Heips,
Kysyisin viisailta palstalaisilta seuraavaa:
Emännän A4:n Audin ajotietokoneen näyttö pamahti kesken ajon pimeäksi. Elikkäs se näytön yläosa, jossa varoitukset vilkkuvat, toimii vielä. Vilkuttaa tällä hetkellä pesunesteen loppunee (jäässä) ja palanutta lamppua (toinen ajovalo, paloi viikonloppuna). Mutta tästä alaspäin, eli alue jossa normaalisti näkyy kulutus, lämpötila yms. on ajon aikana pimeänä. Käynnistäessä koko alueella näkyy komeasti saksankielinen varoitusteksti, jossa käsketään painaa jarrupoljinta vaihdetta kytkissä (?), automaatti kun on. Mutta kun vaihteen iskee silmään, alaosa pimenee.
Voisiko vika korjautua pelkällä sulakkeen vaihdolla, ja jos näin on, niin minkä sulakkeen? Mulla kun on manuskakin saksaksi, eikä siitä äkkiä katsoen ollut apua.
Vai onko koko ajotietokone mennyt särki? Ja osaisko joku sanoo uuden ajotietokoneen hintaa, jos muu ei auta...
Kiitoksia vastauksista!
Audi A4 avant -97 automaatin Ajotietokone
JTorss
2
625
Vastaukset 2
- JTorss
Ei perhana, oli menny vahingossa ajotietokone vaimokkeelta pois päältä siitä viiksen alta....
Pitäs näköjään lähtee aina yksinkertasimmasta viasta liikkeelle, ennenkun rupee edes muita vikoja arvailee :)- Teppo V
totta että pitää aina lähteä yksinkertaisimmasta viasta liikkeelle, säästyy monelta vaivalta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1751932Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1561364Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 58858
- 47783
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus66776- 93757
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646