Iitti Gee w stables! Naamat lehteen ja eläimet pois näiltä!
Hevosrääkkääjät Kokko ja Liikka!
15
4994
Vastaukset
- NOKKAA NOKI
se näyttää olevan totisinta totta hevosmiestenkin keskuudessa ja erityisesti taas kerran asiasta vastaavasta ministeristä puhuttaessa. Mutta hattua täytyy nostaa kansanedustaja Pentti Koskiselle, joka rohkenee vaatia peräti Anttilan eroa, joka viimeinkin olisi paikallaan kaikkien sikala- hevos-ym. juttujen johdosta . Mitä kaikkea muuta liene tapahtunutkaan?
- maketheoriginal
antakaa ihmisten olla. te jahtaatte ihmisiä jo muutenkin. mitä olette muuta muka saaneet aikaan kuin mieliharmia. mihinkään teistä ei ole, joten höpinät pois ettei muita yllytetä. kouvostoliiton itkuiikat on näköjään taas kokoontuneet länkyttämään porukalla. huihui ja hui. katsokaa sinne peiliin. kopukat on kopukoita, aivan sama. makkaraksi vaan kaikki. sen takia kasvatetaan, että saadaan juoksemaan jotain typerää kouvostoliitossa olevaa rinkiä.
- ::((
http://www.adressit.com/nyt_riittaa_elainten_kaltoinkohtelu
mitä ihmisellä liikkuu korvien välissä? kun seuraa vierestä kun hevoset kärsivät,eikä tee asialle mitään!!! tallin pitäjällä vastuu hevosista jotka on talliinsa ottanut ja tietenkin omistaan kans!!! - hevosten suojelia
Hei sinä lopettakaa jo tyyppi. Sinä et tiedä hevosista tai niiden historiasta mitään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niistä ei saa tehdä makkaraa, jos sanot että hevosista pitää tehdä makkaraa se ärsyttää hevosia ja se tarkoittaa että ärsytät minua myös!!!!!!!!!!!!!!! Ajatelkaa nyt että hevosparat kärsii kun tallin omistaja rääkkää niitä varmaan tahallaan.
- Hopoti 1
hevosten suojelia kirjoitti:
Hei sinä lopettakaa jo tyyppi. Sinä et tiedä hevosista tai niiden historiasta mitään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niistä ei saa tehdä makkaraa, jos sanot että hevosista pitää tehdä makkaraa se ärsyttää hevosia ja se tarkoittaa että ärsytät minua myös!!!!!!!!!!!!!!! Ajatelkaa nyt että hevosparat kärsii kun tallin omistaja rääkkää niitä varmaan tahallaan.
Äläs kiihkoo.Hevosen liha on hyvää.Mitä vattua sä et tiedä hevosista mitään.Mä oon hevosien omistaja..Kautta aikojen on hevosen lihaa syöty ja tullaan syömään .Näin se vaan on..Mä mikään hevosten rääkkääjä ees oo.Nappi otsaan vaan.niin helpolla se uinahtaa.Ei siinä eläin kärsi yhtään.Toista on ne pulla hevoset jotka yritetään pitää hengissä millä hyvänsä ,vaik eläimellä ois miten paha olla ja ikää yli 20v.Ehkä myös sairauksia..Mieti .Miks pitää pitää elossa eläintä jos siitä näkee et se kärsii.Se mun mielestä on eläinrääkkäystä..
- Hevoset koirat kissat
Taidat olla itseäsi myyvä homo huora vittu perseestä vedetty saatana paska läski perse vittu?
- surullista
Ihmisillä on kaikenlaisia sairauksia,tämä on yksi niistä!!
- kaitsu
voi witttu mitä käytöstä!!!!! tampereellasukulaistenlähelläon tili jos on 99999999999999999900000004444 % pahemmat oltavat.hevoset suoraan ovat vankilassa SE ON JO POLIISI ASIA....siellä tilalla on yli 90 hevosta kärsimässa
- kaitsu
onhan se jo MELKONEN SAIRAUS..tarkotan teksisäbi tili tila
- hopotin 1 vihaaja
No hopoti 1. Mä vihaan ihmisiä. Ihmiset ovat tappajia!!!!!!!!!!!! Oikeesti mä voisin antaa tuhannelle ihmiselle napin otsaan. Mä en oo syöny hevosen lihaa ikinä enkä tuu syömäänkään!!!!! Etkä sä edes omista hevosia!!!!! Mun mielestä se on rääkkäystä että niistä halutaan vaan makkaraa koska hevosen liha on muka hyvää. Mä en taida puhuu samaa kieltä kun sä. Muuten mä tiedän hevosista hirveen paljon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Muuten sä voisit kokeilla laittaa ittelles napin otsaan.
- Suomenmieli
Hevonen on meetwurstin raaka-aine, siinä missä lampaansuoli OIKEAN nakkimakkaran kuori. Ilman hevosta ei ole metukkaa. On pirun hyvää muutenkin, jos ei ole radalla liikaa piiskattu.
- ihmetteliä
Ihmisillä on kaikenlaisia outoja sairauksia ja tässä yksi pahimmista.
- I love pony
Eikö ne siellä tallilla ajattele yhtään? Hevoset ja ponit ovat uljaita ja komeita eläimiä esim villihevoset ovat uljaita ja lihksikkaita mutta Kouvolan hevoset ovat menettäneet uljautensa ja voimakkuutensa. Nyt ne ovat heikkoja ja avuttomia. Tämä uutinen kyllä pistää eläinsuojeluliiton liikkeelle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202243Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3031216- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53905- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642