~~ ♥
Kyynelten,
maallisten murheiden takaa
etsin sinua rakkaani
Etsin löytämääni
etsin rakkauttani, sinua
Kierrän vuoret
kierrän metsät
kuljen läpi naavaisten puiden
Etsin sinua, ja vain sinua
On minulla vielä matkaa
mutta etsin sen vielä
jo kerran löytämäni, rakkauteni
En taistele umpimähkää
olen ollut jo lähellä
ja lähemmäksi vielä halajan
Kun ilta saapuu
lasken miekkani taas vierelleni
ja olen valmis kohtaamaan yön kauhut
Nuo rakkauteni riistäjät
hedelmätarhamme tallaajat
ne juuri,
ne minä haluan kohdata ja taittaa
Tulla sitten sinun luoksesi ja kertoa
olen edelleenkin tässä
tässä, sinun
~~ ♥
http://www.youtube.com/watch?v=bPV3wepT1GI
~ Läpi kyynelten ~
2
173
Vastaukset
- a:armoton
on niin vaikea en kyllä tajua..ei vaan hieno runo kaipauksesta halu löytää kadotettu Rakkaus..
onnistutkohan..mitä luulet itse ??
ainahan ei voi saada sitä mitä haluaa, miksi tyytyä puolinaiseen, onko se parempi..kuin olla yksin..
en tiedä..ei sitä tiedä kukaan..oppisitko Rakastamaan jos tunnet vain puolinaisesti ??
mitä Rakkaus sinulle merkitsee lempimistä..vai hyvää ystävää...
hieno runo::Nainen voi olla monenlainen... voi olla puolinainen, vailinainen, joskus jopa
umpinainen ja se on kamala tilanne... :O
Minulle kelpaisi kyllä parhaiten kokonainen ! Sellainen on Nam ! ;D
Kiitos sinulle palautteestasi "armoton" ! :)
ja kivaa päivää sinulle !
Terkuin (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106