~~ ♥
Kyynelten,
maallisten murheiden takaa
etsin sinua rakkaani
Etsin löytämääni
etsin rakkauttani, sinua
Kierrän vuoret
kierrän metsät
kuljen läpi naavaisten puiden
Etsin sinua, ja vain sinua
On minulla vielä matkaa
mutta etsin sen vielä
jo kerran löytämäni, rakkauteni
En taistele umpimähkää
olen ollut jo lähellä
ja lähemmäksi vielä halajan
Kun ilta saapuu
lasken miekkani taas vierelleni
ja olen valmis kohtaamaan yön kauhut
Nuo rakkauteni riistäjät
hedelmätarhamme tallaajat
ne juuri,
ne minä haluan kohdata ja taittaa
Tulla sitten sinun luoksesi ja kertoa
olen edelleenkin tässä
tässä, sinun
~~ ♥
http://www.youtube.com/watch?v=bPV3wepT1GI
~ Läpi kyynelten ~
2
201
Vastaukset
- a:armoton
on niin vaikea en kyllä tajua..ei vaan hieno runo kaipauksesta halu löytää kadotettu Rakkaus..
onnistutkohan..mitä luulet itse ??
ainahan ei voi saada sitä mitä haluaa, miksi tyytyä puolinaiseen, onko se parempi..kuin olla yksin..
en tiedä..ei sitä tiedä kukaan..oppisitko Rakastamaan jos tunnet vain puolinaisesti ??
mitä Rakkaus sinulle merkitsee lempimistä..vai hyvää ystävää...
hieno runo::Nainen voi olla monenlainen... voi olla puolinainen, vailinainen, joskus jopa
umpinainen ja se on kamala tilanne... :O
Minulle kelpaisi kyllä parhaiten kokonainen ! Sellainen on Nam ! ;D
Kiitos sinulle palautteestasi "armoton" ! :)
ja kivaa päivää sinulle !
Terkuin (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58859
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31574Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 32498
- 41481
- 82481
- 37455
- 70436
