei pidä mitään tilata. Tuote tiedosssa ei ilmoiteta mitä sisältöön kuuluu eikä minkäänlasta ohjetta. Siinä sitten ihmettelet .

    • Anonyymi

      Tuotteen palauttaminen on tehty erittäin vaikeaksi. En suosittele tätä palvelua kenellekään. Asiakas joutuu tekemään kohtuuttomasti töitä ja maksamaan kuluja. Tämä lienee myös tarkoitus. Vein huonon tuotteen UFF:lle, vaikka olin maksanut siitä.

      • Anonyymi

        "Tuotteen palauttaminen on tehty erittäin vaikeaksi"

        hei, ei mitään Kiinan tavaraa voi palauttaa. Jos ei saa tai on jokinn rikki pitää tehdä vaatimus rahat takaisin.
        Jos myyjä ehdottaa että lähettää toisen tuotteen, hän yleensä huijaa, älä suostu.


      • Anonyymi

        "Vein huonon tuotteen UFF:lle, vaikka olin maksanut siitä."

        minä myynyt huutonetissä, saanut aina 2 x hinnan, kun on tullut meille väärän kokoisia.

        kun mittaan ja myyn silloin ostaja tietää jo koon. Ja saa sen 3-4 päivässä


    • Anonyymi

      Tilasin 2 verkkaripukua.Saapuivat ajallaan ja maksoin ne klarnan kautta.Tavaran lähettänyt firma lähetti monta viestiä pakettini vaiheista.Siis pelkkää positiivista sanottavaa.

    • Anonyymi

      Ostin sieltä 50€ koneen, joka tuli yllättävän nopeasti lähellä olevaan postiin. Tuote oli hyvä ja kunnossa. Ei tullut mitään lisämaksuja. Otin sen klarnan maksutavan kautta. En kuitenkaan suosittelisi antaa pankkitiliä tai ostaa yli 100€ maksavia tuotteita, jos pelkää ongelmia.

      • Anonyymi

        Mä tilasin tänään 2 neuletakkia. Eka kerta kun tuolta tilaan ja toivottavasti kaikki menee hyvin🙏


    • Anonyymi

      OLEN KUULLUT VASTAAVAA JA MUUTKIN ULKOLAISET FIRMAT TEKEVÄT SAMOIN. siis parempi ottaa selvää miten firman esim paLAUTUKSET,MAKSUT, SAAT TAKAISIN

    • Anonyymi

      Itse olen kolme kertaa tilannut ja aina on tullut ja kaikki mennyt hyvin…

      • Anonyymi

        Kiva kuulla👍, itte tilasin tänään 2 neuletakkia😊


    • Anonyymi

      Kyllä on. Sain mekon,mikä ei vastannut ollenkaan kuvaston tuotetta ja oli myös liian pieni.
      Ei ollut palautus etikettiä mukana. Jouduin maksamaan,mutta tuotteen vein SPRn kauppaan.
      Vannouduin,etten koskaan tilaa heiltä. Nyt kun on ruvennut tulemaan mainoksia nettiin joka välissä,mielenkiinto on herännyt,kun kuvissa on niin ihastuttavan näköisiä vaatteita. En taida kuitenkaan uskaltaa oikeasti tilata.

    • Anonyymi

      Tilasin mekon, joka tuli nopeasti. Nättiä vaatteita, mutta miksi kaikki on valmistettu polyesteristä, joka on oikein hiostavaa. Esim viskoosi olisi oikein hyvä materiaali.
      Kaula-aukko oli valtavan iso, jonka jouduin pienentämään. Kaikissa menoissa näyttää olevan sama homma....

      • Anonyymi

        Mikähän mahtaa olla palautusosoite? Sitä ei ilmoiteta pyynnöstä huolimatta.
        Olinpa todella tyhmä mennessänni halpaan!
        Vaatteet olivat ihan jotain muuta kuin kuvissa. Saumat ja kaula-aukko ommeltu kieroon.
        Kuosi ja materiaali jotain ihan muuta kuin oli kerrottu tai miltä materiaali näytti.
        EN IKINÄ ENÄÄ TILAA TÄÄLTÄ!

        Lightinthebox yrittää selvästi, että asiakkaan palautusaika 14vrk menisi umpeen ja joutuisi pitämään tuotteet. Palautuksesta on mainittu ettei voi tehdä ellei saa asiakastuesta siihen tietoja ja eiväthän ne näytä sitä antavan.

        Lähettäjätiedoissa oli tälläinen osoite, joten eivät paketit kiinasta tule
        Sender is:
        O.B Post + Vilniuslogistikos centras
        Pd 5045 Servecesg 1
        02121 Vilnius
        LITHUANIA

        Haluaisivat, että lähetän paketin Kiinaan, koska se maksaa paljon lähes yhtä paljon kuin tuotteet vaan en pidä niistä mitään. Suoraan roskiin menisi eikä kukaan avun tarpeessa olevakaan laita päälle tuollaisia.

        Vinkatkaa palautusosoite jos tiedossa! Kiitos.
        Ihmettelen miten suomessa voi toimia tällainen!


    • Anonyymi

      sellaiset netti kaupat jossa klarna maksu mahdollisuus niin
      ovat suht luotettavia ..

      • Anonyymi

        En itse pidä Klarnasta, sillä olisin antanut palautetta sinne tuosta yhteistyöstä ja tässäkin Klarna osapuolena. Heillekään ei ole yhteystietoja ja yritän välttää jatkossa molempia toimijoita joskin näistä Klarna rahoitusalalla toimivana on luotettavampi, sillä sen toimintaa säätelee sentään jotkut lait.
        Villiä tuntuu muutoin olevan meininki verkkokauppa -toiminnoissa.


    • Anonyymi

      Minä olen saanut pakettini,eikä mitään "vääntöä" ollut...

    • Anonyymi

      Paska firma tuote elikkä keinu hame ei vastannut kuvassa olevaa tuotetta tosi pettynyt en ikinä tilaa mitään

    • Anonyymi

      Olen tilannut sieltä todella kauan ja paljon.
      Kaikki on aina tullut, eikä tililtä ole hävinnyt rahaa. Mutta tämä shopping In on aivan mahdoton.

    • Anonyymi

      Palautus on tehty mahdollisimman vaikeaksi. En toista kertaa tilaa

    • Anonyymi

      En koskaan enään tilaa sieltä mitään.Ei voi palautaa,sinne meni rahat.VAROKAA TÄTÄ FIRMAA,ON HYVIN EPÄLUTETTAVA

    • Anonyymi

      Tilasin muutaman paidan ja tulivat reilun parin viikon kuluttua tilauksesta, hieman pelotti kun olen lukenut kielteisiä kommentteja ko firmasta ......Iloinen yllätys todella, kaikki tilaamani juuri oikean kokoisia/-näköisiä ja myös erittäin laadukkaita. Kerrakin hinta/laatusuhde natsasi!

      • Anonyymi

        Kiva kuulla🤗


    • Anonyymi

      Tilasin vaatteita ,sain rättejä ,ei sinnepäinkään kuin kuvissa. Tein arvostelut ja yritin palautusta niin eipä löydy mitään tietoja enää tilauksistani enkä voi kysellä tilauksistani enää, "tilaus listasi tyhjä" klarna oli maksaja mut olikin näköjään siirtänyt jonnekin vitun Nordealle velotuksen! Olipahan viimonen kerta kun tilaan yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Tilasin 2 neuletakkia. Tilauspäivä 5.7 ja tänään 17.7. kävin paketin hakee postista.
      Toinen neuletakki just niinkuin kuvissa ja tiedoissa.
      Toinen taas eri materiaalia,mutta menettelee.
      Ilmoitin etten ole tyytyväinen toiseen takkiin,mutten ala taistelee palautuksen
      kanssa,vaan tyydyin 50% hyvitykseen.

      MUTTA, EN tilaa ENÄÄ jatkossa mitään!!!!
      Harmittais vaan niin paljon jos raha menee,eikä tuote vastaa sitä mitä ilmoitettu.

    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset menikö tähän halpaan! Oma kokemukseni on naisten vaatetilauksista. Tuotteiden laatu ja työ on todella ala-arvoista. Saumat repeämispisteessä, ei minkäänlaisia tuotemerkintöjä tai pesuohjetta. Koko 3XL vastaa noin M-kokoa, josta maininta myyntiesittessä väljä, pitkä mekko (muistutti halpaa lakanakangasta). EU-mitoitus 50. Otin jopa yli oman kokoni, että olisi varmasti reilu koko ja kutistumisen varaa. Olin tyhmä, älä Sinä ole!

    • Anonyymi

      Mite teit palautuksen kun ei oo palautus tarraa?

    • Anonyymi

      Tilasin jo 2kk sitten seinätarroja n.100€ eikä ole saapunut, rahat kyllä meni!

    • Anonyymi

      Minä olen kaikki saanut ja olen hinta/laatusuhteeseen ollut tyytyväinen,
      kaikki ostoni ennen koronaa.
      nykyään se on vain niin kallis, monessa paikassa paljon halvempaa.

    • Anonyymi

      Minä olen kymmeniä kertoja estänyt heidän mainoksensa, mutta aina ne vain tulevat joka päivä.

    • Anonyymi

      Olen kymmeniä kertoja estänyt kyseisen firman mainokset, mutta aina vain joka päivä ne tulevat sähköpostiini.

    • Anonyymi

      Tilatut tuotteet tuli x2 +hinta x2. Ihan liian monimutkainen palautusmenettely. En ikinä enää!

    • Anonyymi

      Tilasin toukokuussa juhlamekon, se tuli , tosin päällimmäinen shifonki tunika oli eri värinen, ei kuulunut laskua,enkä tiennyt mihin ottaa yhteyttä. Vasta hiljattain tuli maksumuistutus lisähintoineen! Maksu piti hoitua Klarnan kautta! Hiljattain tilasin toisen ale mekon,tästä toisesta toimitsijalta,taaskaan en löydä laskua mistään!!
      Tulee kai korkojen kanssa joskus!?

    • Anonyymi

      Todella vaikea saada palautusosoitetta tuotteen vaihtoa ja palauttamista varten

    • Anonyymi

      Ligtingthebox kun tilaat sieltä niin palautus maksu on vähintään 40€ kirjeenä ja sit pakettina enemmän tilasin juuri kaksi mekkoa maksoi 49.00 ja palautus maksut on 40€ ei kannata tilata sieltä jollet ole varma tuotteesta että et palauta

    • Anonyymi

      Tåyttå paskaa ja liian pieniä kokoja.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1706
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1325
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1220
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1216
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1193
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1086
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1075
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      1035
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      986
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      884
    Aihe