Nopein tapa tiputtaa painoa?

kiitos....f

Nyt ei puhuta terveellisyydestä -- ei kiitos tälläisiä kommentteja: "nälkälakko ei pudota painoa lopullisesti" "paasto ei tee hyvää" "syömättömyys ei laihduta". Nyt haluan rehellisia vastauksia -- mitä tahansa keinoja laihtua. Paastoja, tehokasta liikunta, mikä on se paras ja nopein tapa pudottaa painoa? Silloin kun lihakset on kipeitä, mitä liikuntaa voi tehdä ilman että sattuu? Ei olis kiva vaan sen takia olla liikkaamatta. Kertokaa hyviä ruokia, joita voi syödä. Ja mitkä ananaksen lisäksi poistavat nesteitä?
Kiitos kamalasti!!
Eikä asiattomia kommentteja oikeesti :D

50

8993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tanya__

      ihanaa, että tämmöna en keskustelu löytyi.
      Mulla on 21 päivää yhteen tärkeeseen juttuun ja pakko laihtua nopeasti [ ulkonäöllisestikkin ei vain kiloissa! ] ja kaikki äärikeinot sallittuja. AJattelin vetää 20 päivän vihree tee / vesipaaston. Jos paljon pyörryttää niin sit vaikka hedelmä tai joku. mulla on mistä pudottaa. en ole pitkä ja painan 60 kg.. eli kaikkin vinkit mullekkin.

      • light-ihminen

        Vitsit, mä oon mukana!
        Laksoilla ainakin ajattelin vetää suoliston tyhjäksi, ja pääasiassa mun ruokavalio saa koostua teestä, omenasta ja mandariinista. Yritän liikkua niin paljon kuin mahdollista. Joka päivä teen mun jumpan ja käytän koiria lenkillä. Mulla on vaan reilu viikko aikaa laihduttaa muutama kilo. Tosin veriarvoista täytyy pitää tosi hyvä huoli, koska varsinkaan nestarit ei mulla pysy "aloillaan".
        Paljon vettä ja light-juomia.


      • tasssssssssssss
        light-ihminen kirjoitti:

        Vitsit, mä oon mukana!
        Laksoilla ainakin ajattelin vetää suoliston tyhjäksi, ja pääasiassa mun ruokavalio saa koostua teestä, omenasta ja mandariinista. Yritän liikkua niin paljon kuin mahdollista. Joka päivä teen mun jumpan ja käytän koiria lenkillä. Mulla on vaan reilu viikko aikaa laihduttaa muutama kilo. Tosin veriarvoista täytyy pitää tosi hyvä huoli, koska varsinkaan nestarit ei mulla pysy "aloillaan".
        Paljon vettä ja light-juomia.

        kiva et saatiin mukaan :) oisko täällä muita jotka aikoo laihduttaa nopeesti rajusti?
        ja kokemuksia ois kiva kuulla.
        Itse sorruin aamulla syömään kaikkea paskaa mutta nyt loppupäivän 12.00 lähtien olen vetänyt vihreää teetä vettä vitamiineja..ja näin jatkan 20 päivää.. mitä veikkaatte laihdunko?


      • pinnari

        Et tuu selviämään. Sä kuihdut pois, sen huomaat sitten kun pyörryttää ja varsinkin, jos sinulla on jo elimistöä rasittavaa paastoilutaustaa, niin ei onnaa. Ite laihdutin vain 5 kiloa, jotka jotekin olivatkin ne ratkaisevat, eli hiukset tippuili päästä, vaikka en kiloissa niin hoikka ollutkaan. Parempi vaan nauttia sitä terveellistä ja karttaa karkkeja, jos siltä tuntuu, mutta syötävä valitettavasti on. Entä jos päädyt samaan kuin minä, eli paastoilun seurauksena puolet hampaista pois jne. Kaikkee hyvää sulle. En tiedä tajuatko miksi pakkoruokintaan joutuu, kun tuntuu olevan siellä korvien välissä se vika?
        Tämä viesti tuli hieman myöhään. Oletkohan sitten vielä olemassa. Mutta voin tämän yleisesti todeta, että kaikki vaan paastoilemaan, niin löytyy e järki, vaikkakin monesti liian myöhään. Sorry vaaaaaaaaaaaannnn!!!


