Berlusconi lavasti patsasiskun?

laatujuttu

IL kertoo tänään ,että Italian syyttäjät haluavat pääministeri Silvio Berlusconin erikoislääkärin tarkastettavaksi. Liikkeellä on paljon huhuja, joiden mukaan joulukuinen patsashyökkäys Berlusconia vastaan olisi ollut lavastettu.

1. Berlusconi näytti iskun jälkeen ojentavan jonkin esineen turvamiehelleen siirtyessään autoonsa.

2. Berlusconi jäi iskun jälkeen vilkuttelemaan yleisölle eikä poistunut välittömästi, kuten yleensä on tapana toimia.

3. Berlusconi palasi julkisuuteen vain kolmen viikon jälkeen eikä hänen kasvoillaan näkynyt merkkiäkään iskusta.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010012110969620_ul.shtml

Aikamoinen julkisuustemppu tältä oligarkilta!

12

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pastardo koko jätkä. En yhtään ihmettelisi. Berlusconi-Suomi -sanakirja käyttöön, ei tuollaiset neidit mene tässä maassa läpi heh. "Lasciate mi cantare con la gitarra in manooo..."

• Poliitikon tempulta... Jota hän on.
      Berlusconin aika taitaa sittenkin olla lopuillaan, pyörittelin silmiäni lehdestä lukiessa aikaisemmin kuinka kyseinen hyökkäys oli nostanut hänen kannatustaan.
      Mutta en nuolaise ennen kuin hän tipahtaa korkelta palliltaan.

• Matti-3

Koko mies on narri

• Kohtuus kaikessa

Kun et tiedä asioista, OTA NIISTÄ SELVÄÄ! Suomikin tarvitsisi yhden Berlusconin, mutta ei ole vielä syntynyt se nainen, joka hänet synnyttäisi! Näkee aivan selvästi, että kukaan ei tiedä asioista mitään. Katsotaan niitä juorulehtien palstoilta. Ihmisten pitäisi oppia puhumaan AINA niin, kuin olisivat joka hetki VALANALAISINA puhumssa oikeudessa. Minä teen kaikkeni, etten sanoisi mitään, mikä voisi loukata minua itseäni, jos joku sanoisi sen minusta. Mutta suurin osa ihmisistä omaa suuren määrän pahuutta, kateutta ja loukkaamisen halua. Olen sen todennut näitä keskustelupalstoja tutkiessani.

Miksi IL:n uutisessa ei ole journalistin nimeä? Olisin ottanut heti selvää, osaako hän edes italiaa. Erääseen vaalitilaisuuteen matkalla ollut ehdokas joutui liikeneonnettomuuteen, eikä voinut tulla kokoukseen. Seuraavan päivän paikkakunnan sanomalehdessä oli kirjoitus kuvan kanssa ehdokkaan puheesta. Olimme ällistyneitä, sillä minäkin olin kuvassa. En ollut edes käynyt paikalla. Ei ollut käynyt toimittajakaan. Hän teki jutun kirjoituspöydän äärellä, ja lisäsi siihen kuvan, jolla ei ollut mitään tekemistä tapauksen kanssa. Olin tyytyväinen, olin edustavan näköinen kuvassa. Vähän naisellista turhuutta väliin!

• gentleman85
        Kohtuus kaikessa kirjoitti:

Kun et tiedä asioista, OTA NIISTÄ SELVÄÄ! Suomikin tarvitsisi yhden Berlusconin, mutta ei ole vielä syntynyt se nainen, joka hänet synnyttäisi! Näkee aivan selvästi, että kukaan ei tiedä asioista mitään. Katsotaan niitä juorulehtien palstoilta. Ihmisten pitäisi oppia puhumaan AINA niin, kuin olisivat joka hetki VALANALAISINA puhumssa oikeudessa. Minä teen kaikkeni, etten sanoisi mitään, mikä voisi loukata minua itseäni, jos joku sanoisi sen minusta. Mutta suurin osa ihmisistä omaa suuren määrän pahuutta, kateutta ja loukkaamisen halua. Olen sen todennut näitä keskustelupalstoja tutkiessani.

Miksi IL:n uutisessa ei ole journalistin nimeä? Olisin ottanut heti selvää, osaako hän edes italiaa. Erääseen vaalitilaisuuteen matkalla ollut ehdokas joutui liikeneonnettomuuteen, eikä voinut tulla kokoukseen. Seuraavan päivän paikkakunnan sanomalehdessä oli kirjoitus kuvan kanssa ehdokkaan puheesta. Olimme ällistyneitä, sillä minäkin olin kuvassa. En ollut edes käynyt paikalla. Ei ollut käynyt toimittajakaan. Hän teki jutun kirjoituspöydän äärellä, ja lisäsi siihen kuvan, jolla ei ollut mitään tekemistä tapauksen kanssa. Olin tyytyväinen, olin edustavan näköinen kuvassa. Vähän naisellista turhuutta väliin!

Luettuani kirjoituksesi olin aikeissa kirjoittaa tähän pienen listan kultapojastasi, valitettavasti kävin ensin tarkistamassa tietojani kyseisestä henkilöstä ja tulin siihen tulokseen että sinä ja minä edustamme hiukan eri päitä poliittisessa keskustelussa. Ainoa tosiasia jonka haluan tuoda esille Berlusconista on se että on hänen oma syynsä, kaikki panettelu, viha ja aiheellinen syytös joka häntä kohtaan lankeaa.
        Myönnän että patsas hyökkäys ei TODENNÄKÖISESTI ollut hänen syytään mutta se että epäilisimme häntä tästä ei johdu puhtaasti siitä koska ihmiset eivät pidä hänen poliittisesta ajatusmaailmasta, vaan hänen aikaisemmista tempauksistaan joita on käyty italian oikeudessa puimassa.
        Suomi tarvitsee Silvio Berlusconia yhtä paljon kuin Kosolaa.

• Nellanilla

Aivan JÄRJETÖNTÄ tekstiä! Tuo ei tulisi ulos edes pikkulapsen aivoista.
      Berlusconi on siis sopinut, että heitä se marmoripatsas juuri niin, että se rikkoo kaksi hammasta mutta kahden sentin päähän silmästä, ettei se mene puhki!
      1 - Kerrohan, mitä hän näytti ojentavan? Kumma kun et kirjoittanut, että hän ojensi rahaa!
      2 - Berlusconi verta vuotavana nousi ylös näyttääkseen järkyttyneelle yleisölle (monet itkivät), ettei hän ollut kuollut. ROHKEA TEKO, olivathan paikalla tavanomaiset no-global-häiritsijät, joita Berlusconin kokouksiin AINA järjestetään.
      3 - IL kirjoittaa, että Berlusconille olisi muka määrätty 90 päivää toipumisaikaa. Se on valhetta. Tohtori Zangrillo ilmoitti jokaisissa uutisissa, missä hänen haastattelunsa näytettiin, 20 päivän toipumisajasta. KUKA TEISTÄ on ollut niin lähellä Berlusconia, että voi sanoa, ettei hänen kasvoillaan ole jälkiä hyökkäyksestä?
      Kyllä asioita keksitään vastuuttomasti. IL nostaa myyntejään tällä tavalla. Suomessa kun on kaikki niin puhdasta ja poliitikot kilttejä, että täytyy mennä Italiasta hakemaan puheenaiheita. Kaikkea roskaa voi kirjoittaa, näyttää kuitenkin lähteinä olleen juorulehtiä tai Murdochin omistamat lehdet; hän kun ei anna anteeksi sitä, että Berlusconin hallitus nosti SKY:n LVV:n samale tasolle paikallisten yhtiöitten verotason kanssa.
      Eivät Italian ammattipoliitikot, jotka viettävät aikansa salonkijuhlissa, anna anteeksi, että L'Aquilan maanjäristysuhrien apu oli tehokasta ja nopeaa. Belice:n uhrit asuvat yhä konteissan. 30 vuoden jälkeen.
      Suututtaa, että B: ei ole koskaan nostanut palkkojaan, vaan ne menevät suoraan hyväntekeväisyyteen. Valtavaast vastarinnasta huolimatta hän on saanut uudistuksia aikaan. Aivot käyttöön muillakin. Kiitos!

• jonte321

• Onyx.
        jonte321 kirjoitti:

Berlusconi lavasti patsasjupakan. yrittäkääpä kritisoida tätä videota:

http://www.youtube.com/watch?v=OzPVyAAgBTU

Berlusconi on liero vailla vertaa,niin niljakas ettei siitä saa millään kiinni.Tuttavat on ihmetelly mua, kuinka mä voin sanoa että joku on kunnioitettavan kiero.Mummonryöstäjät,pedofiilit ,vaimonhakkaajat,huumetrokarit ei kuulu muualle kuin tunkion alimmaisiksi,paskan ytimeen. Hienostunut liero on ihailtava ammattilainen.Olen seurannut vierestä, kun perheen hulttiopoika on putsannut vanhempansa ja nämä ovat löytäneet aina jonkun muun syyllisen pojan käytökselle.Tai rontti joka varasti työpaikaltaan arvotavaraa.Syy oli työnantajan,kun ei valvonut paremmin.Näin sano vanhemmat ja heidän poika kärsi seuraukset.Noi on ihailtavia lieroja.Kyllä Berlusconi taas jälleen kerran selviää,koska se on ammattilainen,ihailtavan liero ammattilainen.

• 35

Ihan tosta vaan onnistuu yksinäinen häirikkö 12 henkivartijan ohi ja läpi iskemään patsaalla, joista kaiken lisäksi osalla varmaan joku kamppailulajitausta tai ainakin isot lihakset.

• kaatopaikka rucola

Oikein palkkakin menee hyväntekeväisyyteen. Voi, että sentään mikä hyväntekijä! Äijä omistaa satoja yrityksiä, jalkapallojoukkueen ym ym, niin ei varmaan kauheasti tunnu tuo menetys.

Oli isku lavastettu, tai ei, äijä on läpimätä kuin omena puussa joulukuussa.

Antoi varmaan niille alaikäisille likoillekkin vapaaliput futismatsiin.

Oletko kenties töissä B:een aikaansaamalla Italian maineenkohotus "yhteisöllä", josta uutisoitiin jokin aika sitten? Sinähän et tietysti tiedä tästä mitään, tykkäät vaan hänestä niin paljon, koska??????

• perässä tullaan

Poliitikko, johon kohdistuu raskaita monimutkaiskuvioisia lahjusepäilyjä, joutuu valokuvavarkauden uhriksi, jota sitten juorulehdistö revittelee. Säälittely kätkee alleen sen, että poliitikko on jakanut kansakunnan varallisuutta kohteeseen, joka on hämäräperäisessä liiketoiminnassa kolmannen osapuolen kanssa, joka sitten tukee avokätisesti poliitikkoa.

• Lautakasa

Pojanpoika 3v meinäsi ruveta perässäni kiroilemaan, mutta unohti käyttämäni kirosanan, kun sanoin painokkaasti : LAUTAKASA. Ja kun se nauratti yleisöä, sitä sai kuulla nappulan suusta koko illan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      2588
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      230
      1437
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      84
      1300
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      79
      1184
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      39
      1179
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      133
      1075
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      11
      1012
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      116
      900
    9. Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen

Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.
      Ikävä
      27
      861
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      78
      800
    Aihe