No niin tytöt! Nyt olis komean miehen käytetyt bokserit halavalla myynnissä! Jos ostat nopiasti, saat kaupan päälle tangot! Bokserit on ollut käytössä reippaat 2 viikkoa ja ei ole pesty. Kaikki miehekkäät hajut tallessa, sekä bonuksena pienet Räikkösraidat!
Boksereissa on vieraillut Kouvolan kovin ja suurin sojotin vailla vertaansa. Pitteehän se nyt kehaista omaansa, kun ei todellakaan mikään pieni lerssi ole!!
Kun noita muijien pikkareita näkkyy netissä olevan niin pirusti myynnissä, niin minä se poeka aattelin notta pitteehän niiden naistenkin saada nuuskia miesten pöksyjä!!
Ei muutako ilmotelkaa tytöt tähän ketjuun, niin kerron sitten nääs miten kaupat toimii!
Vaihtokin onnistuu teidän omiin käytettyihin pöksyläisiinne rakkaat naiset! Nyt on seksilelujen vallankumous alkamassa. Marketteihin tulee pian niitä myyntiin.
Karmeat kalsarit kaupan!
3
308
Vastaukset
- SeSama!
Niin ja unohtuipa tuo hintakin mainita. 10e eli kympillä lähtee!!!
Laittakee tänne naiset sähköpostinne, niin mie otan yhteyttä ja huom! vain 18v täyttäneet!!!
Terv. Rohkea Sir Robin- Long Live Quality
Mulla on ollu samat pitkät raappahousut jalassa yhtä mittaa toissa juhannuksesta. Vähän on jäykistyneet, täytyy aamuisin pamauttaa vasaralla polvitaipeisiin, että vertyvät sen verran, että pääsee kävelemään. Löytyy kuivinutta naisen mahlaa ja spermaa edestä, ei ole tarvinnut sisäpuolelle ruikkia. Väri ruskehtava, edestä kellertävä ja takaa tummanruskea.
Naiselle joka arvostaa laatua! Älä sorru amatöörien halpoihin jäljitelmiin! - Anonyymi
Long Live Quality kirjoitti:
Mulla on ollu samat pitkät raappahousut jalassa yhtä mittaa toissa juhannuksesta. Vähän on jäykistyneet, täytyy aamuisin pamauttaa vasaralla polvitaipeisiin, että vertyvät sen verran, että pääsee kävelemään. Löytyy kuivinutta naisen mahlaa ja spermaa edestä, ei ole tarvinnut sisäpuolelle ruikkia. Väri ruskehtava, edestä kellertävä ja takaa tummanruskea.
Naiselle joka arvostaa laatua! Älä sorru amatöörien halpoihin jäljitelmiin!Voitko heti lähettää 1000 kpl koeerän boksereita. Laitan ne myyntiin Lindexin kautta.
Voisitko pakata ne erillisiin muovipusseihin hygieniasyistä, sillä osa ostajakunnasta on nirppanokkaista tuoksun suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465771Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki553065- 1832655
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t112372- 272093
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132089törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151786- 141369
- 1471344
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611173