ostan lauantaina leopardigekon ja tiedän niistä kaiken mutta millään sivustolla ei ole lukenut missä lämpömaton kuuluisi olla. minulla on semmoinen läpinäkyvä jossa on mustia raitoja ja toisella puolella pieni kuva mutta en tiedä pitääkö sen olla terran sisä-vai-ulko puolella. vastatkaa nopeasti ennen lauantaita. kiitos
auttakaa ja nopeasti!!!!!
5
522
Vastaukset
- jonna97...
olen kokeillut nyt pitää n.20 min. mun mattoo päällä ja se on tosi vähän lämmin ja pidän sitä terran alla ja se ei ole yhtään lämmittänyt sitä pohjaa joten pitääkö....
- hedvig86
minulla on lämpölampun alla liuskekivi mikä lämpiää tarpeeksi mutta käsitykseni mukaan lämpömatto laitetaan pohjan ja hiekan väliin että se lämmittää hiekan muutamat pitäävät sitä ihan paljaalleen terrassa hiekan päällä ja osa terran alla yhtä oikeaa tapaa ei ole mutta kokeilemallahan se selviää mikä on gekollesi paras
- moffy
hedvig86 kirjoitti:
minulla on lämpölampun alla liuskekivi mikä lämpiää tarpeeksi mutta käsitykseni mukaan lämpömatto laitetaan pohjan ja hiekan väliin että se lämmittää hiekan muutamat pitäävät sitä ihan paljaalleen terrassa hiekan päällä ja osa terran alla yhtä oikeaa tapaa ei ole mutta kokeilemallahan se selviää mikä on gekollesi paras
mulla on lämpömatto terran alla ja toimii meillä hyvin
- Romppis8
Mulla on lämpömatto terraarion alla. Ihan hyvin toimii. Mulla on sen lämpömaton yläpuolella kivi, ihan normaali kivi. Se matto lämmittä kiven. Mun leopardigekko tykkää loikoilla sen päällä aina ruokinnan jälkeen. :)
- Romppis8
Niin joo... viel yks juttu. Minkä merkkinen se lämpömatto on? Mun on Exo terran ja se toimii mainiosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439