backup invest

ylermi yrittäjä

kuinka moni on kuullut yrityksestä nimeltä "suomen backup invest oy" eli toiselta nimeltään "suomen yrityshakukeskus" ? Kertokaapa kokemuksistanne?

48

3988

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en sorru

kuullostaa.. ja kallilta.

• Omat housut

Jos yrityksen nimestä voi jotakin päätellä, niin sillä perusteella kiertäisin tämän virityksen todella kaukaa....

• mummumamma

Yritys markkinoi palveluaan harhaanjohtavasti.
      Tulee tuoreelle yritykselle puhelu, jossa kystyään muka yritystietojen oikeellisuudesta. Ei kerrota että kyseessä on maksullinen palvelu.
      Lasku tulee sitten yllättäen ja vaikka laki antaa harhaanjohdetulle yritykselle/henkilölle oikeuden purkaa kierosti hankittu sopimus, Yrityshakukeskus ei ole tietääkseenkään asiasta.
      Paras antaa tiedoksi kuluttajansuojan ammattilaisille ja hankkia lakimies asiaa hoitamaan!

• Kiraaaz

Soittivat pineyritykselleni ja kyllä heti puhelussa selvisi tuotteet ja hinnat että niitä vain täytyy kuunnella mitä sanottavaa heillä on. olen ollut ennenki heidän sivuillaan tietokorttia jakamassa ja toimivaa on ollut sanoisinko.. Edullisesta palvelusta on kyse ja siihe sain ilmaispalveluja mm kävijälaskurin ja kyl vaikuttaa ihan selvältä hommalta, siinä mitää hävittävää ole ku googlenäkyvyyttäki nillä on.. yms...

• vbngf
        Kiraaaz kirjoitti:

Soittivat pineyritykselleni ja kyllä heti puhelussa selvisi tuotteet ja hinnat että niitä vain täytyy kuunnella mitä sanottavaa heillä on. olen ollut ennenki heidän sivuillaan tietokorttia jakamassa ja toimivaa on ollut sanoisinko.. Edullisesta palvelusta on kyse ja siihe sain ilmaispalveluja mm kävijälaskurin ja kyl vaikuttaa ihan selvältä hommalta, siinä mitää hävittävää ole ku googlenäkyvyyttäki nillä on.. yms...

Tää alkaa oleen jo niin käytettyä touhua tää tällainen mainonta, huoh.

• mooonnn
        Kiraaaz kirjoitti:

nooooonmin kirjoitusasusta päätelleen
        on tuon yrityksen takana n. 14 - 18 vuotiaat pässit, jotka tulivat nyt huijausta itse kehumaan.

• fdhh
        mooonnn kirjoitti:

nooooonmin kirjoitusasusta päätelleen
        on tuon yrityksen takana n. 14 - 18 vuotiaat pässit, jotka tulivat nyt huijausta itse kehumaan.

Täyttä kusetusta koko firma. Lähettivät yritykseeni laskuja laskun perään ilman minkäänlaista meidän suostumusta, moneen kertaan soiteltiin maksulliseen asiakaspalveluun ja homma vain jatkui laskunlähettelyllä. Nyt viemme asian seuraavaksi poliisille mikäli vielä laskuja tulee. Eikä se pelle sielä asiakaspalvelussa osannut sanoa tarkalleen edes mitä myivät. Ihme että Suomessa voi kyseisiä yrityksiä olla olemassa!

• Luuria korvaan

"Paras antaa tiedoksi kuluttajansuojan ammattilaisille ja hankkia lakimies asiaa hoitamaan!

Yrityksellä ei ole kuluttajansuojaa, kysymyksessä on sopimusoikeudellinen riita ja sen ratkominen tulee yritykselle todella kalliksi. Sen vuoksi pitää olla tarkkana eikä tehdä mitään sopimuksia puhelimessa. On heti sanottava selkeästi: "En osta mitään, kiitos". No, olen tähän saanut vastaukseksi joskus "En myykään mitään, mutta..." , johon olen sanonut "no sitten, Kiitos soitosta, hyvää päivänjatkoa" ... ja KLIK!

• jkhjfdh
        Luuria korvaan kirjoitti:

"Paras antaa tiedoksi kuluttajansuojan ammattilaisille ja hankkia lakimies asiaa hoitamaan!

Yrityksellä ei ole kuluttajansuojaa, kysymyksessä on sopimusoikeudellinen riita ja sen ratkominen tulee yritykselle todella kalliksi. Sen vuoksi pitää olla tarkkana eikä tehdä mitään sopimuksia puhelimessa. On heti sanottava selkeästi: "En osta mitään, kiitos". No, olen tähän saanut vastaukseksi joskus "En myykään mitään, mutta..." , johon olen sanonut "no sitten, Kiitos soitosta, hyvää päivänjatkoa" ... ja KLIK!

muka nauhoittavat keskustelut ym.. ja hevon kukkua!!
        lakimies asialle ja PISTE!!

• harhautettu

Asia on juuri niinkuin mummumamma kertoi.

Itse olin toimittanut yritykseni perustamisilmoituksen muutamia päiviä ennen kuin kyseisestä Yrityshakukeskuksesta tuli puhelu, jossa alettiin luettelemaan yritykseni tietoja ja kysyttiin niiden paikkaansa pitävyyttä. Erehdyin luulemaan tätä yritykseni rekisteröintiin liittyväksi varmistukseksi ja vasta aivan puhelun lopussa epäilyksen kello päässäni alkoi kilkattaa kun sanottiin tämän rekisteröinnin maksavan vielä lähes 300 euroa. Mutta, koska olen ensikertalainen yrityksen perustajana ja olen ollut hyvin epävarma siitä mitä kaikkia maksuja ym. liittyy yrityksen perustamiseen, sivuutin epäilykset enkä sanonut mitään ja puhelu päättyi saman tien. Vasta juteltuani muiden kanssa tajusin, että puhelu oli täyttä kukkua. No viikon verran odottelin laskua ja laskun saavuttua soitin asiakaspalveluun, että minua on huijjattu. Asiakaspalvelun nainen selvitti minulle kuinka heillä ei ole poistoaikoja, mutta hän voi jättää selvityspyynnön minulle soittaneelle myyjälle. Myyjä soittikin viikon päästä eikä hänenkään millään tavoin onnistunut purkaa sopimusta, mutta sanoi lähettävänsä jonkun edullisemman laskun.

Nyt olen useat illat pähkäillyt pääni puhki kuinka menettelisin asian kanssa. "Kivuttominta" olisi maksaa tuloillaan oleva lasku (jota ei tosin ole kuulunut, vaikka edeltävästä puhelusta on jo muutama viikko), mutta pienyritykselleni myös tuo 300 euron lasku on aika iso paukku tällaisena täysin ylimääräisenä kuluna, joka ei ole millään tavoin edellytys yritykseni toiminnalle.

Toivon sekä itseni että kyseisen yrityksen puolesta, että ovat jo tajunneet jättää laskun kokonaan lähettämättä.

Millaiset mahdollisuudet minulla mahtaa olla päästä kyseisestä yrityksestä eroon? Onko toivoakaan, että lakimies pystyisi auttamaan asiassa ja että selviäisin koko hässäkästä edes kyseistä laskua pienemmällä summalla?

• Reklam Ab
        harhautettu kirjoitti:

Itse olin toimittanut yritykseni perustamisilmoituksen muutamia päiviä ennen kuin kyseisestä Yrityshakukeskuksesta tuli puhelu, jossa alettiin luettelemaan yritykseni tietoja ja kysyttiin niiden paikkaansa pitävyyttä. Erehdyin luulemaan tätä yritykseni rekisteröintiin liittyväksi varmistukseksi ja vasta aivan puhelun lopussa epäilyksen kello päässäni alkoi kilkattaa kun sanottiin tämän rekisteröinnin maksavan vielä lähes 300 euroa. Mutta, koska olen ensikertalainen yrityksen perustajana ja olen ollut hyvin epävarma siitä mitä kaikkia maksuja ym. liittyy yrityksen perustamiseen, sivuutin epäilykset enkä sanonut mitään ja puhelu päättyi saman tien. Vasta juteltuani muiden kanssa tajusin, että puhelu oli täyttä kukkua. No viikon verran odottelin laskua ja laskun saavuttua soitin asiakaspalveluun, että minua on huijjattu. Asiakaspalvelun nainen selvitti minulle kuinka heillä ei ole poistoaikoja, mutta hän voi jättää selvityspyynnön minulle soittaneelle myyjälle. Myyjä soittikin viikon päästä eikä hänenkään millään tavoin onnistunut purkaa sopimusta, mutta sanoi lähettävänsä jonkun edullisemman laskun.

Nyt olen useat illat pähkäillyt pääni puhki kuinka menettelisin asian kanssa. "Kivuttominta" olisi maksaa tuloillaan oleva lasku (jota ei tosin ole kuulunut, vaikka edeltävästä puhelusta on jo muutama viikko), mutta pienyritykselleni myös tuo 300 euron lasku on aika iso paukku tällaisena täysin ylimääräisenä kuluna, joka ei ole millään tavoin edellytys yritykseni toiminnalle.

Toivon sekä itseni että kyseisen yrityksen puolesta, että ovat jo tajunneet jättää laskun kokonaan lähettämättä.

Millaiset mahdollisuudet minulla mahtaa olla päästä kyseisestä yrityksestä eroon? Onko toivoakaan, että lakimies pystyisi auttamaan asiassa ja että selviäisin koko hässäkästä edes kyseistä laskua pienemmällä summalla?

>Millaiset mahdollisuudet minulla mahtaa olla päästä kyseisestä yrityksestä eroon? Onko
        >toivoakaan, että lakimies pystyisi auttamaan asiassa ja että selviäisin koko hässäkästä
        >edes kyseistä laskua pienemmällä summalla?

Ei sinun tässä tarvitse lakimiehiä vaivata, niiden heppoisella 200 €/h tuntilaskutuksella.

Kun/jos lasku tulee, niin kirjallinen reklamaatio laskun lähettäjälle, että se on aiheeton etkä ole mitään tilannut. http://www.yrittajat.fi/fi-FI/verotjarahat/rahat/valelaskut/#toimintaohjeet

Jos laittavat laskun perintään ja perintätoimistolta tulee karhukirje, niin tämänkin reklamoit perintätoimistolle samalla tavalla, samoin perustein ja kirjallisesti.

Oikein ketku (pieni ja tuntematon) perintätoimisto voisi väittää ettei ole ikinä saanutkaan reklamointikirjettäsi. Pane siis omaan harkintaasi että lähetätkö kirjeesi kahtena kappaleena. Siis SEKÄ normaalina kirjeenä ETTÄ lisäksi erikseen kirjattuna kirjeenä.
        Vaikka eivät ketkut ko. kirjattua kirjettäsi kävisikään hakemassa postista, on sinulla itselläsi kuitenkin postin antama lähetyksen kopiokappale että olet sellaisen kirjeen yrittänyt heille lähettää.

• Yrittttäjä

Kuluttahansuoja kun ei aja näitä yritysasioita. Vai ajaako?

• minuuttimaksu.
        fdhh kirjoitti:

Täyttä kusetusta koko firma. Lähettivät yritykseeni laskuja laskun perään ilman minkäänlaista meidän suostumusta, moneen kertaan soiteltiin maksulliseen asiakaspalveluun ja homma vain jatkui laskunlähettelyllä. Nyt viemme asian seuraavaksi poliisille mikäli vielä laskuja tulee. Eikä se pelle sielä asiakaspalvelussa osannut sanoa tarkalleen edes mitä myivät. Ihme että Suomessa voi kyseisiä yrityksiä olla olemassa!

niiden asiakaspalvelunumero maksaa n. 2 euroa minuutilta, ei kannata sinne soitella, keräävät näin vaan lisää rahaa! ilmoita sähköpostitse ettet ole mitään tilannut. ja sitten otat yhteyttä vielä poliisiin. jos laskut ja perintäkirjeet jatkuvat, tee rikosilmoitus.

• Ykä Yrittäjä
        jkhjfdh kirjoitti:

Kokeile onneasi pelle!
        Niin nähdään nauhoittavatko vai ei.

• ykä3w
        jkhjfdh kirjoitti:

Siinähän nähdään kun otat viranomaisiin yhteyttä kuka on oikea huijari:
        - yrittäjä, joka on tilannut palvelun ja väittää perättömyyksiä.

• tauno 3 w
        jkhjfdh kirjoitti:

Mitä sä sillä lakimiehellä teet, jos itse tilaat palvelun?

Ota vastuu teoistasi ja kasva mieheksi, urpo!

• MUTU-tuntumaa
        harhautettu kirjoitti:

Laitoin elokuussa firman pystyyn ja jo muutama päivä sen rekistöröinnin jälkeen Suomen Yrityshakukeskuksesta soitettiin ja pyydettiin tarkistamaan firman tiedot. Minä sitten kyselemään; että jos olen just laittanut firman pystyyn ja löysitte jo minun puhelinnumeroni, niin mitä sitä tarkistamaan..?
        Siihen puhelinmyyjä, että pitää tarkistaa tiedot yritysrekisteriin(y-tunnukset ja muut..). Johon minä; että justhan olen vasta firman perustanut, lukekaa niitä papereitanne. Väitti sitten myyjä, että se perustuu lakiin ja asetukseen.. Johon olin ihan kysymysmerkkinä..Myyjä lisäsi vielä, että kaikkien uusien yrittäjien tulee rekistöröityä, johon minä, että vastahan rekistöröidyin. Ja lisäsin vielä, ettei kiinnosta rekistöröityä enää yhtikäs enempää minnekään ja olen tehnyt asiat juuri niinkuin pitää. Tähän puhelinmyyjä alkoi vänkätä, että se on viranomaismääräys..
        Koska olin lomamatkalla ja tiesin, että olen hoitanut asiani oikein, sanoin; että lähettää vaan kirjallisena ne viranomaismääryksensä ja luen ne sitten ja ehkä sitten voin tarvittaessa rekistöröityä ja että muuten annan piut paut kaiken hölönpöpö-rekistereillenne ja laittakaa sitten vaikka poliisi perään...
        Mitään ei luonnollisesti kuulunut jälkeenpäin.
        Koin, että ko puhelinmyyjä oli töykeä ja esiintyi viranomaisena (mietin kyllä vielä puhelun jälk päin, että tuliko ny t OIKEESTI viranomaista läksyttäneeni..??)
        Onneks kieltäydyin moisesta, mutta on kyllä hyvien tapojen vastaista myydä "mitään" tuohon tyyliin.
        Onkohan oheisella linkillä tekemistä kuinka paljon tämän asian kanssa, onko toimintatapa nyt muuttunut? :http://www.kauppalehti.fi/5/i/yritykset/yritysuutiset/?oid=20100810383&ext=rss

• Opetelkaa!

Hommahan ei todellakaan mene näin, hinta kerrotaan ihan SELKEÄSTI kun vain ne 'yrittäjät' VIITSISIVÄT kuunnella !

• Ritalin-rousku
        Opetelkaa! kirjoitti:

Hommahan ei todellakaan mene näin, hinta kerrotaan ihan SELKEÄSTI kun vain ne 'yrittäjät' VIITSISIVÄT kuunnella !

Älä huijari sönkkää, Kauppalehden protestilistalla näkyy jo kusinen "palvelunne."

• Ari Kepponen
        Kiraaaz kirjoitti:

Kävijänlaskurin, joka laskee yhdestä klikkauksesta 7 käyntiä?

Tämänkö kävijälaskurin näiltä narreilta haluat?

• Backup Incest Oy
        Yrittttäjä kirjoitti:

Kuluttahansuoja kun ei aja näitä yritysasioita. Vai ajaako?

Tämän yrityksen toimia ajaa vain keskusrikospoliisin talousrikosyksikkö, johon jopa heidän oma myyjä on tehnyt tutkintapyynnön.

Ei kannata maksaa laskua missään tapauksessa vaan tehdä rikosilmoitus. Montaa tämä roskafirma ei enää tarvi mennäkseen nurin.

• ergewgew

Rikosilmoitus poliisille, ja huijarit vankilaan.

• rrrooo

Kaupparekisteriilmoituksen tehtyäni kesti noin vuorokausi kun tämä kyseinen Suomen yrityshakukeskus soitti minulle. Toiminta puhelimessa oli yllämainittujen viestien kaltaista. En myöskään ensimmäistä kertaa yrityksen perustajana ollut vielä tässä vaiheessa ihan varma minkälaisia erilaisia maksuja ja palveluja tähän liittyy, joten en puhelun aikana osannut vielä epäillä mitään. En ainakaan tietoisesti puhelun aikana tilannut mitään, enkä myöntynyt maksamaan mitään. Myyjä lopetti puhelun vain sanomalla että kiitos tilauksesta. Heti puhelun jälkeen pyrin soittamaan kymmeniä kertoja myyjälle takaisin peruakseni olemattoman tilauksen, mutta hän ei vastannut soittoihini, lättäsi vain luuria korvaan ja ohjasi minua vastaajaan. Seuraavaksi soitin kalliiseen asiakaspalvelunumeroon, josta minulle ei myöskään vastattu. Tämän lisäki lähetin sähköpostia asiakaspalveluun, että en ole mitään tilannut enkä aio tulevaa laskua maksaa jos sellaisen lähettävät. Tämän lisäksi soitin poliisille ja kysyin miten asian kanssa edetään ja minua ohjeistettiin tekemään rikosilmoitus, jonka myöskin tein. Erittäin moraalitonta toimintaa! Käyttävät mielestäni vain hyväkseen uusien yritysten perustajien tietämättömyyttä asioista, kun soittelevat heti kaupparekisteriilmoituksen jälkeen. Oma yritykseni ei edes ole vielä aloittamassa toimintaansa, olen ainoastaan ilmoittanut kaupparekisteriin. 300euron lasku, joka on nyt kai se oletettu hinta, on aika iso lohkaisu yritykseltäni joka ei ole vielä edes toimintaansa aloittanut.

• ykä inisee

Niinpä.

Rikolliset, jotka tekevät väärin perustein rikosilmoitukset, tukka pois ja vankilaan!
        Ota vastuu puheistasi, Ykä yrittäjä!! hah!!

• Lapsi-Ykä

Niinpä niin. Väärillä perusteilla rikosilmoitus ja valehtelevat yrittäjät vankilaan!

Nauhalta se totuus kuullaan eikä näitä lapsia poliisit, lakimiehet eikä äiti pelasta kun pikku yrittäjä huutaa "huijauslaskuista, jotka itse on tilannut! Turhaan sinä puhelimessa itket, jos olet vastannut, että tilaat palvelun. Turhaan sinä huudat kuin pikkuvauva, jos sanot KYLLÄ paketille mitä myydään ja sen jälkeen tulet kitisemään kuin pikkulapsi ymäpäri nettipalstoja, huudat kuin apina puhelimessa, ettet ole tilannut mitään, vaikka olet todellisuudessa kaikessa rauhassa tilannut.

Kun vedät sen lisäksi omia "lakimiehiäsi", jotka vielä yleensä ovat omasta suvusta, kerrot kavereillesi ja teet rikosilmoituksia valheellisin perustein, niin EIKÖ PIKKU YKÄ ole niin, että asianomistajalla on VELVOLLISUUS PUHUA TOTTA. Ja koska et tee näin vaan jauhat paskaa minkä voi miltä nauhalta hyvänsä todistaa, OLET ITSE KUSESSA! JA SE ON SINULLE TÄYSIN OIKEIN!

Kaikkien hakupalveluiden kannattaa oikeasti ottaa nauhoitteet joka puheluun niin siinähän nähdään ketkä todelliset VALEHTELIJAT ovat!! Eikä auta Suomen Yrittäjät (Suomen pellejärjestö nro 1) käskiessä valheellisin perustein reklamoimaan.

Hyvä yrittäjät! Suksikaa vaikka Siperiaan hoitamaan lapsiyrityksiänne!

Käsittämättömiä pellejä nämä suomalaiset yrittäjät...

• ei pelle
        Lapsi-Ykä kirjoitti:

Niinpä niin. Väärillä perusteilla rikosilmoitus ja valehtelevat yrittäjät vankilaan!

Nauhalta se totuus kuullaan eikä näitä lapsia poliisit, lakimiehet eikä äiti pelasta kun pikku yrittäjä huutaa "huijauslaskuista, jotka itse on tilannut! Turhaan sinä puhelimessa itket, jos olet vastannut, että tilaat palvelun. Turhaan sinä huudat kuin pikkuvauva, jos sanot KYLLÄ paketille mitä myydään ja sen jälkeen tulet kitisemään kuin pikkulapsi ymäpäri nettipalstoja, huudat kuin apina puhelimessa, ettet ole tilannut mitään, vaikka olet todellisuudessa kaikessa rauhassa tilannut.

Kun vedät sen lisäksi omia "lakimiehiäsi", jotka vielä yleensä ovat omasta suvusta, kerrot kavereillesi ja teet rikosilmoituksia valheellisin perustein, niin EIKÖ PIKKU YKÄ ole niin, että asianomistajalla on VELVOLLISUUS PUHUA TOTTA. Ja koska et tee näin vaan jauhat paskaa minkä voi miltä nauhalta hyvänsä todistaa, OLET ITSE KUSESSA! JA SE ON SINULLE TÄYSIN OIKEIN!

Kaikkien hakupalveluiden kannattaa oikeasti ottaa nauhoitteet joka puheluun niin siinähän nähdään ketkä todelliset VALEHTELIJAT ovat!! Eikä auta Suomen Yrittäjät (Suomen pellejärjestö nro 1) käskiessä valheellisin perustein reklamoimaan.

Hyvä yrittäjät! Suksikaa vaikka Siperiaan hoitamaan lapsiyrityksiänne!

Käsittämättömiä pellejä nämä suomalaiset yrittäjät...

Pellejä ovat juu , pellejä. Nimittäin oikeat yrittäjä lyövät heti luurin korvaan kuulevat että soitto tulee Suomen paskahaku.com,sta tai muusta ´´palvelusta´´

• <<<<<<

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/yrittaja-tata-huijauslaskua-ei-kannata-maksaa/186947

"Suomalaisille yrittäjille on viime aikoina suunnattu laitonta myyntiä, varoittaa poliisi. Uusin kikka on ollut soittaa yrittäjälle ja ilmoittaa, että hänen Y-tunnuksestaan ollaan perimässä niin sanottua pakollista maksua. Tämän jälkeen huijauksen kohteeksi valikoidulle yrittäjälle lähetetään noin 300 euron lasku. Rahat menevät Suomen Backup Invest Oy:lle.

Yritysten ei tarvitse maksaa Y-tunnuksen hallinnasta mitään vuosittaisia maksuja, vain sen rekisteröinnistä peritään palvleumaksu Patentti- ja rekisterihallituksessa.

Poliisi muistuttaa, että tällainen tunnukseen liittyvä lasku on perusteeton. Sen maksaminen ei ole tarpeen. Huijausyrityksen laajuutta arvioidessaan poliisi pyytää kaikki laskun saaneita yrityksiä tekemään asiasta rikosilmoituksen."

• Ykäpiipittää

Älä jauha kakkaa, Ykä!

Jos kerran itse tilaa palvelun niin turha tulla tänne itkemään kun peruminen ei mielenmuutoksen tai
        jonkun muun takia onnistunut. On se ihmeellistä näillä suomalaisilla yrittäjillä, että ensin tilataan palvelu
        ja sen jälkeen itketään suu vaahdossa kun ei peruuttaminen onnistu. Ja vedetään lakimiehiä, poliiseja, kerrotaan kavereille ja kirjoitetaan keskustelupalstat täyteen BULLSHITTIÄ, koska ITSE ON TILATTU PALVELU!

Ihme porukkaa...
        No kylläpä tietää, keltä ei ainakaan itse tilaa palvelua.

• yrittäjä 1,5 vuotta

Jos ei laskua kannata maksaa niin VITTUAKO TILAAT, helvetin Urpo???

Ota nyt hyvä yrittäjäpelle vastuu omista teoistasi ja seiso sanojesi takana kuin mies!
        Helvettiäkö täällä itket, jos ITSE menet tilaamaan palvelun!!

Ja nauhathan ne paljastavat, ketkä oikeat huijarit ovat (suomalaiset yrittäjät)

Yritä yrittäjäpelle ottaa vastuu teoistasi äläkä itke täällä kuin pieni lapsi, jos itse menet palvelun tilaamaan, helvetin uivelo, HAH HAH!!

• TULIKO paniikki?
        yrittäjä 1,5 vuotta kirjoitti:

Jos ei laskua kannata maksaa niin VITTUAKO TILAAT, helvetin Urpo???

Ota nyt hyvä yrittäjäpelle vastuu omista teoistasi ja seiso sanojesi takana kuin mies!
        Helvettiäkö täällä itket, jos ITSE menet tilaamaan palvelun!!

Ja nauhathan ne paljastavat, ketkä oikeat huijarit ovat (suomalaiset yrittäjät)

Yritä yrittäjäpelle ottaa vastuu teoistasi äläkä itke täällä kuin pieni lapsi, jos itse menet palvelun tilaamaan, helvetin uivelo, HAH HAH!!

hei hyvä "yrittäjä 1,5 vuotta" , "Ykäpiipittää" ja "Lapsi-Ykä",
        ala-arvoinen JA tökerö tapasi kirjottaa PALJASTAA sinut ainakin noiden KOLMEN nimimerkin suojassa kirjotettujen SEPUSTUSTEN kirjoittajaksi.
        Ilman haukkumaasi suomen yrittäjät ry:tä, SAISIT jatkaa tuota rehellisten yrittäjien vedätystä ilman suurempaa pelkoa laajasta huomiosta huijauslaskujasi kohtaan.
        mutta nyt alkaa koira HAUKKUA paniikissa kun paskayrityksesi loppu alkaa häämöttää ja laskut tulevatkin sinun maksettaviksi.
        Kokeile raukka SINÄKIN rehellistä yrittämistä kerrankin, Se on antoisaa ilman tollasia paska"yrittäjiä".
        FUCKUP INVESTIN laskuista kiitän sen verran että niillä on saatu ainakin saunaan hyvin tuli.
        Hyvää joulua kaikille rehellisille yrittäjille.

• Ykä 1 w
        TULIKO paniikki? kirjoitti:

hei hyvä "yrittäjä 1,5 vuotta" , "Ykäpiipittää" ja "Lapsi-Ykä",
        ala-arvoinen JA tökerö tapasi kirjottaa PALJASTAA sinut ainakin noiden KOLMEN nimimerkin suojassa kirjotettujen SEPUSTUSTEN kirjoittajaksi.
        Ilman haukkumaasi suomen yrittäjät ry:tä, SAISIT jatkaa tuota rehellisten yrittäjien vedätystä ilman suurempaa pelkoa laajasta huomiosta huijauslaskujasi kohtaan.
        mutta nyt alkaa koira HAUKKUA paniikissa kun paskayrityksesi loppu alkaa häämöttää ja laskut tulevatkin sinun maksettaviksi.
        Kokeile raukka SINÄKIN rehellistä yrittämistä kerrankin, Se on antoisaa ilman tollasia paska"yrittäjiä".
        FUCKUP INVESTIN laskuista kiitän sen verran että niillä on saatu ainakin saunaan hyvin tuli.
        Hyvää joulua kaikille rehellisille yrittäjille.

Mikä loppu häämöttää ja kenelle? Ellet pysty ottamaan vastuuta tilauksistasi, miten voit ottaa vastuun yrityksen pyörittämisestä, helvetin pelle?

Ja ketkähän täällä paniikissa haukkuvat, huah huah!!

Onhan sen niin, että Suomen Yrittäjistä ja suomalaisista yrittäjistä 97 % puhuu paskaa ja hevonkukkua syyllistäen ihmisiä, jotka tekevät rehellisesti töitä itse valehdellen.

Revi siitä huumoria, urvelo!

• urwelo-
        Ykä 1 w kirjoitti:

Mikä loppu häämöttää ja kenelle? Ellet pysty ottamaan vastuuta tilauksistasi, miten voit ottaa vastuun yrityksen pyörittämisestä, helvetin pelle?

Ja ketkähän täällä paniikissa haukkuvat, huah huah!!

Onhan sen niin, että Suomen Yrittäjistä ja suomalaisista yrittäjistä 97 % puhuu paskaa ja hevonkukkua syyllistäen ihmisiä, jotka tekevät rehellisesti töitä itse valehdellen.

Revi siitä huumoria, urvelo!

Pidä sinä Sontiainen pääsi kiinni ja pyyhi vaikka Rivatril-vaahtopäät suupielistäsi.

• 345646587

Ilmoittaa päätoimialakseen "työvoiman vuokraus" ja aputoiminimiä ovat
      Navihaku
      Suomen Teleperintä
      Suomen Yrityshakukeskus
      Navitieto

Firma oli keväällä 2010 muutaman viikon poissa ennakonperintärekisteristä (viittaa verovelkoihin)

• Ykää harmittaa

Mikä on yrittäjien kattojärjestö Suomen Yrittäjät, joka ohjeistaa ihmisiä valehtelemaan?

Mikä on sellainen järjestö, joka käskee alaisiaan toimimaan epärehellisesti?
        Vastaus: Suomen Yrittäjät

Paras esimerkki heidän toiminnastaan on käskeä ihmisiä ensinnäkin kiistämään tilaus!
        Miksi kiistää tilaus mikäli 99,99 % näistä 3-vuotiaan tasolla olevista apinoista on itse kaikessa tyytyväisyydessään ja rauhassa tilanneet palvelun. Ja sitten kun heille valkenee, että palvelu pitäisi vielä maksaakin, siitä se älämölö vasta alkaakin ja on tullut vuosien varrella kuunneltua yhtä jos toista pikkulapsen tasolla olevaa yrittäjäpelleä, joka vikisee kuin pieni eläin.

Heistä pitäisi tehdä oma sketsisarja, nauhoittaa kaikki puhelut, pistää tulemaan TV:stä ulos, pistää naamakuva ja yrityksen nimi viereen niin eivätköhän ihmiset ala vähitellen ymmärtää kenen firmassa asioivat ja kenen eivät.

Useamman vuoden telemarkkinointialalla työskennelleenä ja tuhansia kauppoja voin sanoa vaikka Jumalan edessä, että YHDEN YHTÄ huijauskauppaa ole tehnyt koko aikana, kertaakaan en ole jättänyt hintaa/hintavaihtoehtoja sanomatta enkä ole näin kuullut myös kenenkään muunkaan tekevän yhtä ainuttakaan kertaa.

No, paras konsti on joka telemarkkinointifirmassa nauhoittaa kaikki puhelut niin siinähän kuullaan missä nämä huijarit oikeasti pesivät. Suosittelen lämpimästi joka firmaan!

• :|

kusetusta! soittivat konttorillemme ja väittivät pomomme tilanneen heidän palveluitaan viime vuonna ja nyt haluaisivat päivittää tietomme. Hänellä oli jo tietomme hallussaan ja sanoin vain "juu" kun hän luetteli osoitteemme sun muut läpi.

Puhelun jälkeen menin ostolaskujenkäsittely ohjelmaamme tarkistamaan onko kyseiseltä firmalta aiemmin tullut laskuja. Eipä ollut ja pomonikin sanoi ettei ole heiltä koskaan mitään tilannut. Sitten alkoi maksumuistutuksia ropisemaan postilaatikkoon. Onneksi kuulin samaisena päivänä radiosta, että kyseinen firma on bullshittiä, niin eipä tarvinnut alkaa säätämään enempiä.

• 9

Luettuani tästä kohusta tarkistinpa omat tietomme palvelusta - siis mitään sopimuksia ei ole koskaan tehty eikä maksettu - ja firmamme tiedot olivat VÄÄRIN siellä. Osoite väärin, puhelinnumero väärin. Nämä ovat pysyneet samana yrityksen koko olemassaoloajan joten ei ole myöskään "vanhaa tietoa".

Laitoin palautelomakkeen kautta sinne ystävällisen pyynnön, että tiedot ovat väärin ja pyydän poistamaan ne kokonaan, en siis ilmoittanut oiketa tietoja tilalle.
        Yllätyksekseni sain sähköpostiin vahvistuksen että tiedot on nyt poistettu, ja kun kävin katsomassa niin todella oli.
        Saapa nähdä tuleeko yhteydenottoa sitten myöhemmin.

Millähän perusteilla sivuilla näkyvät yritykset on sinne valittu?
        Koska läheskään kaikkia yrityksiä ei sieltä löydy, en usko että kaikki ovat tajunneet poistaa tietonsa..

• 558
        9 kirjoitti:

Luettuani tästä kohusta tarkistinpa omat tietomme palvelusta - siis mitään sopimuksia ei ole koskaan tehty eikä maksettu - ja firmamme tiedot olivat VÄÄRIN siellä. Osoite väärin, puhelinnumero väärin. Nämä ovat pysyneet samana yrityksen koko olemassaoloajan joten ei ole myöskään "vanhaa tietoa".

Laitoin palautelomakkeen kautta sinne ystävällisen pyynnön, että tiedot ovat väärin ja pyydän poistamaan ne kokonaan, en siis ilmoittanut oiketa tietoja tilalle.
        Yllätyksekseni sain sähköpostiin vahvistuksen että tiedot on nyt poistettu, ja kun kävin katsomassa niin todella oli.
        Saapa nähdä tuleeko yhteydenottoa sitten myöhemmin.

Millähän perusteilla sivuilla näkyvät yritykset on sinne valittu?
        Koska läheskään kaikkia yrityksiä ei sieltä löydy, en usko että kaikki ovat tajunneet poistaa tietonsa..

"Millähän perusteilla sivuilla näkyvät yritykset on sinne valittu?"

Ostavat köntässä asiakastietorekisteristä yhteystietoja, ovat ne sitten oikein tai väärin, milläs niitäkään tarkastaa. Könttä lisätään kantaan ja sitten onkin taas reippaasti uusia "vanhoja asiakkaita".

• "googlesta toimiala"
        558 kirjoitti:

"Millähän perusteilla sivuilla näkyvät yritykset on sinne valittu?"

Ostavat köntässä asiakastietorekisteristä yhteystietoja, ovat ne sitten oikein tai väärin, milläs niitäkään tarkastaa. Könttä lisätään kantaan ja sitten onkin taas reippaasti uusia "vanhoja asiakkaita".

Ei "Suomen Backup Invest Oy" alias Finnish Online Oy ole paskaakaan kiinnostunut siitä mitä paskaa julkaisevat sivuillaan.

Heidän "yrityskorttinsa" sisältävät kaikkea mahdollista ja vääriä tietoja olevaa sontaa jo ajat sitten lopetetuista yrityksistä ja nämä urpot kopioivat yrityksiä sivuilleen "näytttääkseen" isommilta.

Heidän sivunsa www.suomenyrityshakukeskus.fi on todella mauton ja näkee, että sen ovat tehneet firman omat amatöörit, joilla ei ole kykyä tehdä edes tyylikkäitä kotisivuja. Tätä naurettavampaa on vielä se, että kyseinen sivu ei edes näy googlessa, vaikka he mainostavat puhelimessa yrittäjille, että "palvelu tulee googlesta toimialalla". Eipä tule, voitte käydä itse kokeilemassa.

Kyseessä on muutaman telemarkkinointi- ja myyntialan säälittävät väliinputoajan köyhä rahastusyritys, josta ei ole yrittäjille, ei sitten minkäänlaista, hyötyä ja samantien voi heittää heidän "229 E Alv" tai "hakutuloksien kärkeen 349 E Alv" vaikka roskapönttöön, koska se on aivan yhtä hyödyllistä kuin tämän vedätys"palvelun" hankkiminen.

Täydellisiä amatöörejä ja jopa telemarkkinointialan väliinputoajia, joilla ei ole edes Suomen kielioppi hallussa, hoh hoh!

• Mrs.sorjigrices

Edullinen Laina tarjous ... ... ... ... (Apply Now)

Huom,

Tarvitsetko lainaa, tämä on oikea paikka sinulle saada lainaa tahansa summan etsit.Alhainen korko on 2% koron ja oman yrityksen tarjouksen päässä euro50, 000 dollaria 100,000.000 miljoonaa. Tämä yhteydenotto emai lmrs.sorjigricess @ gmail.com jos mikä hakea kiireellistä lainan. Bellow on lainahakemuksen muodossa, joka on lainansaajan täytettävä lomake ja palata, kun Appling Lainan yrityksessämme.

HAKIJA LAINA LOMAKE

Full Hakijan nimi:

tila:

maa:

Kaupunki:

Postinumero:

Puhelin:

Lainan tarvittava summa:

kesto:

Kuukauden / vuositulot:

Lähtövaltiossa:

kiitos

Odota vastauksesi käsittelyyn välittömästi.

Mrs.sorjigrices

• punanenä-klovni

Oi sensuroikaa nimeni, eihän sitä mistään muualta löydäkään. Pelle.

• Mrs.sorjigrices

Edullinen Laina tarjous ... ... ... ... (Apply Now)

Huom,

Tarvitsetko lainaa, tämä on oikea paikka sinulle saada lainaa tahansa summan etsit.Alhainen korko on 2% koron ja oman yrityksen tarjouksen päässä euro50, 000 dollaria 100,000.000 miljoonaa. Tämä yhteydenotto emai lmrs.sorjigricess @ gmail.com jos mikä hakea kiireellistä lainan. Bellow on lainahakemuksen muodossa, joka on lainansaajan täytettävä lomake ja palata, kun Appling Lainan yrityksessämme.

HAKIJA LAINA LOMAKE

Full Hakijan nimi:

tila:

maa:

Kaupunki:

Postinumero:

Puhelin:

Lainan tarvittava summa:

kesto:

Kuukauden / vuositulot:

Lähtövaltiossa:

kiitos

Odota vastauksesi käsittelyyn välittömästi.

Mrs.sorjigrices

• Huijareita riittää

Minulle tuli juuri sähköposti, jossa väitettiin minun käyneen näiden kanssa muka jonkun puhelinkeskustelun ja siihen viitaten tarjottiin jotain palveluita yritykselle. En taatusti ole käynyt mitään puhelinkeskusteluja, numeroni on salainen, puheluni ei edes hälytä kuin muutamasta tutusta numerosta tuleviin puheluihin ja kaiken huipuksi minulla ei ole koskaan ollut yritystä, aikomustakaan perustaa yritystä tai olla missään tekemisissä yritystoiminnan kanssa.

• bels
      • syyttämättä jätetty

On laillista huijata yrittäjiltä rahaa. sen kun laitatte vain perusteettomia laskuja yrityksille, vastuuta ette joudu kantamaan. tämä kaikille nyt tiedoksi. sanokaa että kaupparekisteristä päivää, ja että tarkistatte tietoja, ja sitten 300 e:n lasku perään ja rahan tuloa ei voi estää, eikä virkavalta voi mitään, sillä Suomen lait sallivat täyslaidallisen kysetuksen! yritys yritykselle! vola! hurraa!
        nyt tienaamaan uuden liiketoimintaidean johdolla, Suomen back up invest näyttää mallia!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      20
      4988
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4006
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      72
      3584
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2678
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2443
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2328
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      63
      2113
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2077
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      126
      1544
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1495
    Aihe