    • kevennytään:)

      Mussa on kyllä mistä laihduttaa, mutta nopeasti painoa saa pois näillä keinoilla:

      -Kahvia ja ligt-limua
      -Ruisleipää ja kananmunia (kuituja ja proteiineja)
      -Jos tekee mieli ahmia, syö mahasi täyteen ja oksenna (olen bulimikko)
      -Vitamiineja (omena/kiivi/appelsiini) tai tabletti
      -En liiku juurikaan, koska silloin yleensä tulee kova nälkä
      -Vettä

      Unohtakaa laksat ainaki, ne ei laihduta!

      • tass___

        laihduitko missä ajassa?

        Mä oon tän päivän vetänyt vesi vihree tee linjaa. arvatkaa vaan oonko juossu vessassa! :) heh. keho ei oo tottunu juomaan vettä. Normaalisti menee just ja just se 2 lasia päivässä, eli hyvä et keho lähtee käyntiin.
        Voinkohan odottaa tuloksia 20 päivän päästä, jos saan vedettyä läpi tän vesi, vihree tee välillä näkkileipä tai raejuusto yms jos tulee pyörryttävä olo?


      • kevennytään:)
        tass___ kirjoitti:

        laihduitko missä ajassa?

        Mä oon tän päivän vetänyt vesi vihree tee linjaa. arvatkaa vaan oonko juossu vessassa! :) heh. keho ei oo tottunu juomaan vettä. Normaalisti menee just ja just se 2 lasia päivässä, eli hyvä et keho lähtee käyntiin.
        Voinkohan odottaa tuloksia 20 päivän päästä, jos saan vedettyä läpi tän vesi, vihree tee välillä näkkileipä tai raejuusto yms jos tulee pyörryttävä olo?

        Itse syön nimenomaan silloin kun on nälkä ja olo tuntuu heikolta. Raejuusto, kinkkuleikkeet, kananmuna ja ruisleipä tai kana. Pääasiassa syön näitä. (tänään olen syönyt vain kaksi siivua leipää ja kaksi kananmunaa :))
        Sanoisin, että painoa lähtee 1-2 kg viikossa eli siis menetän myös lihaksia, mutta kunhan pienenen eikä pyörrytä, niin kaikki on hyvin. Eli 20 päivän päästä -5kg (yksi vaatekoko) on realistinen arvio..
        Syömistä ei kannata lopettaa, koska aineenvaihduntasi hidastuu. Syö myös silloin tällöin lämmin ateria, esimerkiksi kanaa ja kasviksia, jotta kehosi ei mene ihan jumiin -->(lihot siis nopeasti takaisin, mikä tuskin on tarkoitus)


      • Saachi
        tass___ kirjoitti:

        laihduitko missä ajassa?

        Mä oon tän päivän vetänyt vesi vihree tee linjaa. arvatkaa vaan oonko juossu vessassa! :) heh. keho ei oo tottunu juomaan vettä. Normaalisti menee just ja just se 2 lasia päivässä, eli hyvä et keho lähtee käyntiin.
        Voinkohan odottaa tuloksia 20 päivän päästä, jos saan vedettyä läpi tän vesi, vihree tee välillä näkkileipä tai raejuusto yms jos tulee pyörryttävä olo?

        Täytän tänä vuonna 18, olen ollut aina hieman normaalia pyöreämpi, aina tyttöporukan pullein, mut liikakilot oli helppo piilottaa vaatteilla, kuten lähimmät kaverit tapas sanoa ku näki minut vähemillä vaatteilla esim, bikineillä "et näytä yhtään niin pieneltä ku vaatteilla tai saatpas piilotettua ittes hyvin vaatteilla en ottanut sitä pahalla koskaan :) Kerran olin uimassa ja eräs tuntematon poika tuli yhtäkkiä sanomaan **** sä oot läski, ja juoksi isoon poikaporukkaan missä kaikki taputti ja kehus sitä poikaa, se satutti hieman koska mulla on ollu aina aika huono itseluottamus, haluaisin pyytää apua laihduttamisen suhteen ja liikunnan, haluaisin neuvoja mitä pitäis tehdä, oon ollut joskus paastossa mut siitä ei koitunu muutaku huimausta, migreeniä ja väsymystä. Olen ollut pitkässä suhteessa joka kesti 4 vuotta, ja haluisin nyt ottaa vähän oman terveyden etusijalle, olen juossut usein lääkärissä huonon olon takia, huimausten, heikkouden. Mut laihtua haluisin sen takia et nyt olen noin 15 kiloa ylipainoinen, koska pituutta on vain 156, synnytin pojan 4 kuukautta sitten ja raskaus kiloja jäi noin 11 kiloa. Olen liikkkunut yrittänyt syödä terveellisesti noin 3 viikon ajan, olen uinut ja käynyt lenkeillä, jopa kokeillut zumbaa yms rakastan liikkua mutta miettiä mitä kannattaisi syödä on ollut hankalaa, koska rakastan kaikkea, makeaa, suolaista, roskaruokaa yms. Mutta olen valmis luopumaan niistä. Koska kuntoni on huono ikääni nähden. Haluan jaksaa juosta, leikkiä yms poikani kanssa kun hän kasvaa, koska painoa tulee vaan lisää ja kunto huononee. Koko kolmen viikon ajan en ole laihtunut ollenkaan. toivottavasti saisin neuvoja.


      • kevennytään
        Saachi kirjoitti:

        Täytän tänä vuonna 18, olen ollut aina hieman normaalia pyöreämpi, aina tyttöporukan pullein, mut liikakilot oli helppo piilottaa vaatteilla, kuten lähimmät kaverit tapas sanoa ku näki minut vähemillä vaatteilla esim, bikineillä "et näytä yhtään niin pieneltä ku vaatteilla tai saatpas piilotettua ittes hyvin vaatteilla en ottanut sitä pahalla koskaan :) Kerran olin uimassa ja eräs tuntematon poika tuli yhtäkkiä sanomaan **** sä oot läski, ja juoksi isoon poikaporukkaan missä kaikki taputti ja kehus sitä poikaa, se satutti hieman koska mulla on ollu aina aika huono itseluottamus, haluaisin pyytää apua laihduttamisen suhteen ja liikunnan, haluaisin neuvoja mitä pitäis tehdä, oon ollut joskus paastossa mut siitä ei koitunu muutaku huimausta, migreeniä ja väsymystä. Olen ollut pitkässä suhteessa joka kesti 4 vuotta, ja haluisin nyt ottaa vähän oman terveyden etusijalle, olen juossut usein lääkärissä huonon olon takia, huimausten, heikkouden. Mut laihtua haluisin sen takia et nyt olen noin 15 kiloa ylipainoinen, koska pituutta on vain 156, synnytin pojan 4 kuukautta sitten ja raskaus kiloja jäi noin 11 kiloa. Olen liikkkunut yrittänyt syödä terveellisesti noin 3 viikon ajan, olen uinut ja käynyt lenkeillä, jopa kokeillut zumbaa yms rakastan liikkua mutta miettiä mitä kannattaisi syödä on ollut hankalaa, koska rakastan kaikkea, makeaa, suolaista, roskaruokaa yms. Mutta olen valmis luopumaan niistä. Koska kuntoni on huono ikääni nähden. Haluan jaksaa juosta, leikkiä yms poikani kanssa kun hän kasvaa, koska painoa tulee vaan lisää ja kunto huononee. Koko kolmen viikon ajan en ole laihtunut ollenkaan. toivottavasti saisin neuvoja.

        T: nimimerkki "kevennytään:)" ja sairastan bulimiaa. Oksenna ruokas tai oo syömättä niin kyllä kilot lähtee. Jos ei noi aikasemmat viisaammat neuvot kerta kelvannu.
        Huh te jotkut vaan kyllästytätte... Syömishäiriöisillä on päässä vikaa ja siks me käyttäydytään oksentamalla ruokaa sun muuta.


      • Saachi
        kevennytään kirjoitti:

        T: nimimerkki "kevennytään:)" ja sairastan bulimiaa. Oksenna ruokas tai oo syömättä niin kyllä kilot lähtee. Jos ei noi aikasemmat viisaammat neuvot kerta kelvannu.
        Huh te jotkut vaan kyllästytätte... Syömishäiriöisillä on päässä vikaa ja siks me käyttäydytään oksentamalla ruokaa sun muuta.

        En tarkottanu ettei noi neuvot kelpaa, tarkotin vaan että haluisin neuvoja mikä on terveellistä syötävää ja mikä on hyvää liikuntaa. Miten laihtuis ilman paastoamista tai syömättä olematta koska en jaksa juosta lääkärillä edes takasin, ku ne aina sanoo että pitää syödä kunnolla. En aijo laihduttaa oksentamalla, enkä paastota.


      • vinkkejä ??
        Saachi kirjoitti:

        En tarkottanu ettei noi neuvot kelpaa, tarkotin vaan että haluisin neuvoja mikä on terveellistä syötävää ja mikä on hyvää liikuntaa. Miten laihtuis ilman paastoamista tai syömättä olematta koska en jaksa juosta lääkärillä edes takasin, ku ne aina sanoo että pitää syödä kunnolla. En aijo laihduttaa oksentamalla, enkä paastota.

        Kaikki liikunta on hyvästä! Aerobinen liikunta varsinkin. Kasvisruoka ja proteiinipitoisemmat kevyet ruuat on hyviä.. Eli vihanneksia, raejuustoa, soijaa... Pääasia, että syöt riittävästi proteiinia!


      • lihalihaliha

        Eikä myöskään light tuotteet!
        eikö mee perille?? Tsekatkaa esim hiilarit light majosta ja tavallisesta, samoin juusto etc
        Proteeiinia = pitää nälän kauan ja vettä!! Ei light limuja! Ensinnäkin aspartaami on pahasta!! tsekatkaa netistä!!!
        ja toisekseen se ei laihduta toisin kun luullaan... ja kolmanneks miksi juot limua??
        Juo vettä :)


    • vastaustakaipaava

      Entäs se laihdutusmetodi, laihtuuko paremmin kun vähentää pikkuhiljaa kaloreita tavoitepainotarpeeseensa vai onko parempi pudottaa kalorimäärä kertarysäyksellä?

      • ...

        Uskon että laihtuu, muttei varmaan nii nopeaa vaiuhtia, Luin juuri kokemuksia siitä ku ihmiset kokeilee laihtua että syö vaan niitä nutrilet valmisteita, ja jos jää nälkä niin syö kasviksia tai hedelmiä, mutta kohtuudella ja juovettä, ku niitä on 5 päivän paketteina, sisältää 830 kaloria, siinä oli aamupala, välipala, lounas, päivällinen, illallinen. Jotkut oli laihtunu 2kg jotkut 3-5kg viikossa, ja reilu kahdessa kuussa, 15,2kg ja 3 kuussa 19kg nälkähän noista jää mut siitähän täs on kyse, pienemmistä aterioista. Hintaa on noin 30e viiden päivän paketilla, ja jos kokeilee 12 päivää eikä laihdu (epäilen suuresti ettei laihtuisi) saa rahat takaisin. Itse en kokeilisi laihdutuspillereitä, oon nähnyt paljon mitä ne tekee ihmiselle mikä on laihtumisen vastakohta "kokemusta on"


      • attack
        ... kirjoitti:

        Uskon että laihtuu, muttei varmaan nii nopeaa vaiuhtia, Luin juuri kokemuksia siitä ku ihmiset kokeilee laihtua että syö vaan niitä nutrilet valmisteita, ja jos jää nälkä niin syö kasviksia tai hedelmiä, mutta kohtuudella ja juovettä, ku niitä on 5 päivän paketteina, sisältää 830 kaloria, siinä oli aamupala, välipala, lounas, päivällinen, illallinen. Jotkut oli laihtunu 2kg jotkut 3-5kg viikossa, ja reilu kahdessa kuussa, 15,2kg ja 3 kuussa 19kg nälkähän noista jää mut siitähän täs on kyse, pienemmistä aterioista. Hintaa on noin 30e viiden päivän paketilla, ja jos kokeilee 12 päivää eikä laihdu (epäilen suuresti ettei laihtuisi) saa rahat takaisin. Itse en kokeilisi laihdutuspillereitä, oon nähnyt paljon mitä ne tekee ihmiselle mikä on laihtumisen vastakohta "kokemusta on"

        nopeiten laihtuu siten, ettei yksinkertaisesti syö mitään muuta kuin n. 2 teelusikallista suolaa ja sokeria joka päivä, ja juomalla paljon vettä. suolasta ja sokerista saa sen verran kaloreita ettei keho mee säästöliekille, ja ne myös estää sua pyörtymästä. tähän perustuu esim. cayennepippurisiirappi-dieetti, tiedätte varmaan sen..


      • ei ole
        attack kirjoitti:

        nopeiten laihtuu siten, ettei yksinkertaisesti syö mitään muuta kuin n. 2 teelusikallista suolaa ja sokeria joka päivä, ja juomalla paljon vettä. suolasta ja sokerista saa sen verran kaloreita ettei keho mee säästöliekille, ja ne myös estää sua pyörtymästä. tähän perustuu esim. cayennepippurisiirappi-dieetti, tiedätte varmaan sen..

        kaloreita, ja tuolla määrällä suolaa kertyy vain nesteitä

        suosittelisin enintään yhtä teelusikallista suolaa


      • ei liikaa
        ei ole kirjoitti:

        kaloreita, ja tuolla määrällä suolaa kertyy vain nesteitä

        suosittelisin enintään yhtä teelusikallista suolaa

        Katsoin juuri viimeisen olet mitä syöt jakson, ja siinä näytettiin kuinka paljon suolaa saisi käyttää vuoden aikana, (keho saisi sietää maksimissaan) mutta nyt en muista mikä se määrä oli, mutta paljon vähemmän kun mitä kertyy 2 teelusikallisesta jokapäivä vuodessa.


      • karppaaaa
        attack kirjoitti:

        nopeiten laihtuu siten, ettei yksinkertaisesti syö mitään muuta kuin n. 2 teelusikallista suolaa ja sokeria joka päivä, ja juomalla paljon vettä. suolasta ja sokerista saa sen verran kaloreita ettei keho mee säästöliekille, ja ne myös estää sua pyörtymästä. tähän perustuu esim. cayennepippurisiirappi-dieetti, tiedätte varmaan sen..

        ketoosiin!!!
        Ei mitään sokeria ja suolaa noin paljoa


    • kevennytään

      No toi suola/sokerihommeli menee aika äärimmäisyyksiin. Ehkei taju lähde heti mutta elimistö väsyy eikä saa mitään ravintoaineita. Nauttikaa sitten siinä tilassa hoikentuneesta ulkomuodosta...
      Itse vaihtelen kaloreita noin 300kcal-1500kcal välillä ja paino tippuu koko ajan (aikaisemmissa viesteissä se mitä syön :)) Olen saanut vähennettyä ahmimistakin (olen oksentanut "vaan" joka toinen päivä)
      Pelkään niin paljon hampaitteni puolesta ;(, ja ei toi vatsakaan aina ihan normaalisti toimi.
      Miten teillä muilla on mennyt?

    • ei todellakaan NÄIN!

      Te olette ihan hulluja! :D miten joku voi oikeesti ajatella noin. luotan siihen että puolet teistä on ainakin trolleja mutta silti. Mikä teidän päässä on vikana??? onko niin väärin jos on pari kiloa liikaa? NO EI OLE! mielummin liian lihava kuin liian laiha. Hankkikaa oikeesti ammatti apua teidän psyykkisiin ongelmiinne. 5-10% teistä tulee kuolemaan syömishäiriöönne loput teistä kärsii koko elämänne!

      • kevennytään

        Arvaa vaan kuinka paljon antaisin siitä etten kärsisi bulimiasta ja vakavasta masennuksesta?..;(
        Apua olen saanut vaikka ja kuinka mutta silti kärsin.
        Laihduttaminen on ainoa asia mikä tällä hetkellä kiinnostaa. Ja haluaisin vain kuihtua pois...


      • mo

        ammattiapu on yhdyssana


      • Jokainen tablaa tyyl

        Jokainen tablaa tyylillään!!
        Hyvä buusti karppaamisen alkuun kun ei kiinnosta paastolitkuja juoda :)
        Kyl mä ainakin ihailen enemmän laihaa kun läskiä
        hy stana!!!!!
        En tiiä kukaan kuka haluis olla läski kun voi mielummin olla laiha??
        Bulimia kuluttaa hampaita :(
        Ano ei niin pahasti.
        Kyl oon mielummin buli tai ano kun binge!!
        Ja onhan ortokin vaihtoehto!!


      • Anonyymi
        Jokainen tablaa tyyl kirjoitti:

        Jokainen tablaa tyylillään!!
        Hyvä buusti karppaamisen alkuun kun ei kiinnosta paastolitkuja juoda :)
        Kyl mä ainakin ihailen enemmän laihaa kun läskiä
        hy stana!!!!!
        En tiiä kukaan kuka haluis olla läski kun voi mielummin olla laiha??
        Bulimia kuluttaa hampaita :(
        Ano ei niin pahasti.
        Kyl oon mielummin buli tai ano kun binge!!
        Ja onhan ortokin vaihtoehto!!

        Ainakin minä miehenä olisin mieluummin lihava kuin laiha, jos nuo ovat vaihtoehdot. Samaten ottaisin ehdottomasti mieluummin lihavan, muodokkaan naisen kuin laihan, jos vain ne kaksi olisivat vaihtoehtoja. (Ja toki siis parinvalinnassa vaikuttaa todella moni muu asia kuin paino, mutta pointtini on se, etteivät kaikki, varsinkaan me miehet, ihaile laihuutta naisessa, vaikka se pro-ana-fanaatikoista käsittämättömältä tuntuukin)


    • paastoton

      Semmonen huomio paastosta, että sen aikana on syytä tehdä ainakin kerran suolihuuhtelu. Se on paastossa välttämätöntä, jotta "tavara" poistuu suolesta, muutoin tulee huono olo ja mm. päänsärkyä. Ja kun paaston jälkeen alkaa taas syömään, pitää aloittaa pikku hiljaa esim. mehukeitoilla ja semmosilla.

      Ja suolasta vielä sen verran, että ihmisen fysiologinen suolan tarve on ½-1 grammaa päivässä, eli todella vähän. Tietysti, jos ei syö yhtään mitään, kannattaa ottaa pieni nökö suolaa päivässä, sillä suolan puutteeseen tosiaan kuolee. Tuo tarve on tietysti viitteellinen, esim. urheilijat jotka hikoilevat paljon, ja kuumina aikoina ihan tavallisetkin ihmiset, tarvitsevat enemmän suolaa. Ravitsemussuositusten mukainen määrä taitaa olla 5 grammaa, n. yksi pikkulusikallinen.

      • *mmmiee!123

        et tänne tuli niin paljon vastauksia! oon siis tän keskustelun aloittaja :D
        Mäkin ajattelin ruveta nyt paastoamaan ja liikkumaan kunnolla. Ajattelin juoda paljon teetä, ja jos hirveesti heikottaa voin syödä hedelmiä. Mul on semmonen huono juttu, et saatan pyörtyy jo neljän päivän paaston jälkeen :P Toivottavasti pysyn nyt tajuissani :D sen takii yritän juoda jotain kaloripitoisempaa kuin tee, eli juon myös vähän mehua tai kaakaota ennen kouluun menoa. Jos mä en syö, mun ei tee yleensä mieli syödä ja muutenkin unohdan joskus juoda koko päivänä :--D
        Nyt vaan täysillä eteenpäin! (;


      • kevennytään
        *mmmiee!123 kirjoitti:

        et tänne tuli niin paljon vastauksia! oon siis tän keskustelun aloittaja :D
        Mäkin ajattelin ruveta nyt paastoamaan ja liikkumaan kunnolla. Ajattelin juoda paljon teetä, ja jos hirveesti heikottaa voin syödä hedelmiä. Mul on semmonen huono juttu, et saatan pyörtyy jo neljän päivän paaston jälkeen :P Toivottavasti pysyn nyt tajuissani :D sen takii yritän juoda jotain kaloripitoisempaa kuin tee, eli juon myös vähän mehua tai kaakaota ennen kouluun menoa. Jos mä en syö, mun ei tee yleensä mieli syödä ja muutenkin unohdan joskus juoda koko päivänä :--D
        Nyt vaan täysillä eteenpäin! (;

        Menetät siinä vaan turhaan lihaksia... Mutta oma valinta, suosittelisin syömään proteiineja ja pari tölkkiä esim. nutrilet-juomaa.. Paaston hyödyt ei ole niin hyviä kuin haitat.


      • eeva vaimo
        kevennytään kirjoitti:

        Menetät siinä vaan turhaan lihaksia... Mutta oma valinta, suosittelisin syömään proteiineja ja pari tölkkiä esim. nutrilet-juomaa.. Paaston hyödyt ei ole niin hyviä kuin haitat.

        teidän kanssa!!! tekisitte pysyviä ratkaisuja painonne kanssa !!!!! ihminen VOI laihtua,pysyvästi,pysyä laihana/sopivana, ja syödä samalla täysin normaalisti. jopa herkkuja joita ennen ei voinut. tarvita mitään paastoja,laihiskuureja,masennuksia ja pettymyksiä elämän pituisesti !!!tervehtyminen lähtee sisältä käsin !ulkokuori on sen jälkeen päätöksen päässä. ja muutos pysyvä.eikä sitä tarvii yrittää yrittämistään ylläpitää kokoajan !! hankkikaa parempaa tietoa asiosta ittenne takia !!!!!!!!!!!!.


    • ?????

      Miten täällä voi olla näin sairasta keskustelua? Kaikki tän keskustelun "laihduttajat" pitäis laittaa aika äkkiä pakkohoitoon jos haluaisi pitää ne hengissä! Tietenkin jos haluaa tehdä hitaan ja tuskallisen itsemurhan niin sitten kannattaa seurata noita laihdutusohjeita... MUistakaa kirjiottaa testamenttinne valmiiksi!!!

    • äitipojan

      saachi -> mullakin 5 kk ikäinen vauva ja siksi ei saa laihduttaa/paastota, koska imetän. Suosittelen että teet ruokailusuunnitelman. Syö 4-5 krt. päivässä suunnitelmasi mukaan. Koska pidät hyvästä ruoasta, syö joka päivä jotain herkkuruokaasi, jossa ei ole liikaa kaloreita esim. hedelmärahka, rasvaton jogurtti, raakasuklaa, kuivatut hedelmät, muutama pähkinä yms.

      valmista ruoat mahdollisimman alusta alkaen tuoreista raaka-aineista ja noudata yleisiä terveyssuosituksia.

    • chaudauauu

      munkin pitää laihtua ja äkkiä ! kesä lähestyy. :( mittani 160 / 63 kg .


      vinkit kehiin !

      • auttakaa mua!!

        No hei mä oon ehkä jtn 165 cm pitkä ja painan 69,5 kiloo... Mä en oo kuitenkaan kovin läski, olen kyllä aika roteva mutta painan sairaan paljon! En haluis paastota tai mitään koska urheilen, mut haluisin painon tippumaan!


    • Hippo--

      chaudauauu tossä yläpuolellahan on vinkkejä vaikka millä mitalla ja noissa muissa keskusteluissa vielä enemmän.. mitä jos niitä lukisit ?

    • vittu nyt oikeesti

      no huhhu ootte sairaita :D herätkää ny oikeesti ! ootteko kuollu jo syömishäiriöö? ja toivon että ootte tajunnu jo et paino lähtee ku syö vähemmän ku kuluttaa, JA VOI LÄHTEÄ JOPA KAKS KILOO KUUSSA. esim jos syö 1000kcal päivässä, se on jo vähemmän mitä kulutatte.. ja jos urheilette n. 3-5 kertaa viikossa niin sekin auttaa jo paljon. mut mitä nopeammin laihtuu, varsinkin paastoamalla niin sitä nopeammin ne kilot tulee takaisin.

      • vittu nyt oikeesti

        ja korjaan. siis kaks kiloa viikossa!


      • karppia kehiin

        2 kiloa kuussa?? hahhahhah
        kuka haluu laihtuu 2 kiloo kun karppaamalla voi laihtuu turvallisesti ja terveellisesti saman määrän viikossa!!!!!


    • JLoFan

      Tääl o yks joka haluu laihtuA ja äkkiä....

    • doesn't make sense

      hm ihmettelen vaan, että miksi laitoit tämän osioon "syömishäiriöt"... Tavoitteletko vain huomiota vai mitä? Ja jos sinulla todella on syömishäiriö, niin unohda laihduttaminen!

    • Sanokaavaanhulluksi

      Aion kans laihduttaa, pari kiloa vaan mut kummiski. Nyt 155cm/40kg. En paina paljoa, mutta "laihaläski". Yök.

    • dieetti
      • dieetti2

        täs vähä saman tyyppinen


      • dieetti2
        dieetti2 kirjoitti:

        täs vähä saman tyyppinen

        www.iltasanomat.fi/laihdutus/art-1288671063455.html


    • outoala_aste

      Olen 152 cm pitkä ja painan 34 kg

    • Flifkfbrikfnel

      Juo kahvia (kiihdyttää aineenvaihduntaa) ei varmaan silti liikaa kannata, tulee rytmihäiriöitä. Ite juon 1-3 kuppii päivässä. Harvemmin kyllä kolmea. Sit vettä myös tosi paljon. ei kannata jättää kokonaan syömättä, jos oot normipainonen ja lakkaat syömästä niin ensin lähtee kyllä pääasiassa lihakset ja jäljelle jää laihaläski. Tämän pyrin ite välttämään syömällä pääasiassa proteeinipitosta ja tekemällä lihaskuntoa paljon. Päivässä syön aamulla esim. puuroa marjoja ja kahvi n. 160-200kcal. Välillä myös esim. Raejuustoa pari ruokalusikkaa tai kananmunan valkuainen. Tämä siks et suoli toimii yleensä tän yhdistelmän jälkeen tai vähentää ns ummetusta mulla) Päivällinen klo 5-6 syön esim. vähän broileria ja kasviksia, salaattia, rarjuustoa, (harvemmin myös esim lohta), tonnikalaa, kananmunaa tmv. Proteiinipitosta kuitenkin ja jotain kasvista tmv siihen. Kaloreita tulee varmaan max. 200. Illalla sit esim skyr tai joku proteiinirahka josta n.90kcal. Kaloreita ei siis päivän aikana tuu paljoa, mut proteiinia silleen kuitenkin et lihakset pysyy ja aamulla toi puuro kahvin kanssa niin et suoli toimii normaalisti. Ja sit kun teen esim. 10km juoksulenkkejä, käyn paljon salilla ja treenaan kotona sekä käyn vielä harjoituksissa lähes päivittäin niin painoa tippuu oikeesti tosi hyvin. En todellakaan suosittele mitään järkyttäviä paastoja sun muita. Menetätte lihakset, jäljelle jää läskit ja menetettyjen lihaksien tilalle tulee lisää läskiä dieettine/nälkälakkonne jälkeen.

