miesten anaali

sakke

heti alkuun: homofoobikot ja muut mulkvistit, älkää vaivautuko vastaamaan tai kommentoimaan.

olen harrastanut kahdesti anaaliseksiä naisen kanssa niin, että hän on työntänyt pyllyyni pienen dildon kokeilumielessä, ja pidinkin siitä niin paljon että laukesin melkein heti.

tekevätkö muutkin heteromiehet tätä? mitä liukastetta käytätte? ja voinkohan ja MITEN? ehdottaa tätä nykyiselle naiselleni?

thanx.

odotellessa

;)

113

22877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmi

      yleensä tällaiset aiheet vetoaa just varsinkin piilohomot vastaileen... *jää jännityksellä odottamaan milloin palstan naurattaja kommentoi* :D

      • sakke

        ... aletaan morkkaa heti alkuu :(

        oikeesti, olen hetero sillä en pidä miesten katselemisesta tai kosketamisesta, mutta kun nainen työntää anukseeni dildoa, kiihotun valtavasti.

        kertokaa te naiset jotka pidätte näistä leikeistä, miten esitän asiat nykyiselle tyttöystävälleni? olemme olleet yhdessä 7 kk.


      • namia tekee
        sakke kirjoitti:

        ... aletaan morkkaa heti alkuu :(

        oikeesti, olen hetero sillä en pidä miesten katselemisesta tai kosketamisesta, mutta kun nainen työntää anukseeni dildoa, kiihotun valtavasti.

        kertokaa te naiset jotka pidätte näistä leikeistä, miten esitän asiat nykyiselle tyttöystävälleni? olemme olleet yhdessä 7 kk.

        Ihan totta se on ihanaa kun naiseni laittaa vibran peppuuni,,ja samalla hyväilee mun kaluani
        ja öljyttyjä kiveksiäni.Ei voi olla sen ihanampaa!Liukasteena öljyä tai silikoniliukastetta.
        Enkä ole homo..en sinne päinkään,mutta osaamme nauttia kaikenlaisesta erotiikasta partnerini kanssa!Kokeilkaa toki!!


      • sakke
        namia tekee kirjoitti:

        Ihan totta se on ihanaa kun naiseni laittaa vibran peppuuni,,ja samalla hyväilee mun kaluani
        ja öljyttyjä kiveksiäni.Ei voi olla sen ihanampaa!Liukasteena öljyä tai silikoniliukastetta.
        Enkä ole homo..en sinne päinkään,mutta osaamme nauttia kaikenlaisesta erotiikasta partnerini kanssa!Kokeilkaa toki!!

        miten saitte aiheen pinnalle? naisesiko ehdotti? miten kerron nyk. tyttöystävälleni et haluaisin kokeilla hänen kanssaan tätä?


      • mimmi
        sakke kirjoitti:

        ... aletaan morkkaa heti alkuu :(

        oikeesti, olen hetero sillä en pidä miesten katselemisesta tai kosketamisesta, mutta kun nainen työntää anukseeni dildoa, kiihotun valtavasti.

        kertokaa te naiset jotka pidätte näistä leikeistä, miten esitän asiat nykyiselle tyttöystävälleni? olemme olleet yhdessä 7 kk.

        anteeksi, en tarkoittanut loukata sua. mielestäni avauksesi oli hyvä ja jäin itsekin odottamaan siihen vastauksia. :(

        mä en oikein osaa tossa asiassa sua enempää neuvoa.... meillä mies tykkää naida mua anaaliin, mutta hänelle ei saa työntää mitään omaan anaaliin, ei edes sormea....


      • sakke
        mimmi kirjoitti:

        anteeksi, en tarkoittanut loukata sua. mielestäni avauksesi oli hyvä ja jäin itsekin odottamaan siihen vastauksia. :(

        mä en oikein osaa tossa asiassa sua enempää neuvoa.... meillä mies tykkää naida mua anaaliin, mutta hänelle ei saa työntää mitään omaan anaaliin, ei edes sormea....

        et sä loukannu, älä turhaan.

        neuvoja kaipailen edelleen.

        taitaa olla vaikea puheenaihe muillekin.

        "Kulta, mitä tehtäis tänään? Työnnetäänkö sun dildoa vaihteeksi mun pyllyreikään?"

        heh...


      • Anonyymi
        namia tekee kirjoitti:

        Ihan totta se on ihanaa kun naiseni laittaa vibran peppuuni,,ja samalla hyväilee mun kaluani
        ja öljyttyjä kiveksiäni.Ei voi olla sen ihanampaa!Liukasteena öljyä tai silikoniliukastetta.
        Enkä ole homo..en sinne päinkään,mutta osaamme nauttia kaikenlaisesta erotiikasta partnerini kanssa!Kokeilkaa toki!!

        vaimoni silmät kiiltää kun katselee joskus ottanut suihin samalla kyllä tulee äkkiä


      • Anonyymi
        namia tekee kirjoitti:

        Ihan totta se on ihanaa kun naiseni laittaa vibran peppuuni,,ja samalla hyväilee mun kaluani
        ja öljyttyjä kiveksiäni.Ei voi olla sen ihanampaa!Liukasteena öljyä tai silikoniliukastetta.
        Enkä ole homo..en sinne päinkään,mutta osaamme nauttia kaikenlaisesta erotiikasta partnerini kanssa!Kokeilkaa toki!!

        meillä yhteinen kaksipäinen dildo joka molemmilla pepussa käsin kiihotamme toisiamme välillä peppuja nussien mahtavaa ajoituksen voi säätää orkut yhtä aikaa jatkamme dildo pepuissa hiljaista liikkumista kunnes kiihotumme uudestaan ja laukeamme ihanat unet sylikkäin hyvää yötä


      • Anonyymi
        sakke kirjoitti:

        et sä loukannu, älä turhaan.

        neuvoja kaipailen edelleen.

        taitaa olla vaikea puheenaihe muillekin.

        "Kulta, mitä tehtäis tänään? Työnnetäänkö sun dildoa vaihteeksi mun pyllyreikään?"

        heh...

        löysin muka vahingossa vibra sauvan vaate kaapista kysyin onko tää sun vai mun vastas molempien siitä se lähti on molempien edelleen tullut myös isompia muutama mukaan joskus vaan makoillaan vibrat pepussa ja käsin orkut toisillemme korvaa hyvin tavallisen panon


      • Anonyymi
        namia tekee kirjoitti:

        Ihan totta se on ihanaa kun naiseni laittaa vibran peppuuni,,ja samalla hyväilee mun kaluani
        ja öljyttyjä kiveksiäni.Ei voi olla sen ihanampaa!Liukasteena öljyä tai silikoniliukastetta.
        Enkä ole homo..en sinne päinkään,mutta osaamme nauttia kaikenlaisesta erotiikasta partnerini kanssa!Kokeilkaa toki!!

        siinä on jotain olla naisen käytettävissä hän saa tehdä mitä vaan


      • Anonyymi
        sakke kirjoitti:

        miten saitte aiheen pinnalle? naisesiko ehdotti? miten kerron nyk. tyttöystävälleni et haluaisin kokeilla hänen kanssaan tätä?

        ex vaimo oli niin rietas näytti eka iltana sauva kokoelmansa minä sanoin olispa kivaa kokeilla vastaus ei muutako peppu pystyyn siitä se alkoi nykyinen vaimo tietää että sormet pepussa kiihottaa


      • Anonyymi
        sakke kirjoitti:

        et sä loukannu, älä turhaan.

        neuvoja kaipailen edelleen.

        taitaa olla vaikea puheenaihe muillekin.

        "Kulta, mitä tehtäis tänään? Työnnetäänkö sun dildoa vaihteeksi mun pyllyreikään?"

        heh...

        ostin vaimolle oikein jätti vibran sanoi ettei tuo mahdu minulle mahtuu kyllä vastasin halus itte kokeilla mahtuuko sen jälkeen aina laittaa jätin syvälle peppuuni liukkarin kanssa sitten alkaa juhlat jos tulen äkkiä jatkaa pumppaamalla vibralla ja puristelemalla pillulla kovaks aika nopeesti pitkä yö kuluu ihanasti


      • Anonyymi
        namia tekee kirjoitti:

        Ihan totta se on ihanaa kun naiseni laittaa vibran peppuuni,,ja samalla hyväilee mun kaluani
        ja öljyttyjä kiveksiäni.Ei voi olla sen ihanampaa!Liukasteena öljyä tai silikoniliukastetta.
        Enkä ole homo..en sinne päinkään,mutta osaamme nauttia kaikenlaisesta erotiikasta partnerini kanssa!Kokeilkaa toki!!

        Olen samaa mieltä ellei kokeile ei voi tietää!
        Ja eikä ainakaan aukoa päätään, j
        o ihan fakta on että peppu on todella täynnä kaikkea herkkää aluetta kun hyvänä pidetään kiihottaa taatusti ja tuntuu ihanalle !
        Oli vaikka kuinka pesuakestävä hetero!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ostin vaimolle oikein jätti vibran sanoi ettei tuo mahdu minulle mahtuu kyllä vastasin halus itte kokeilla mahtuuko sen jälkeen aina laittaa jätin syvälle peppuuni liukkarin kanssa sitten alkaa juhlat jos tulen äkkiä jatkaa pumppaamalla vibralla ja puristelemalla pillulla kovaks aika nopeesti pitkä yö kuluu ihanasti

        meillä muuttu jätti vibra kokeilujen jälkeen straponin käyttöön johon voi kiinnittää eri
        kokoisia sauvoja vaimo saa jonkinlaisen henkisen orkun nussittuaan n.puol tuntia peppuani minä myös laukean useita kertoja kun vaimo runkkaa samalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä ellei kokeile ei voi tietää!
        Ja eikä ainakaan aukoa päätään, j
        o ihan fakta on että peppu on todella täynnä kaikkea herkkää aluetta kun hyvänä pidetään kiihottaa taatusti ja tuntuu ihanalle !
        Oli vaikka kuinka pesuakestävä hetero!

        olen myös ukm vaimoni käyttää isoa vibraa peppuuni imee samalla nyt alkanut kyselee miltä oikea mies tuntuisi uteliaisuus heräs niinpä vaimoni toi veljensä jolla iso tuntui myös hyvältä veli käy n.kerran kuussa mutta vaimon kanssa enemmän tunnetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meillä muuttu jätti vibra kokeilujen jälkeen straponin käyttöön johon voi kiinnittää eri
        kokoisia sauvoja vaimo saa jonkinlaisen henkisen orkun nussittuaan n.puol tuntia peppuani minä myös laukean useita kertoja kun vaimo runkkaa samalla

        joo ja kuukautisten aikaan yllytti kokeilemaan toista miestä kyllä sekin oli ihanaa olen kai niin herkkä peppu


      • Anonyymi
        namia tekee kirjoitti:

        Ihan totta se on ihanaa kun naiseni laittaa vibran peppuuni,,ja samalla hyväilee mun kaluani
        ja öljyttyjä kiveksiäni.Ei voi olla sen ihanampaa!Liukasteena öljyä tai silikoniliukastetta.
        Enkä ole homo..en sinne päinkään,mutta osaamme nauttia kaikenlaisesta erotiikasta partnerini kanssa!Kokeilkaa toki!!

        meillä tupla dildo yhtä aikaa molemmille peppuun voi kun siihen sais vibran


      • Anonyymi

        on myös hetero miehiä jotka tykkää anaali seksistä ootko kokeillu


      • Anonyymi
        namia tekee kirjoitti:

        Ihan totta se on ihanaa kun naiseni laittaa vibran peppuuni,,ja samalla hyväilee mun kaluani
        ja öljyttyjä kiveksiäni.Ei voi olla sen ihanampaa!Liukasteena öljyä tai silikoniliukastetta.
        Enkä ole homo..en sinne päinkään,mutta osaamme nauttia kaikenlaisesta erotiikasta partnerini kanssa!Kokeilkaa toki!!

        vaimo ehdottanut myös kokeileen aitoa vois kyllä


      • Anonyymi
        namia tekee kirjoitti:

        Ihan totta se on ihanaa kun naiseni laittaa vibran peppuuni,,ja samalla hyväilee mun kaluani
        ja öljyttyjä kiveksiäni.Ei voi olla sen ihanampaa!Liukasteena öljyä tai silikoniliukastetta.
        Enkä ole homo..en sinne päinkään,mutta osaamme nauttia kaikenlaisesta erotiikasta partnerini kanssa!Kokeilkaa toki!!

        olen antanut vaimoni myös alistaa straponilla minua ihanat orkut vaimolle kuulemma myös henkisesti antoisaa


      • Anonyymi
        sakke kirjoitti:

        miten saitte aiheen pinnalle? naisesiko ehdotti? miten kerron nyk. tyttöystävälleni et haluaisin kokeilla hänen kanssaan tätä?

        kerran en kuullut kun tuli autolla pihaan olin vibra pepussa hurmiossa siitä se jatkui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä ellei kokeile ei voi tietää!
        Ja eikä ainakaan aukoa päätään, j
        o ihan fakta on että peppu on todella täynnä kaikkea herkkää aluetta kun hyvänä pidetään kiihottaa taatusti ja tuntuu ihanalle !
        Oli vaikka kuinka pesuakestävä hetero!

        vaimo tykkää katsoa kun kiemurtelen iso vibra pepussa sen jälkeen pitkä kestoinen ihana rakastelu pitkälle yöhön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on myös hetero miehiä jotka tykkää anaali seksistä ootko kokeillu

        on ihanaa antaa vaimon tehdä mitä hyvänsä haluaa voi poijaat


      • Anonyymi
        namia tekee kirjoitti:

        Ihan totta se on ihanaa kun naiseni laittaa vibran peppuuni,,ja samalla hyväilee mun kaluani
        ja öljyttyjä kiveksiäni.Ei voi olla sen ihanampaa!Liukasteena öljyä tai silikoniliukastetta.
        Enkä ole homo..en sinne päinkään,mutta osaamme nauttia kaikenlaisesta erotiikasta partnerini kanssa!Kokeilkaa toki!!

        vaimo sanoi kans että kovenen lisää kun laittaa vibran mun peppuun kokeilkaa


      • Anonyymi
        namia tekee kirjoitti:

        Ihan totta se on ihanaa kun naiseni laittaa vibran peppuuni,,ja samalla hyväilee mun kaluani
        ja öljyttyjä kiveksiäni.Ei voi olla sen ihanampaa!Liukasteena öljyä tai silikoniliukastetta.
        Enkä ole homo..en sinne päinkään,mutta osaamme nauttia kaikenlaisesta erotiikasta partnerini kanssa!Kokeilkaa toki!!

        naiseni innoitui myös kun huomas kuinka paljon nautintoa sauva pepussani tuottaa nyt haluaa joka kerta omaankin peppuun on se tiukka


      • Anonyymi
        sakke kirjoitti:

        ... aletaan morkkaa heti alkuu :(

        oikeesti, olen hetero sillä en pidä miesten katselemisesta tai kosketamisesta, mutta kun nainen työntää anukseeni dildoa, kiihotun valtavasti.

        kertokaa te naiset jotka pidätte näistä leikeistä, miten esitän asiat nykyiselle tyttöystävälleni? olemme olleet yhdessä 7 kk.

        nuolaisin vaimoni peppua ulahti tutuiko hyvälle kokeile itte oli vastaus siitä asti peppu-leikit molemmin puolin jatkuneet


      • Anonyymi
        namia tekee kirjoitti:

        Ihan totta se on ihanaa kun naiseni laittaa vibran peppuuni,,ja samalla hyväilee mun kaluani
        ja öljyttyjä kiveksiäni.Ei voi olla sen ihanampaa!Liukasteena öljyä tai silikoniliukastetta.
        Enkä ole homo..en sinne päinkään,mutta osaamme nauttia kaikenlaisesta erotiikasta partnerini kanssa!Kokeilkaa toki!!

        vaimo kans alotti vibralla kun kerran tykkäsin hommas jätti straponin nyt nautitaan


      • Anonyymi
        namia tekee kirjoitti:

        Ihan totta se on ihanaa kun naiseni laittaa vibran peppuuni,,ja samalla hyväilee mun kaluani
        ja öljyttyjä kiveksiäni.Ei voi olla sen ihanampaa!Liukasteena öljyä tai silikoniliukastetta.
        Enkä ole homo..en sinne päinkään,mutta osaamme nauttia kaikenlaisesta erotiikasta partnerini kanssa!Kokeilkaa toki!!

        meillä kans dildon jälkeen strapon seksiä on tupla strapon molemmille nautinto


      • Anonyymi
        mimmi kirjoitti:

        anteeksi, en tarkoittanut loukata sua. mielestäni avauksesi oli hyvä ja jäin itsekin odottamaan siihen vastauksia. :(

        mä en oikein osaa tossa asiassa sua enempää neuvoa.... meillä mies tykkää naida mua anaaliin, mutta hänelle ei saa työntää mitään omaan anaaliin, ei edes sormea....

        kyllä miehen pitää kokea miltä naisesta tuntuu ennen kuin pyytää anaalia naiselta


    • Miesihminen

      Miksi kuvittelet olevasi hetero?

      • sakke

        luehan uudelleen avaukseni: ei SUN ois tarvinnu tolla asenteella tulla tänne.

        saatana. tiedän olevani hetero siitä syystä etten kiihotu miesten katselemisesta saati koskettelemisesta, päinvastoin.


      • "Nautiskeleva bi- mies...
        sakke kirjoitti:

        luehan uudelleen avaukseni: ei SUN ois tarvinnu tolla asenteella tulla tänne.

        saatana. tiedän olevani hetero siitä syystä etten kiihotu miesten katselemisesta saati koskettelemisesta, päinvastoin.

        Nautin tavattomasti saadessani anaaliin sopivan kokoista patukkaa,niin varmaan Sinäkin pyydä poika kaveria hommiin,liukasteeksi vaikka rypsiöljyä. Riemukkaita hetkiä peppu seksin merkeissä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!????


      • mies22
        "Nautiskeleva bi- mies... kirjoitti:

        Nautin tavattomasti saadessani anaaliin sopivan kokoista patukkaa,niin varmaan Sinäkin pyydä poika kaveria hommiin,liukasteeksi vaikka rypsiöljyä. Riemukkaita hetkiä peppu seksin merkeissä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!????

        No niin, tää meni taas ihan pelleilyksi, mutta mä koitan nyt vastata alkuperäiseen ideaan.
        Elikkäs mä en edes viitsi puhua tosta hetero vai homojutusta, koska se on sairaan typerää yhdistää nämä asiat toisiinsa, nautinnolla ja seksuaalisella suuntautumisella ei ole mitään tekemistä keskenään.
        ELikkäs itse huomasin pitäväni tuosta pepun koskettelusta jo murkku ikäisenä, kaikenlaista tuli kokeiltua.
        Mutta tyttökaverille tästä onkin sitten vähän vaikeempi puhua, salaa toivoin aina että hän tajuisi, mutten sanonut mitään.
        Yksi kaunis kerta sitten suihinoton yhteydessä, tyttö kaverini nuoli kiveksiäni ym. ja siitä se kieli sitten meni alemmas ja alemmas, ja siinä vaiheessa kun sen kieli oli mun pepussa, niin VOIN KERTOA, että kyllä tyttökamu huomas kuinka paljon siitä pidin.
        Myöhemmin sain sitten sormea sinne, ja tappia ja sauvaakin myöhemmin. Pepun koskettelu kuuluu ihan normaalina osana meiän seksielämään, eikä todellakaan kumpikaan pidä sitä outona.
        Parasta on kyllä se eturauhasen hieronta sormella ja suihinotto samaan aikaan. Ajatuskin saa jo veren pakkautumaan tuonne alapäähän!
        Että tälläistä tällä kertaa.
        Onnea sulle, että saisit jatkossa sellaista seksiä mistä sinä pidät.


      • Jani

        käy hermoille!!


      • siiri
        mies22 kirjoitti:

        No niin, tää meni taas ihan pelleilyksi, mutta mä koitan nyt vastata alkuperäiseen ideaan.
        Elikkäs mä en edes viitsi puhua tosta hetero vai homojutusta, koska se on sairaan typerää yhdistää nämä asiat toisiinsa, nautinnolla ja seksuaalisella suuntautumisella ei ole mitään tekemistä keskenään.
        ELikkäs itse huomasin pitäväni tuosta pepun koskettelusta jo murkku ikäisenä, kaikenlaista tuli kokeiltua.
        Mutta tyttökaverille tästä onkin sitten vähän vaikeempi puhua, salaa toivoin aina että hän tajuisi, mutten sanonut mitään.
        Yksi kaunis kerta sitten suihinoton yhteydessä, tyttö kaverini nuoli kiveksiäni ym. ja siitä se kieli sitten meni alemmas ja alemmas, ja siinä vaiheessa kun sen kieli oli mun pepussa, niin VOIN KERTOA, että kyllä tyttökamu huomas kuinka paljon siitä pidin.
        Myöhemmin sain sitten sormea sinne, ja tappia ja sauvaakin myöhemmin. Pepun koskettelu kuuluu ihan normaalina osana meiän seksielämään, eikä todellakaan kumpikaan pidä sitä outona.
        Parasta on kyllä se eturauhasen hieronta sormella ja suihinotto samaan aikaan. Ajatuskin saa jo veren pakkautumaan tuonne alapäähän!
        Että tälläistä tällä kertaa.
        Onnea sulle, että saisit jatkossa sellaista seksiä mistä sinä pidät.

        Eli mekin ollaan sovittu että voidaisiin kokeilla eturauhasen hyväilyä. Mieheni on kovin arkaa. Nyt hän lupasi että kokeillaan sitä. Että häntäkin kiihottaa. Onko sinusta eturauhasen koskettelu kiihottavan tuntuista? Olisiko muitakin hyviä vinkkejä peppuseksiin. Minua kiihottaa ajatus että saisin miestäni alistaa ja naida.


      • sakke
        mies22 kirjoitti:

        No niin, tää meni taas ihan pelleilyksi, mutta mä koitan nyt vastata alkuperäiseen ideaan.
        Elikkäs mä en edes viitsi puhua tosta hetero vai homojutusta, koska se on sairaan typerää yhdistää nämä asiat toisiinsa, nautinnolla ja seksuaalisella suuntautumisella ei ole mitään tekemistä keskenään.
        ELikkäs itse huomasin pitäväni tuosta pepun koskettelusta jo murkku ikäisenä, kaikenlaista tuli kokeiltua.
        Mutta tyttökaverille tästä onkin sitten vähän vaikeempi puhua, salaa toivoin aina että hän tajuisi, mutten sanonut mitään.
        Yksi kaunis kerta sitten suihinoton yhteydessä, tyttö kaverini nuoli kiveksiäni ym. ja siitä se kieli sitten meni alemmas ja alemmas, ja siinä vaiheessa kun sen kieli oli mun pepussa, niin VOIN KERTOA, että kyllä tyttökamu huomas kuinka paljon siitä pidin.
        Myöhemmin sain sitten sormea sinne, ja tappia ja sauvaakin myöhemmin. Pepun koskettelu kuuluu ihan normaalina osana meiän seksielämään, eikä todellakaan kumpikaan pidä sitä outona.
        Parasta on kyllä se eturauhasen hieronta sormella ja suihinotto samaan aikaan. Ajatuskin saa jo veren pakkautumaan tuonne alapäähän!
        Että tälläistä tällä kertaa.
        Onnea sulle, että saisit jatkossa sellaista seksiä mistä sinä pidät.

        loistavaa, kiitos!

        hienoa tietää että muutkin pitävät tästä JA ovat sen verran fiksuja etteivät sekoita messiin tota hetero/homo-juttua.

        oot onnenpekka et tyttös kokeili itse tota, sun ei tarvinnu ku antaa ymmärtää et nautit.

        se vaan et MITEN MINÄ saisin naisystävälleni kerrottua / vihjattua et pidän tästä...?

        naiset, apua...?


      • mies22
        siiri kirjoitti:

        Eli mekin ollaan sovittu että voidaisiin kokeilla eturauhasen hyväilyä. Mieheni on kovin arkaa. Nyt hän lupasi että kokeillaan sitä. Että häntäkin kiihottaa. Onko sinusta eturauhasen koskettelu kiihottavan tuntuista? Olisiko muitakin hyviä vinkkejä peppuseksiin. Minua kiihottaa ajatus että saisin miestäni alistaa ja naida.

        No kyllä se on kiihottavan tuntuista, ehkä liiankin, eli nalli palaa todella nopeasti, vaikka mielellään nauttisi pidempäänkin.
        Ei siltä eturauhasen koskettamiselta voi oikein välttyä jos miestä peppuun sormettaa, mutta kyllä sen selvästi tuntee jos tyttö siihen keskittyy, ja se ehkä onkin parasta. Myös kyllä tuollainen sileä normaali dildo pepussa suihin oton aikana on kyllä jotain sanoin kuvaamatonta, ja tässä on se etu, ettei laukea ihan niin nopeasti, eli kerkee nauttimaan pidempään.
        Mun ja tyttöni suhteessa ei pahemmin tuota alistusleikkiä ole ollut, vaikka voisin itse siitä tykätäkin, mutta tyttöni ei ole niin alistaja tyyppiä.
        Mutta kyllä se joskus selvästi saa kiksejä siitä, että työntelee sauvaa vähän liian kovaa mun sisään, eli tarkoituksena olla vähän liian raju. Mutta pääpointti kuitenkin tässä on olla mahdollisimman hellä, ja lukea miehen reaktioita. Nimittäin jos meet vaan suoraan alistamaan ja survomaan sauvaa miehen peppuun, niin siitä on nautinto kaukana, eli aloittakaa todella varovasti ihan yhdellä sormella, niin siitä on hyvä jatkaa sitten eteenpäin. Jos taas rupeat suoraan alistuspuolelle, niin voi olla, että leikit jää lyhyeen kun eka kokemus on huono.


      • Fun Lovin Criminal
        sakke kirjoitti:

        loistavaa, kiitos!

        hienoa tietää että muutkin pitävät tästä JA ovat sen verran fiksuja etteivät sekoita messiin tota hetero/homo-juttua.

        oot onnenpekka et tyttös kokeili itse tota, sun ei tarvinnu ku antaa ymmärtää et nautit.

        se vaan et MITEN MINÄ saisin naisystävälleni kerrottua / vihjattua et pidän tästä...?

        naiset, apua...?

        Sakke: kerrot suoraan kaartelematta, että pidät siitä. Annat vaikka lyhyen opastukset miehen eturauhasten toimintaan ja näytät "Road Trip" leffan missä pojat käy luovuttamassa spermaa, yks tarvii apua ja sairaanhoitajatäti työntää sormet peppuun ja vemputtaa pari kertaa ja finito.
        Ja leffan lopuksi kerrot, että tämä on tositarina :D


      • Anonyymi
        "Nautiskeleva bi- mies... kirjoitti:

        Nautin tavattomasti saadessani anaaliin sopivan kokoista patukkaa,niin varmaan Sinäkin pyydä poika kaveria hommiin,liukasteeksi vaikka rypsiöljyä. Riemukkaita hetkiä peppu seksin merkeissä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!????

        kyllä jokaisen miehen pitäs kokeilla antaa peppuansa vaikka kaverille tietäs miltä se naisesta tuntuu oon kokeillu minusta tuli paljon hellempi anaali-rakastaja


      • Anonyymi
        mies22 kirjoitti:

        No niin, tää meni taas ihan pelleilyksi, mutta mä koitan nyt vastata alkuperäiseen ideaan.
        Elikkäs mä en edes viitsi puhua tosta hetero vai homojutusta, koska se on sairaan typerää yhdistää nämä asiat toisiinsa, nautinnolla ja seksuaalisella suuntautumisella ei ole mitään tekemistä keskenään.
        ELikkäs itse huomasin pitäväni tuosta pepun koskettelusta jo murkku ikäisenä, kaikenlaista tuli kokeiltua.
        Mutta tyttökaverille tästä onkin sitten vähän vaikeempi puhua, salaa toivoin aina että hän tajuisi, mutten sanonut mitään.
        Yksi kaunis kerta sitten suihinoton yhteydessä, tyttö kaverini nuoli kiveksiäni ym. ja siitä se kieli sitten meni alemmas ja alemmas, ja siinä vaiheessa kun sen kieli oli mun pepussa, niin VOIN KERTOA, että kyllä tyttökamu huomas kuinka paljon siitä pidin.
        Myöhemmin sain sitten sormea sinne, ja tappia ja sauvaakin myöhemmin. Pepun koskettelu kuuluu ihan normaalina osana meiän seksielämään, eikä todellakaan kumpikaan pidä sitä outona.
        Parasta on kyllä se eturauhasen hieronta sormella ja suihinotto samaan aikaan. Ajatuskin saa jo veren pakkautumaan tuonne alapäähän!
        Että tälläistä tällä kertaa.
        Onnea sulle, että saisit jatkossa sellaista seksiä mistä sinä pidät.

        samanlaiset nautinnot täällä molemmille


      • Anonyymi
        siiri kirjoitti:

        Eli mekin ollaan sovittu että voidaisiin kokeilla eturauhasen hyväilyä. Mieheni on kovin arkaa. Nyt hän lupasi että kokeillaan sitä. Että häntäkin kiihottaa. Onko sinusta eturauhasen koskettelu kiihottavan tuntuista? Olisiko muitakin hyviä vinkkejä peppuseksiin. Minua kiihottaa ajatus että saisin miestäni alistaa ja naida.

        vaimoni huomas myös että tykkäsin sormesta halus nussia peppua sauvalla mutta halus kunnolla nussia nyt on iso strapon tykkää kun saa nussia peppuani päälle mahtavat panot ja orkut kummallekkin sellasta nautintoa meillä


      • Anonyymi

        koska vibran käyttäjä on nainen anaali on herkkä molemmilla


      • Anonyymi
        sakke kirjoitti:

        luehan uudelleen avaukseni: ei SUN ois tarvinnu tolla asenteella tulla tänne.

        saatana. tiedän olevani hetero siitä syystä etten kiihotu miesten katselemisesta saati koskettelemisesta, päinvastoin.

        vaimo on kyllä ehdotellut toista miestä haluis katsella häntä kuitenkin rakastan vaikka voishan se olla kivaakin


      • Anonyymi
        siiri kirjoitti:

        Eli mekin ollaan sovittu että voidaisiin kokeilla eturauhasen hyväilyä. Mieheni on kovin arkaa. Nyt hän lupasi että kokeillaan sitä. Että häntäkin kiihottaa. Onko sinusta eturauhasen koskettelu kiihottavan tuntuista? Olisiko muitakin hyviä vinkkejä peppuseksiin. Minua kiihottaa ajatus että saisin miestäni alistaa ja naida.

        varovainen aloitus sitten voi jatkaa miehesi huomaa myös että haluaa sitten ainakin minä jo pyytelin vaimolta aina vaan isompaa tuorekurkkuakin kortsulla kokeiltu pyöritteli ja pumppas kauan silmistään näki että kiihottu nuolin hyvän orkun tuo kaikki suotakoon naiselleni teen mitä haluaa nautinnokseen


      • Anonyymi

        ei kukaan ole täysin hetero ei ainakaan fantasioissaan


      • Anonyymi
        "Nautiskeleva bi- mies... kirjoitti:

        Nautin tavattomasti saadessani anaaliin sopivan kokoista patukkaa,niin varmaan Sinäkin pyydä poika kaveria hommiin,liukasteeksi vaikka rypsiöljyä. Riemukkaita hetkiä peppu seksin merkeissä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!????

        miks pitäs olla sopivan kokoista kyllä suurempikin menee kun käyttäjä osaa niin ja pieni kipu lisää orkun suuruutta kokeile


      • Anonyymi
        siiri kirjoitti:

        Eli mekin ollaan sovittu että voidaisiin kokeilla eturauhasen hyväilyä. Mieheni on kovin arkaa. Nyt hän lupasi että kokeillaan sitä. Että häntäkin kiihottaa. Onko sinusta eturauhasen koskettelu kiihottavan tuntuista? Olisiko muitakin hyviä vinkkejä peppuseksiin. Minua kiihottaa ajatus että saisin miestäni alistaa ja naida.

        hetken kun peppuania sormin hyväilty voi laittaa vaikka kuinka suurta


      • Anonyymi
        mies22 kirjoitti:

        No kyllä se on kiihottavan tuntuista, ehkä liiankin, eli nalli palaa todella nopeasti, vaikka mielellään nauttisi pidempäänkin.
        Ei siltä eturauhasen koskettamiselta voi oikein välttyä jos miestä peppuun sormettaa, mutta kyllä sen selvästi tuntee jos tyttö siihen keskittyy, ja se ehkä onkin parasta. Myös kyllä tuollainen sileä normaali dildo pepussa suihin oton aikana on kyllä jotain sanoin kuvaamatonta, ja tässä on se etu, ettei laukea ihan niin nopeasti, eli kerkee nauttimaan pidempään.
        Mun ja tyttöni suhteessa ei pahemmin tuota alistusleikkiä ole ollut, vaikka voisin itse siitä tykätäkin, mutta tyttöni ei ole niin alistaja tyyppiä.
        Mutta kyllä se joskus selvästi saa kiksejä siitä, että työntelee sauvaa vähän liian kovaa mun sisään, eli tarkoituksena olla vähän liian raju. Mutta pääpointti kuitenkin tässä on olla mahdollisimman hellä, ja lukea miehen reaktioita. Nimittäin jos meet vaan suoraan alistamaan ja survomaan sauvaa miehen peppuun, niin siitä on nautinto kaukana, eli aloittakaa todella varovasti ihan yhdellä sormella, niin siitä on hyvä jatkaa sitten eteenpäin. Jos taas rupeat suoraan alistuspuolelle, niin voi olla, että leikit jää lyhyeen kun eka kokemus on huono.

        tuon eka suihin oton jälkeen jatkaa vielä sauvan kanssa kovetun nopeesti sitten pano kestää pitkään naiselle orkku ihanuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kukaan ole täysin hetero ei ainakaan fantasioissaan

        anaali seksistä voi nauttia kumpikin sukupuoli kun se tehdään hellästi ja rakkaudella ei pakolla


      • Anonyymi
        "Nautiskeleva bi- mies... kirjoitti:

        Nautin tavattomasti saadessani anaaliin sopivan kokoista patukkaa,niin varmaan Sinäkin pyydä poika kaveria hommiin,liukasteeksi vaikka rypsiöljyä. Riemukkaita hetkiä peppu seksin merkeissä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!????

        Älä valehtele, perkele


      • Anonyymi
        mies22 kirjoitti:

        No niin, tää meni taas ihan pelleilyksi, mutta mä koitan nyt vastata alkuperäiseen ideaan.
        Elikkäs mä en edes viitsi puhua tosta hetero vai homojutusta, koska se on sairaan typerää yhdistää nämä asiat toisiinsa, nautinnolla ja seksuaalisella suuntautumisella ei ole mitään tekemistä keskenään.
        ELikkäs itse huomasin pitäväni tuosta pepun koskettelusta jo murkku ikäisenä, kaikenlaista tuli kokeiltua.
        Mutta tyttökaverille tästä onkin sitten vähän vaikeempi puhua, salaa toivoin aina että hän tajuisi, mutten sanonut mitään.
        Yksi kaunis kerta sitten suihinoton yhteydessä, tyttö kaverini nuoli kiveksiäni ym. ja siitä se kieli sitten meni alemmas ja alemmas, ja siinä vaiheessa kun sen kieli oli mun pepussa, niin VOIN KERTOA, että kyllä tyttökamu huomas kuinka paljon siitä pidin.
        Myöhemmin sain sitten sormea sinne, ja tappia ja sauvaakin myöhemmin. Pepun koskettelu kuuluu ihan normaalina osana meiän seksielämään, eikä todellakaan kumpikaan pidä sitä outona.
        Parasta on kyllä se eturauhasen hieronta sormella ja suihinotto samaan aikaan. Ajatuskin saa jo veren pakkautumaan tuonne alapäähän!
        Että tälläistä tällä kertaa.
        Onnea sulle, että saisit jatkossa sellaista seksiä mistä sinä pidät.

        Tämä koko juttusi on valhe!! Tiedät sen itsekin ja sen ymmärtävät kaikki täällä!!


      • Anonyymi

        en kuvittele tykkään miehistä ja naisista ja myös naisista keskenään vaimo tykkää kun katselen sen jälkeen on minun vuoroni olla 2naisen käytössä kaikin tavoin ja kyllä nuo aina keksivät jotain irstasta vau


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele, perkele

        kokeile prkl


      • Anonyymi

        en tietenkään kuvittele olevani hetero minulle käy mies tai nainen seksi on siinä mielessä ihanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kukaan ole täysin hetero ei ainakaan fantasioissaan

        kerran kun mies sua pannut peppuun haluat lisää vaikka rakastatkin vaimoasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hetken kun peppuania sormin hyväilty voi laittaa vaikka kuinka suurta

        sehän se vaimo laittanut aina vaan suurempaa huudan nautinnosta sen jälkeen hänen vuoro vaikka koko yön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele, perkele

        kokeile prkl


    • Jep

      aloitteesta aloin saamaan sormea ja sauvaa peppuun seksin aikana. Nykyään vaimo on ostanut minulle pari omaakin dildoa ja joskus käytän niitä runkatessakin, mutta parasta se on kuitenkin kun sen työntää pyllyyn joku muu kuin itse.

    • Oinastyttö

      Joo, meillä tämä on ihan vakiohommaa. Siis mausteena tietenkin, ei jokakertaista eikä jokapäiväistä. Aina silloin tällöin.

      Meillä minä ehdotin tätä miehelleni aika lailla seurustelun alkuvaiheessa. MUTTA vasta kun olin todennut, että hän on yhtä kokeilunhaluinen ja innokas nauttimaan seksistä monin tavoin.

      Ensin siis täytyy sanoa, että sun täytyy tuntea tyttös tosi hyvin. Onko hän vapaamielinen seksin suhteen? Teettekö muutenkin kaikenlaista extraa sen tavallisen mies päällä-nainen alla -tyylin lisäksi? Onko tyttösi koskaan ehdottanut mitään erilaista?

      Jos tyttöystäväsi ei ole muutenkaan kokeilunhaluinen, niin en suosittelisin tätäkään ehdottamaan... Saattaa tulla aika järkytys ja hän (oikeasti) todnäk epäilee sua homoksi. Vaikka et olekaan.

      Mutta jos niin onnellisesti on, että harrastatte jo esim. peppuseksiä muuten (siis että sinä saat laittaa pippelin hänen pyllyynsä), niin sitten voit ehkä ehdottaa tätäkin.

      Ja tietenkin teillä pitää olla seksin saralla ehdottoman avoimet välit, niin että molemmat voivat kertoa unelmiaan ja mielihalujaan ilman että toinen tuomitsee.

      Jos ette ole vielä kokeilleen peppuseksiä häneen, ehdota sitä ensin. Näet kyllä reaktiot. Sitten jos se alkaa sujua, voit muutaman viikon kuluttua ehdottaa itsellesikin.

      Sano ensin vaikka että "joskus kun vedän käteen, tykkään vähän sormeilla peppuani". Mutta ÄLÄ missään nimessä sano, että "edellinen muija aina laittoi peukalon mun peppuun" :-D

      Liukuvoiteena toimii meillä ihan hyvin Anttilasta saatava Glid.

      Ja kyllä, muutkin heterot sitä tekevät. Mies sanoi just toissa iltana, että "se mies joka ei tätä ole kokenut, ei tiedä mitä kaikkea menettää".

      Meillä ainakin pelkästään jo se roolien vaihto tuo ihanaa lisämaustetta hommaan, ja toisaalta se, että minä saan tehdä jotain ihan vain mieheni nautinnoksi ja katsella kun hän kiemurtelee, on ihanaa.

      Onnea kokeiluun!!

      • sakke

        kiitti rohkaisusta, oli todella tarpeeseen. olemme harrastaneet peppuseksiä jo useampaan otteeseen ja tyttöystäväni tykkää siitä ihan selvästi, vaikka aluksi vitsailikin et "exit only" ku kyselin pitääkö hän siitä.

        luulen tuntevani hänet suht hyvin, olemme asuneet jo 5kk:tä yhdessä ja tunteneet toisemme vasta 7kk:ta. pitänee kai rohkaista mieleni ja esittää asia jotenkin luontevasti.

        kiitos kovasti vielä kerran


    • Meillä

      Meillä se yleensä on aikalailla kiinni siitä
      miten kiihottuneita ollaan.
      Silloin yleensä molemmat on kokeilunhaluisempia mitä kuumempana.
      Ens alkuun vaimo oli varovaisempi, mutta nyt hän
      itse haluu kans anaali seksiä.
      Hän halus kerran panna dildon mun anaaliin sen
      vuoksi että minä tiedän miltä se tuntuu.
      Enkä voi muuta sanoa että sain kans melko pian.
      Me käytämme apteekista ostettua K-Y liukastekeeliä.

      Musta kantsii katsoa sopiva tilanne ja sitten kysyä, mitä mieltä hän on asiasta.

    • ...

      mä nautin naisena peppupanosta suunnattomasti. mutta miks vaan naiset ja homomiehet sais nauttia moisest????????? go ahead heteromiehet!!!

      • Anonyymi

        en ole homo mutta naisen laittamana dildo pepussa on ihanaa varsinkin jos vibra


    • tyttökaverille

      olemme kokeilleet tätä muutamia kertoja
      http://www.sexy-shemales-pics.com/strapon/strapon15/007.jpg
      http://www.sexy-shemales-pics.com/strapon/strapon15/011.jpg
      http://www.sexy-shemales-pics.com/strapon/strapon15/013.jpg
      http://www.sexy-shemales-pics.com/strapon/strapon15/002.jpg
      Itse tykkään työntää hitaasti ja varmasti takaapäin, kun jonkin ajan kuluttua erektio miehen kikkelissä helpottaa, jostain syystä käy aina niin? alkaa varsinainen nainti. Lähetyssaarnaja asennossa painan miestäni hiki hatussa, rinnat hakkaa hänen kasvojaan ja noin vartin päästä laukean itse ja myöhemmin hän laukeaa veltolla munalla vatsojemme väliin. Kuulema parasta mitä tietää.

      • Anonyymi

        Moi


    • Anonyymi

      Ei pysty enään lopettamaankaan, jääny ihan koukkuun pyllyleikkeihin. Aivan sama mitä joku sanoo niin olen ihan hetero, olen vain todella avoin.

    • Anonyymi

      Moi , olen 33vuotta yksin leikkinyt dildoilla, täytin heinäkuun lopulla 47vuotta. Dildo 7.6cm hal / 22cm sisään , anaalitappi 8.5cmhal / 16.5cm sisään . Nylkytän niin että tuntuu peräaukossa, tappi sisään ja kävelyä , yllä mainittu tappi. Lisä kiihotusta lisää naisten alusvaatteet , peili vieressä , anaali videot. En luokittele itseäni homoksi , en heteroksi , en biseksuaaliksi . En pysty suutelee miestä en hyväilemään käsillä , suihin voin kyllä ottaa ja olen ottanut. Tosi asia on että ( normaali kokoinen penis ei tunnu missään sen tiedän)

    • Anonyymi

      Älkää nyt tyhmiä kommentoiko!!! terveyden alalla olleena ja muutenkin seksuaalisesti kiinnostunut avoimesti kaikesta, niin dildo miehen pepussa ärsyttää rauhasta joka on siellä sisällä.. eturauhanen!!!! Eikä todellakaan tarvitse olla homoseksuaali jotta nauttii sen kutkuttamisesta!!! Ahdasmieliset pois näiltä sivuilta!!!!

    • Anonyymi

      Vasemmistonainen panee teko-kyrpän perseeseeni usein
      ja saan olla nussittavana.

    • Anonyymi

      Häen yks tyttöt baarissa. Hän oli 21v ja itse mä on 39v.. pari tuntti jälkeen menimme hänen asuntoon. Nuoleminen oli pitkät ja hyvää.. 69 asento ja mä oli alapuolella.. hän nuoli mun peppu märäksi ja laittoi yks sormi mun peppuun sisään. oli erikoista fiilis mutta hyvää. Hän istui mun päälle jä alkoi ratsastaa mua.. pari minuuttia ja hän lopetti ja hän oti pieni vibraattori laatikosta ja paina sen mun peppuun. Oli mahtava. Ja mä ei kestänyt pitkään. ei tarvi olla homo mutta mä nautin siitä kovasti.

    • Anonyymi

      kyllä ja on ostanut kokoelman erilaisia sauvat suurentuneet vibrat mukaan eilen toi mukanaan straponin n.32 cm musta nystyröillä ja vibra oli tilannut työpaikalleen usasta voi mikä yö 3krt nussi mun peppuu nauttii myös itte kun saa panna mua jatketaan

    • Anonyymi

      vaimoni ehdotti että kokeilisin hänen sauvaansa peppuun rasvasi ja alkoi hitaasti työntää sisään kun oli pohjassa pani vibran täysille tulin melkein heti nyt aina sauva mukana vuoteessa

    • Anonyymi

      vaimo ehdotti kokeilua rasvasi hyvin tuntui hyvältä liukui helposti sano tää on liian pieni sulle laittoi oman ison sauvan värisemään liukui hitaasti sisään eestakaisin liikettä samalla imut tulin heti kyllä nainen tietää miten homma tehdään sen jälkeen vaimokin sai anaalissa orkun olin oppinut hitaan panon kiitin vaimoa suudelmalla

    • Anonyymi

      eka kerran jälkeen vaimo halus kokeilla kuinka suurta mahtuu joka kerta laukesin käteensä

    • Anonyymi

      vaimoni tietää että peppuni on herkkä joskus imiessä naurelee kun tuun herkästi kun työntää vibransa peppuuni

      • Anonyymi

        meillä vaimo kysy että pitääkö hommata joku mies kun tykkään niin kovasti dildosta seuraavana päivänä toi 3kaveria sano siinä teille perse olipahan ilta


    • Anonyymi

      dildo reikään ja sillä siisti

    • Anonyymi

      ei tarvinnut ehdottaa kontilleen saunan jälkeen oli heti pepun kimpussa jossain vaiheessa sain myös isoa sauvaa vaimo kysyi nautinko tottakai leikit jatkuu

    • Anonyymi

      vaimoni käyttää omaa vibraansa peppuuni koska potenssini on heikentynyt iän myötä pitää sisällä ja välillä työntelee lujaa on ensin nuolettanut minulla märäksi pitkät panot takaa hyvät unet

    • Anonyymi

      Minä sitä olen ihan oikea mulkvisti, mitäs tuumaat?

    • Anonyymi

      Entä miltäs teistä homoista tuntuu sillä hetkellä kun nuolette toisen miehen persettä ja samalla hetkellä ruikkaa krapulapaskat?

      • Anonyymi

        Niinkö ihanko tosi teette noin.Ja kaveris ruikkas paskat sun suuhun.Oli varmaan elämäsi upein kokemus kun tulit oikein tänne siitä kertoo.Hyi helvetti ootte kyl sikoja.


    • Anonyymi

      Vittua käteen äijä!

    • Anonyymi

      asetuin kontilleni ja sanoin voit tehdä mitä ikinä haluat siitä alkoi meidän molemmin puolinen anaalikokeilu nykyään aika hurjaa suurempia ja suurempia molemmille ihanaa

    • Anonyymi

      vaimoni innostui ja halus kokeilla kuinka suurta ja pitkää voin ottaa kaupassa ihailee tuorekurkkuja ja katsoo minuun kysyy mikä otetaan tiedän mitä tarkoittaa siis valitsen suuren ja pitkän vau mikä ilta

    • Anonyymi

      pitaako paikkansa etta kristal snoulla on surkea laiha pieni matomainen penis,

      • Anonyymi

        silla on niin huono itsetunto et sen pitaa pukeutua naiseksi et sen persetta halutaan nussia.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      vaimoni huomasi heti että tykkään pepun hyväilystä nyt on jo suuri strapon menossa haluis kuulemma nähdä oikeen miehen nussivan mua

    • Anonyymi

      He­­­i! Ku­­­tsum­me sinu­t kä­­ym­ään u­ude­ssa cha­tissa! Mei­­­tä on yl­­i mil­jo­ona! 👉 http://seisinka.net/H/R1y7V5

    • mua saa panna peppuun

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kyllä vaimoni halus kokeilla kuinka suurta pystyn ottamaan vielä ei oo raja tullut vastaan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kävin aikanaan erään naisen luona aika säännöllisesti naimassa.Mies oli aisuri,katseli aina jostain ovenraosta meidän naimista.Nainen halusi työntää dildon mun perseeseen ja samalla otti kullia suihin.Tunne oli erittäin hyvä ja kiihottava.Olisin itse halunnut naida rouvaa myös perseeseen,mutta ei halunnut.Ainoastaan sormen sai työntää perseeseen kun nain takaa päin.Erittäin kiihottava kokemus

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      pienestä meilläkin alotettiin nyt vaimolla iso strapon ja tykkää kun saa tehä mun pepulle mitä haluaa aika pitkiä sessioita nykyään uhannut tuoda ystävänsä katsoo kun mies saa kullia

      • Anonyymi

        Sinähän sitten oletkin oikein unelmavaimon löytänytkin ;)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      42x6,5 cm liquid silicon dildo uusimpana ostoksena. Ei paluuta vanhanaikaisiin kumileluihin.

    • Anonyymi

      H­­ei! Ku­­­tsum­­me sinu­­­t käym­ään u­­ude­ss­­­a chatis­­sa! Mei­­­tä on yl­i miljo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S5x1H0

    • Anonyymi

      vaimoni kanssa tykätään molemmin puoleisista anaali-sauva leikeistä hän saa minut tulemaan useesti tuolla tavoin

    • Anonyymi

      U­­u­­si s­­­ek­­­sitea­tteri ava­­­utu­­­u Su­­omeen! Ku­tsu­mme kai­­­kk­­i­. Il­­­mo­­it­tau­­tum­­ine­­­n ry­hmä­­­ämme tä­­­äl­­­l­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/V7h4O2

    • Anonyymi

      vaimoni kokeili ensin sormea huomas että tykkäsin haki oman ison vibransa sanoi kokeillaan meneekö tämä meni se lopulta pohjaan laitto vibran täysille tulin melkein heti siitä lähtien on ollut mukana leikeissä

    • Anonyymi

      nykyiselle vaimolle esittelin heti mun vibra kokoelman kyllä leikitään yhdessä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      aikoinaan salaa lainasin tyttiksen sauvaa kerran jäin kiinni kysyitykkäätkö siitä asti sauvoja ostettu lisää ja käytetty yhdessä

    • Anonyymi

      aito kulli tuntuu aina paljon paremmalta. seksi on parhaimmillaan miesten hommaa missä nainen on vaan tiellä

    • Anonyymi

      vaimo huomas et tykkäsin tuumas kyllä sulle täytyy mies hommata kaveri ollut 10v molempia nussii koko yön imee kovaks kumpi kerkee ensin

      • Anonyymi

        Onnekas sitten oot ;)


    • Anonyymi

      Kakkiaisten touhuilua.

      • Anonyymi

        Mitäs olette.


    • Anonyymi

      itse jätin vibran ja liukkarin sängylle saunan jälkeen tajus mitä haluun

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe