Taas hyytyvät Chryslerit pakkaseen

Hip hei!

heheee!

132

3563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frangrabba

      olet vain kateellinen kinnerin omistaja joka vain haaveilee autosta,osta sinäkin craisleri niin saat luxusta

      • 9+9

        Just joo craisleri ja luxus, kyllä vitsin murjasit!


      • se on

        Täysi romuauto.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,
        se on kirjoitti:

        Täysi romuauto.

        Tekniikka suurelta osin Korealaista paskaa. Nää nyky romut pilaa OIKEIDEN JENKKIAUTOJEN maineen. Meksikolais itävaltalais saksalais korealaista sontaa


      • skldnfklsdfkl
        ,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Tekniikka suurelta osin Korealaista paskaa. Nää nyky romut pilaa OIKEIDEN JENKKIAUTOJEN maineen. Meksikolais itävaltalais saksalais korealaista sontaa

        Todella älykästä laukoa tollasia kommentteja kun ei ole mitään tietoa mistään. Chryslerit on ainakin tähänpäivään asti olleet ihan aitoja jenkkejä, ainoastaan muutamia malleja on valmistettu myös yhdysvaltojen ohella muuallakin. Oma auto on ainakin peräisin ihan Detroitista, olen sen tarkastanut. Euro-Fordit ja Korean Chevyt on sitten eriasia, ja niiltäkin löytyy omat amerikan mallistonsa jotka on ihan eri sarjaa kuin noi. Eihän eurooppaan ole edes tuotu aitoja Chevyjä tai Fordeja 10 vuoteen. Sinulla tuskin on edes mitään kokemusta aidoista nykyajan Chryslereistä jos noin väität.


      • skeidaa
        skldnfklsdfkl kirjoitti:

        Todella älykästä laukoa tollasia kommentteja kun ei ole mitään tietoa mistään. Chryslerit on ainakin tähänpäivään asti olleet ihan aitoja jenkkejä, ainoastaan muutamia malleja on valmistettu myös yhdysvaltojen ohella muuallakin. Oma auto on ainakin peräisin ihan Detroitista, olen sen tarkastanut. Euro-Fordit ja Korean Chevyt on sitten eriasia, ja niiltäkin löytyy omat amerikan mallistonsa jotka on ihan eri sarjaa kuin noi. Eihän eurooppaan ole edes tuotu aitoja Chevyjä tai Fordeja 10 vuoteen. Sinulla tuskin on edes mitään kokemusta aidoista nykyajan Chryslereistä jos noin väität.

        Ainakin mallit Sebrin ja c300 tehdään usa,n ulkopuolella


      • ...
        skeidaa kirjoitti:

        Ainakin mallit Sebrin ja c300 tehdään usa,n ulkopuolella

        Sebring tehdään Detroitissa ja 300C usassa ja Kanadassa enimmäkseen, osaa malleista myös itävallassa.


      • ...............
        ... kirjoitti:

        Sebring tehdään Detroitissa ja 300C usassa ja Kanadassa enimmäkseen, osaa malleista myös itävallassa.

        Omani 300 c oli tehty itävallassa, ja näkyyhän noita sebringejä/ sirruksia tehtävän meksikossa http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_Sebring ja muunmuassa kaikki Sebring avot tehdään siellä. Tuossa oli muutakin mielenkiintoista, Sebringejä tehdään myö Venäjällä jossa ne myydään Volgina, kumma ettei Mosseina onhan auto amerikan mosse..2001-2003 Chrysler Sebring sedan
        Also called Chrysler Cirrus (in Mexico)
        Volga Siber (Russia)


      • paha paha
        ............... kirjoitti:

        Omani 300 c oli tehty itävallassa, ja näkyyhän noita sebringejä/ sirruksia tehtävän meksikossa http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_Sebring ja muunmuassa kaikki Sebring avot tehdään siellä. Tuossa oli muutakin mielenkiintoista, Sebringejä tehdään myö Venäjällä jossa ne myydään Volgina, kumma ettei Mosseina onhan auto amerikan mosse..2001-2003 Chrysler Sebring sedan
        Also called Chrysler Cirrus (in Mexico)
        Volga Siber (Russia)

        Toi ol paha , Sysleri tunnetaan muualla amerikan mossena paitti venäjällä, siellä se on volga hahahahahahahahah


      • ...
        ............... kirjoitti:

        Omani 300 c oli tehty itävallassa, ja näkyyhän noita sebringejä/ sirruksia tehtävän meksikossa http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_Sebring ja muunmuassa kaikki Sebring avot tehdään siellä. Tuossa oli muutakin mielenkiintoista, Sebringejä tehdään myö Venäjällä jossa ne myydään Volgina, kumma ettei Mosseina onhan auto amerikan mosse..2001-2003 Chrysler Sebring sedan
        Also called Chrysler Cirrus (in Mexico)
        Volga Siber (Russia)

        Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Sebringit ainakin 2001-2006 on tehty Detroitissa joka myös itselläni on, rättikattomalleja Meksikossa, coupe Illinoisissa. Sebringejä ei TODELLAKAAN tehdä venäjällä, vaan vanhankopan Sebringin lisenssit on myyty venäjälle joista ne tekevät omanlaisiaan malleja eri koneilla ja omanlaisilla muutoksillaan. Chrysler Cirrus on eri auto joka pohjautuu Dodge Stratukseen ja valmistettu 1995-2000. Kannattaisko joskus opetella lukemaan ja ottamaan asioista selvää ennenkuin aukoo päätään? Miksi vitussa teidän on muutenkaan koko ajan jauhettava samaa paskaa jolla ei ole mitään pohjaa ärsyttääksenne Chryslerin omistajia, onko niin pahasti kaasupoljin juuttunut muoviautossa kiinni?


      • Volga Volga
        ... kirjoitti:

        Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Sebringit ainakin 2001-2006 on tehty Detroitissa joka myös itselläni on, rättikattomalleja Meksikossa, coupe Illinoisissa. Sebringejä ei TODELLAKAAN tehdä venäjällä, vaan vanhankopan Sebringin lisenssit on myyty venäjälle joista ne tekevät omanlaisiaan malleja eri koneilla ja omanlaisilla muutoksillaan. Chrysler Cirrus on eri auto joka pohjautuu Dodge Stratukseen ja valmistettu 1995-2000. Kannattaisko joskus opetella lukemaan ja ottamaan asioista selvää ennenkuin aukoo päätään? Miksi vitussa teidän on muutenkaan koko ajan jauhettava samaa paskaa jolla ei ole mitään pohjaa ärsyttääksenne Chryslerin omistajia, onko niin pahasti kaasupoljin juuttunut muoviautossa kiinni?

        Niin ja näissä Sebringeissä on vielä korealaisjapanilaissaksalainen puolimoottori, varsinainen Amerikan Volga.


      • ...............
        ... kirjoitti:

        Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Sebringit ainakin 2001-2006 on tehty Detroitissa joka myös itselläni on, rättikattomalleja Meksikossa, coupe Illinoisissa. Sebringejä ei TODELLAKAAN tehdä venäjällä, vaan vanhankopan Sebringin lisenssit on myyty venäjälle joista ne tekevät omanlaisiaan malleja eri koneilla ja omanlaisilla muutoksillaan. Chrysler Cirrus on eri auto joka pohjautuu Dodge Stratukseen ja valmistettu 1995-2000. Kannattaisko joskus opetella lukemaan ja ottamaan asioista selvää ennenkuin aukoo päätään? Miksi vitussa teidän on muutenkaan koko ajan jauhettava samaa paskaa jolla ei ole mitään pohjaa ärsyttääksenne Chryslerin omistajia, onko niin pahasti kaasupoljin juuttunut muoviautossa kiinni?

        Katos pirua kun eivät tehtaalla tiedä mitä tekevät, eivät ole varmaan sinulta kysyneet. Täs ainakin mainitaan et esim 2007 ja uudemmat Sebringit tehdään meksikossa Cirruksena http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_Sebring


      • USA1
        ............... kirjoitti:

        Katos pirua kun eivät tehtaalla tiedä mitä tekevät, eivät ole varmaan sinulta kysyneet. Täs ainakin mainitaan et esim 2007 ja uudemmat Sebringit tehdään meksikossa Cirruksena http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_Sebring

        olet laittanut oikein wikipedia -linkin, etkä ole sitä edes itse vaivautunut lukemaan (ts. ymmärtämään lukemaasi). Toistaiseksi viimeinen Sebring 2007-2010 valmistettiin yksinomaan Detroitissa Sterling Heightissä. Saman mallin seuraaja Chrysler 200 tullaan niinikään valmistamaan samassa paikassa USAssa. Se, että autoa myydään esim. Meksikossa Cirrus -nimellä, EI tarkoita sitä että se valmistetaan siellä.

        Sebringin 6-sylinteriset koneet ovat USAssa suunniteltuja ja valmistettuja ja 2- ja 2.4-litraiset neloset niinikään amerikkalaista tuotantoa. 4-sylinterisen maailmanmoottorin lohkon suunnittelu aloitettiin Hyundai-Mitsubishi-Chrysler -yhteistyönä, mutta valmistajien erimielisyydet moottoreiden lopullisista yksityiskohdista vesitti yhteistuotannon ja kukin merkki suunnitteli mm. kansi- ja apulaitekokonaisuudet itse. Vain asioista tietämättömät väittävät Sebringiä tai sen moottoreita milloin korealaisiksi, milloin meksikolaisiksi.

        Ainoastaan euroopan markkinoille tarkoitettu diesel -versio on varustettu saksalaisella moottorilla.


      • mopar mopo
        USA1 kirjoitti:

        olet laittanut oikein wikipedia -linkin, etkä ole sitä edes itse vaivautunut lukemaan (ts. ymmärtämään lukemaasi). Toistaiseksi viimeinen Sebring 2007-2010 valmistettiin yksinomaan Detroitissa Sterling Heightissä. Saman mallin seuraaja Chrysler 200 tullaan niinikään valmistamaan samassa paikassa USAssa. Se, että autoa myydään esim. Meksikossa Cirrus -nimellä, EI tarkoita sitä että se valmistetaan siellä.

        Sebringin 6-sylinteriset koneet ovat USAssa suunniteltuja ja valmistettuja ja 2- ja 2.4-litraiset neloset niinikään amerikkalaista tuotantoa. 4-sylinterisen maailmanmoottorin lohkon suunnittelu aloitettiin Hyundai-Mitsubishi-Chrysler -yhteistyönä, mutta valmistajien erimielisyydet moottoreiden lopullisista yksityiskohdista vesitti yhteistuotannon ja kukin merkki suunnitteli mm. kansi- ja apulaitekokonaisuudet itse. Vain asioista tietämättömät väittävät Sebringiä tai sen moottoreita milloin korealaisiksi, milloin meksikolaisiksi.

        Ainoastaan euroopan markkinoille tarkoitettu diesel -versio on varustettu saksalaisella moottorilla.

        World enginen lohko ei ole yhteistyössä suunniteltu vaan se on alunperin Hyundain käytössä ollut jota on sen jälkeen jatkojalostettu mitsun ja kraisun toimesta,. Näin ainakin väittää Kraisler itse. Who is actually designing the engines?

        In 2008, Chrysler was working on a new four cylinder engine package, which may or may not be based on the World Engines. FEV was working with Chrysler on this design, which is running a turbocharger and direct injection.

        Reportedly, the basic block was designed by Hyundai, and Chrysler and Mitsubishi then made a large number of modifications to make it more efficient and adapt it to their uses and technologies. Most of the packaging/dressing components, such as intake manifolds and valve timing equipment, were developed by each partner independently. For example, the variable valve timing was developed by Mercedes and was used on the V6 in the E-Class. J.L. French makes the blocks for American engines, with Nemak providing head castings from


    • mmakine

      ...ei mun ainakaan ole vielä hyytynyt. Joitakin dieseleiden omistajia pakkaset ovat kuulemma kiusanneet mutta kun lueskeli juttuja Chryslerclubin palstalta, niin sitä hyytymistä ei ole aiheuttanut se Chrysler vaan syyttävä sormi osoittaa enemmänkin tunnetun akkutuholaisen Webaston suuntaan. Liialla esilämmityksellä ja liian vähäisellä ajolla saa tapettua akun jopa luotettavasta japanilasmerkistä.

      Amerikkalaista Chryslerminivan-foorumia lukiessa törmää sellaiseen juttuun että ne pojat siellä alkavat pohtia -5F pakkasissa (jotain -20C) että olisiko synteettisistä öljyistä jotakin etua. Tulee tästä mieleen että onko se Chrysler nyt oikeastaan mikään kovin paha pakkaseen hyytyjä? Ja ennenkuin kehutaan kilpailevat merkit niin kysyn ihan oikeasti että hyytyykö niitä pakkaseen sen enempää kuin mitään muitakaan autoja? Ja keskustellaan nyt asiallisesti huolletuista autoista, hyytyvät ne Volvot ja Saabitkin jos eivät ole talvikunnossa.

      • ...

        idioottien invaasio tänne on iskenyt:D Ihan turhaa tuohon edes on alkaa kommentoimaan mitään kun selvästikkin on kyse vaan kateellisten kakaroiden vittuilusta. Samaa löytyy kaikkien luksus/premium-merkkien palstoilta. Niin ja tuohon pakkasjuttuun jos nyt vaivaudun vähän sanomaan niin hyvin se vaan aamulla lähti ilman lämmitysroikkaa käyntiin -28 asteen pakkasessa, on aina lähtenyt.


      • Junkcar
        ... kirjoitti:

        idioottien invaasio tänne on iskenyt:D Ihan turhaa tuohon edes on alkaa kommentoimaan mitään kun selvästikkin on kyse vaan kateellisten kakaroiden vittuilusta. Samaa löytyy kaikkien luksus/premium-merkkien palstoilta. Niin ja tuohon pakkasjuttuun jos nyt vaivaudun vähän sanomaan niin hyvin se vaan aamulla lähti ilman lämmitysroikkaa käyntiin -28 asteen pakkasessa, on aina lähtenyt.

        Mutta mitä tekemistä Chrysler ja luxus/premium autoilla on samassa lauseessa, jos viittaat että Chrysler kukuu siihen ryhmään olet kyllä pahasti erehtynyt.


      • juu'u
        Junkcar kirjoitti:

        Mutta mitä tekemistä Chrysler ja luxus/premium autoilla on samassa lauseessa, jos viittaat että Chrysler kukuu siihen ryhmään olet kyllä pahasti erehtynyt.

        Chrysler kuuluu premium auto luokkaan ja nyt siis puhutaan oikeasta chrysleristä ei dodgesta, jota jostakin syytä euroopassa myös myydään chryslerinä.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Luxury_motor_vehicle_manufacturers

        http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_Sebring_(sedan)

        http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_300


      • Junkcar

      • mmakine
        Junkcar kirjoitti:

        Jaa että esim. joku Neon on premiumia?

        Chrysler on kotimarkkinoillaan mielletty enemmän premium-merkiksi. Konsernin standardimerkki on Dodge ja oli ennen Plymouth mutta se on nykyään hyllytetty merkki. Mutta Euroopassa merkkejä on sotkettu eri tavalla ja esim Dodge Neonia ja Plymoutyh Neonia on myyty täällä Chrysler Neonina. Eikä minullakaan mitään Chrysleriä ole vaan Dodge Grand Caravan. Mutta jos olis euromalli niin kyllä sitä olis niin paljon parempi merkki, joopajoo...


      • ...
        Junkcar kirjoitti:

        Jaa että esim. joku Neon on premiumia?

        ei ole Chrysler niinkuin monesti jo tullut tästä paasattua. Chrysler-merkkiä kantava väline on alkuperäisesti aina ollut se kaikkein yleellisimmin varusteltu malliston lippulaiva, dodgen ja plymouthin ollessa arkisempia kulkineita. Esimerkkejä aidoista Chryslereistä on mm. 300 sarja, New Yorker, Sebring, Imperial, Le Baron, Town and Country. Näistä 300C, Sebring, Town and Country nykyisiä.

        Jos Chrysler on amerikassakin vähän parempi merkki niin kyllä se euroopassa luetaan premiumeihin, suomessa jo Dodgekin riittää siihen.


      • Naurattaa

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ... kirjoitti:

        ei ole Chrysler niinkuin monesti jo tullut tästä paasattua. Chrysler-merkkiä kantava väline on alkuperäisesti aina ollut se kaikkein yleellisimmin varusteltu malliston lippulaiva, dodgen ja plymouthin ollessa arkisempia kulkineita. Esimerkkejä aidoista Chryslereistä on mm. 300 sarja, New Yorker, Sebring, Imperial, Le Baron, Town and Country. Näistä 300C, Sebring, Town and Country nykyisiä.

        Jos Chrysler on amerikassakin vähän parempi merkki niin kyllä se euroopassa luetaan premiumeihin, suomessa jo Dodgekin riittää siihen.

        Näkyis se Neonkin olevan craisu tai sitten ne ei tehtaalla tiedä.http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_Neon.. Amerikassa parempi merkki joka on lähes konkassa.. Taitaa se crysler/fiat 500 olla myös premium


      • ,.,.,.,.,.,.,.
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Näkyis se Neonkin olevan craisu tai sitten ne ei tehtaalla tiedä.http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_Neon.. Amerikassa parempi merkki joka on lähes konkassa.. Taitaa se crysler/fiat 500 olla myös premium

        Mitä se vaikuttaa autoon jos yritys on konkurssin partaalla? Onhan monet mm. Porsche käynyt konkurssin partaalla vähän aikaa sitten yms.


      • ...............
        ,.,.,.,.,.,.,. kirjoitti:

        Mitä se vaikuttaa autoon jos yritys on konkurssin partaalla? Onhan monet mm. Porsche käynyt konkurssin partaalla vähän aikaa sitten yms.

        Porssella on vähän ostajia koska autot ovat kalliita.. Chryslerillä on vähän ostajia koska autot ovat laaduttomia. Chryslerillä on halpoja autoja jotka eivät mene kaupaksi, Porssella on ainoastaan kalliita autoja eli niitä ei pysty joka jannu ostaan vaikka haluaisi


    • lkjgklj

      -05, diesel ja lähtee kylmänäkin helposti käyntiin. Webastoa kun vaan muistaa olla käyttämättä liikaa tai sit hommaa ylläpitolaturin akulle niin webastokaan ei tee mitään ongelmia....

    • voyager 3.3

      No kyllähän sen ymmärtää että harmittaahan se, kun oma auto temppuilee pakkasilla ja naapuri ajelee chryslerillään ilman huolen häivää. Mutta purkaisit sen harmisi vaikka tuonne

      http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3881

      Kaikesta huolimatta hyvää talven jatkoa sinulle!

      • Junkcar

        300 c on kyllä näyttävä peli muttei kuitenkaan mitään premiumia muista malleista puhumattakaan.


      • Riiseli
        Junkcar kirjoitti:

        300 c on kyllä näyttävä peli muttei kuitenkaan mitään premiumia muista malleista puhumattakaan.

        Huomattavan hyvin perustellusta ja ennenkaikkea huomattvan älykkäästä kommentista!!


      • ...
        Junkcar kirjoitti:

        300 c on kyllä näyttävä peli muttei kuitenkaan mitään premiumia muista malleista puhumattakaan.

        Kerroppas mikä sitten on Premiumia sinulle jos tuo ei kerta riitä? Ei nyt ainakaan mikään Audi, Volkkari tai Volvo:D Pelkkiä wannabe nousukkaita. Chrysler on aina vuosisadan alusta asti ollut premium/luksus luokkaa, samoin kun Buick tai Lincoln, tai euroopassa Mersu. Bentleyt ja Rollssit on sitten ihan eri luokka jo jos niihin lähtee vertaamaan.


    • Vojakeristi

      Vojakkerini lähtee käyntiin ilman mitään apulämmitystä vielä jopa -35 asteessa( 20,01-2010 oli näitä lukuja pohjoisessa) ja käyntiin lähti.Ei ole ollut mitään vaikeuksia käyntiilähdössä,muutenkin auto ollut kaikinpuolin moiteton ei ole ollut mitään vikoja anakaan vielä vaikka mkä sen tietää mitä huominen tuo tullessaan peli vuosimallia 2010 ajettu 18000km

      • höspö

        Kyllä on poikaa kun on lämmin neoni alla, alle 10min ajolla lämmöt täysillä ja lämmintä ilmaa tulee jo ennenkuin viisari värähtää, ja pakkasta -23...

        Taitaa syödä saksalaisten suosijoita, itellä on seisonnassa bmw 525i e34 mallia ja se lämpenee n. 20minuuttia -10pakkasessa jos kaupungissa ajaa...

        Neonissa -10pakkasella tulee niin kuumaa ilmaa ettei voi pitää kättä suuttimen edessä kauaa kun alkaa käsi palamaan...:D


      • vojakeristi

        Vuosimalli on 2002, tuli eilen näköhäiriö(pahottelen)


      • Luxusta
        höspö kirjoitti:

        Kyllä on poikaa kun on lämmin neoni alla, alle 10min ajolla lämmöt täysillä ja lämmintä ilmaa tulee jo ennenkuin viisari värähtää, ja pakkasta -23...

        Taitaa syödä saksalaisten suosijoita, itellä on seisonnassa bmw 525i e34 mallia ja se lämpenee n. 20minuuttia -10pakkasessa jos kaupungissa ajaa...

        Neonissa -10pakkasella tulee niin kuumaa ilmaa ettei voi pitää kättä suuttimen edessä kauaa kun alkaa käsi palamaan...:D

        Enpä tiedä miten Vojakeri lähtee pakkasessa käyntiin, kun ajalen sillä lähinnä lampimästä hallista toiseen ja takaisen.


      • Pt Cruicer
        vojakeristi kirjoitti:

        Vuosimalli on 2002, tuli eilen näköhäiriö(pahottelen)

        Kyllä pt cruicer on lähtenyt aamuisin käyntiin.
        Ollut jo 3 vuotta ! Ja ennen sitä oli Neon 3 vuotta ja se lähti aamuisin käyntiin.
        En oikeen ymmärä noita juttuja että eivät lähtisivät käyntiin ? Ja ei ole kyllä olllut muutakan
        vika niisä ! Taitaa seuraava auto olla myös Chrysler tai Dodge ! Terveisiä kaikille jotka ei laadusta tingi,ajetaan me millä halutaan niin muut saa aja jokamiehen höylillä :)


    • Kalle N.
      • ...

        Ok. Miten se liittyy tähän:P?


    • voja=paras

      tuota sisäsiittoisuutta on näköjään yllättävän paljon..!

      • tojo poika

        masentuneet aloittelijat todellakin masentuneita kun tuollaisia kirjoittelevat chrysler palstalle,mutta
        koittakaa kestää etteköhän tekin joskus saa kunnon chryslerin,en tosin usko kun pitäisi ymmärtääkkin
        jotain asioista että kykenee hankkimaan sellaisen.


      • Mitsubishi.....
        tojo poika kirjoitti:

        masentuneet aloittelijat todellakin masentuneita kun tuollaisia kirjoittelevat chrysler palstalle,mutta
        koittakaa kestää etteköhän tekin joskus saa kunnon chryslerin,en tosin usko kun pitäisi ymmärtääkkin
        jotain asioista että kykenee hankkimaan sellaisen.

        Tuo Chryslerhän on tekniikaltaan hyvin pitkälle japsiromu että äläpä hauku japseja....


      • ...
        Mitsubishi..... kirjoitti:

        Tuo Chryslerhän on tekniikaltaan hyvin pitkälle japsiromu että äläpä hauku japseja....

        Ei hyvin pitkälle vaan 2.5, 2.6 ja 3 litran v6 koneet on olleet mitsubishin valmistamia.


      • riisiä riisiä

      • ,,,,,,,,,,,,,
        ... kirjoitti:

        Ei hyvin pitkälle vaan 2.5, 2.6 ja 3 litran v6 koneet on olleet mitsubishin valmistamia.

        Koneita ja automaatteja tulee japseista eli aika pitkälle teknisesti japseja jopa Korealaisia esim Word engine lohko alunalkaen Hundaista..Chrysler Neon 2.0 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler PT Cruiser 2.0 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler Sebring 2.0/2.7 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler 300M 2.7/3.5 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler Voyager 2.4/3.3/3.8 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69


      • ...
        ,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Koneita ja automaatteja tulee japseista eli aika pitkälle teknisesti japseja jopa Korealaisia esim Word engine lohko alunalkaen Hundaista..Chrysler Neon 2.0 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler PT Cruiser 2.0 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler Sebring 2.0/2.7 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler 300M 2.7/3.5 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler Voyager 2.4/3.3/3.8 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69

        No ei todellakaan ole noi Mitsun koneita:D World Engine joka on GEMA:n valmistama on ollut käytössä vasta 2007 alkaen Sebringeissä ja joissain Dodgen malleissa ja niistäkin vain 2.0 ja 2.4 on niitä.
        Kaikki vanhat koneet mukaan lukien 2.0 ja 2.4 on Chryslerin omia, niitä on ainoistaan käytetty Mitsubishi Eclipsessä ja parissa muussa sen autossa. Eikä sillä väliä vaikka olisivat Mitsun koneita mutta kun ei se pidä paikkaansa.

        4 vaihteinen A604 on myös Chryslerin ja sekin on perujaan hyvin samanlainen kuin 3 vaihteiset A tyypillä varustetut 50-60 luvulta peräisin olevat automaatit. Myös käytettävä automaattiöljy on Moparin ATF 4 joten jos se olisi Mitsun loota niin ehkä siinä käytettäis niiden omia öljyjä.

        Ihan turhaa papattaa jotain tommosta paskaa josta et tiedä mitään.


      • fghjk567895678
        ... kirjoitti:

        No ei todellakaan ole noi Mitsun koneita:D World Engine joka on GEMA:n valmistama on ollut käytössä vasta 2007 alkaen Sebringeissä ja joissain Dodgen malleissa ja niistäkin vain 2.0 ja 2.4 on niitä.
        Kaikki vanhat koneet mukaan lukien 2.0 ja 2.4 on Chryslerin omia, niitä on ainoistaan käytetty Mitsubishi Eclipsessä ja parissa muussa sen autossa. Eikä sillä väliä vaikka olisivat Mitsun koneita mutta kun ei se pidä paikkaansa.

        4 vaihteinen A604 on myös Chryslerin ja sekin on perujaan hyvin samanlainen kuin 3 vaihteiset A tyypillä varustetut 50-60 luvulta peräisin olevat automaatit. Myös käytettävä automaattiöljy on Moparin ATF 4 joten jos se olisi Mitsun loota niin ehkä siinä käytettäis niiden omia öljyjä.

        Ihan turhaa papattaa jotain tommosta paskaa josta et tiedä mitään.

        Älä ite papata paskaa, luuletko tosiaan ettei tehdas tiedä mitä tekee. World enginen lohko on Hundaista ja sitä on kehitetty yhdessä Mitsun ja kraisun kanssa . Esim jakopää on mesestä.. Pieni lapsikin tietää että Kraisu on käyttänyt mitsun koneita ja laatikoita.


      • gfghj4567dfgh
        ... kirjoitti:

        No ei todellakaan ole noi Mitsun koneita:D World Engine joka on GEMA:n valmistama on ollut käytössä vasta 2007 alkaen Sebringeissä ja joissain Dodgen malleissa ja niistäkin vain 2.0 ja 2.4 on niitä.
        Kaikki vanhat koneet mukaan lukien 2.0 ja 2.4 on Chryslerin omia, niitä on ainoistaan käytetty Mitsubishi Eclipsessä ja parissa muussa sen autossa. Eikä sillä väliä vaikka olisivat Mitsun koneita mutta kun ei se pidä paikkaansa.

        4 vaihteinen A604 on myös Chryslerin ja sekin on perujaan hyvin samanlainen kuin 3 vaihteiset A tyypillä varustetut 50-60 luvulta peräisin olevat automaatit. Myös käytettävä automaattiöljy on Moparin ATF 4 joten jos se olisi Mitsun loota niin ehkä siinä käytettäis niiden omia öljyjä.

        Ihan turhaa papattaa jotain tommosta paskaa josta et tiedä mitään.

        Tiedätkö paukapää että esim jenkkien th 350 laatikkoon voit kaataa dextron 3 öljyä, ei siinä öljypöntössä tartte lukee Chevrolet. Millaiset öljynporauslautat on Mitsubishillä. Eiköhän ne osta öljyt esim Shelliltä ja lyö omat leimat päälle,, siinä koneesta:The Chrysler-Mitsubishi-Hyundai World Engine: 1.8, 2.0, 2.4 Reportedly, the basic block was designed by Hyundai, and Chrysler and Mitsubishi then made a large number of modifications to make it more efficient and adapt it to their uses and technologies. Most of the packaging/dressing components, such as intake manifolds and valve timing equipment, were developed by each partner independently. For example, the variable valve timing was developed by Mercedes and was used on the V6 in the E-Class. J.L. French makes the blocks for American engines, with Nemak providing head castings from Mexico...http://www.allpar.com/mopar/world-engine.html ja tuolta löydät muut myllyt ja laatikot


      • offroad_
        fghjk567895678 kirjoitti:

        Älä ite papata paskaa, luuletko tosiaan ettei tehdas tiedä mitä tekee. World enginen lohko on Hundaista ja sitä on kehitetty yhdessä Mitsun ja kraisun kanssa . Esim jakopää on mesestä.. Pieni lapsikin tietää että Kraisu on käyttänyt mitsun koneita ja laatikoita.

        Mitä sitten moni muukin merkki on tehnyt yhteistyötä toisten kanssa. Mitsu tekee hyvän moottorin ei siinä ole mitään huonoa.


      • voi voi
        gfghj4567dfgh kirjoitti:

        Tiedätkö paukapää että esim jenkkien th 350 laatikkoon voit kaataa dextron 3 öljyä, ei siinä öljypöntössä tartte lukee Chevrolet. Millaiset öljynporauslautat on Mitsubishillä. Eiköhän ne osta öljyt esim Shelliltä ja lyö omat leimat päälle,, siinä koneesta:The Chrysler-Mitsubishi-Hyundai World Engine: 1.8, 2.0, 2.4 Reportedly, the basic block was designed by Hyundai, and Chrysler and Mitsubishi then made a large number of modifications to make it more efficient and adapt it to their uses and technologies. Most of the packaging/dressing components, such as intake manifolds and valve timing equipment, were developed by each partner independently. For example, the variable valve timing was developed by Mercedes and was used on the V6 in the E-Class. J.L. French makes the blocks for American engines, with Nemak providing head castings from Mexico...http://www.allpar.com/mopar/world-engine.html ja tuolta löydät muut myllyt ja laatikot

        Lisäisin vielä että eihän noi ole moottoreita vaan automaatti vaihteistoja saatanan nuija Chrysler Neon 2.0 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler PT Cruiser 2.0 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler Sebring 2.0/2.7 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler 300M 2.7/3.5 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler Voyager 2.4/3.3/3.8 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,6


      • ,,,,,,,,,,,,,,,
        offroad_ kirjoitti:

        Mitä sitten moni muukin merkki on tehnyt yhteistyötä toisten kanssa. Mitsu tekee hyvän moottorin ei siinä ole mitään huonoa.

        No ei kait siinä huonoa olekkaan mut ei noi kyl enää mitää jenkkiautoja ole vaan puoli japseja. Sit täällä joku helvetin nuija sekoilee noista Mitsujen koodeista, eihän ne ole koneiden koodeja vaan automaattien..eli nää on VAIHTEISTOJA EI KONEITA Chrysler Neon 2.0 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler PT Cruiser 2.0 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler Sebring 2.0/2.7 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler 300M 2.7/3.5 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler Voyager 2.4/3.3/3.8 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69


      • jjjjjjjjjjjjjjj
        ... kirjoitti:

        No ei todellakaan ole noi Mitsun koneita:D World Engine joka on GEMA:n valmistama on ollut käytössä vasta 2007 alkaen Sebringeissä ja joissain Dodgen malleissa ja niistäkin vain 2.0 ja 2.4 on niitä.
        Kaikki vanhat koneet mukaan lukien 2.0 ja 2.4 on Chryslerin omia, niitä on ainoistaan käytetty Mitsubishi Eclipsessä ja parissa muussa sen autossa. Eikä sillä väliä vaikka olisivat Mitsun koneita mutta kun ei se pidä paikkaansa.

        4 vaihteinen A604 on myös Chryslerin ja sekin on perujaan hyvin samanlainen kuin 3 vaihteiset A tyypillä varustetut 50-60 luvulta peräisin olevat automaatit. Myös käytettävä automaattiöljy on Moparin ATF 4 joten jos se olisi Mitsun loota niin ehkä siinä käytettäis niiden omia öljyjä.

        Ihan turhaa papattaa jotain tommosta paskaa josta et tiedä mitään.

        ei saatana ole koneita vaan vaihdelaatikoita. Miten et noin vitun viisaana sitäkään tiennyt.


      • kasljasf
        ,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        No ei kait siinä huonoa olekkaan mut ei noi kyl enää mitää jenkkiautoja ole vaan puoli japseja. Sit täällä joku helvetin nuija sekoilee noista Mitsujen koodeista, eihän ne ole koneiden koodeja vaan automaattien..eli nää on VAIHTEISTOJA EI KONEITA Chrysler Neon 2.0 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler PT Cruiser 2.0 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler Sebring 2.0/2.7 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler 300M 2.7/3.5 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler Voyager 2.4/3.3/3.8 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69

        Bemariakin on tehty Etelä-Afrikassa... Onko ne sitten Afrikkalaisia autoja vai???


      • kkkkkktryufvbn56789
        kasljasf kirjoitti:

        Bemariakin on tehty Etelä-Afrikassa... Onko ne sitten Afrikkalaisia autoja vai???

        Mistä sä tähän Bemarin vedit? Käytetäänkö niissä Afrikkalaisia moottoreita ja vaihteistoja, nähtävästi.


      • fghjfdys789i

        Mitä vitun persoonia olkoot vaikka sata, Se että mä satun tietään noista koneista ja laatikoista ei vielä aiheuta itsemurhaa,luulis et sua vituttaa niin pahoin tietämättömyytesi et menisit kiikkuun.


      • sklajlakjsk
        kkkkkktryufvbn56789 kirjoitti:

        Mistä sä tähän Bemarin vedit? Käytetäänkö niissä Afrikkalaisia moottoreita ja vaihteistoja, nähtävästi.

        No ooppeli on käyttänyt isuzun diesel koneita. Onko ooppeli sillon japanilainen??


      • ewgewerty
        sklajlakjsk kirjoitti:

        No ooppeli on käyttänyt isuzun diesel koneita. Onko ooppeli sillon japanilainen??

        Mene sanomaan jollekkin joka ajaa 1.7td astralla että sulla on japanilainen auto...


      • lkkjlyuioredsvbn32
        sklajlakjsk kirjoitti:

        No ooppeli on käyttänyt isuzun diesel koneita. Onko ooppeli sillon japanilainen??

        Jo Chryslerissä on japanilainen moottori ja laatikko ja se auto tehdään Venäjällä niin onko se aito jenkki. Kaikki autot jotka tehdään Detroitin itäpuolella ovat itäautoja, varsinkin ne joissa on japanilaiskorealainen puolimoottori ja etuveto.


      • lukkijurpoo
        ewgewerty kirjoitti:

        Mene sanomaan jollekkin joka ajaa 1.7td astralla että sulla on japanilainen auto...

        Voi olla että joutuisit hankkimaan tekohampaat isellesi hyvinkin nopeasti.


      • hah hah haa
        lkkjlyuioredsvbn32 kirjoitti:

        Jo Chryslerissä on japanilainen moottori ja laatikko ja se auto tehdään Venäjällä niin onko se aito jenkki. Kaikki autot jotka tehdään Detroitin itäpuolella ovat itäautoja, varsinkin ne joissa on japanilaiskorealainen puolimoottori ja etuveto.

        Tule kattoon mun rekisteriotteessa että mitä siinä oikeen lukee...


      • v8 power
        sklajlakjsk kirjoitti:

        No ooppeli on käyttänyt isuzun diesel koneita. Onko ooppeli sillon japanilainen??

        Osta aito amerikkalainen tehty Detroitissa Iso v8 takaveto painoa 2300 kiloa pituutta 5 metriä leveyttä 2 metriä ja 3 lovinen tomaatti iso holley ja peltisarjat niin ei tartte noita puoliriisikippoja puolustella ja selitellä.. Niillä kehtaa ajaa jenkkimiitinkeihinkin ilman naamiota, eikä kukaan tuu nauraan et puolimoottori.


      • ...............
        hah hah haa kirjoitti:

        Tule kattoon mun rekisteriotteessa että mitä siinä oikeen lukee...

        Kun ei vaan lukisi Venäjä. Jos sun jenkissäs on nelonen tai v6 niin enpä vaivaudu, ei kiinnosta leikkijenkit.


      • shit shit shit
        ............... kirjoitti:

        Kun ei vaan lukisi Venäjä. Jos sun jenkissäs on nelonen tai v6 niin enpä vaivaudu, ei kiinnosta leikkijenkit.

        Sun äitis on varmaan venäjältä ja isästä ei ole edes tietoo....


      • hahahahahahah
        shit shit shit kirjoitti:

        Sun äitis on varmaan venäjältä ja isästä ei ole edes tietoo....

        Ja mitä mun mutsilla on tekemistä sun leikkijenkkis kanssa joku helvetin VOLGA SIBER ...


      • ismonvalinta
        hahahahahahah kirjoitti:

        Ja mitä mun mutsilla on tekemistä sun leikkijenkkis kanssa joku helvetin VOLGA SIBER ...

        Se olis saanut viedä sut kädestä pitäen pälliosastolle.


      • upeeta.aploodeja
        shit shit shit kirjoitti:

        Sun äitis on varmaan venäjältä ja isästä ei ole edes tietoo....

        Olikos teillä kovatkin kemut kun katsastustilastot julkaistiin. Taidettiin oikein liputtaa hyvää tulosta... Onhan se hyvä tietää että on saanut rahalleen vastinetta. On työpaikallakin kiva näyttää tilastoja kuinka oma merkki pärjää, saa vähän kavereiltakin kunnioitusta. Saattavat tulla jopa kysymään neuvoa tulevissa autokaupoissa.. Hienoa onnea paljon


      • ....................
        ismonvalinta kirjoitti:

        Se olis saanut viedä sut kädestä pitäen pälliosastolle.

        Näkyy pälliosatolla olevan ainakin sinua viisaampia..


      • pertti.com
        upeeta.aploodeja kirjoitti:

        Olikos teillä kovatkin kemut kun katsastustilastot julkaistiin. Taidettiin oikein liputtaa hyvää tulosta... Onhan se hyvä tietää että on saanut rahalleen vastinetta. On työpaikallakin kiva näyttää tilastoja kuinka oma merkki pärjää, saa vähän kavereiltakin kunnioitusta. Saattavat tulla jopa kysymään neuvoa tulevissa autokaupoissa.. Hienoa onnea paljon

        Aina kun ostan auton niin näytän heti pertti.com vikatilastoja työkavereilleni ja varsinkin kuinka se oma merkkin on siinä pärjännyt. Se vasta on elämää. Voi pojat.


      • hulluheikki.
        .................... kirjoitti:

        Näkyy pälliosatolla olevan ainakin sinua viisaampia..

        Hyvä että olet tutustunut paikkoihin.... Kyllä se siitä. Muista ottaa myös lääkkeesi.


      • olet pönttö
        ismonvalinta kirjoitti:

        Se olis saanut viedä sut kädestä pitäen pälliosastolle.

        Tossa kysymys: Ja mitä mun mutsilla on tekemistä sun leikkijenkkis kanssa joku helvetin VOLGA SIBER ... tossa vastaus: Se olis saanut viedä sut kädestä pitäen pälliosastolle. ?????????????????? tota yhteyttä ei ymmärrä muut kuin sinä. Kuis iltalääkkeet jäikö ottamatta??


      • ....................
        hulluheikki. kirjoitti:

        Hyvä että olet tutustunut paikkoihin.... Kyllä se siitä. Muista ottaa myös lääkkeesi.

        Olet todellakin nimimerkkisi veroinen..


      • hahhahhoijaa
        olet pönttö kirjoitti:

        Tossa kysymys: Ja mitä mun mutsilla on tekemistä sun leikkijenkkis kanssa joku helvetin VOLGA SIBER ... tossa vastaus: Se olis saanut viedä sut kädestä pitäen pälliosastolle. ?????????????????? tota yhteyttä ei ymmärrä muut kuin sinä. Kuis iltalääkkeet jäikö ottamatta??

        Olet vaan pelle ja harhainen hörhö joka jaksaa jauhaa samaa sontaa päivästä toiseen.... Ei kukaan ota sua edes todesta.


      • aha..
        pertti.com kirjoitti:

        Aina kun ostan auton niin näytän heti pertti.com vikatilastoja työkavereilleni ja varsinkin kuinka se oma merkkin on siinä pärjännyt. Se vasta on elämää. Voi pojat.

        Tais tulla viimeksi huti


      • sinä se pelle olet
        hahhahhoijaa kirjoitti:

        Olet vaan pelle ja harhainen hörhö joka jaksaa jauhaa samaa sontaa päivästä toiseen.... Ei kukaan ota sua edes todesta.

        ethän sä edes tiedä mitään. Tutkisit nyt helvetissä vähän nettiä ennenkuin alat vääntään. Sun kans kun väittää niin sä alat puhua jostain helvetin lääkkeiden otosta kun huomaat jääväsi alakynteen.. Osta itselles jenkki niin helpottaa..


      • jopijorma
        sinä se pelle olet kirjoitti:

        ethän sä edes tiedä mitään. Tutkisit nyt helvetissä vähän nettiä ennenkuin alat vääntään. Sun kans kun väittää niin sä alat puhua jostain helvetin lääkkeiden otosta kun huomaat jääväsi alakynteen.. Osta itselles jenkki niin helpottaa..

        Se on sulle ihan oikein. Tarvitset lääkitystä koska olet harhainen hörhö ja puhut ihan soopaa.


      • huh huh
        jopijorma kirjoitti:

        Se on sulle ihan oikein. Tarvitset lääkitystä koska olet harhainen hörhö ja puhut ihan soopaa.

        Sanoisinko että aika typerä vastaus. Paitsi ettet tiedä autoista mitään toistat myös samoja asioita useaan kertaan. Kuule toi sun hörhö juttus on jo luettu keksi jotain uutta kerrankin. Kerro vaikka jotain ostamastasi autosta.


      • hehhehhee
        huh huh kirjoitti:

        Sanoisinko että aika typerä vastaus. Paitsi ettet tiedä autoista mitään toistat myös samoja asioita useaan kertaan. Kuule toi sun hörhö juttus on jo luettu keksi jotain uutta kerrankin. Kerro vaikka jotain ostamastasi autosta.

        Tämä pitkä viestiketju osoittaa jo sen että olet todella typerä.


      • hahahahaha
        jopijorma kirjoitti:

        Se on sulle ihan oikein. Tarvitset lääkitystä koska olet harhainen hörhö ja puhut ihan soopaa.

        kysymykseen onko auto jenkki jos siinä on japanilainen tekniikka. ole hyvä ja nauti.....................Sun äitis on varmaan venäjältä ja isästä ei ole edes tietoo.... Se olis saanut viedä sut kädestä pitäen pälliosastolle. .....Hyvä että olet tutustunut paikkoihin.... Kyllä se siitä. Muista ottaa myös lääkkeesi. ..........Olet vaan pelle ja harhainen hörhö joka jaksaa jauhaa samaa sontaa päivästä toiseen.... Ei kukaan ota sua edes todesta..... Se on sulle ihan oikein. Tarvitset lääkitystä koska olet harhainen hörhö ja puhut ihan soopaa. ........... Aivan hyviä vastauksia kysymys vain oli väärä..


      • hahahahah
        hahahahaha kirjoitti:

        kysymykseen onko auto jenkki jos siinä on japanilainen tekniikka. ole hyvä ja nauti.....................Sun äitis on varmaan venäjältä ja isästä ei ole edes tietoo.... Se olis saanut viedä sut kädestä pitäen pälliosastolle. .....Hyvä että olet tutustunut paikkoihin.... Kyllä se siitä. Muista ottaa myös lääkkeesi. ..........Olet vaan pelle ja harhainen hörhö joka jaksaa jauhaa samaa sontaa päivästä toiseen.... Ei kukaan ota sua edes todesta..... Se on sulle ihan oikein. Tarvitset lääkitystä koska olet harhainen hörhö ja puhut ihan soopaa. ........... Aivan hyviä vastauksia kysymys vain oli väärä..

        "Tämä pitkä viestiketju osoittaa jo sen että olet todella typerä". kaveriko on yksi kirjoitellut ja vastaillut..okei


      • asfasfsf
        hahahahaha kirjoitti:

        kysymykseen onko auto jenkki jos siinä on japanilainen tekniikka. ole hyvä ja nauti.....................Sun äitis on varmaan venäjältä ja isästä ei ole edes tietoo.... Se olis saanut viedä sut kädestä pitäen pälliosastolle. .....Hyvä että olet tutustunut paikkoihin.... Kyllä se siitä. Muista ottaa myös lääkkeesi. ..........Olet vaan pelle ja harhainen hörhö joka jaksaa jauhaa samaa sontaa päivästä toiseen.... Ei kukaan ota sua edes todesta..... Se on sulle ihan oikein. Tarvitset lääkitystä koska olet harhainen hörhö ja puhut ihan soopaa. ........... Aivan hyviä vastauksia kysymys vain oli väärä..

        Ne on hyviä vastauksia provo pellelle! Ole hyvä vaan.


      • kiinnostaa..........
        jopijorma kirjoitti:

        Se on sulle ihan oikein. Tarvitset lääkitystä koska olet harhainen hörhö ja puhut ihan soopaa.

        "Se on sulle ihan oikein". Siis mikä????????????????


      • kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
        asfasfsf kirjoitti:

        Ne on hyviä vastauksia provo pellelle! Ole hyvä vaan.

        Ole ylpeä niitä lukee muutkin kuin minä. Olet osoittanut suuren neroutesi.


      • aasfsfs
        kiinnostaa.......... kirjoitti:

        "Se on sulle ihan oikein". Siis mikä????????????????

        Se että ajat ladalla ja olet ruma.


      • jaskghskjfd
        kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kirjoitti:

        Ole ylpeä niitä lukee muutkin kuin minä. Olet osoittanut suuren neroutesi.

        Tässä puhuu ruudinkeksijä chrysler palstan provo pelle.


      • ....................
        aasfsfs kirjoitti:

        Se että ajat ladalla ja olet ruma.

        No miten se vaikuttaa Chryslerin laatuun paranneko se tulevia katsastustilastoja varten.. Se että ajaa Ladalla osoittaa että ajaa paremmalla autolla kuin Chrysler ainakin katsastustilaston mukaan.


      • ERKKA T
        jaskghskjfd kirjoitti:

        Tässä puhuu ruudinkeksijä chrysler palstan provo pelle.

        No ainaki kundi tietää autois eikä tos et kirjoittaa faktoi ole mitään provoo. Tsekkaa ite vaik googlest siel on samat asiat


      • kyllä kyllä
        .................... kirjoitti:

        No miten se vaikuttaa Chryslerin laatuun paranneko se tulevia katsastustilastoja varten.. Se että ajaa Ladalla osoittaa että ajaa paremmalla autolla kuin Chrysler ainakin katsastustilaston mukaan.

        Lada on sulle paras vaihtoehto.


      • ....................
        kyllä kyllä kirjoitti:

        Lada on sulle paras vaihtoehto.

        Lapsellista , todella lapsellista ikäsi on ehkä 12v. Ostatko isona jenkkiauton.? Kirjoittelet myös Ladoista ,näyttävät olevan lähellä sydäntäsi. Osta sellainen , ne ovat lämpimiä ja halpoja...


      • lada on pop
        kyllä kyllä kirjoitti:

        Lada on sulle paras vaihtoehto.

        No on se noista kahdesta merkistä kieltämättä parempi vaihtoehto, se oli katsastustilastossakin noin 10 sijaa paremmin sijoittunut kun Chrysler. Paljon halvempi ja jos se kerran on parempikin niin mikä ettei. Lisäksi ei tarvitse kuvitella ajavansa jenkillä.


      • väärä vastaus
        kyllä kyllä kirjoitti:

        Lada on sulle paras vaihtoehto.

        Yritä uudelleen . Kysymys kuului: Miten se vaikuttaa Chryslerin laatuun paranneko se tulevia katsastustilastoja varten. Alleviivaan sanaa laatu.


      • mmakine
        voi voi kirjoitti:

        Lisäisin vielä että eihän noi ole moottoreita vaan automaatti vaihteistoja saatanan nuija Chrysler Neon 2.0 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler PT Cruiser 2.0 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler Sebring 2.0/2.7 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler 300M 2.7/3.5 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,69
        Chrysler Voyager 2.4/3.3/3.8 Mitsubishi F4AC1 4 2,84 1,57 1 0,6

        Minulle on ihan sama vaikka ajaisin Indonesialaisella autolla mutta kysyn vaan kun en tiedä...

        Minun autossani (Dodge Grand Caravan -99) on tietääkseni Chrysler EGA (3.3lV6) moottori ja Chrysler 41TE vaihdelaatikko. Ja tähän mennessä olen luullut että kumpikaan näistä ei ole läheistä sukua millekään rinnakkaistuotteelle. Olenko väärässä?

        Ainakin EGA edustaa hyvin periamerikkalaista suunnittelua paitsi että sylintereitä puuttuu kaksi. Mutta yksi ketjuvetoinen nokka-akseli ja työntötangot muistuttavat kovasti jenkkien suunnitteluperiaatteita. Kuten myös öljylaatu 10W-30 varsin matalin laatuvaatimuksin. Eikä se ole sukua sille 3.0 Mitsulle jota noissa Caravaneissa on myös käytetty.

        41TE taas on 90-luvun alussa (vai 80-luvun lopussa?) suunnitellun A604 vaihdelaatikon jatkokehitelmä. Koko laatikko taidettiin alunperin suunnitella näitä etuvetoisia minivaneja varten ja on hieman surullisenkuuluisassa maineessa, varsinkin hyvin tarkka öljyistään joiden pitää täyttää Mopar ATF4 -speksi. Usein neuvotaan käyttämään varmuuden vuoksi vielä Mopar-merkkistä öljyä, kuka sen alkuperäinen valmistaja nyt onkaan. Muistaakseni näin jossain melko virallisessa yhteydessä valmistajaksi mainittavan Valvolinen, lieneekö totta.

        Ja ennenkuin alatte huutaa niin käy minulle ranskalainenkin auto tarvittaessa.


      • manowar´
        väärä vastaus kirjoitti:

        Yritä uudelleen . Kysymys kuului: Miten se vaikuttaa Chryslerin laatuun paranneko se tulevia katsastustilastoja varten. Alleviivaan sanaa laatu.

        Pitää olla hyvin varovainen tehdessään johtopäätöksiä autojen laadusta katsastustilastojen perusteella. Niihin vaikuttavat paljon muutkin asiat kuin todellinen autojen laatu. Se antaa hyvän kuvan satunnaisesti valitun auton hylkäystodennäköisyydestä, mutta auton laadusta pelkästään sen perusteella ei kannata tehdä mitään päätelmiä.


      • Chryslermies
        tojo poika kirjoitti:

        masentuneet aloittelijat todellakin masentuneita kun tuollaisia kirjoittelevat chrysler palstalle,mutta
        koittakaa kestää etteköhän tekin joskus saa kunnon chryslerin,en tosin usko kun pitäisi ymmärtääkkin
        jotain asioista että kykenee hankkimaan sellaisen.

        Kyse on siitä, että ihminen joutuu tyytymään riisikuppiin kun ei voi kunnon autoa ostaa. Taas oikean auton osto edellyttää, että löytyy älliä, jotta pystyy tekemään rahaa. Rahan tekeminen taas vaatii riskinottoa esim. osakemarkkinoilla ja muussa sijoittamisessa sekä hirvittävästi pitkäjänteisyyttä ja tavoitteellista toimintaa. Nämä riisikupistit kuluttavat iltansa kaljamukin ääressä jauhaen paskaa kun itse painelen toiseen vuoroon varastoon :).


      • Chryslermies
        lukkijurpoo kirjoitti:

        Voi olla että joutuisit hankkimaan tekohampaat isellesi hyvinkin nopeasti.

        300C lipuu ohitse ja turvenuijat Astrassa häpeävät elämäänsä :)


      • ....................
        Chryslermies kirjoitti:

        300C lipuu ohitse ja turvenuijat Astrassa häpeävät elämäänsä :)

        Siinä kaksi laadutonta kohtaa toisensa.


      • varo trukkia
        Chryslermies kirjoitti:

        Kyse on siitä, että ihminen joutuu tyytymään riisikuppiin kun ei voi kunnon autoa ostaa. Taas oikean auton osto edellyttää, että löytyy älliä, jotta pystyy tekemään rahaa. Rahan tekeminen taas vaatii riskinottoa esim. osakemarkkinoilla ja muussa sijoittamisessa sekä hirvittävästi pitkäjänteisyyttä ja tavoitteellista toimintaa. Nämä riisikupistit kuluttavat iltansa kaljamukin ääressä jauhaen paskaa kun itse painelen toiseen vuoroon varastoon :).

        Pitääks niitä osakeita olla paljonkin ostaakseen Samaran hintaisen amerikan mossen. Kuule sä puhut nyt halppis autosta etkä mistään Rolls Roysesta, Esim pt Cruiser alkaen n 20t€ Sebring alkaen 23t€ .Toyota Corolla 1,3 hinta alkaen n20t€ Jos kerran oikean auton osto edellyttää älliä yms niinkuin kerroit niin sinä luultavasti pyöräilet. Varastomies tarvitsee yhtä paljon älliä kuin siivooja. Taitaa suurin ällin tarve olla siinä ettei jää trukin alle.


    • kfgjojweogjweorg

      Aloittaja ajaa sitten millä ajaa, mutta aivot on aina pahasti jäässä ja jäljessä normaaliin verrattuna....

      • Lada

        Meillä pakkanen näyttää purevan mersuihin ja demareihin ja ooppeleihin.


      • aappppppppppccccc
        Lada kirjoitti:

        Meillä pakkanen näyttää purevan mersuihin ja demareihin ja ooppeleihin.

        Lada ei hyydy, mitä kylmempi sen parempi, ja tarkenee.


    • Chryslermies

      Vituttaahan se jos joutuu tyytymään riisikippoon ja täällä sitä sitten purat sinä kaveri, joka omistat 2 "Hemi sysleriä", vuoden 69 Chevellen, vuoden 07 Sebringin, pari Subarua ja Tojotan. Loppuiko sulta laakereista voitelu? :D

      • uuuuuuuuuuuuuu

        Niin kantsis lukee toi koko postaus varsinkin ko kyseessä on kaks eri kirjoittelijaa.. Muuten Craisuhan on riisikippo , siinä on japsi kone ja laatikko. Minä kyllä henk. koht kadehdin. En ole ikinä omistanut autoa joka on tilkastoissa huonoin. Mahtaa olla hieno kokemus..Kuis aamuvuorossa, eiks o töitä ko on aikaa roikkuu koneella, tietääks pomos. Me ny painaan duunii nii voi saada itelles jenkkiauton.


      • ugaaa

        Missä lukee et myös omistanu Subaruja ja Toyotia , en löytäny..Sulta tais loppuu äly..


      • jjjjjjjjjaaaaaaaaaa

        Ootko tänään sekoittanu koneiden ja vaihteistojen koodeja keskenään...Buhahahahahahah Mitsubishi Mitsubishi hahahahahah


      • ...
        jjjjjjjjjaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Ootko tänään sekoittanu koneiden ja vaihteistojen koodeja keskenään...Buhahahahahahah Mitsubishi Mitsubishi hahahahahah

        Kertoo henkilön aivan suunnattomasta epävarmuudesta tai kateudesta jos pitää lähteä haukkumaan jotakin automerkkiä sen palstalle. Miksiköhän aina nämä taistelutantereet ovat ns. parempien merkkien palstoilla?


      • minä itte

        Kannattaaskohan sun syventyä ennemmi sen Volokas nivelten vaihtohon ku pitää lukua muiren romuusta


      • minä itte
        ... kirjoitti:

        Kertoo henkilön aivan suunnattomasta epävarmuudesta tai kateudesta jos pitää lähteä haukkumaan jotakin automerkkiä sen palstalle. Miksiköhän aina nämä taistelutantereet ovat ns. parempien merkkien palstoilla?

        Mutta onha tälläänen taistelutanner tälläki palstalla Eli näkyy olevan muillaki ku parempien merkkien palstoolla. Tää merkkihä pitää perää kaikis tilastoos paitti vikalistoos.


      • minä itte

        "tää on helppoo kun heinän teko.. Otappa huomenna yhteys maahantuojaan ja kysy onko ne vaihtanut takuuseen sisäkaton ja ovipahvit Sebrinkiin vm -07 takuuna. Ja paikkakunta missä verhoilut vaihdettin on n400km Helsingistä, saat mun puolesta kysellä autoni muutkin viat, tuskin esim noit kattoja on oikeen moneen vaihdettu. ps mulla ei edelleenkään ole Hemi Chrysleriä eikä Toyotaa mutta kun on ajanut jenkeillä vuodesta 82 niin on kait niitä muutama ollut. Chevelle on 2d ht ja se on harraste peli sit on tää 07 Sebring. Kun itsekkin saat hieman ikää huomaa että autojen lukumäärä kertyy ei kaikkia autoja viitsi pitää esim 10 vuotta. Jos olet itse esim 19 on luonnollista ettei sinulla ole vielä ollut kovin montaa autoa, mutta kunhan ikää kertyy.......kyselläänpä esim 15 vuoden kuluttu"


    • Chryslermies

      mennä töihin? Älä dokaa rahojasi vaan sijoita ne harkiten kasvamaan korkoa ja korkoa korolle. Voit sitten itsekin ajella oikealla autolla eikä tarvitse tyytyä riisikuppiin. Monet opiskelijakaverini, joista tuli vasemmistolaisia (häviäjiä) alkoholisteja (heikkoluonteisia), joutuvat tyytymään 90-luvun alkupuolella tehtyihin kippoihin, KOSKA OVAT NIIN PERSEAUKISIA LUUSEREITA NIIN KUIN SINÄ!

      • totisesti

        on varmasti huonoin koskaan valmistettu auto.


      • ....................

        Miksi itse ajat riisiautolla ja vieläpä sellaisella joka on joka tilastossa jumbo. Totuus sattuu, vai mitä. Luulenpa että suurimmat luuserit löytyvät niistä jotka menevät vaihtamaan Kraisuansa uuteen.. Vasemmistolaisista sen verran että ne luultavasti ovat yksi suurimmista Kraisujen ostajakunnista onhan auto venäjällä Volga.


      • hoplaa hoplaa

        Missä helvetissä sä oikeen oot duunissa ku pitää sijoittaa rahansa kasvamaan korolle korkoa et pystyy ostaan Samaran hintaisen auton.. Kannat sä aamupostia vai mitä. Mistä vitusta sä tiedät kuka on perseaukinen ja kuka ei. Mahtaa vituttaa kun hyväksi luulemansa jenkkirauta onkin Korealainen resu joka menestyy 1000€:n Ladaakin heikommin tilastoissa..


      • kääääk
        hoplaa hoplaa kirjoitti:

        Missä helvetissä sä oikeen oot duunissa ku pitää sijoittaa rahansa kasvamaan korolle korkoa et pystyy ostaan Samaran hintaisen auton.. Kannat sä aamupostia vai mitä. Mistä vitusta sä tiedät kuka on perseaukinen ja kuka ei. Mahtaa vituttaa kun hyväksi luulemansa jenkkirauta onkin Korealainen resu joka menestyy 1000€:n Ladaakin heikommin tilastoissa..

        Se on tää volgamies varastossa hommissa, honasin tossa kun luin postauksia läpi. Pitää kuulemma sijoittaa osakkeisiin ja olla pitkäjännitteinen saadakseen ostettua n 20t€ auton. Ei ole jätkällä häävit liksat..


      • jenkki hehe
        kääääk kirjoitti:

        Se on tää volgamies varastossa hommissa, honasin tossa kun luin postauksia läpi. Pitää kuulemma sijoittaa osakkeisiin ja olla pitkäjännitteinen saadakseen ostettua n 20t€ auton. Ei ole jätkällä häävit liksat..

        hehehehehehee.hyvä heheheheeee


      • seppoko?
        jenkki hehe kirjoitti:

        hehehehehehee.hyvä heheheheeee

        Venäjällä maksaa tuo Siber Volga euroina nykykurssilla noin 17 t eur, joten sikäläisittäin täyttä luksusta.
        Alkuvuosien tuontanto-osat tuodaan jenkeistä. Siitä vaan kaupoille.


    • siitässait tyhmä!

      Itelläni on ollut jo muutaman vuoden 300M ja EI KOSKAAN oo hyytynyt! Paras Chrysler mitä on olemassa!

      • ....................

        Paras Chrysler, ne se ei vielä ole kovinkaan paljon.


      • ..............
        .................... kirjoitti:

        Paras Chrysler, ne se ei vielä ole kovinkaan paljon.

        Sanoo ihminen joka ei ole koskaan kyseisellä vehkeellä edes ajanut. Siitä sen aina tunnistaa.


      • xedcrfvgtbyhn
        .............. kirjoitti:

        Sanoo ihminen joka ei ole koskaan kyseisellä vehkeellä edes ajanut. Siitä sen aina tunnistaa.

        Olen omistanut joskus Chryslerin en toki 300M mutta noin yleensä ei ole häävi merkki.300 M on rumin milloinkaan valmistettu Chrysler, edestä aivan kauhea . Nykyisin kesäautona Pontiac v8.


      • xedcrfvgtbyhn
        xedcrfvgtbyhn kirjoitti:

        Olen omistanut joskus Chryslerin en toki 300M mutta noin yleensä ei ole häävi merkki.300 M on rumin milloinkaan valmistettu Chrysler, edestä aivan kauhea . Nykyisin kesäautona Pontiac v8.

        Kaksi hemi Chrysleriä joista toinen oli SRT8 lisäksi Sebring sekä Porsche, Talbot ja nyt se Pontiac v8. Lisäksi vanhoja ollut: Jeep, Ford Galaxie 500. Chevy Camaro 68, Pontiac Trans Am -89. Chevy Impala -65 Chevy Caprise -91 Chevy van -89. Chevy Astro van yms.


      • vbnjmk,ybujnk
        xedcrfvgtbyhn kirjoitti:

        Kaksi hemi Chrysleriä joista toinen oli SRT8 lisäksi Sebring sekä Porsche, Talbot ja nyt se Pontiac v8. Lisäksi vanhoja ollut: Jeep, Ford Galaxie 500. Chevy Camaro 68, Pontiac Trans Am -89. Chevy Impala -65 Chevy Caprise -91 Chevy van -89. Chevy Astro van yms.

        Hä?


      • ..............
        xedcrfvgtbyhn kirjoitti:

        Kaksi hemi Chrysleriä joista toinen oli SRT8 lisäksi Sebring sekä Porsche, Talbot ja nyt se Pontiac v8. Lisäksi vanhoja ollut: Jeep, Ford Galaxie 500. Chevy Camaro 68, Pontiac Trans Am -89. Chevy Impala -65 Chevy Caprise -91 Chevy van -89. Chevy Astro van yms.

        Niimpä niin.


      • dfrgtyh
        .............. kirjoitti:

        Niimpä niin.

        En kyllä oikein pysynyt kärryillä, mutta väliäkös sillä..Mitäs muuten noilla mainitsimillasi autoilla on tekemistä minun Pontiacin kanssa??


      • ...............
        xedcrfvgtbyhn kirjoitti:

        Olen omistanut joskus Chryslerin en toki 300M mutta noin yleensä ei ole häävi merkki.300 M on rumin milloinkaan valmistettu Chrysler, edestä aivan kauhea . Nykyisin kesäautona Pontiac v8.

        En ole kyllä samaa mieltä. Parhaita autoja minun mielestäni, on tullut aika montaa merkkiä ajettua. 300M ulkonäkö on makuasia, ei parhaimmasta päästä kylläkään Chryslereissä. Itse en taas noille GM:n autoille oikein syty.


      • ttvybuhnivybuni
        ............... kirjoitti:

        En ole kyllä samaa mieltä. Parhaita autoja minun mielestäni, on tullut aika montaa merkkiä ajettua. 300M ulkonäkö on makuasia, ei parhaimmasta päästä kylläkään Chryslereissä. Itse en taas noille GM:n autoille oikein syty.

        Enpä ala kanssasi kinaamaan , ja ulkonäköhän on makuasia. Minulle ennemmin Gm.


      • ..........
        ttvybuhnivybuni kirjoitti:

        Enpä ala kanssasi kinaamaan , ja ulkonäköhän on makuasia. Minulle ennemmin Gm.

        Niin on paras, jokainen ajaa millä haluaa.


    • mmakine

      Jouduin sitten vaihtamaan autoa eilen kun en päässyt pakkaseen hyytymisen takia töihin. Opelin lämmityslaitteen puhallin kieltäytyi käynnistymästä, missä lie jää vääntänyt sähköliitoksen löysälle. Dodge (amerikanvoyager) sen sijaan lähti kiltisti käyntiin -11 asteen pakkasessa tankki täynnä RE85:ttä ja kaikki toimi.

      No eihän tuo mikään ihmepakkanen olekaan mutta jännitti vähän kun en ollut aikaisemmin testannut miten tuo etanoli suhtautuu pakkaseen ilman lohkolämmitystä. Höyrystyy kuulemma huonommin kuin bensa. Mutta ei siinä mitään eroa elokuiseen kylmäkäynnistykseen huomannut. Opelkin alkoi toimia kun vein sen illalla parkkihallliin tunniksi lämpenemään. Pitää varmaan vaihtaa se Toyotaan?

      • ....................

        Mullakin on Ooppeli tuolla hangessa:) Hyyty jo joulun aikoihin kun pakkaset alkoi, lämmintä ilmaa ei tuu kabiiniin ja nesteet häviää eli ilmeisesti kannentiiviste. Nyt on vaan joutunut käyttämään sitten Chrysleriä kaikkiin menemisiin vaikka se meillä on parempana autona harvemmin ajossa. Se on aina kuitenkin varma vaikka pakkasta olis 30 astetta ja kyyti on yleellistä!


      • .................... kirjoitti:

        Mullakin on Ooppeli tuolla hangessa:) Hyyty jo joulun aikoihin kun pakkaset alkoi, lämmintä ilmaa ei tuu kabiiniin ja nesteet häviää eli ilmeisesti kannentiiviste. Nyt on vaan joutunut käyttämään sitten Chrysleriä kaikkiin menemisiin vaikka se meillä on parempana autona harvemmin ajossa. Se on aina kuitenkin varma vaikka pakkasta olis 30 astetta ja kyyti on yleellistä!

        Samaa mieltä! On niissä jotain mitä ei muissa ole!


    • tällä palstalla

      Onneksi itse saan emännän tyydytettyä ilman "luxus"autoa :) Ei ole halpa neonini hyytynyt. Lähtee käyntiin ilman tolppaa, lämpenee nopeasti ja pääsen kulkemaan. Olen tyytyväinen :)

    • sebring

      Ei hyytynyt vaan lähti kuin palmun alta, pakkasta -27 ja ei lämmityksessä.

      • zebring

        Ju, ei hyydy seprinki pakkasilla, 20-28 astetta on pakkasta pidellyt, ostin esimmäisen syslerini vm.2006 ja alkuperäakulla varustettu. viikon startit takana, toki olen sitä tunnin pari ennättänyt aina lämmittää koska se on viisasta pitää noilla pakkasilla piuhan päässä, ja käyntiin lähtee kuin m**** m*********! kova talviauto on!


    • hyvä auto...ei ole minua tielle koskaan jättänyt.
      Pt Cruiserilla cruisailen

    • JHJHJHJHJHj

      Terve, tuossa tykitti monta viikkoa -15 viiva -25 pakkasta, neoni joka yö parkissa ilman lohkolämmitintä ja joka kerta ekalla käyntiin parissa sekunnissa. Sit vaan tallapohjaan ja menox. Näpit jäässä eikä auto lämpee 20 minsan matkan aikana sisältä yhtään mutta eipä jääny pihaankaan kun moni muu auto jäi.

    • DB

      Oma Neon 2.0 vm.2002 ei mitään teknisiä ongelmia missään vaiheessa. Jenkeissä valmistettu. Autoon on vaihdettu vain kuluvia osia. Pakkanen -30ºc ei vaikuta Neoniin mitenkään. Ekalla käyntiin joka kerta ja aina perille. Alusta ja jousitus kylläkin nitisee ja natisee kovalla pakkasella, kuten varmasti kaikki autot noilla keleillä, mutta lämmettyään on taas ihan kiltti oma itsensä.

      Uudet katsastustilastot eivät sinänsä ihmetytä yhtään, ja niiden ylipainottaminen laatukriteerinä ja huono tulkinta on yleistä. Omakaan Neoni ei mennyt toissavuonna katsastuksesta läpi ekalla, ja syy oli se lähes yksi ja ainoa, alatukivarren hela. Katsastusmieskin totesi ihan samaa, että muuten noi menee hyvin läpi, paitsi toi alatukivarren hela. Se on kuluva osa, eikä tarkoita että auto olisi muuten huonolaatuinen. 20-30% hylkäyksiä per malli tarkoittaa että jokainen Neon hylätään kerran kolmen-viiden vuoden aikana. Kerran n. neljässä vuodessa siis Neonin alatukivarren hela on vaihdettava. Eikä sitä ihminen itse ymmärrä vaihdattaa, vaan katsastusmies hylkää auton, vika korjataan, ja sitten se taas menee läpi. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ihan kauhistuin kun sain tietää

      ett joku atn kaipailee! 🤷🏻‍♂️🤣
      Ikävä
      33
      4388
    2. Arki on paljon tylsempää

      kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva
      Ikävä
      38
      3784
    3. Kylämme taas kartalla

      Kuka se tappaja on Suomussalmelta? Onkohan taas eroperheen vesa? Turvaton lapsuus jne? Näitä huonot kortit saaneita on n
      Suomussalmi
      15
      2610
    4. Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa

      Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava
      Maailman menoa
      488
      2366
    5. Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua

      ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.
      Ikävä
      19
      2313
    6. Kansanedustaja Anna Kontulan historia seksityöläisenä

      Siis mitä, mitä, mitä. Jo pitkään vasurissa istunut Anna Kontula on toiminut seksityöläisenä. Kenen äänillä tämä muija o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      1647
    7. Varmaan olen odotellut ihan turhaan

      Kutsua luoksesi kylään Superman?
      Ikävä
      20
      1356
    8. Jännitätkö tai pelkäät

      Jännitätkö tai pelkäät ihastustasi? Jos, niin miksi?
      Ikävä
      105
      1277
    9. Miten Pohjois-Savossa??

      Miten Pohjois-Savossa sanotaan minä? Koneman kun arvioi kommentoijia tai haukkuu heitä uudella videollaan niin itsestään
      Tuusniemi
      39
      1221
    10. Rajuja paljastuksia Anna Kotulasta

      Hesarissa: https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000011410909.html
      Maailman menoa
      71
      1109
    Aihe