    • Miettikäävielä

      Huhhuh, jos oikeesti on joku syömishäiriö nii siit ei yleensä huudella missään tai haeta huomioo. Itellä on ollu nyt tää helvetin syömishäiriö koht 7 vuotta ja ei tää kyllä hauskaa oo, lopettakaa ajoissa kun vielä voitte. No kerron silti pahimmat ainakina tän anoreksian kanssa. Unohtakaa noi 1000 kalorit vaan tiputtalaa kunnolla, 100kcl päivässä on aika hyvä ja 4h liikuntaa päivässä. 3h salilla, 1h maastossa ja loput hyötyliikunnat (portaat, kävellen kauppaan yms.) Ite laihduin tällä 11kiloo alle puolessa vuodessa ja sain pidettyä lihakset jaloissa. Huom. Oma aloitus paino oli jo vähän kun sairastuin. Tiputin vähästä paljon ja sain seurakseni ikuisen syömishäiriön, paniikkikohtaukset, univaikeudet, vitamiinien imeytymishäiriön, masennuksen ja rikoin monet kaverisuhteet. Miettikää vielä tarkkaan haluatteko laihtua sairaasti vai terveellisesti.

      • Jdodl

        Sori mut 100kcal päivässä ja noin paljon liikuntaa ni ei kyl vitussa mitään lihaksia sulla ollu. En usko et läskiäkään tosin noilla määrillä mut nahkaa ja luuta


    • Toimi.eikä.tapa

      Hei nyt... itse lähti jokusessa viikossa runsaasti painoa noin 10kg. Juotte ennen aamiaista 3dl vettä ja syötte esim Piltti Vauvanruokaa tai leivän. Kahvi on kassa aamulla Ok.(poistaa kuitenkin nestettä)
      Päivällä muistatte syödä normaalisti lautasmallin mukaan ja juotte 6dl ennen syömistä.
      Välipalana se sama sössö kun aamulla.
      Iltasuokana 8dl vettä ja sama kun päivällä syömisen suhteen.
      Voitte juoda aina aterioiden välillä. Ei yli 3l päivässä!!!
      Sitte vaa käytte lenkillä kävelemässä 2-3h ja se on sitte siinä! Toimii ja ei ole mitenkään epäterveellistä! Mitä enemmän vettä sen nopeampaa! Mutta ei yli 3l päivässä. Menee jo epäterveelliseksi... tämä metodi on myös turvallinen kunhan ei ole syömättä ja ei juo liikaa!

    • Mono112

      Ei missään nimessä nestepaastoa.
      Syökää esimerkiksi pakastekasviksia ja vihannessosekeittoa.
      Niin kutsuttu "mono" dieetti jossa syöt vain yhtä tai kahta asiaa toimii takuulla. Eikä aineenvaihdunta mene jumiin.

    • Aamujavitumonnit

      Voi vitu idiootit ruoka lepo liikunta sillä laihtuu/pysyy hyvässä kunnossa ei oo kovin vaikee yhtälö. Jos kulutus isompi kun ravinnon saanti keho käyttää rasvaa ravintona jolloin laihtuu. Käy lenkillä ja salilla kerran päivässä kulutus keskiverto ihmisellä silloin 2500kcal riippuen vähän reenin rankkuudesta siihen 6 kertaa syö päivässä hyvin ja muistaa juoda.

    • Mimome

      Bulimia ei oo ratkaisu. Ne rasvat jotka suhun ihmeytyy jää sun kehoon oksentamisen jälkeenki. Ite lihoin 36:sta pahasti 41:hteen ja tarviin vitusti apuu tän projektin kanssa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe