Leogekon väärä kakka? helppiä!

apuatarvitseva!

Hei!

Kattelin tota mun gekkoa, urosta. Häntää vähän nosteli, joten kakka oli tulossa. Mutta, katoin kakkaa ja se oli aivan väärässä kulmassa missä muuten ja jotain punaista nestettä seassa? o: Osaisko kukaan selittää tai edes arvailla mitä voisi olla? verta? ..

5

438

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apuatarvitseva!

      Olisin todella kiitollinen, jos joku tähän osaisi edes arvailuja pistää. Pitääköhän lähteä viemään Johannalle,, vai vain seurailla? ..

      • missu <3<3

        ootko varma ettei sillä ole suoli tukosta?...... mitä muuten käytät sen pohjamateriaalina?


      • apuatarvitseva
        missu <3<3 kirjoitti:

        ootko varma ettei sillä ole suoli tukosta?...... mitä muuten käytät sen pohjamateriaalina?

        Mulla on gekoilla terramattoa, ennen oli hiekkaa eikä sitä ainakaan ennen ole syönyt. Ruoka maistuu hyvin, nyt vain makailee lämpömaton alla?


      • hedvig86
        apuatarvitseva kirjoitti:

        Mulla on gekoilla terramattoa, ennen oli hiekkaa eikä sitä ainakaan ennen ole syönyt. Ruoka maistuu hyvin, nyt vain makailee lämpömaton alla?

        kannattaa ottaa yhteyttä alan kasvattajiin itse kyselen gekko asioita riihimäen amazonikasta kun olen liskonikin sieltä hommannut ne ovat pystyneet vastaamaan kysymyksiini kun täällä itä-suomessa ei oikein alan harrastajia ole ja itse vasta perehdyn liskojen maailmaan


    • Romppis8

      Mulla oli sama ongelma. Mun leogekko oli syöny hiekkaa. Ehkä vitamiinin puutteesta. Sillä tuli peräsuoli ulos. Vie se äkkiä eläinlääkäriin!!! Mulla meinas kuolla se jos sitä ei ois viety. Jos sinula on pohjamateriaalina hiekkaa, niin kehotan sinua ottaamaan sen pois. Kun se oli viety lääkäriin niin se oli ihan normaali. Oli se vähän aikaa paniikissa. Mutta vie se gekko ihmeessä eläinlääkäriin jos se on sinulle rakas!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe